Παρότι βρισκόμαστε στην εποχή της «ηλεκτρονικής διακυβέρνησης», αλλά ως γνωστόν οι γνώσεις των πολιτών γύρω από τις νέες τεχνολογίες είναι ελλείπεις και ιδίως στις μεγαλύτερες ηλικίες, η εξυπηρέτηση από τις υπηρεσίες του Δήμου και του Επαρχείου, θυμίζει (κάπως παραλλαγμένο) το αρχαίο ρητό «ανάγκη τέχνας κατεργάζεται».
«Ουρανοκατέβατα» τα έγγραφα από τις Υπηρεσίες του Δήμου και του Επαρχείου, φθάνουν στους πολίτες αιωρούμενα, μέσα σε μια χάρτινη σακούλα, ενίοτε και σε ένα καλάθι (αναλόγως την περίπτωση), καθώς, ως γνωστόν, δεν είναι πλέον δυνατή η φυσική εξυπηρέτηση από τις εν λόγω υπηρεσίες.
Μια εικόνα πολύ χαρακτηριστική της εποχής και των καταστάσεων, καθώς ο πολίτης, κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης με την υπηρεσία που τον ενδιαφέρει, κατευθύνεται κάτω από το Επαρχιακό ή το Δημοτικό μέγαρο αντίστοιχα, και, αφού καλέσει τον αρμόδιο κάθε φορά υπάλληλο, ακολουθεί η σχετική «από αέρος» εξυπηρέτηση.
Είναι μια «τεχνική» που θυμίζει τους μοναχούς των Μετεώρων, που παλιότερα εξυπηρετούνταν με την μέθοδο του καλαθιού, για τις καθημερινές τους ανάγκες.
Να επισημανθεί πως όλα αυτά γίνονται στα πλαίσια των μέτρων που λαμβάνονται από Δήμο & Επαρχείο για τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού, …. αξιοποιώντας σύγχρονες μεθόδους!