Δεν ζωγραφίστηκε από πλαστογράφους – Φέρει αίμα θύματος βασανιστηρίων – «Η μορφή πάνω της είναι του Ιησού Χριστού»
Βρήκαν αίμα θύματος βασανιστηρίων, ενισχύοντας έτσι την άποψη ότι πάνω της είναι η μορφή του Χριστού.
Δεν ζωγραφίστηκε από πλαστογράφους του Μεσαίωνα η «Σινδόνη του Τορίνου», ευρύτερα γνωστή ως Ιερά Σινδόνη, αλλά φέρει το αίμα θύματος βασανιστηρίων, ενισχύοντας την πεποίθηση ότι πάνω της είναι αποτυπωμένη η μορφή του Χριστού.
Το λινό ύφασμα που πιστεύεται ότι χρησιμοποιήθηκε για να τυλίξει το σώμα του Ιησού μετά τη Σταύρωση και εκτίθεται στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή στο Τορίνο, περιέχει πάνω στο χρώμα που φέρει «νανοσωματίδια» κρεατίνης και φεριτίνης που δεν απαντώνται στο αίμα υγιούς ατόμου, γεγονός που παραπέμπει, σύμφωνα με τους επιστήμονες, σε άνθρωπο ο οποίος έφερε βαρύτατα τραύματα από βασανισμούς.
O Elvio Carlino, ερευνητής στο Ινστιτούτο Κρυσταλλογραφίας στο Μπάρι της Ιταλίας, αναφέρει ότι τα μικροσκοπικά σωματίδια αποκαλύπτουν «μεγάλη ταλαιπωρία» ενός θύματος, καθώς όπως διευκρινίζει ο καθηγητής Giulio Fanti του Πανεπιστημίου της Πάντοβα, τα σωματίδια που ανιχνεύτηκαν είχαν «ιδιόμορφη δομή, μέγεθος και διανομή».
Η παρουσία αυτών των βιολογικών νανοσωματιδίων που βρέθηκαν κατά τα πειράματα, τα οποία δημοσιεύονται στην επιστημονική επιθεώρηση «PlosOne», δείχνουν «έναν βίαιο θάνατο για τον άνθρωπο που τυλίχθηκε στη Σινδόνη του Τορίνο», συμπληρώνει και εκτιμά ότι τα χαρακτηριστικά αυτών των σωματιδίων «δεν θα μπορούσαν να τοποθετηθούν με τεχνητά μέσα και την τεχνογνωσία της εποχής του Μεσαίωνα πάνω στο ύφασμα».
Πηγή: DailyMail
Κράιστ
Αναμασήματα στα ίδια και τα ίδια, καταρχήν χρονικά δεν έχει αποδειχτεί ότι είναι τις εποχής του Χριστού,μετά ο σταυρικός θάνατος ήταν ένας συνηθισμένος για την εποχή εκείνη, δεν είναι σίγουρο ότι προέρχεται από την Ιουδαία, αλλά το παπαδαριό ιστορικά ψάχνει στηρίγματα για να πείθη κυρίως τους φτωχοταλαίπωρους πως δεν χρειάζετε να πολυψάχνετε σε αυτόν τον κόσμο γιατί εδώ πρέπει η κάθε εποχής λεφτάδες να του πίνουν το αίμα αλλά όταν πεθάνει θα πάει στον παράδεισο, ενώ αυτός που τον εκμεταλευόταν θα πάει στην κόλαση,πόσες γενιές απλοϊκών και φτωχών κυρίως ανθρώπων δεν γεννήθηκαν και πέθαναν με αυτές τις ανοησίες
Οι δοκιμές που έγιναν το 1988 έδειξαν ότι το ύφασμα είναι 700 ετών. Οι δοκιμές έγιναν από 3 διαφορετικά εργαστήρια. Και μάλιστα το Βατικανό εκτός από το ύφασμα της Σινδόνης είχε δώσει στα εργαστήρια άλλα 3 υφάσματα που ήξερε ήδη την ηλικία τους. Τα εργαστήρια αναγνώρισαν σωστά τα 3 δείγματα και έδωσαν και την ηλικία της Σινδόνης. Στην συνέχεια υπήρχε αμφισβήτηση ότι το κομμάτι που έδωσαν για τις δοκιμές δεν ήταν από την αυθεντική Σινδόνη αλλά από κάποιο «μπάλωμα» που είχε γίνει μεταγενέστερα.
Ο έλεγχος που έγινε από το πανεπιστήμιο της Μπολόνια απέδειξε ότι το σεντόνι είναι του 11ου αιώνα. Έκτοτε το Βατικανό δεν επέτρεψε άλλους ελέγχους παρά μόνο σε συγκεκριμένους που εκείνο ξέρει.
ο άνθρωπος κάπου πρέπει να πιστεύει, πρέπει να πιστεύει σε κάτι ανώτερο από αυτόν, και η επίσημη εκκλησία έχει κάνει τεράστια λάθη και γι αυτο έχει απομακρύνει πολύ κόσμο, αλλά οι βασικές διδαχές του χτιστιανισμου – αγάπη /συγχώρεση είναι ότι καλύτερο ξεχωριστά για το κάθε άνθρωπο και για όλους μαζί σαν κοινωνία.
ο άνθρωπος κάπου πρέπει να πιστεύει, πρέπει να πιστεύει σε κάτι ανώτερο από αυτόν, και η επίσημη εκκλησία έχει κάνει τεράστια λάθη και γι αυτο έχει απομακρύνει πολύ κόσμο, αλλά οι βασικές διδαχές του χτιστιανισμου – αγάπη /συγχώρεση είναι ότι καλύτερο ξεχωριστά για το κάθε άνθρωπο και για όλους μαζί σαν κοινωνία.
https://www.lifo.gr/articles/mikropragmata/119416