Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ: Θέτει εκτός Εκκλησίας τους βουλευτές που ψήφισαν «ναι» στον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών

3
4414

Συνήλθε έκτακτη Ιερατική Σύναξη στη Μητρόπολη Πειραιά – Οι βουλευτές καλούνται να δείξουν έμπρακτη μεταμέλεια η οποία θα αποδεικνύεται από την ακύρωση του «αίσχιστου νομοθετήματος» στη Βουλή

Έκτακτη Ιερατική Σύναξη συνήλθε σήμερα, 22 Φεβρουαρίου, στη Μητρόπολη Πειραιά με θέμα την αντιμετώπιση των συνεπειών της ψήφισης του νόμου για τον γάμο ατόμων του ιδίου φύλου. Την πρωτοβουλία ανέλαβε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, ο οποίος έκανε και τη σχετική εισήγηση. Έθεσε θέματα ανατροπής της ανθρώπινης οντολογίας και φυσιολογίας μέσα από την εφαρμογή της woke ατζέντας, η οποία στοχεύει στην αποδόμηση του χριστιανικού δόγματος, ήθους και πολιτισμού.

Η διεξοδική συζήτηση που ακολούθησε οδήγησε σε ψήφισμα, σύμφωνα με το οποίο, οι βουλευτές που ψήφισαν ως «έννομο αγαθό την ανατροπή της ανθρώπινης οντολογίας και φυσιολογίας και θεσμοθέτησαν την παρά φύσιν ασέλγειαν», θεωρούνται από την Εκκλησία ως «υπαιτίως συνεργοί του αρχεκάκου όφεως».

Για το λόγο αυτό, αποφασίστηκε να διακοπεί η κοινωνία με τους ψηφίσαντες ενάντια στον θείο Νόμο, δηλαδή να τεθούν εκτός Εκκλησίας, να μην τους απευθύνεται καμία πρόσκληση για συμμετοχή στις εκδηλώσεις της Ενορίας – τουλάχιστον μέχρι τη στιγμή της έμπρακτης μεταμέλειάς τους, η οποία θα αποδεικνύεται από την ακύρωση του «αίσχιστου νομοθετήματος» στη Βουλή.

Η ανακοίνωση:

Στόν Πειραιᾶ σήμερα 22 Φεβρουαρίου 2024 ἡμέρα Πέμπτη καί ὥρα 11η πρωϊνή στόν Καθεδρικό Ναό τῆς Παναγίας Τριάδος Πειραιῶς συνήλθαμε κατόπιν προσκλήσεως τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιῶς, Φαλήρου, Ἁγίου Ἰωάννου Ρέντη καί Δραπετσώνας κ. Σεραφείμ, σέ ἔκτακτη ἱερατική σύναξη μέ θέμα: « Ἀντιμετώπισις τῶν συνεπειῶν ψηφίσεως τοῦ νόμου διά τόν “γάμον” ἀτόμων τοῦ ἰδίου φύλου», N. 5089 ΦΕΚ Α΄ 27/17.2.2024.

Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ ἐτοποθετήθη δεόντως ἐπί τοῦ ἀνακύψαντος ζητήματος ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας καί φυσιολογίας καί τῆς ἐφαρμογῆς τῆς «woke» ατζέντας διά τήν ἀποδόμηση τοῦ χριστιανικοῦ δόγματος, ἤθους καί πολιτισμοῦ καί γενομένης διεξοδικῆς συζητήσεως ἐκ προσώπου καί τῶν Ἐκκλησιαστικῶν Συμβουλίων καί Διαχειριστικῶν Ἐπιτροπῶν τῶν Ἐνοριῶν καί καθιδρυμάτων τῆς Ἱ. Μητροπόλεώς μας, συναποφασίσαμε τήν ἔκδοση τοῦ παρόντος ψηφίσματος.

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ

1. Ἡ ναύλοχος πόλη τοῦ Πειραιᾶ, τό πρῶτο λιμάνι τῆς Χώρας εἶναι μία Παναγιοσκέπαστη πόλη, ὅπως ἐπιμαρτυροῦν καί ἀποδεικνύουν τά ἱστορικῶς διακριβωμένα θαύματα τῆς Ὑπεραγίας Δεσποίνης ἡμῶν Θεοτόκου καί Ἀειπαρθένου Μαρίας, πού καταγράφονται σέ ἐφημερίδες καί ἔντυπα τῆς ἐποχῆς, ὅπως τά παρουσιάζει ὁ Ἐλλογιμώτατος Πρόεδρος τῆς Φιλολογικῆς Στέγης Πειραιᾶ κ. Στέφανος Μίλεσης στό πόνημά του «Τά θαύματα τῆς πίστεως στόν Πειραιᾶ ὅπως καταγράφηκαν καί ἀποτυπώθηκαν ἀπό ἐφημερίδες καί ἔντυπα» ἐκδ. Ἀρχονταρίκι 2019, καί εἰδικώτερα τό θαῦμα τῆς Παναγίας «Ρόδον τό Ἀμάραντον» μέ τήν ἀποσόβηση τῆς θανατηφόρου πανδημίας τῆς εὐλογιᾶς, ὅπως καταγράφεται στήν Ἐφημερίδα ΣΦΑΙΡΑ φ. 9/3/1896 καί τῆς ἐμφανίσεως τήν 24-25/3/1929 τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου στόν κατάμεστο Ἱ. Ναό Εὐαγγελιστρίας Πειραιῶς, ὅπως καταγράφεται στίς Ἐφημερίδες ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ στό φ. 29/3/1929 καί ΣΚΡΙΠ στό φ. 29/3/1929.

Διακονοῦντες σέ μία εὐλογημένη Μητρόπολη τῆς Ἁγιωτάτης Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας διά τῆς χειροτονίας μας ἔχομε ἀναλάβει τό πολυεύθυνο ἔργο τῆς διακονίας τοῦ Σώματος τῆς Ἐκκλησίας, πού προϋποθέτει τήν ἀκριβεστάτη τήρηση «τῆς ἅπαξ παραδοθείσης τοῖς ἁγίοις» (Ἰουδ. 1,3) θείας ἀποκαλύψεως διά τήν ὑπέρβασιν τῆς φθορᾶς καί τοῦ θανάτου καί τή μεταστοιχείωση τοῦ κόσμου σέ Βασιλεία χρηστότητος, δικαιοσύνης, εἰρήνης, ἀληθείας καί ἀγάπης.

Συνεπῶς, χρεωστοῦμε ἐνώπιον τοῦ Δομήτορος τῆς Ἐκκλησίας Κυρίου, τοῦ καλέσαντος ἐμᾶς στήν διακονία τοῦ Λαοῦ του νά διασφαλίζωμε καί νά μεταδίδωμε ἔργῳ καί λόγῳ τήν ἀκαινοτόμητη πίστη τῶν Ἀποστόλων, τῶν Θεοφόρων Πατέρων καί τῶν Ἁγίων Οἰκουμενικῶν Συνόδων.

2. Ἡ ψήφισις τοῦ παραπάνω νόμου ἀπό τό Ἐθνικό μας Κοινοβούλιο ἀλλοιώνει καί διαστρέφει τήν ἀνθρωπολογία καί τήν φυσιολογία τῆς Δημιουργίας Τοῦ Θεοῦ, ἀποπειρᾶται βλασφήμως νά ἀκυρώσῃ τόν θεῖο Νόμο, πού ἐκτύπως μᾶς παραδίδεται διά τῆς Παλαιᾶς καί τῆς Καινῆς Διαθήκης, κατ’ ἐπιταγήν τῆς «woke» ἀτζέντας καί ἀντιτίθεται μανιωδῶς στό Κανονικό πλαίσιο τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, πού διά Πνεύματος Ἁγίου ἐδόθη εἰς Αὐτήν.

Κατά ταῦτα, οἱ νομοθετήσαντες ὡς ἔννομο ἀγαθό τήν ἀνατροπή τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας καί φυσιολογίας καί θεσμοθετήσαντες τήν παρά φύσιν ἀσέλγειαν, πού ἀποστερεῖ τόν ἀνθρωπο τῆς δυνατότητος θεοκοινωνίας κατά τόν ἀψευδῆ λόγον τοῦ Δημιουργοῦ: «οὐ μὴ καταμείνῃ τὸ πνεῦμά μου ἐν τοῖς ἀνθρώποις τούτοις εἰς τὸν αἰῶνα διὰ τὸ εἶναι αὐτοὺς σάρκας» (Γεν. 6,3), ἀποδεικνύει αὐτούς ἔργῳ καί λόγῳ ὡς περιφρονοῦντας τόν θεῖο Νόμο καί ἀντιστρατευομένους πρός τήν σωτηρία καί τήν αἰώνιο προοπτική τοῦ ἀνθρωπίνου ὄντος, πού καλεῖται νά ἀποβῇ ἐκουσίως καί ἀγαπητικῶς ναός τοῦ Παναγίου Πνεύματος καί ὁμοηθής πρός τόν Δημιουργόν Του, κατά τόν Κυριακό λόγον: «ἐάν τις ἀγαπᾷ με, τὸν λόγον μου τηρήσει, καὶ ὁ πατήρ μου ἀγαπήσει αὐτόν, καὶ πρὸς αὐτὸν ἐλευσόμεθα καὶ μονὴν παρ᾿ αὐτῷ ποιήσομεν» (Ἰω.14, 23 ).

Ἑπομένως ἀποδεικνύονται ὑπαιτίως ὡς συνεργοί τοῦ «ἀρχεκάκου ὄφεως» στήν ἀπομείωση τοῦ ἔργου τῆς σωτηρίας καί τοῦ εὐαγγελικοῦ μηνύματος καί, ὡς οἱ θεοφόροι Πατέρες διακελεύουν, οἰκειοθελῶς ἔχουν ἐκπέσει τῆς χριστιανικῆς των ἰδιότητος καί ἡ μετ’ αὐτῶν κοινωνία ἐγκυμονεῖ τόν κίνδυνον, διά τούς ἀσθενεστέρους, ἀλλοιώσεως τῆς πίστεως καί ἀκυρώσεως τοῦ ἔργου τῆς Ἐκκλησίας, πού διαχρονικῶς καλεῖται νά καταρτίζῃ ἐν Πνεύματι Ἁγίῳ πολίτας τῆς θείας Βασιλείας.

3. Πρός προστασίαν τῆς διακονίας μας καί σεβασμόν τῆς ἐνώπιον τοῦ Παναγίου Θεοῦ εὐθύνης μας, τηρουμένων καί τῶν διατάξεων τοῦ ἀρθρ. 4, παραγρ.9 τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος (Ν. 590/1977- ΦΕΚ Α΄ 146) διακόπτουμε τήν κοινωνία μας μέ τούς ψηφίσαντας ἐναντίον τοῦ θείου Νόμου, μέ ὅ, τι αὐτό συνεπάγεται, μή προσκαλοῦντες αὐτούς εἰς οἱανδήτινα ἐκδήλωσιν τῶν Ἐνοριῶν μας, ἄχρι τῆς ἐμπράκτου μεταμελείας των διά τῆς ἀκυρώσεως διά τοῦ Ἐθνικοῦ Κοινοβουλίου τοῦ αἰσχίστου αὐτοῦ νομοθετήματος.

Διατελοῦμε ἐν προσευχῇ πρός τόν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστόν, τόν δι’ ἡμᾶς σαρκωθέντα Λυτρωτήν τοῦ ἀνθρωπίνου γένους καί τήν Ὑπερύμνητη Μητέρα Του καί καλοῦμε τόν πιστό λαό τοῦ Θεοῦ σέ ἔμπρακτη μετάνοια γιά τήν βλασφημία καί ὕβρι κατά τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν πίστεως πού συνετελέσθη μέ τήν ψήφισι τοῦ Ν. 5089 ΦΕΚ Α΄ 27/17.2.2024.

Τό παρόν ψήφισμα ἀναγνώστηκε καί ἐγκρίθηκε ἀπό τήν Σύναξή μας.

Ἀκολουθοῦν οἱ ὑπογραφές τῶν συμμετεχόντων κληρικῶν.

+ ὁ Πειραιῶς Σ Ε Ρ Α Φ Ε Ι Μ

Οἱ Πρόεδροι Ἐκκλησιαστικῶν Συμβουλίων
& Διαχειριστικῶν Ἐπιτροπῶν Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς,
Φαλήρου, Ἁγίου Ἰωάννου Ρέντη καί Δραπετσώνας

Δείτε βίντεο: Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ: Θέτει εκτός Εκκλησίας τους βουλευτές που ψήφισαν «ναι» στον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών

Ειδήσεις σήμερα:

Εκκλησία της Κρήτης: Σκληροί όροι για όσους θέλουν να γίνουν νονοί – Τι αναφέρει σχετική εγκύκλιος

Υπεύθυνη δήλωση όπου θα δηλώνουν πως είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι και, αν είναι έγγαμοι, έχουν παντρευτεί με θρησκευτικό γάμο, πρέπει να προσκομίζουν οι ανάδοχοι

Κρήτη: Η βάπτιση τελείωσε... με σύλληψη

Σκληρούς περιορισμούς στην τέλεση μυστηρίων βάπτισης βάζει η Ιερά Επαρχιακή Συνόδος της Εκκλησίας Κρήτης, όπως φαίνεται από τη δημοσιοποίηση εγκυκλίου, που φέρει ημερομηνία 9 Φεβρουαρίου.

Ειδικότερα, με βάση τα όσα αναφέρονται στην εγκύκλιο, πλέον οι βαπτίσεις θα τελούνται αφού προηγηθεί «έγκριση» από την Αρχιεπισκοπή ή την οικεία Μητρόπολη.

Εντύπωση προκαλεί, ακόμα, το γεγονός ότι στα «απαιτούμενα» δικαιολογητικά που θα πρέπει να προσκομίζουν οι ενδιαφερόμενοι, περιλαμβάνεται «υπεύθυνη δήλωση» στην οποία να αναφέρεται ότι «ο ανάδοχος είναι Χριστιανός Ορθόδοξος» και ότι «αν είναι έγγαμος έχει τελέσει θρησκευτικό γάμο»! Η υπεύθυνη δήλωση, μάλιστα, πρέπει να είναι θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής.

Υπογραμμίζεται ακόμα ότι «η αναδοχή νεοφώτιστων από ανάδοχους έγγαμους που δεν έχουν τελέσει θρησκευτικό γάμο, αλλά μόνο πολιτικό απαγορεύεται παντελώς».

Δείτε την σχετική εγκύκλιο, που απευθύνεται στις Μονές και τις Ενορίες:

egkyklios_arxiepiskopi

Πηγή: Cretalive

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Φαντάζεστε κι ο Μητσοτάκης να απαγόρευε στον Μητροπολίτη Σεραφείμ, να κινείται εκτός ακινήτων και περιουσίας της Εκκλησίας;;;
    Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός ένα πράμα..! 🤪

  2. Εγώ αλλιώς την είχα μάθει την εκκλησία από μικρή.Απο τους γονείς και τους δασκάλους μου.Πιστευα και πιστεύω ότι η εκκλησια μας, τους δέχεται όλους.Πιστους και αμαρτωλούς.Εχει ανοιχτή την αγκαλιά της για Χριστιανούς ,ακόμα και αλοθρησκους η άθεους.Ολους είναι έτοιμη να τους βοηθήσει δίνοντας αγάπη και συγχώρεση.Κανω λάθος;Εσάς τι σας έμαθαν;

    • Eσύ κόρη μου κ ο κουλός που κάθεται σταυροπόδι στην εκκλησία και μπροστά στο λείψανο

      Όταν έβρεχε ο Θεός μυαλά κρατούσατε ομπρέλα. Διάβασε εκατό φορές τη ιστορία των εργατών του αμπελώνος που γίνονται προδότες και ρώτα κανένα από τους γονείς και τους δασκάλους σου αν ζουν να σου την εξηγήσουν μπας κ σκαμπάσεις κάτι πριν το τέλος σου ΣΤΟΥΡΝΕΕΕΕ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ