Αρχική Ειδήσεις Εκκλησία Επιστολές διαμαρτυρίας της ΔΙΣ σε Ελπιδοφόρο και Οικουμενικό Πατριαρχείο | Αμβρόσιος: Προδοσία...

Επιστολές διαμαρτυρίας της ΔΙΣ σε Ελπιδοφόρο και Οικουμενικό Πατριαρχείο | Αμβρόσιος: Προδοσία της Πίστης και σκανδαλισμός

2
4557

dis amerikis

Συνήλθε σήμερα, Δευτέρα 18 Ιουλίου 2022, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος της 165ης Συνοδικής Περιόδου, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου.

Κατά την σημερινή Συνεδρία η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, αφού επικύρωσε τα Πρακτικά της Εξουσιοδοτήσεως, εξέτασε τα θέματα της Ημερησίας Διατάξεως.

Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, κατόπιν εκτενούς συζητήσεως, αποφάσισε ομοφώνως τα εξής:

1. Εκφράζει δημοσίως τις ευχαριστίες Της προς την έντιμο Ελληνική Κυβέρνηση και ιδιαιτέρως τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως, οι οποίοι είχαν την πολιτική και νομοθετική πρωτοβουλία για την προσθήκη συγκεκριμένων άρθρων στον πρόσφατο νόμο περί των ΑΕΙ για την τακτοποίηση εκ μέρους της Ελληνικής Πολιτείας της σοβαρής εκκρεμότητος εις βάρος των Κληρικών – Εφημερίων της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Ευχαριστεί επίσης τους αρμοδίους υπηρεσιακούς παράγοντες, καθώς και τα κοινοβουλευτικά Κόμματα (Νέα Δημοκρατία, ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Ελληνική Λύση) και μεμονωμένους Βουλευτές, οι οποίοι υπερψήφισαν τα συγκεκριμένα άρθρα, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για τακτοποίηση του ζητήματος, δίχως καμία απολύτως επιβάρυνση στον Κρατικό Προϋπολογισμό.

Η Δ.Ι.Σ. αποφάσισε να αποστείλει και σχετικές ευχαριστήριες επιστολές προς όλους τους προαναφερθέντες, ενώ υπενθυμίζει και πάλι ότι οι πιστώσεις για την μισθοδοσία του Κλήρου δεν αποτελούν αδικαιολόγητο προνόμιο υπέρ των λειτουργών της «επικρατούσας θρησκείας» (άρθρο 3 παρ. 1 Συντάγματος) ή μία «χαριστική» ρύθμιση υπέρ των Ιερών Μητροπόλεων επειδή είναι Ν.Π.Δ.Δ., αλλά είναι περιοδικό αντάλλαγμα για την εκκλησιαστική περιουσία, που το Κράτος απέκτησε από τον 19ο αιώνα χωρίς πλήρη ή και καθόλου αποζημίωση της Εκκλησίας της Ελλάδος, όπως και αναγνώριση της προσφοράς του Ιερού Κλήρου στην ελληνική κοινωνία.

2. Να αποστείλει επιστολή διαμαρτυρίας προς τον Σεβασμιώτατο Αρχιεπίσκοπο Αμερικής κ. Ελπιδοφόρο για όσα εγγράφως ανέφερε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γλυφάδας, Ελληνικού, Βούλας, Βουλιαγμένης και Βάρης κ. Αντώνιος, σε σχέση με την τέλεση Ιερού Μυστηρίου του Βαπτίσματος δύο βρεφών στην Βουλιαγμένη, καθώς και σχετική επιστολή προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο, στην κανονική δικαιοδοσία του οποίου υπάγεται ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής.

Ταυτόχρονα, η Ιερά Σύνοδος συζήτησε εκτενώς τα ζητήματα που αφορούν στην ποιμαντική αντιμετώπιση τέτοιων ζητημάτων, παραμένουσα σταθερή στα υπό του Κυρίου, των Αγίων Αποστόλων και των Αγίων Πατέρων ορισθέντα.

Εκ της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου
της Εκκλησίας της Ελλάδος

Μητροπολίτης Αμβρόσιος κατά Αρχιεπισκόπου Ελπιδοφόρου.Προδοσία της Πίστης και σκανδαλισμός των πιστών

Πυρά σήμερα εξαπέλυσε ο Μητροπολίτης πρώην Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κατά του Αρχιεπισκόπου Αμερικής κ. Ελπιδοφόρου με αφορμή τη βάπτιση στη Βουλιαγμένης, μια πράξη με την οποία «ανερυθρίαστα καταπατείται η Ορθόδοξη Διδασκαλία και Παράδοση» σύμφωνα με τον κ. Αμβρόσιο.
Ο κ. Αμβρόσιος καταγγέλλει με σκληρή γλώσσα τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής κ. Ελπιδοφόρο προς τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος «για προδοσία της πίστης, καταπάτηση των ιερών Κανόνων και σκανδαλισμό της συνείδησης των πιστών»

Ο κ. Αμβρόσιος καταγγέλλει με σκληρή γλώσσα τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής κ. Ελπιδοφόρο προς τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος «για προδοσία της πίστης, καταπάτηση των ιερών Κανόνων και σκανδαλισμό της συνείδησης των πιστών»

ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΙΣ ΕΙΣ ΤΟ ΟΡΘΟΝ
Τρίτη, 12 Ἰουλίου 2022
Τήν Διαρκῆ Ἱεράν Σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
Ἰω. Γενναδίου, 14
115 21 ΑΘΗΝΑΣ
Μ Η Ν Υ Σ Ι Σ

Μακαριώτατε Ἅγιε Πρόεδρε,
Σεβασμιώτατοι Ἅγιοι Σύνεδροι,

Δυσπερίγραπτος εἶναι ὁ πόνος, ὁ ὁποῖος κυριαρχεῖ εἰς τήν ταλαίπω-ρον ψυχήν μου, ἔπειτα ἀπό τήν εἴδησιν, ὅτι ὁ Σεβασμιώτατος Ἀρχιεπί-σκοπος Ἀμερικῆς κ.κ. Ἐλπιδοφόρος μόλις πρό δύο ἡμερῶν «ἔκανε την πρώτη βάπτιση υιοθετημένων παιδιῶν gay ζευγαριοῦ στη Αθήνα» (βλ. ὑπ’ ὰριθμ. 1 καί 2 ἐπισυναπτόμενα ἔγγραφα) εἰς τόν ἱερόν Ναόν «Παναγίας Φανερωμένης» τῆς Βουλιαγμένης! Λεπτομερείας περί τῆς προδοτικῆς ταύτης πράξεως θά εὕρετε εἰς τό ἐπισυναπτόμενον 3ον ἔγγρα-φον, τό ὁποῖον δημοσιεύεται εἰς τήν ἱστοσελίδα «www.protothema.gr» καί ἔχει τίτλον: «Ο Ευάγγελος Μπούσης καί ο σύζυγός του Πίτερ Ντούντας βάφτισαν …..τα παιδιά τους στη Βουλιαγμένη».
Ἐπειδή διά τῆς πράξεως ταύτης ἀνερυθριάστως καταπατεῖται ἡ Ὀρθόδοξος Διδασκαλία καί Παράδοσις, νομοθετεῖται δέ καί ἀμνηστεύεται ἡ πορνεία, δηλ. ἡ παράνομος συζυγική ἕνωσις δύο προσώπων τοῦ αὐτοῦ φύλου, διά τόν λόγον αὐτόν καταμηνύω καί

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ ἐνώπιον Ὑμῶν
τόν Σεβασμιώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἀμερικῆς κ.κ. Ἐλπιδοφόρον
α) ἐπί προδοσίᾳ τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν Πίστεως,
β) ἐπί καταπατήσει τῶν Ἱερῶν Κανόνων, καί
γ) ἐπί σκανδαλισμῷ τῆς συνειδήσεως τῶν πιστῶν
τῆς Ἐκκλησίας τέκνων
καί παρακαλῶ διά τά καθ’ Ὑμᾶς.
α) Ἡ πρᾶξις του, ἐμμέσως πλήν σαφῶς, νομιμοποιεῖ τήν πορνείαν καί τήν συμβίωσιν δύο προσώπων τοῦ ἰδίου φύλου, τοῦθ’ ὅπερ ὁ Νομο-θέτης Θεός κατεδίκασε διά τοῦ ἐξ Οὐρανοῦ πεμφθέντος πυρός, διά τοῦ ὁποίου καί κατέκαυσε τά Σόδομα καί τά Γόμορρα! Εἶναι γνωστόν ἤδη τό Παγκόσμιον Κίνημα τῶν ΛΟΑΤΚΙ, ἤτοι τῶν Ὁμοφυλοφίλων! Ἀκόμη καί ἡ Νομοθετοῦσα κοσμική Ἐξουσία, ἡ Πολιτεία, δέν ἔχει εἰσέτι νομοθετήσει τήν υἱοθεσίαν τέκνων ἐκ μέρους τῶν Gays!

Εἰς τήν πρός τόν οἰκεῖον Ἱεράρχην σχετικήν ἐπιστολήν του ὁ Σεβ. Ἀμερικῆς αἰτεῖται τήν εὐλογίαν τοῦ Σεβ. Γλυφάδος κ. Ἀντωνίου καί ἀναφέρει ἐπί λέξει τά ἑξῆς: «…..ὅπως τελέσω τήν βάπτισιν τῶν δύο τέκνων τῆς ἐκ Σικάγου ὁρμωμένης ὁμογενειακῆς οἰκογενείας Μπούση»!!!! (βλ. Ἐφημερίδα Espresso», 13.07.2022, σελ. 5). Ἄρα διά τῆς χρήσεως τοῦ ὅρου «οἰκογένεια Μπούση», ὁ Σεβ. κ. Ἐλπιδοφορος ἐμμέ-σως πλήν σαφῶς ἀναγνωρίζει καί νομιμοποιεῖ τήν ἀναίσχυντον καί ἀφύ-σικον συζυγικήν σχέσιν καί τήν παρά φύσιν σαρκικήν μῖξιν δύο προσώπων τοῦ αὐτοῦ φύλου, σχέσιν τήν ὁποίαν ὁ Δημιουργός Θεός κατεδίκασεν ἀπεριφράστως!

Ὥστε, λοιπόν, ὁ Σεβ. Ἀμερικῆς κ.κ. Ἐλπιδοφόρος καί διά τῆς ὡς ἄνω ἐπιστολῆς του, κυρίωε δέ διά τῆς συμμετοχῆς του εἰς τό ἱερόν Μυστήριον τοῦ Βαπτίσματος δύο υἱοθετημένων βρεφῶν ὑπό «ζεύγους» ὁμοφυλοφί-λων, τῶν συγκροτούντων τήν «οἰκογένειαν Μπούση», κατεπάτησε καί τόν θεῖον Νόμον καί τό ἀνθρώπινον Δίκαιον!

β) Διά τῆς ἀποδοχῆς ὡς ἀναδόχων εἰς τήν Βάπτισιν ὀκτώ προσώπων, μεταξύ τῶν ὁποίων συμπεριλαμβάνονται καί δύο τοὐλάχιστον ἑτεροδόξοι γυναῖκες, ἤτοι ἡ κυρία Εὐγενία Νιάρχου καί ἡ κυρία Bianca Bartolini, ὁ Σεβ. κ. Ἐλπιδοφόρος ὄχι μόνον κατεπάτησε καί κατεφρόνησε τούς Ἱερούς Κανόνας τῆς Ὀρθοδόξου ἡμῶν Ἐκκλησίας, ἀλλά καί ΕΝΕΠΑΙΞΕΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ, καθ’ ὅσον αἱ ὡς ἄνω δύο Ἀνάδοχοι, μή ἀνήκουσαι είς τήν Ὀρθό-δοξον Ἐκκλησίαν, ΔΕΝ ΕΞΕΦΩΝΗΣΑΝ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ, διότι ἡ μία ἐξ αὐτῶν τυγχάνει Ρωμαιοκαθολική καί ἡ ἑτέρα Προτεστάντισσα!!!! Ὅθεν πρέπει νά δικασθῇ καί ἐπί καταφρονήσει τῶν Ἱερῶν Κανόνων τῆς Ὀρθοδοξίας μας.

γ) Τέλος, ἡ ἀσύνετος αὕτη συμπεριφορά τοῦ Σεβ. Ἀρχιεπισκόπου κ. Ἐλπιδοφόρου συνετάραξε τό πλήρωμα τῆς Ὀρθοδόξου ἡμῶν Ἐκκλησίας καί τό κατεσκανδάλισε, καθ’ ὅσον ἡ ἀνίερος αὕτη ἐνέργειά του ἔλαβε μεγάλην δημοσιότητα τόσον εἰς τόν ἡμερήσιον Τύπον, ὅσον καί εἰς τά Διαδικτυακά Μέσα Ἐνημερώσεως. Διά τόν λόγον αὐτόν πρέπει νά δικασθῆ οὗτος καί ἐπί σκανδαλισμῶ τῆς συνειδήσεως τῶν πιστῶν τῆς Ἐκκλησίας τέκνων.
Μάρτυρας προτείνω:
1) Τόν Σεβ. Μητροπολίτην Πειραιῶς κ.κ. Σεραφείμ,
2) Τόν Σεβ. Μητροπολίτην Γλυφάδος κ.κ. Ἀντώνιον,

καί 3) Τόν Δημοσιογράφον κ. Νικόλαον Σταματάκην, ἀρθρογράφον τῆς της Ἐφημερίδος «’Ορθόδοξος Τύπος». (Βλ. κύριον ἄρθρον εἰς τό ὑπ’ἀριθμ. 2409 φ. τῆς 15.07.2022 μέ τίτλον:«Ο ΑΡΧ. ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ ΕΝΟΜΙΜΟ-ΠΟΙΗΣΕ ΤΟΥΣ “ΓΑΜΟΥΣ“ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ!»).

Ὅθεν ταῦτα καταγγέλλοντες πρός Ὑμᾶς, παρακαλοῦμεν διά τά καθ’ Ὑμᾶς.
Ἐπί δέ τούτοις, διατελοῦμεν
Ἐλάχιστος ἐν Χριστῷ Ἀδελφός

+ Ο πρ. Καλαβρύτων καί Αἰγιαλείας Ἀμβρόσιος

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τώρα που διαβάζω την επιστολή του πρώην Καλαβρύτων. Τελικά τι έγινε με εκείνο το θέμα των αφορισμών. Ισχύει ή δεν το αναγνωρίζει η Ιερά σύνοδος;

  2. Για να τελειώνουμε αυτό το βιολί. Στο πιστοποιητικό γέννησης αναφέρεται το όνομα του πατέρα (γένος αρσενικό), έστω και αγνώστου καί το όνομα της μητέρας (γένος θυληκό). Στο βαπτιστικό γράφεται και το όνομα τού ανάδοχου (νονός/α). Στο βαπτιστικό αυτών των δύο παιδιών τι θα γραφτεί? Πατέρας ο Μπάμπης και μητέρα ο Μήτσος? Ρε, δεν πάμε καλά.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ