Τελικά η Εκκλησία ακούει τους πραγματικούς επιστήμονες ή τους πολιτικούς;

6
607

Του Αρχιμ. Γεωργίου Αλευρά στην Romfea.gr

Ηλθε εις γνώση μου η εγκύκλιος την οποία συνέταξε την 14η Ιουλίου 2021 η Ι.Σ. της Εκκλησίας της Ελλάδος όπου μεταξύ άλλων αναφέρεται: “Στήν ἐποχή μας, ὁ Ὅσιος Πορφύριος ἀνεδείχθη ὁ κατ’ ἐξοχήν Ἅγιος τῶν Νοσηλευτικῶν Ἱδρυμάτων καί, γνωρίζοντας ὅσο κανείς ἄλλος τόν πόνο τῶν ἀσθενῶν, ζητοῦσε ἀπό τούς ἀνθρώπους νά προσεύχονται γιά τόν φωτισμό τῶν ἰατρῶν καί ὅταν τούς ἐπισκέπτεται ἡ ἀρρώστια νά ἀπευθύνονται σέ αὐτούς γιά βοήθεια.”

Διαβάζοντάς την, ένιωσα πώς “περίλυπός ἐστιν ἡ ψυχή μου ἕως θανάτου”·(Ματθ. 26,38) διότι με θλίβει να βλέπω ότι χρησιμοποιούνται λόγια του πνευματικού μου πατέρα, που έχουν ειπωθεί υπό άλλες συνθήκες και περιστάσεις, για να εξυπηρετήσουν σκοπούς τελείως διαφορετικούς από εκείνους που τα λόγια αυτά εξ αρχής όρισαν.

Προς αποκατάσταση της αλήθειας, θα αναφέρω ότι ο Άγιος Πορφύριος τοποθετήθηκε εφημέριος στον Άγιο Γεράσιμο της Πολυκλινικής Αθηνών και ήταν για τριάντα τρία έτη ο πνευματικός και ο ιατρός των ψυχών και των σωμάτων χιλιάδων ανθρώπων που τον επισκέφθηκαν.

Ο κ. Αλιβιζάτος ζήτησε από τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών Χρύσανθο την τοποθέτηση ως εφημέριου του 34χρονου τότε Πορφυρίου, για να συναντήσει τις ενστάσεις του Αρχιεπισκόπου για την αγραμματοσύνη του Πορφυρίου, αλλά ο κ.Αλιβιζάτος του εξήγησε ότι είχε βρεί ένα χαρισματικό άνθρωπο και ιερέα όπως πραγματικά τον ήθελε ο Χριστός.

Οι ιατροί της Πολυκλινικής Αθηνών, όταν αντιλήφθηκαν τα χαρίσματά του Αγίου Πορφυρίου απευθύνονταν σε εκείνον πάμπολλες φορές για συμβουλές και διαγνώσεις ιατρικές τις οποίες έδιδε με τη Χάρη του Παναγίου Πνεύματος.

Ο ίδιος ο Άγιος Πορφύριος εκτιμούσε βαθύτατα την ιατρική επιστήμη, αλλά παραδεχόταν ελάχιστους ιατρούς.

Ο ίδιος από ιατρικό λάθος έχασε την όρασή του και κινδύνευσε να χάσει και τη ζωή του από παρακοή ιατρού, που ενώ τον συμβούλευσε να μην του χορηγήσει κορτιζόνη, εκείνος το έπραξε και ο Άγιος πέρασε 2 με 3 εφιαλτικούς μήνες μέσα σε πόνους. Το γεγονός το μαρτυρεί και η Γερόντισσα Φεβρωνία και ανιψιά του Αγίου Πορφυρίου.

O ίδιος ο Άγιος Πορφύριος, όπως έχει καταγραφεί και σε βιβλία του βίου του, του είχε αποκαλύψει ο Θεός και το φάρμακο κατά του καρκίνου αλλά δεν του επέτρεπε να το αποκαλύψει σε άλλους: “Το φάρμακο με το οποίο καταπολεμείται ο καρκίνος είναι πολύ εύκολο και οι γιατροί το “συναναστρέφονται” καθημερινά και το έχουν μπροστά στα μάτια τους, όπως – με την Χάρη του Θεού – κι εγώ το γνωρίζω.

Ο Θεός όμως δεν τους το αποκαλύπτει, γιατί τα τελευταία χρόνια εξ αιτίας αυτής της ασθένειας έχει γεμίσει ο Παράδεισος». Γιατί ο Θεός δεν επέτρεπε στον Άγιο Πορφύριο να αποκαλύψει το φάρμακο;

Μήπως είναι τιμωρός και δεν θέλει να βρουν τη υγεία εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο; Ή μέσα από αυτή την παιδαγωγία σώζεται ο άνθρωπος που αυτό είναι και η πεμπτουσία της πνευματικής ζωής;

Γι’ αυτό και το δίλημμα εμβόλιο ή θάνατος που σεις θέτετε σήμερα, αντίκειται πλήρως στη θεολογία του Αγίου Πορφυρίου.

O Άγιος Πορφύριος όπως γνωρίζουμε ότι από μικρό παιδί όταν έλαβε τη Χάρη, παρακαλούσε τον Θεό να του στείλει καρκίνο για να πονά και αυτός και να υποφέρει όπως και ο Χριστός πόνεσε για μας και για τη σωτηρία μας.

Αυτή την παιδική του ευχή ο Θεός την πραγματοποίησε στα 75 του χρόνια, ενημερώνοντας τον προσωπικό του ιατρό κ.Παπαζάχο λέγοντας: “Γιωργάκη σήμερα είμαι πολύ χαρούμενος. Ο Θεός θυμήθηκε την προσευχή μου από μικρό παιδάκι. Δεν θα πεθάνω από καρκίνο. Μου τον έδωσε για να Τον δοξολογώ μέσα από τον πόνο”.

Κι όντως αν και οι γιατροί του έδιναν μόλις πέντε χρόνια ζωής, εκείνος έφυγε μετά από δέκα από την καρδιά του.

Σήμερα τί χαρακτηρίζει την εποχή μας; Είμαστε Χριστιανοί που δεν αγαπούμε τον πόνο και τον Σταυρό. Γι΄αυτό στη σημερινή εποχή το δίλημμα του εμβολίου χαρακτηρίζει ποιός είναι ο πραγματικός Χριστιανός.

Ο ρόλος των ανθρώπων του Θεού είναι να προτρέπουν τον λαό εις μετάνοιαν και να ελέγχουν τα κακώς κείμενα των εξουσιών, πολιτικών και εκκλησιαστικών.

Αυτό έπραξαν οι Προφήτες της Παλαιάς Διαθήκης, ο Ιωάννης ο Πρόδρομος, ο Χριστός, οι Απόστολοι. “μετανοεῖτε· ἤγγικε γὰρ ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν”.

Χαρακτηριστικό είναι το απόσπασμα από τον βίο του Αγίου Ισαάκ του Σύρου, όπου το παράδειγμά του θα έπρεπε να ακολουθούμε όλοι οι ιερείς.

“Την ίδια ημέρα που χειροτονήθηκε επίσκοπος, ήλθαν στο επισκοπείο δύο άνθρωποι για να λύσουν μία διαφορά τους. Ο οφειλέτης ζητούσε μια μικρή παράταση για το χρέος του, ενώ ο δανειστής έλεγε: «Αν δε μου δώσει τώρα τα οφειλόμενα, θα τον πάω στο δικαστή».

Τότε του είπε ο άγιος Ισαάκ: «Αν, σύμφωνα με το Ευαγγέλιο, ούτε καν πρέπει να ζητούμε όσα μάς πήραν, τότε πολύ περισσότερο θα πρέπει να κάμεις υπομονή μια μέρα για να επιστρέψει το χρέος του ο οφειλέτης σου».

Αλλά ο σκληρός δανειστής απάντησε: «Άσε τώρα το Ευαγγέλιο!». Τότε σκέφθηκε ο Άγιος: Αν αυτοί εδώ δεν υπακούσουν στα ευαγγελικά προστάγματα του Κυρίου, τότε τι ήρθα εγώ να κάμω εδώ;» και ενθυμούμενος τον ησυχαστικό βίο, εγκατέλειψε τον επισκοπικό θρόνο και γύρισε στην αγαπημένη του σκήτη, στην έρημο”.

Αυτή τη στάση οφείλουμε να κρατούμε ως ποιμένες, πόσο μάλλον στη δύσκολη αυτή εποχή που διανύουμε, για την οποία ο Άγιος Πορφύριος είχε πει ότι “ζούμε όπως τα χρόνια του Χριστού” και δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να επιβεβαιώσουμε τα λόγια της Προφητείας του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού όπου προέβλεψε πως οι ιερείς θα είναι οι πρώτοι που θα απογοητεύσουν τον λαό.

Λίγο καιρό πριν αναχωρήσει για τους ουρανούς ο Άγιος Πορφύριος μου είχε πει: «Φοβούμαι για εμφύλιο». Είδε με τη Χάρη του Θεού την εποχή μας, τον διχασμό σε εθνικό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο.

Γι αυτό λίγο πριν φύγει από τη ζωή μας προέτρεπε να μελετήσουμε το Κεφ’ Γ του Προφήτου Ησαΐα και μας εξήγησε ότι όσα γράφονται εκεί μέσα ισχύουν και για τις μέρες μας. Λέγει ο Προφήτης Ησαΐας:

“ΙΔΟΥ δὴ ὁ δεσπότης Κύριος σαβαὼθ ἀφελεῖ ἀπὸ τῆς ᾿Ιουδαίας καὶ ἀπὸ ῾Ιερουσαλὴμ ἰσχύοντα καὶ ἰσχύουσαν, ἰσχὺν ἄρτου καὶ ἰσχὺν ὕδατος, γίγαντα καὶ ἰσχύοντα καὶ ἄνθρωπον πολεμιστὴν καὶ δικαστὴν καὶ προφήτην καὶ στοχαστὴν καὶ πρεσβύτερον καὶ πεντηκόνταρχον καὶ θαυμαστὸν σύμβουλον καὶ σοφὸν ἀρχιτέκτονα καὶ συνετὸν ἀκροατήν· καὶ ἐπιστήσω νεανίσκους ἄρχοντας αὐτῶν, καὶ ἐμπαῖκται κυριεύσουσιν αὐτῶν. καὶ συμπεσεῖται ὁ λαός, ἄνθρωπος πρὸς ἄνθρωπον καὶ ἄνθρωπος πρὸς τὸν πλησίον αὐτοῦ·”

Έτσι βλέποντας με τη Χάρη του Θεού αυτές τις δύσκολες καταστάσεις ο Άγιος Πορφύριος προσευχόταν με την Αρχιερατική Προσευχή του Χριστού για την εν Χριστώ ενότητα. Μόνον ο Χριστός ενώνει.

Ο Άγιος Πορφύριος σεβόταν απόλυτα την ελευθερία των ανθρώπων και είμαι σίγουρος πώς και σήμερα έτσι θα συνέχιζε να πράττει. Για εκείνον σημασία είχε ό,τι ενώνει και όχι ό,τι χωρίζει.

Όλοι μιλούν σήμερα για την παγκοσμιοποίηση, το λένε οι ίδιοι οι ηγέτες φανερά και προετοιμάζουν τον δρόμο για μία παγκόσμια κυβέρνηση, για ένα παγκόσμιο ηγέτη.

Ο Απόστολος Παύλος το λέγει: “τὸ γὰρ μυστήριον ἤδη ἐνεργεῖται τῆς ἀνομίας, μόνον ὁ κατέχων ἄρτι ἕως ἐκ μέσου γένηται· καὶ τότε ἀποκαλυφθήσεται ὁ ἄνομος, ὃν ὁ Κύριος ἀναλώσει τῷ πνεύματι τοῦ στόματος αὐτοῦ καὶ καταργήσει τῇ ἐπιφανείᾳ τῆς παρουσίας αὐτοῦ”· (Β Θεσ. 2,7-8)

Η παγκόσμια “υγειονομική” κρίση είναι ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Εκεί θέλουν κάποιοι να μας οδηγήσουν, φυσικά μόνο αν το επιτρέψει ο Θεός.

Ο Άγιος Πορφύριος έλεγε ότι ο Θεός θα τα εμποδίσει τα πράγματα και θα γίνουν αυτά που θέλει Εκείνος. Πάντα μιλούσε με τη Θεία Χάρη και ποτέ δεν συμβούλευε τους ανθρώπους αν δεν είχε πρώτα την πληροφορία από τον Θεό.

Ο μακαριστός γέροντας Μωυσής Αγιορείτης μου εκμυστηρεύτηκε ότι πριν επισκεφθεί ένα πολύ γνωστό ινστιτούτο στη Γαλλία για να συναντήσει ένα κορυφαίο γιατρό με εξειδίκευση στο ήπαρ, για ένα πρόβλημα υγείας που είχε στο παρελθόν, επισκέφθηκε πρώτα τον Άγιο Πορφύριο, ο οποίος του υπέδειξε να κάνει και μία πολύ εξειδικευμένη εξέταση.

Ο π.Μωυσής ανέφερε έπειτα στον ιατρό αυτή την εξέταση που πρέπει να γίνει χωρίς να θέλει να αποκαλύψει ότι αυτό του το συνέστησε ο Άγιος Πορφύριος.

Ο ιατρός που άκουσε αυτή την εξέταση είπε στον π. Μωυσή: “Δεν ξέρω ποιος σου συνέστησε αυτή την εξέταση, αλλά αυτός θα είναι σίγουρα ή πολύ μεγάλος γιατρός ή άγιος”.

Οι γιατροί ζητούσαν συμβουλές για ιατρικά θέματα από τον Άγιο Πορφύριο και όχι εκείνος από τους γιατρούς. Μπορεί για κάποιους να φαίνεται παράδοξο, αλλά για εκείνους που γνωρίζουν και τον Άγιο και τη δύναμη του Παναγίου Πνεύματος είναι μία πραγματικότητα.

Δεν θεωρώ πώς κανένας συνειδητοποιημένος Χριστιανός απορρίπτει τους πραγματικούς καλούς επιστήμονες και την ιατρική επιστήμη.

Στην πατρίδα μας υπάρχουν πραγματικά καλοί επιστήμονες, όπως για παράδειγμα ο κ.Κούβελας με εξειδίκευση στην κλινική φαρμακολογία και είναι ο καθ’ ύλην αρμόδιος για το ζήτημα των φαρμάκων και εμβολίων που απασχολεί όλο τον κόσμο και χαρακτηρίζει ως αγράμματους (https://youtu.be/hj4X4sjWIsE) αυτούς που εκφέρουν άποψη, χωρίς να είναι καν γνώστες του αντικειμένου.

Τελικά η Εκκλησία ακούει τους πραγματικούς επιστήμονες ή τους πολιτικούς;

Ας θυμηθούμε τα λόγια του Αγίου Παϊσίου που έλεγε ότι: «Αν ο Θεός άφηνε την τύχη του Έθνους στους πολιτικούς θα καταστρεφόμασταν…». («Βίος γέρ. Παϊσίου του Αγιορείτου», Ιερομ. Ισαάκ).

Πηγή: romfea.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θα το επαναλάβουμε δυστυχώς η εκκλησία παίζει το ρόλο του ποντιου Πιλάτου.νιπτει τας χείρας της και μας παραπέμπει στην ιατρική κοινότητα. Μην τα χαλάσει με την πολιτική εξουσία που της εξασφαλίζει τη δική της εξουσία σε πολυτελείς θρόνους και διαβίωση. Αυτή είναι η αλήθεια.

  2. Ότι θα έρθει γερό τράνταγμα με όλα αυτά. Εμείς οφείλουμε να συμμετέχουμε στις ακολουθίες. Εκείνη την ώρα ο παπάς είναι λειτουργός και όχι κάτι άλλο. Όταν όμως σε άλλες περιπτώσεις ομιλεί και μεταφέρει προσωπικές ή κοσμικές απόψεις με ύφος αυτοκράτορα αλάθητο και δεν μας αναπαύει τον αγνοούμε.Ο παπάς στην καθημερινότητα του είναι άνθρωπος με αδυναμίες αμαρτίες και σφάλματα ότι έχουμε όλοι μας. Αυτοί όμως μας βάπτισαν μας πάντρεψαν μας κοινώνησαν.Γιατι εκείνη την ώρα επεμβαίνει το Άγιο Πνεύμα. Ας δεχθούμε τον παπά εκείνη την ώρα του μυστηρίου και τίποτα άλλο.Για τα υπόλοιπα ας τον κρίνει ο Θεός. Θεωρώ ότι είναι αμαρτία η φασαρία εντός ναού και ότι πράττουμε χειρότερα από ότι νομίζουμε ότι κάνει ο παπάς.Τι να κάνεις δηλαδή να κάθεσαι να μαλώνεις; Αυτό που θέλουμε να κάνει ο παπάς ας το κάνουμε εμείς. Αυτό που δεν θέλουμε να κάνει ο παπάς γιατί το κάνουμε εμείς; Ας τηρήσουμε εμείς τις παραδόσεις όπως τα βρήκαμε στο ακέραιο για τα πάντα. Στο τέλος θα κριθούμε όλοι.Υπομονή, προσευχή,δάκρυα,ταπείνωση, την ευχή.

    • και γιατί με τόση επέμβαση απ το Άγιο Πνεύμα,τελικά τα περισσότερα ζεύγη χωρίζουν με τον πιο άσχημο τρόπο,ή συζούν λόγω παιδιών και ο καθένας έχει την παράλληλη σχέση του…
      Το ίδιο και με την βάπτιση…αν δούμε πόσοι απ τους εις εις Χριστόν εβαπτίσθησαν κυλούν στην αμαρτία μέχρι το λαιμό.

    • Όλα αυτά που λες παπάδες στα είπανε.Έτσι δεν ειναι;Αποφάσεις της Ιερας συνόδου δεν ειναι όλα αυτά και πως υα γιορτάζεις κλπ;Εσυ κανείς επιλογή ποτέ ειναι καλή και ποτέ κακή ανάλογα τι;Τους παλαιοημερολογιτες που βγαίνουν στους δρόμους με σταυρούς και εικόνες πως τους κρίνεις;Όλα Καλα;Όλα αύτα τα λες επειδή δεν θέλεις να κανείς το εμβόλιο;Καλα κρασια φίλε μου

      • Εσύ μάθε να ξεχωρίζεις τους πιστούς παπάδες ,αυτούς που έχουν πίστη βαθιά κ δεν ερμηνεύουν λάθος το ευαγγέλιο κ την αποκάλυψη ,έχουμε χρέος όταν προκειται για θέματα πίστεως να τους υπενθυμίζουμε ότι αλλιώς τα λέει ο Χριστός μήπως κ καταλάβουν ,αυτοί που πλανηθηκσν.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ