Η από -Χριστιανοποίηση και ο αφ-Ελληνισμός της Παιδείας της χώρας μας Γράφει η Ξανθίππη Αγρέλλη

49
6963
Ψαλίδι / Άγ. Γαβριήλ / Εξοχή, Κως

Η από -Χριστιανοποίηση και ο αφ-Ελληνισμός της Παιδείας της χώρας μας

 

Γράφει η Ξανθίππη Αγρέλλη     (Κως 14/9/2024)

 

Η νέα Σχολική χρονιά ξεκίνησε με την κατάργηση αρχικά τεσσάρων  Θρησκευτικών

Βιβλίων. Σε μια προσπάθεια απομάκρυνσης των μαθητών από τον Χριστό και

ικανοποίησης των απίστων, αντίχριστων εντολέων της Ευρώπης.

Αυτά  είναι τα βιβλία των Θρησκευτικών που καταργήθηκαν, έγιναν

όλα θυσία στο βωμό της αθεΐας και της Νέας Τάξης Πραγμάτων.

1)Η μαρτυρία της Ορθοδόξου Εκκλησίας, στον σύγχρονο κόσμο.  Γ’  Γυμνασίου.

2)Ορθόδοξη πίστη και λατρεία, μάθημα γενικής παιδείας.    Α’  Λυκείου.

3)Χριστιανισμός και Θρησκεύματα.  Β’  Λυκείου.

4)Χριστιανισμός και σύγχρονος κόσμος.  Γ’  Λυκείου.

Η κατάργηση των ανωτέρω σημαντικών βιβλίων, των μαθημάτων των

Θρησκευτικών, είναι συστηματική στα Σχολεία και γίνεται στον οδοστρωτήρα της

νέας εποχής της ‘woke ατζέντας’ και της Νέας Τάξης Πραγμάτων.

Σταδιακά, θα καταργήσουν και άλλα  βιβλία. Έτσι  οδηγούν σε πλήρη απαξίωση το μάθημα των Θρησκευτικών, αφού στοχεύουν στην οριστική κατάργηση τους.

Οι  γνωστοί αντι-Χριστιανικοί κύκλοι, έχουν εδώ και χρόνια εξαπολύσει λυσσαλέο πόλεμο στο μάθημα των Θρησκευτικών, με το πρόσχημα των μεταναστών, δρομολογώντας την κατάργηση τους. Είναι  ένα βρώμικο καλά οργανωμένο σχέδιο των απίστων, για να εκδιώξουν από την μαθητική νεολαία σε κάθε Ελληνικό Σχολείο, κάθε τι Ορθόδοξο και Χριστιανικό.

Το  τέλος της διδασκαλίας των Θρησκευτικών, θα σημάνει και το τέλος των καθηγητών της Θεολογίας. Δηλαδή   την μη φοίτηση τους στα ανάλογα τμήματα των Πανεπιστημίων, ακόμη την απόλυση ή την πρώιμη συνταξιοδότηση τους.

Το  πιο πρόσφατο και ύπουλο χτύπημα, είναι η γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Σύμφωνα  με το σκεπτικό, η απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών, δεν θα αφορά μόνο τους αλλόθρησκους κυρίως μετανάστες, αλλά και τους Έλληνες Ορθόδοξους μαθητές, που δεν θα θέλουν να παρακολουθήσουν το μάθημα και αυτό είναι Συνταγματικά ανεκτό.

Αν και στην αρχή η πρόταση φαίνεται να είναι επιφανειακά δημοκρατική, όμως στην πραγματικότητα είναι βαθιά υστερόβουλη και υποκριτική, ενώ πλήττει όχι μόνο τους καθηγητές της Θεολογίας, αλλά και τους μαθητές. Παράλληλά  δε, η διδακτέα ύλη στα Θρησκευτικά, έγινε Θρησκειολογία και πολύ-Θρησκεία. Παρόλα  αυτά το Ορθόδοξο Οικουμενικό Πατριαρχείο και η Εκκλησία της Ελλάδος, παραμένουν απαθείς και αμέτοχοι. Αν αυτή η γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι Ορθόδοξοι μαθητές θα έχουν δικαίωμα να απόσχουν από τα μαθήματα των Θρησκευτικών, όπως οι αλλόθρησκοι. Με αυτό τον  τρόπο,  θα υποβαθμίσουν τα Θρησκευτικά και θα καταλήξουν στην πλήρη κατάργηση τους. Αφού γίνεται προσπάθεια να αλλοιώσουν το περιεχόμενο των Θρησκευτικών βιβλίων, ώστε οι Ορθόδοξοι μαθητές να τα θεωρούν βαρετά και να ζητούν όπως οι αλλόθρησκοι, την απαλλαγή τους. Η συνεχής υποβάθμιση και υποτίμηση των Θρησκευτικών βιβλίων στα μάτια των μαθητών, θα οδηγήσει στην πλήρη απαξίωση και ανυπαρξία του μαθήματος των Θρησκευτικών.

Οι ίδιοι αντίχριστοι κύκλοι, χωμένοι στην πολιτική, προσπάθησαν να καταργήσουν τον Εκκλησιασμό, τον Αγιασμό, την πρωινή Προσευχή, τον Εθνικό Ύμνο την έπαρση της ενδόξου Ελληνικής  Σημαίας τις Εικόνες των Αγίων και ηρώων του 21, από τις τάξεις, θέλοντας έτσι να ξεριζώσουν κάθε τι Ελληνικό και Χριστιανικό. Ευτυχώς υπάρχουν και τα Κατηχητικά Σχολεία της Κυριακής, που διδάσκουν και διαφωτίζουν τους μαθητές, στην Ορθόδοξη Χριστιανική πίστη. Βλέπουμε λοιπόν προαιρετικότητα, για το μάθημα των Θρησκευτικών και υποχρεωτικότητα,  για τα μαθήματα που αφορούν το σεξ.

Την ίδια στιγμή που καταργούνται τα Θρησκευτικά βιβλία, το μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης εντάσσεται ως υποχρεωτικό μάθημα, στο ωρολόγιο πρόγραμμα της εκπαίδευσης. Καταλαβαίνετε το μέγεθος της υποκρισίας, στο θέμα των Θρησκευτικών. Υποχρεώνουν  παρά τις αντιρρήσεις αρκετών γονιών, ακόμη και τα μικρά παιδιά του Δημοτικού να γνωρίσουν τον θαυμαστό κόσμο του σεξ και με λεπτομέρειες την σεξουαλική συμπεριφορά των ενηλίκων και τις ποικιλομορφίες της. Επίσης μαθαίνουν κατ εντολή των Δικαιωματιστών,  πως το φύλλο που τους προίκισε η φύση, δεν τους χαρακτηρίζει, αλλά αυτοί θα επιλέγουν αν θέλουν να είναι άρρενες ή θήλεα. Παράλληλα  το ανάλγητο Κράτος, δεν διστάζει να παρακάμπτει την  αθωότητα της αγνής, παιδικής ηλικίας. Μπερδεύει  και  λερώνει την φαντασία τους πρόωρα και προκαλεί στα παιδιά σύμφωνα με τους ειδικούς, διαταραχή αναγνώρισης και αποδοχής του φυσιολογικού φύλου τους. Επίσης  θα υποχρεώνουν τα παιδιά να μαθαίνουν ότι δεν υπάρχει μόνο το βιολογικό φύλλο που γεννηθήκαν, αλλά ένα ουδέτερο και πολλές άλλες αφύσικες αποκλίσεις. Αυτά  είναι απολύτως επιτρεπτά, από την Πολιτεία  και την Κυβέρνηση. Όμως  το να διδάσκονται τα Ελληνόπουλα την δική τους Θρησκεία, τη Θρησκεία του Χριστού  και τα κηρύγματα αγάπης και ειρήνης της πίστης τους, αντιμετωπίζονται  τα Θρησκευτικά, ως αδιάφορο μάθημα  που είναι υπό κατάργηση. Αφού και τα Θρησκευτικά βιβλία δεν έχουν κανένα Χριστοκεντρικό χαρακτήρα, όπως αρμόζει στη διδασκαλία της Ορθοδόξου πίστεως των Ελληνοπαίδων.

Σε λίγο τα παιδιά δεν θα ξεχωρίζουν, τι γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα και τι γιορτάζουμε την Λαμπρή.

Επίσης συχνά θα μπερδεύουν την Εθνική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου, με αυτή της 25ης Μαρτίου.

Όσοι  αντιμάχονται την παρουσία των Θρησκευτικών μαθημάτων,  μέσα στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της χώρας, είναι αυτοί που ζητούν να  επιβάλλουν δήθεν ‘δημοκρατικά,’ τις ατομικές τους απόψεις σε βάρος του λαού. Ενώ δεν έχουν λύσει εκεί στο Υπουργείο τους, τα βασικά προβλήματα εκπαίδευσης και στέγασης των παιδιών, σε σύγχρονα αξιοπρεπή εκπαιδευτήρια, ούτε έχουν καλύψει πλήρως τις ελλείψεις των εκπαιδευτικών, ασχολούνται με την σταδιακή κατάργηση του μαθήματος των Θρησκευτικών. Όλοι  οι άπιστοι και άθεοι, πολιτικοί διανοούμενοι κλπ, σκοπό έχουν να βγάλουν από τη μέση την Ορθόδοξη Θεολογία και την Πατερική διδασκαλία. Έτσι  τα παιδιά πολύ εύκολα θα μπουν στο νόημα και στην ιδεολογία της επερχομένης αθεΐας, αθρησκείας και πανθρησκείας.

Όσο  απομακρύνονται οι άνθρωποι από τον Χριστό, τόσο τους επιτρέπεται να  κάνουν το κακό.

Η κακώς εννοούμενη Παγκοσμιοποίηση και η Νέα  Τάξη Πραγμάτων, επιδιώκει τον από- Χριστιανισμό και αφελληνισμό των παιδιών, αφού Θρησκεία και Ιστορία, συμβαδίζουν μαζί στο ένδοξο παρελθόν της χώρας μας. Τα  Νεοταξικά άθρησκα σχέδια, για την απάλειψη των Θρησκευτικών από τα Σχολεία,την αφαίρεση των Σταυρών από τις Εκκλησίες και την επιβολή σιωπής στις καμπάνες, ελπίζουμε και ευχόμαστε να μην ευδοκιμήσουν. Φυσικά αυτά θα πρέπει να  τα αποτρέψει, σύσσωμη η Εκκλησία, το Οικουμενικό Πατριαρχείο, ο κλήρος και ο λαός. Ο εκσυγχρονισμός στο παρελθόν και οι μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία αν και δοκιμάστηκαν, δεν απέδωσαν και είχαν αρνητικά αποτελέσματα. Παράδειγμα  η κατάργηση  της ομοιόμορφης  Σχολικής ποδιάς, ήταν λάθος, διατείνονται πολλοί γονείς και καθηγητές.

Αποτέλεσμα  οι μαθήτριες να πηγαίνουν άσεμνα, ημίγυμνες με προκλητικά μπουστάκια και σορτς στο Σχολείο, σαν να δουλεύουν σε νυχτερινά κέντρα.  Τα  αγόρια ατημέλητα με σχισμένα, ψαλιδισμένα μοντέρνα παντελόνια και σορτς. Για  αυτή την ασέβεια στην εμφάνιση, δεν φταίνε τα  παιδιά, αφού κανείς δεν τα καθοδήγησε, ούτε οι γονείς ούτε οι δάσκαλοι, να έχουν ευπρέπεια, σεβασμό και αξιοπρέπεια. Τα  παράπονα σας αγαπητοί γονείς και καθηγητές, όχι σε εμάς που έχουμε πρόσβαση στα ΜΜΕ, αλλά  στο αρμόδιο Υπουργείο. Αναρτιόμαστε όλοι μήπως ζούμε σε μια σάπια παρακμάζουσα κοινωνία, της κατρακύλας της  ηθικής κατάπτωσης, της διαφθοράς και της έλλειψης αξιών,  που κατακλύζει την  πολυπολιτισμική Γηραιά Ήπειρο, την Ευρώπη;

Ξανθίππη Αγρέλλη    Κως 14/9/2024

 

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

49 ΣΧΟΛΙΑ

    • …. αποκαλείται το ‘ πασχα’ ΛΑΜΠΡΗ

      ‘Σε λίγο τα παιδιά δεν θα ξεχωρίζουν, τι γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα και τι γιορτάζουμε την Λαμπρή.’

      Η Εκκλησία μας (δλδ οι άνθρωποι) τα έχει κάνει άντε να μη. πώ.
      Πολλά μα πάρα πολλά πρέπει να αλλάξουνε πρωτίστως, γιατί μας οδηγούν μακρυά από τον ΧΡΙΣΤΟ μας.
      Αλλιώς δεν θα υπήρχε φόβος διάλυσεις των ηθών και εθίμων καθώς και της ίδιας της ΕΛΛΑΔΟΣ μας. Αυτό το καταραμένο ‘ έτσι τα μάθαμε από τους γονείς μας’ , μας έχει οδηγήσει στον κατήφορο. Τα αποτελέσματα φαεινότερα του ηλίου.
      Όσο αφορά τους δασκάλους, έτσι έχουν εκπαιδευτεί να εκπαιδεύουν. Τη διάλυση της πραγματικής ελληνικής γλώσσας όσο και της συμπεριφοράς γενικώς. Δλδ τα ανώμαλα (όχι ρήματα) τα θεωρούν ομαλότητα.
      Όταν σε κουμαντάρουν άνθρωποι με ένα συγκεκριμένο ήθος, αυτό θα προσπαθήσουν να σε διδάξουνε.
      ΜΠΑΧΑΛΟ ΜΕΓΑΛΟ.
      Χώστα τους Ξανθίππη μπάς και ξυπνήσει έστω και ένας.

      • »Αυτό το καταραμένο ‘ έτσι τα μάθαμε από τους γονείς μας’ ‘…

        • Δεν κάνεις και μια μεταφραση στα Ελληνικά.
          Όσο για ορθογραφία άσε το να πάει…

        • λάθος πράγματι. τώ δηλούντι,δοτική.σημαντικότερο μέ ΄΄ι΄΄.

  1. η μόνη έννοια που έχουν είναι, πως θα βγάλουν χρήμα – κι άλλο χρήμα, χρήμα, χρήμα, χρήμα, χρήμααα….

    Παντού πλήρης αποκτήνωση, πίσω από ψεύτικα χαμόγελα..

    Πάνδημο προσκύνημα του Μαμωνά….

    Μήπως να κάνατε και μια ανάλυση για την ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ, που σκότωσε την ψυχή αλλά και τον Θεό εντός των περισσότερων ανθρώπων;;

    Υ.Γ.
    Μια προτροπή εν Χριστώ αδελφή.
    Μην παρασύρεστε από το κακό, έχει την πονηριά να εμφανίζεται ακόμη και ως «οργή Θεού»…!!!
    Οι (λεκτικές) επιθέσεις σε συνανθρώπους μας διαφορετικών αντιλήψεων ή συμπεριφορών, δεν αποτελούν αρετή για έναν Χριστιανό.
    Είναι σαν να κηρύττει την χορτοφαγία ένας…κατ’ επάγγελμα σφαγέας ζώων… (έτσι μου το περιέγραψε ο Πνευματικός μου)..

    Η Θεία Χάρις μαζί σας…

  2. Γραφικότητες.
    Μακάρι τα σημερινά παιδιά να κατανοήσουν ότι η απάντηση σε κάθε τι είναι τα ίδια και ο συνάνθρωπος τους και όχι οι φαντασιώσεις που κατέστρεψαν τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό.

  3. Ο ελληνικός λαός είναι δυσκολοκυβέρνητος και γι΄ αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες. Τότε ίσως συνετισθεί. Δηλαδή να πλήξουμε τη γλώσσα, τη θρησκεία, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει».
    Αυτή η διαβόητη δήλωση, η οποία αμφισβητήθηκε από κάποιους, επιβεβαιώνεται ως ιστορικό γεγονός από τον αείμνηστο π. Γεώργιο Μεταλληνό. Επιβεβαιώνεται επίσης σήμερα μέσα από τις εξελίξεις. Στον βωμό της νεοταξικής ατζέντας έχουν πληγεί βαθιά η γλώσσα, η θρησκεία και η ιστορία μας.

  4. Αποφεύγεται έτσι η πλύση εγκεφάλου στυλ παιδομαζώματος. Στην ενηλικίωση μπορεί να ενημερωθεί αντικειμενικα και σφαιρικα, ανάλογα με τις υπαρξιακές του ανησυχίες και ευαισθησίες, και να πάρει αποφάσεις αυτοβούλως για αυτήν την αποκλειστικά προσωπική και ιδιωτική μερια της ζωής του.
    Τι πρόβλημα υπάρχει με την woke κουλτούρα, που κύριο χαρακτηριστικό της είναι τα ίσα ανθρώπινα δικαιώματα και κυρίως το δικαίωμα να ζει ο καθένας όπως θέλει τη ζωή του, αρκεί να μην βλάπτει τους άλλους;
    Πχ είναι πρόβλημα που θέλει τη γυναίκα ανεξάρτητη, δυναμική, παραγωγική και απελευθερωμένη;
    Πάπας κακοποιούσε σύζυγο και παιδιά για δεκαετίες, μπαμπάς βίαζε την 4χρονη κόρη του, οικογενειάρχης βίαζε την ανήλικη κόρη φίλου του με το γιο του να τον καλύπτει. Αυτά είναι τα αποτελέσματα της αντί-woke κουλτούρας.

    • ενώ θες να μας πεις ότι οοοοοοσοι είναι υπερ της woke κουλτούρας είναι ενάρετοι και κυκλοφορούν με φωτοστέφανο.
      Άσε μας κουκλίτσα μου. Ξανακοιμησου!!!!

      • Αξιαγαπητε σεμνέ χριστιανέ, αυτό που κανεις οτι δεν καταλαβαίνεις είναι πως η woke κουλτούρα είναι πολύ προτιμότερη από τις ακροδεξιές, μισογυνικές, ρατσιστικές, νεοναζί, παρακμιακές.

    • Η βλακεία σου πάει σύννεφο.
      Εξήγησέ μου τότε πως ένα παιδί τριών ετών παίζει το πιάνο σαν βιρτουόζος. Εμπειρία?
      Πώς ένας ΘΕΟΚΟΥΦΟΣ συνέθεσε τις μεγαλύτερες συνθέσεις. Μπετόβεν.
      Πώς τα χελιδόνια χτίζουν τις φωλιές, οι μέλισσες αυτό που κάνουν και οι κάστορες τις γέφυρες και χίλια αλλά δύο παραδείγματα. Όλα αυτά τα ζωάκια πήγαν σχολείο και τα έμαθαν?
      Όλες οι εμπειρίες των γονιών τους μέσω DΝA μεταφέρονται σε αυτά. Οι ΜΝΗΜΕΣ μεταφέρονται και ότι βγει από εκεί και πέρα στην επιφάνεια..
      Απλά φιλαρακο μου με στραβό να κοιμηθεΥίς το πρωϊ θ’αλληθωριζεις.
      ΜΙΜΗΤΙΣΜΟΣ.
      Δλδ στα χούγια, στις νοοτροπίες, στις λόξες και γενικά μιμητισμος ακόμα και στις γνώσεις στα ήθη και τα έθιμα. Αν κατάλαβες καλώς.
      Και σχετικα για την απελευθέρωση της γυναίκας. Κοίτα πώς κατανταει από μικρή κοπέλα. Γύρνα στα μπαράκια και άνοιξε τα στραβά σου. Συμφωνείς με όλα αυτά τα αισχη στο όνομα της δήθεν απελευθέρωσης? …ξευτιλα σε όλο του το μεγαλείο.

      • Μπραβο φιλαράκο. Κουκλαρε και την ιστορία της ακροδεξιας, ίσως κωδικοποιηθεί και λιγη ντροπη στο DNA σου.

        Όπως λίγοι τυχεροί γεννιούνται με ψηλό δείκτη νοημοσύνης (μικροι βιρτουόζοι, ανηλικες με PhD κλπ), υπάρχουν και οι άτυχοι της κατηγορίας που γεννιούνται απόλυτα βλάκες. Ο μέσος όρος εξευγενίζεται, πλάθεται και βελτιώνεται με την ανατροφή, την παιδεία, την μόρφωση, την αγάπη. Αν η διατριβή για τα ζώα (θέμα επιβίωσης οι ικανότητές τους – το αντίθετο με τα μωρά) ειναι προσπάθεια να κατηγορήσετε το DNA που καταντησατε μισογύνης, ρατσιστής, ακροδεξιός και ό,τι άλλο παρακμιακό σας χαρακτηρίζει, για να καλύψετε την αποτυχία της ανατροφής, της παιδείας, της μόρφωσής σας, είναι απόλυτα κατανοητό. Τα αίσχη μιας κοινωνίας δεν επέρχονται με τη νυχτερινή έξοδο μιας ελεύθερης γυναίκας, αλλά εξαιτίας σας.

  5. Μην πάμε μακριά.Απλα δέστε τις τελευταίες εβδομάδες την επικαιρότητα.Τοσα εγκλήματα ,ξυλοδαρμοί,κακοποιήσεις βιασμοί,υπάρχει κάπου ανάμιξη από μη χριστιανούς και από οικογένειες χριστιανικές;

  6. Το πρόβλημα της κυρίας είναι να πηγαίνουν οι μαθήτριες μα μακριές φούστες και τα αγόρια με χωρίστρα.Τι ακούμε Θεέ μου.Κατι για τους παπάδες που ακούμε στις ειδήσεις για εγκλήματα που κάνουν δεν μας είπε.Αυτους με τα ράσα τους σωστά ντυμένους.

  7. Η εποχή του «κινητού» τηλεφώνου. Ένας μικρός υπολογιστής στα χέρια των παιδιών γιά πάσα ενασχόληση. Προσέξτε τα διάφορα μηνήματα από τα νέα «φρούτα» την δημόσιας ζωής. Ινφλουένσερς, ράπερς, ψέφτικα είδωλα, τικ-τοκ, οπαδική αλητεία, δήθεν επαναστάτες, αναρχία που βολεύει κάποιους, παραχάραξη της Ιστορίας στο όνομα ενός διεθνισμού, μαζί με κάκιστη παροχή παιδείας, διάλυση της οικογένειας και ουκ έστι τέλος.

    • Ναι, τα κινητά περίμεναν οι βάρβαροι οικογενειάρχες για να διαλύσουν την οικογένεια. Δε βλέπεις (διαχρονικά) τις καθημερινές κακοποιήσεις και δολοφονίες που προκαλουν μέσα στην οικογένεια??? Μανώλη, φυγοπονείς.

      • Σωστά τα λές. Αλλά η οικογενειακή βία πάντα υπήρχε και θα υπάρχει, δυστυχώς. Η κοινωνία τότε, που δεν υπήρχαν όλα αυτά τα ηλεκτρονικά δημόσια μέσα, όταν συνέβαιναν οικογενειακά προβλήματα, τα έθαβαν κάτω από το χαλί για να μη εκτεθούν στην κοινωνία, τι θα πούν οι γείτονες. Να μη το ξεχνάμε.

        • οταν η ελληνική οικογένεια ξεκινάει δημόσια με την εντολή ‘η γυναίκα να φοβάται τον άντρα’, η θρησκεία και η κοινωνία μας δίνουν την ευχή τους στους κακοποιητές να κακοποιούν. Ακριβώς, η τεχνολογία έχει βοηθήσει να ξεσκεπαστεί αρκετη σαπίλα και να αποτρέψει αρκετους να κακοποιούν. Εμείς πρέπει να αλλάξουμε μυαλά. Η αυτοκριτική, η φυγοπονία και τα κόμπλεξ ανωτερότητας ομως δεν μας αφήνουν.

  8. κα Αγρελλη τι τα γράφετε? είστε μέρος του προβλήματος ψηφίζοντας διαχρονικά ΝΔ κ ΠΑΣΟΚ οπότε αυτοί οι διάβολοι κάνουν καλά την δουλειά που τους εκλεξατε

  9. προς ΤΚ18 κακοπροαιρετε σχολιαστή . πρώτον η ψήφος είναι μυστική και δεν σας επιτρέπω να με ορίζετε ψηφοφόρο της ΝΔ η του ΠΑΣΟΚ χωρίς να είστε σίγουρος. λόγω ιδιότητας με την συνεργασία μου χρόνια στα ΜΜΕ συναναστρέφομαι όλους τους πολιτικούς ντόπιους και άλλους. κυβερνητικούς.και για να σου φύγει η απορία δεν πιστεύω στην πολιτική ούτε και ψηφίζω .απλά πηγαίνω ως την κάλπη. κάνω το καθήκον μου χωρίς να επιλέγω Κανένα. λοιπόν μην προτρεχεις αν δεν ξέρεις.

  10. εσείς κυρία μου να στείλετε την κόρη σας ημίγυμνη στο σχολείο. δικαίωμα σας. Τότε να μην απορείτε αν κάποιος παιδοφιλίας την ενοχλήσει .Αλλο προκλητικό ντύσιμο και άλλο ράσο όπως λέτε . εξάλλου τα μακρυά φορέματα και οι φούστες έγιναν πια μόδα και δε θυμίζουν σεξεργατριες.

    • Επομένως, κυρία μου, δικαιολογείτε τον καημένο τον παιδόφιλο που κάθεται ησυχα και ασκανδάλιστα, και έρχεται το ανήλικο κοριτσάκι και τον προκαλεί. Δικαίωμά σας. Για αυτούς που προκαλούν με την μαξι ηλιθιότητά τους τι σοφό έχετε να πείτε;

  11. Τελικά Γιαυτο οι κοινωνίες των μουσουλμάνων είναι ιδανικές.Να τους αντιγράψουμε και να φοράμε στα κορίτσια μπούργκα .Τι άλλο θα διαβάσουμε ;

  12. Αν εσύ και η κόρη σου μάθατε να κυκλοφορείτε ημίγυμνες τότε δεν ξέρετε τι θα πει αξιοπρεπές ντύσιμο για μαθήτριες.οσο για τη Μπουργκα το να προσβάλλετε την κουλτούρα και τα θρησκευτικά πιστεύω άλλων δεν είναι πρόοδος ούτε πολιτισμός.

    • Όταν δικαιολογείτε την εγκληματικότητα παιδόφιλων, η αναφορά σας στην πρόοδο, στον πολιτισμό και στην αξιοπρέπεια είναι τουλάχιστον γελοία. Επαναλαμβάνω, δικαιολογήσατε δημόσια τη συμπεριφορά παιδόφιλων. Που είναι η κατακραυγή των χριστιανών λαμπαδηφορων της αγάπης και των ηθών για τον προστάτη παιδόφιλων;

    • Η κόρη μου και εγώ ανήκουμε στη κοινονια.Τα δικά σου πρωτυπα οι παπάδες κυκλοφορούν με ράσα αλλά όλοι ξέρουμε τη κάνουν οι περισσότεροι πίσω από το ράσο σπίτια τους.Αν σε ενοχλεί η μπούργκα.

  13. Τα καθημερινά πανηγύρια να πηγαίνουν καλά το παγκάρι να γεμίζει,το χρήμα να αυξάνεται και τα ακίνητα να πολλαπλασιάζονται.Αυτός είναι ο βασικός σκοπός των διοικούντων την εκκλησία.Και είπεν ο Κύριος [μην θησαυρίζετε επί γης….]Ποιος από τους διοικούντες το εφαρμόζει;;;Είμαι χριστιανός αλλά από απόσταση,κάνω τον σταυρό μου και προχωρώ.Στο μακρινό παρελθόν 1972 και 1976 ζήτησα δύο φορές την βοήθεια της εκκλησίας και μου την αρνήθηκε, τη μία στην Αθήνα Απόστολος Παύλος, μου ζήτησαν συστατική επιστολή από τον μητροπολίτη της Κω και την άλλη στην Κω ερεύνησαν τα πολιτικά φρονήματα τα δικά μου και της οικογένειας μου ρωτώντας τα πουλιά και τα χελιδόνια.Όλα τα παραπάνω διώχνουν τους νέους από την ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ που είναι αγάπη και ανοικτή αγκαλιά για όλους…

  14. ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΑ ΣΠΑΡΓΑΝΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΥΠΟΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΗΣΣΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ……..ΥΠΑΚΟΥΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.
    Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΦΩΤΙΣΕΙ !!!!!!!!!!!!

  15. Κάποιος ευσεβής απλός ιερέας , ανοίγοντας την τηλεόραση και βλέποντας πλήθος κόσμου να παρακολουθεί τα μαγικά τεχνάσματα μεγάλου φημισμένου μάγου, έβαλε αμέσως τον Τίμιο Σταυρό μπροστά στην οθόνη και ο μάγος διέκοψε την παράσταση, αδυνατώντας να συνεχίσει.

  16. πολυ σωστα κανουν
    κανονικα πρεπει να γινει οπως στην Αγγλια, οπου στα σχολεια απογορευεται σαν ρατσιστικη οποιαδηποτε αναφορα στο χριστιανισμο, αλλα ειναι υποχρεωτικο ανα τμημα ολοι οι μαθητες να πηγαινουν σε τζαμι και να προσευχονται μουσουλμανικα

  17. στην ευρωπη εχουμε υβριδικο πολεμο εναντιον των ευρωπαικων εθνων και του χριστιανισμου
    τα εθνη και οι χριστιανοι πρεπει να εκλειψουν πρεπει να εξαφανιστουν
    οποιος αντιδρα πχ ουγγαρια, πολωνια τιμωρείται
    .
    οποιοσδηποτε οργανωμενος αριστερος η καποιο ανωτερο στελεχος της ΝΔ μπορει να σας εξηγησει λεπτομερως

  18. Ο Μέγας Βασίλειος, ως Άγιος, ήξερε το τί είδε αυτός, ήξερε το τι έγινε συνέβη και τον καλεί τον γέροντα και του λέει με ιλαρότητα:
    – Μπάρμπα Γιώργη, θα έρχεσαι από εδώ και πέρα στην Εκκλησία;
    – Δέσποτά μου, μ’ αυτά που είδα, θα έρχομαι…
    – Μην λαμβάνεις λοιπόν μπάρμπα Γιώργη την αμαρτία του παπά, διότι αν βάλει τον πετραχήλι και τα άμφιά του, είναι Άγιος, όταν Λειτουργεί. Γιατί η ιεροσύνη δεν μολύνεται, δεν αμαρτάνει. Να έρχεσαι στην Εκκλησία, να Κοινωνάς και να παίρνεις το αντίδωρο από το χέρι του πάτερ Μιχαήλ.
    – Ναι Δέσποτα και ζητώ συγγνώμη και εξομολογούμαι, διότι δεν ήξερα, ότι είναι άγιος ο ιερεύς όταν Λειτουργεί. Δεν ήξερα πως έχουν τα πράγματα της Εκκλησίας. Εγώ έλεγα ότι παίρνω από το ματωμένο χέρι το αντίδωρο. Δεν ήξερα ότι παίρνω από του Αγγέλου το χέρι το αντίδωρο. Και δεν ερχόμουν…
    Έτσι ο μπάρμπα Γιώργης, άρχισε να πηγαίνει ξανά στην εκκλησία!!

    • Μια εξήγηση θα ήθελα, για το πώς, όταν δεν είσαι ενάρετος, αναβλύζει

      η Αγιότητα όταν βρίσκεσαι επί τω έργω;;

      Αν το Άγιο Πνεύμα δρούσε μέσω ενός ανήθικου κλπ. «παπά» (το σύνηθες είναι πως ενεργεί μέσα από αγνές ψυχές/υπάρξεις..!), τότε αυτό θα γινόταν με την μορφή…κατάληψης! Κι αυτό θα ήταν ορατό κι αντιληπτό ως «θαύμα», γιατί ο Θείος Λόγος γλυκαίνει και μαγεύει……!

      Θα ήταν πιο αληθινό, αν ελεγετο, πως οι Ιερείς είναι κι αυτοί ακριβώς όπως εμείς, άνθρωποι προς Θεάνθρωποι, αγωνιζόμενοι, με σταυρό να κουβαλησουν, με καθημερινούς «πειρασμούς» δυσκολίες και αναποδιές, με πτώσεις και «δοκιμασίες»…
      Συνταγή Αγίων δηλαδή…! Προς όλους!

  19. δεν ειμαστε ποια εθνος, ουτε καν λαος
    ειμαστε μαζες και μεσω του χριστιανισμου δεν μπορουν να τις ελεγχουν
    εχουν σχεδον αποβαλει το εθνος, τωρα αποβαλουν και τη θρησκεια

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ