Άραγε από τι κινδυνεύει η Δημοκρατία σήμερα στην Ελλάδα; Τι σημαίνει η φράση «βασιλέως ημών γενόμενος» που είπε ο Αρχιεπίσκοπος | Της Ξ. Αγρέλλη

28
6159
Ψαλίδι / Άγ. Γαβριήλ / Εξοχή, Κως

Άραγε από τι κινδυνεύει η Δημοκρατία σήμερα στην Ελλάδα;

(Γράφει η Ξανθίππη Αγρέλλη)

Στον απόηχο μιας θλιβερής ‘Βασιλικής τελετής’, του ‘Βασιλέως ημών γενομένου’ πλανάται  ένα ερώτημα στα χείλη των πολιτικών, αλλά και του κόσμου.                                                Πόσο κινδυνεύει η Δημοκρατία στην Ελλάδα, μετά και το θλιβερό γεγονός της εκδημίας του τελευταίου της Βασιλιά; ‘Ψωμί, ελιά και Κότσο Βασιλιά’. Καιρό  είχε να ακουστεί αυτό το λαϊκό σύνθημα, που χάραξε την ιστορία της Ελλάδας. Μήπως  τελικά η νυν Κυβέρνηση κατάφερε το αντίθετο, από το προσδοκώμενο αποτέλεσμα, δηλ  να κάνει με τον πιο ανώδυνο τρόπο, πιο αγαπητό τον εκλιπόντα Μονάρχη και την οικογένεια του και να αναστήσει την συμπάθεια του λαού, στον κατηργημένο θεσμό της Βασιλείας;   Υπολογίζουν πως ο κόσμος που μαζεύτηκε στην κηδεία και στο λαϊκό προσκύνημα, ήταν πάνω από δέκα χιλιάδες. Για τον ‘Βασιλιά της καρδιάς τους’, μαζεύτηκαν  λένε πολλοί φανατικοί βασιλόφρονες, αλλά και νέοι, που ήθελαν να πάρουν μια γεύση από την παρουσία των Βασιλικών Ευρωπαϊκών οίκων.   Μπορεί  ο τελευταίος Βασιλιάς της Ελλάδας, να βασίλεψε ενεργά μόνο για τρία χρόνια, όμως αγαπήθηκε και μισήθηκε ταυτόχρονα όσο κανείς άλλος, από διάφορες ομάδες ανθρώπων,  που άλλοι τον συμπάθησαν και άλλοι τον αντιπάθησαν.  Είναι  γεγονός όταν φύγει από τη ζωή ένα ξεχωριστό, δημόσιο πρόσωπο, για τους εχθρούς του δεν έχει αξία, γιατί το θεωρούν πια ακίνδυνο.  Για  τους φανατικούς φίλους του όμως, έχει μεγάλη αξία. Κάτι που δεν υπολόγισαν σωστά, οι Κυβερνητικοί σύμβουλοι και ίσως να τους στοιχίσει σε ψήφους.              Αν και προσπάθησαν προεκλογικά και ψηφοθηρικά, να τον ταπεινώσουν, να τον υποτιμήσουν και αν μπορούσαν να τον εξαφανίσουν, φαίνεται πως δεν υπολόγισαν το ρητό, ‘Ισχύς μου η αγάπη του λαού’. Τώρα γιατί τους κάνει εντύπωση, που βρέθηκαν αυτές οι χιλιάδες λαού, που άφησαν τις δουλειές τους και πήραν τα λεωφορεία, από όλα τα μέρη της Ελλάδας, για να τιμήσουν έναν Βασιλιά, που λείπει από τη χώρα του εδώ και μισό αιώνα; Φυσικά είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός, πως θα εκφράσει τη λύπη, τη συμπάθια και την βαθιά του θλίψη ή  ακόμη και την περιέργεια του, σε μια Βασιλική κηδεία. Διότι  είτε το ήθελαν είτε δεν το ήθελαν, οι κυβερνητικοί, η κηδεία ήταν Βασιλική, με επισήμους και με εκπροσώπους από 11 Ευρωπαϊκούς Βασιλικούς οίκους, να συμπαραστέκονται ανθρώπινα, στην επί 60 χρόνια σύζυγο του Άννα Μαρία, στα πέντε παιδιά και στα εγγόνια του. Ήταν   μια Αρχιερατική νεκρώσιμη τελετή, που κράτησε πάνω από μια ώρα, με 12 και πλέον Ιεράρχες και τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, σύμφωνα με το εκκλησιαστικό τυπικό να αναφέρει ‘Κωνσταντίνου Βασιλέα ημών γενομένου’. Τιμώντας  τον δε μέχρι την συγκινητική πλευρά της ταφής του, στο λόφο του Βασιλικού κοιμητηρίου στο Τατόι. Πουθενά δεν αναφέρθηκαν οι λέξεις, τέως, πρώην, ή τότε, ή άλλοτε και  έκπτωτος. Άραγε  κινδυνεύει η  Ελληνική Δημοκρατία, από τους πολιτικούς και τον κ. Πικραμένο, που έσπευσε να τιμήσει τον πιο ‘πικραμένο’ Ιστορικά Βασιλιά και τους λοιπούς βουλευτές, που παρακολούθησαν την καθόλου ιδιωτική  και απλοϊκή νεκρώσιμη  ακολουθία;                                                    Άραγε κινδυνεύει η Δημοκρατία, από μερικές χαρακτηριστικές φιγούρες, όπως ο γεράκος με τα τσαρούχια, ή ο ντυμένος τσολιάς και  οι άλλοι ξεχωριστοί με το πλακάτ του βασιλικού ζεύγους; Κινδυνεύει από  μερικούς βασιλόφρονες, που είχαν Ελληνικές Σημαίες και στο κέντρο το χρυσαφένιο Βασιλικό στέμμα; Άραγε κινδυνεύει η  Δημοκρατία, από αυτούς που έψαλλαν τον Εθνικό Ύμνο ή φώναζαν ‘Αθάνατος και  ζήτω ο Βασιλιάς Κωνσταντίνος, ζήτω η Άννα Μαρία και ο Παύλος’; Άραγε  κινδυνεύει η Δημοκρατία από τα σκόρπια φειγ βολάν ή τρικάκια, με το σύνθημα ‘Αθάνατος ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος’;                                                                           Στην μεγαλειώδη και διόλου ευκαταφρόνητη, Βασιλική νεκρώσιμη τελετή, όπως δεν την ήθελαν η κυβέρνηση και οι αντιφρονούντες, υπήρχαν πολλά και διάφορα.                            Τα  πολυάριθμα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, Ελληνικά και ξένα, θα έχουν να λένε για τους κυρίους με τα ακριβά, σκούρα κοστούμια και για τις κυρίες, με τα κομψά μαύρα φορέματα και τα πένθιμα ταγιέρ, στολισμένες με σειρές από πέρλες, λεύκων μαργαριταριών, διότι τα μαργαριτάρια θεωρούνται πένθιμα δάκρυα.                                                                          Πολλοί ήταν και  οι νέοι, που βρέθηκαν εκεί και με τα κινητά τους τηλέφωνα,  έβγαζαν πλήθος φωτογραφίες, από την κηδεία του τελευταίου ‘Βασιλέως ημών γενομένου’, που έχασε τόσο πρόωρα το θρόνο του. Άραγε κινδυνεύει η Δημοκρατία, από τους παλιούς νοσταλγούς της Βασιλείας, οι οποίοι βρίσκονται σε μια ηλικία, που έζησαν όλα τα δραματικά γεγονότα της μεταπολίτευσης, των απανωτών εκλογών και της κατάργησης με δημοψήφισμα της Βασιλείας; Η  Δημοκρατία δεν κινδυνεύει από την βαθιά, τεθλιμμένη Βασιλική οικογένεια, από τους φίλους και συγγενείς του εκλιπόντος, ούτε από τους φιλοβασιλικούς, που έσπευσαν να τον τιμήσουν και να τον αποχαιρετήσουν, βγάζοντας έξω όλη την Ελληνική Αστυνομία, όλα τα Μέσα Ενημέρωσης και την Αθήνα όλη στο πόδι.                                            Ο άλλοτε Βασιλιάς της Ελλάδας, ετάφη με τιμές, παρουσία πολιτικών και υψηλών Βασιλικών προσκεκλημένων. Όσο  για τους πριγκηπικούς απογόνους,  φαίνονται να είναι αδιάφοροι και δεν θέλουν να εμπλακούν, στα περίπλοκα γρανάζια της πολιτικής ζωής του τόπου μας.  Άλλωστε το ανέφερε  πολύ έντονα ο υιός του εκλιπόντος Μονάχη, ο Παύλος στον επικήδειο λόγο του, λέγοντας πως η επιθυμία του πατέρα του και η πιο σημαντική συμβουλή του, ήταν κανένα από τα παιδιά του, να μην εμπλακεί στην πολιτική.             Επίσης ο Παύλος, αναφέρθηκε στις παραινέσεις του παππού του Βασιλιά Παύλου, προς τον τότε 18 χρονο πρίγκιπα Κωνσταντίνο, τις οποίες  του έλεγε όταν τον όρισε επίσημα διάδοχο του.  ‘Ότι  είναι προτιμότερο να υποφέρει ο Βασιλεύς, πάρα ο λαός του και πρέπει ο άρχων, να είναι φύλακας της  ‘Αγίας Εκκλησίας και προστάτης της χώρας του’…. Για  να το επιτύχει δε αυτό, θα πρέπει…. ‘Να θεραπεύει την προσβολή δια της συγγνώμης, την διχόνοια δια της ενότητας, την πλάνη δια της αλήθειας, την αμφιβολία δια της πίστεως.’ Πόσο πιστά ακλούθησε αυτούς τους κανόνες, ο τότε νεότατος Μονάρχης;   Άραγε ο υιός του ο Παύλος, απειλεί το σημερινό Δημοκρατικό πολίτευμα της χώρας ή πρέπει να ανησυχούμε, αφού η ζωή είναι απρόβλεπτη και γράφει το μέλλον, με τα δικά της στριφογυρίσματα, με σκοπό να αλλάζει κάθε τόσο τη ροή της Ιστορίας;                          Όλα εξαρτώνται, από τους χειρισμούς της εκάστοτε Κυβέρνησης και των υπεύθυνων πολιτικών προσώπων. Θα  κλείσω αυτό το άρθρο, με τα λόγια του αποδημήσαντος εις Κύριον,  ‘Βασιλέως ημών γενόμενου,’ σε μια τελευταία του συνέντευξη.                              ‘Μια Δημοκρατία, όπως είναι σήμερα η Ελληνική, που πιστεύει στον εαυτό της, παρά τα όποια άλλα  σοβαρά προβλήματά της, που μπορεί να έχει,  θα πρέπει ή δεν νοείται να φοβάται ούτε ένα όνομα, ούτε ένα τίτλο, ούτε μια πρώην Βασιλική ιδιότητα’.                                                                   Είναι γεγονός, πως δεν θα πάρουν ποτέ διαζύγιο από την ιστορία, ούτε οι πολιτικοί,          ούτε οι Βασιλείς και τα έργα και οι ημέρες τους.                                                                         Άραγε από τι μπορεί να κινδυνεύει η Δημοκρατία στην Ελλάδα σήμερα;  Από πολιτικές αναταράξεις, από διχασμό, από κυβερνητική αστάθεια, από σκάνδαλα, οικονομικά και μη, από ανέντιμους πολιτικούς, από διαφθορά, από παρακολουθήσεις; Από  τι από όλα; Ερωτήσεις που ζητούν απαντήσεις.

Ξανθίππη Αγρέλλη   (17/1/2023)

*

Τι σημαίνει η φράση «βασιλέως ημών γενόμενος» που είπε ο Αρχιεπίσκοπος

Η κηδεία του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου στη Μητρόπολη τελέστηκε σύμφωνα με το πρωτόκολλο, ενώ της εξοδίου ακολουθίας προεξήρχε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, έχοντας δίπλα του τους 12 συνοδικούς μητροπολίτες, 6 δεξιά του και 6 αριστερά. Η φράση «Βασιλέως ημών γενόμενος» προκάλεσε αίσθηση και ερμηνεύτηκε διαφορετικά από αρκετούς.

Η εξόδιος ακολουθία, όπως είχε γίνει γνωστό «τελείται κατά το βυζαντινό τυπικό» ενώ κάθε φορά που αναφέρονταν στον τέως βασιλιά, τον προσφωνούσαν «Αξιομακάριστε δούλε του Θεού ημών σε αποχαιρετούμε» Ο Αρχιεπίσκοπος στην εξόδιο ακολουθία κατόπιν πρόσθεσε το «βασιλέως ημών γενόμενος», προκειμένου να αποδοθεί τιμή στο αξίωμα το οποίο έφερε ο αποθανόντας, εν προκειμένω ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος, όπως εξήγησε ο εκδότης του ekklisiaonline Αντρέας Καραγιάννης, μιλώντας στο Open.

Εκτός από την παρουσία των 12 συνοδικών μητροπολιτών, ενδεικτική της επισημότητας που θέλησε να προσδώσει η Ιεραρχία στην κηδεία, είναι και τα άμφια που επέλεξαν να φορέσουν.

Η εξόδιος ακολουθία τελείται με λευκά άμφια, το χρώμα της Ανάστασης και του φωτός, γιατί η υμνολογία της ακολουθίας είναι αναστάσιμη και ευφρόσυνη. Όπως αναφέρεται, το χρυσό συμβολίζει την απαστράπτουσα λάμψη του Θείου, την ουράνια δόξα.

Το μαύρο, αποτελεί ένα από τα συχνότερα χρησιμοποιούμενα στην Αγία Γραφή χρώματα. Περιγράφει το ασθενές σώμα, τον θάνατο, το πένθος. Επιπλέον τη μετάνοια και τη λύπη.

Έντεκα βασιλικές οικογένειες έδωσαν το «παρών» στην κηδεία του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου

28 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η δημοκρατία στην Ελλάδα κινδυνεύει μόνο από τους προοδευτικούς αριστερούς .Παντού ,πάντα είναι εναντίων της χώρας .Θυμάται κάποιος να έκαναν κάτι υπέρ κάποτε ;Πάνω από όλα το κόμμα και η φασιστική ιδεολογία τους πασπαλισμένη με όμορφα λόγια.

    • Για ποιαν ΠΑΤΡΙΔΑ φοβασαι? Την ηδη κατεστραμενη απο την γενια του πολυτεχνειου?

      Ειδικα το ΚΑΚΟ ξεκινησε επι ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ που μεσω Τσοβολα μοιραζε τα χρηματα των μελοντικων γενεων. Και αρκετοι με παρωπιδες δεν γουσταρουν να το δουν. Και κανουν και επιθεση. Οσο για τον ΤΣΙΠΡΑ που πουλησε την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ μας, ΜΑΛ@ΚΕΣ ηταν οι Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ & ολοι οι αλλοι πρωθυπουργοι που τοσα χρονια ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΦΑΝ? Αλλα βρεθηκε στον δρομο με τις λευκες ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ και εβαλε την τζιφρα την προδοτικη. Οσο για γενικα των πολιτευτων, ολοι για την παρτυ τους.

  2. Δεν είμαι βασιλικια και με αφήνει παγερά αδιάφορη η βασιλία.Όχι πως με τρελενει η προεδρευόμενη δημοκρατία που έχουμε.Δεν βλέπω το λόγο να έχουμε και να πληρονουμε κάποιον για πρόεδρο.Θα προτιμούσα μια προεδρική να εκλέγουμε τον πρόεδρο και αυτός να διορίζει κυβέρνηση.Από ότι άκουσα το έγκλημα του βασιλιά λέει ήταν ότι ήθελε να ορίσει άλλον υπουργό άμυνας από αυτόν που ήθελε ο Παπανδρέου.Τότε αν δεν κανω λάθος είχε το Δικαιομα καλώς κακώς αυτό έλεγε η Βασιλευομένη δημοκρατία που είχαμε τότε.Από ότι έχω διαβάσει τότε όριζαν υπουργούς και κάποιοι εκδότες μεγάλων εφημερίδων.Κανω λάθος;Αυτό ήταν δημοκρατικό;Δεν άκουσα ποτέ κάτι εναντίων αυτών από τους δημοκράτες προοδευτικούς.Άσχετο από την άλλη λέει τον κατηγορούν που δέχτηκε την κυβέρνηση της χούντας.Έπρεπε να κάνει τι δηλαδή;Τότε είχε επιλογή να διαλέξει άλλη κυβέρνηση ;Θα όριζε αυτός άλλη και θα έκανε τι; Εμφύλιο;Αυτό έπρεπε να κάνει;Απλές σκέψεις.Εμένα με ενδιαφέρει το σήμερα και το αύριο.Γιαυτα που δεν έχουν να προτείνουν τίποτα όσοι τρέχουν στο 70,60 η πιο πρην.

  3. κ.Ξανθιππη θα ήθελα να σας πω τις απόψεις μου για αυτά που θέσατε.:1).Δεν χρειάζεται να είναι κανείς διάνοια για να καταλάβει ότι κέντρα πέριξ της πολιτικής και ισχυρά οικονομικά συμφέροντα επιδιώκουν πολιτική αποσταθεροποίηση της χώρας.2) Δεν χρειάζεται να έχει iq Αϊνστάιν για να δείτε ότι υπάρχει σχέδιο πολιτικής ανωμαλίας.3) Δεν χρειάζεται να είσαι έξυπνος για να καταλάβεις ότι οικονομικά συμφέροντα θέλουν την πτώση Μητσοτάκη.Συνεχιζω.

  4. 4)Η κομματική αλαζονεία έφερε έναν επικίνδυνο εκλογικό σύστημα.Σκοπος του να δημιουργήσουν συνθήκες πολιτικής αστάθειας.5) Δημιουργία μπαχαλοποιησουν,συκοφαντίας . Είναι άραγε παρακρατικό το έργο της ΕΥΠ ή αυτός που δίνει τις πληροφορίες στον Βαξεβανη;6)Μονταζιερες δουλεύουν εναντίον του Μητσοτάκη και ΝΔ πετώντας λάσπη.7)Το πολιτειακό έκλεισε το 1974.Τα 10000 άτομα, νοσταλγοί,εκφράζουν το 0,15% τού εκλογικού σώματος.Συνεχεια..

  5. Πιστεύω ότι συμφωνείτε ότι η δημοκρατία κινδυνεύει από τους παραπάνω με τις μεθοδεύσεις και τους χειρισμούς τους.Κινδυνευει επίσης από την χαλαρή ψήφο σε: εγκληματικές οργανώσεις τύπου χρυσής αυγής,σε σαλτιμπαγγους τύπου Ελληνικής λύσης,σε επικίνδυνους μάγους τύπου Βαρουφάκη,σε ελληναρες τύπου Κασιδιάρη και Καμμένου.

    • Πιστεύω ότι ο Μωυσής- Κούλης που υποστηρίζεις, τρέμει στην ιδέα να μπει στη βουλή ο Κασιδιάρης, τι φοβάται ο φασίστας πρωθυπουργός; Αφού πρώτος είναι…. μέχρι και το νεκρό
      Παπαδόπουλο φοβούνται!

      • Αν ήταν θα τολμούσε ο ελεεινός «Χιώτης» να τον βρίζει καθημερινά με τα χειρότερα αλητικα λόγια. Γιατί είσαι και εσύ τόσο κακός? Λίγο τσίπα δεν έχεις? Άρα ποιος είναι φασίστας? Ο Κυριάκος η εσύ και το κόμμα σου που δεν ντρέπεστε για αυτά που λέτε και γράφετε?

  6. Πιστεύω ότι συμφωνείτε ότι η δημοκρατία κινδυνεύει από τους παραπάνω με τις μεθοδεύσεις και τους χειρισμούς τους.Κινδυνευει επίσης από την χαλαρή ψήφο σε: εγκληματικές οργανώσεις τύπου χρυσής αυγής,σε σαλτιμπαγγους τύπου Ελληνικής λύσης,σε επικίνδυνους μάγους τύπου Βαρουφάκη,σε ελληναρες τύπου Κασιδιάρη και Καμμένου,σε απατεώνες τύπου σωρρα κ.α.Αν δεν γίνουν αυτά δεν κινδυνεύουμε.Αντιθετα η χώρα χρειάζεται πολιτική ομοψυχία για τα εθνικά θέματα.Ενωμενες οι πολιτικές δυνάμεις που πιστεύουν στον υγιή πατριωτισμό.Συνεχεια

  7. Συνοψίζοντας πιστεύω ότι: Ψηφίζουμε με λογική, συγκρίνω και κρινω, όχι χαμένη ψήφος ή ψήφο δυσαρέσκειας.Η χώρα χρειάζεται σταθερή κυβέρνηση.Η αυτοδυναμία αναγκαία προϋπόθεση.Καθαρες εντολές , καθαρές λύσεις .Τι προτιμάτε μια καλή κυβέρνηση που κάνει λάθη ή μια λάθος κυβέρνηση; Όλα οι παραπάνω κίνδυνοι που αναφέρετε, πιστεύω εξαλείφονται ή ελαχιστοποιούνται από αυτά που σας ανέφερα.Πιστευω ότι ο Μητσοτάκης και η ΝΔ πληρούν τις προϋποθέσεις για την ομαλή πορεία της χώρας.Ευχαριστω που μου δώσατε την ευκαιρία να πω τις απόψεις μου, γιατί με κάτι εγκάθετους δεν αξίζει η ανταλλαγή απόψεων (θα το διαπιστώσετε σε λίγο).

    • Πολύ σωστά όλα . Λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν το πολίτευμα της χώρας. Κοινοβουλευτική δημοκρατία. Όπως λίγοι γνωρίζουν τη διαφορα της δημοκρατίας με την ελευθεριότητα. Αυτό είναι εξαιρετικά επικίνδυνο. Σε αυτό το σημείο να πω ότι η δημοκρατία έχει ήδη βανδαλιστει από μας τους πολίτες. Δεν περιμένουμε κανέναν άλλο να μας τη διαβρώσει. Όταν ΔΕΝ συνυπάρχει ο απαραίτητος σεβασμός με τη δημοκρατία τότε όλα πάνε περίπατο. Εδώ έχω διαβάσει τα 1000 μυρια από βρισιές ακατανομαστες επειδή η Μιράντα η ο καθένας μας που συμφωνεί μαζί της λέει ανοιχτά τι πιστεύει. Ασύλληπτα αίσχη. Η δημοκρατία λοιπόν από τη μια σου επιτρέπει να λες ελεύθερα τη γνώμη σου ΧΩΡΙΣ να φοβάσαι κάτι η να κινδυνεύεις από κάποιον. Δεν το βλέπω να ισχύει. Τα έχουμε μπερδέψει καπως. Το πολίτευμα μας με κάποιους αγροίκους που χύνουν δηλητήριο και χολή έχει βαρύτατα τραυματιστεί. Από ποιον κινδυνεύει λοιπόν ?

  8. Πολύ ωραίο το άρθρο σας αλλά, πάντα κατά την προσωπική μου γνώμη, δημοκρατία υπήρξε μόνο στην αρχαία Αθήνα.

    • προς Χαρουλα. Και βεβαια, γιατι αυτη που εχουμε ειναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ & ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ.

      Κίναιδος: εκ του κινώ+αιδώ ή αιδοία, ο καθ΄όλα αισχρός, συνηθέστερος χαρακτηρισμός των παθητικών ομοφυλοφίλων

      Σωκράτης (Πλάτων: “Γοργίας”, 494, 49 Ε /495 Α):
      Ο Σωκράτης πίστευε ότι “ο βίος των κιναίδων είναι βδελυρός, αισχρός και άθλιος!”

      Ο Νόμος του Σόλωνος για την ομοφυλοφιλια.
      Με λίγα λόγια: αν κάποιος Αθηναίος συνάψει ομοφυλοφιλική σχέση με άλλον θα έχει τις εξής κυρώσεις:
      — Δεν του επιτρέπεται να γίνει μέλος των 9 αρχόντων.
      — Δεν του επιτρέπεται να εκλεγεί ιερέας.
      — Δεν του επιτρέπεται να είναι συνήγορος του λαού.
      — Δεν επιτρέπεται να ασκεί εξουσία εντός ή εκτός της Αθήνας.
      — Δεν επιτρέπεται να σταλεί ως κήρυκας πολέμου.
      — Δεν επιτρέπεται να εκθέσει γνώμη
      — Δεν επιτρέπεται να μπει σε (δημόσιους) Ναούς.
      — Δεν επιτρέπεται να στεφανωθεί στις στεφανοφορίες.
      — Δεν επιτρέπεται να μπαίνει στον ιερό χώρο της αγοράς.
      “Όποιος λοιπόν έχει καταδικαστεί ως ομοφυλόφιλος αλλά ενεργήσει αντίθετα των διατάξεων του νόμου θα τιμωρείται με… Θάνατο.”
      Φθασαμε σημερα οι …… να νομιμοποιουν τους ……. !!!!!!

      • Δύο μικρά παιδιά τα οποία είχαν την ατυχία να πέσουν στα χέρια ενός ομοφύλου ζευγαριού. Μόνο που οι δήθεν υπερασπιστές των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων» και της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας, αποδείχτηκαν ανθρωπόμορφα τέρατα τα οποία βίαζαν, βασάνιζαν, εξέδιδαν τα δύο άτυχα αγοράκια, ενώ κατέγραφαν τις κτηνώδεις πράξεις τους και τις διένειμαν ως υλικό

  9. Η Δημοκρατία μας κινδυνεύει από αυτούς που λατρεύουν Φασιστες όπως ο Στάλιν ο Μάο ο Πολ Ποτ ο Κάστρο κτλ

  10. Η δημοκρατία κινδυνεύει και σήμερα από αυτό που κινδύνεψε την πρώτη φορά , όπου και άρχισε η μακροχρόνια και διαρκώς αυξανόμενη φθορά της (σε πλήρη συνάφεια με τον σκεπτόμενο άνθρωπο).

  11. Η δημοκρατία κινδυνεύει από άσχετους πολιτικούς γυρολόγους που δεν έχουν ιδέα ούτε εμπειρία στην πολιτική όπως θεατρίνους μοντέλα δημοσιογράφους του κουτσομπολιού κλπ ανέργους χρεοκοπημένους κηφήνες. Τρέξτε όλοι να τους ψηφίσετε και μετά να το μετανιώσετε.

  12. Αυτο που κινδυνεύει.. Ειναι πράγματι η ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ… από τους » δημοκράτες..που παρακολουθούν… Εξοντωνουν,,φιμώνουν φυλακιζουν… Πολιτικούς τους αντιπάλους.. Και καταδυναστευοον τους φτωχους..με νόμους .αυτή είναι η δημοκρατία ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ!!

  13. Χωρίς να είμαι εγκάθετος.. Και πάντα με λογική όπως λες.
    Εχουμε δώσει τόσα επιχειρήματα για το που πάει την χώρα ο Μητσοτάκης,, από θέμα υγειας(κατάρρευση ΕΣΎ κσι νοσοκομείων σε όλη την χώρα για συγχώνευση και ιδιωτικό ποίηση) ,, μεταναστευτικο)(κάλεσμα στους παράνομους μετανάστες τους, λαθρο.λέγοντας αυτό λέξη “Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΨΕΛΗ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΟΣΩΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΕΔΩ! , αμυντική πολιτική (αφόπλιση νησιών έμπρακτα αφού το ζήτησε ο ερντογαν ).. Συνεχίζει εντωμεραξυ την παράδοση όπλων στην Ουκρανία.. Με περαιτερω κυρώσεις και αυξήσεις στα τρόφιμα, καύσιμα…σέρνοντας κουπόνια…. Και έρχονται συνεργασίες.. Για ξεπούλημα τα των πάντων (, ΡΕΎΜΑ,, ΑΙΓΑΊΟ.. για την ομαλή πορεία της ΧΏΡΑΣ…

  14. Από τι κινδυνεύεις.από την χρυσή αυγή.. Και .. Από αυτούς που θέλουν να αποκλείσουν…Μηπως κινδυνεύεις από τους σαλτιμπαγκους κλέφτες της κυβέρνησης τον Μητσοτάκη… Και δεν τοχεις.. καταλάβει.

  15. Δεν είναι τυχαίο.. Ότι ο Μητσοτάκης αποκάλεσε τα νησια της Ελλάδας ΝΑΤΟϊκά σχέδια… .
    Εκτος το ότι έχει αφοπλισει τα νησια που είναι η είσοδος των Τούρκων γιαυτο το ζηταν διακαώς άλλωστε. Με την λέξη ΝΑΤΟΪΚΆ ΝΗΣΙΆ,.. δημιουργεί μια συνθήκη η καθεστώς.. Για «συνδιαχείρισης» στο Αιγαίο, όπου τον πρώτο λόγο θα έχει το ΝΑΤΟ… Σαν νατοικα νησια οπως επίσημα είπε.
    Εφόσον λοιπόν απόχαρακτήρισε από ελληνικά ως ΝΑΤΟΪΚΆ ΝΗΣΙΑ.. τον έλεγχο έχει το ΝΑΤΟ.. ,,, η ίδια η ΤΟΥΡΚΊΑ είναι χώρα-μέλος του ΝΑΤΟ….. ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ

  16. Από ποιους κινδυνεύει η δημοκρατία.. (η υγεια, το Αιγαίο,.. Κτλ

    Πρόσφατα ο Μητσοτάκης .. Αναφέρθηκε στα νησια της Ελλάδας ως ΝΑΤΟΪΚΆ ΝΗΣΙΆ… Όχι ελληνικά νησιά.. Μέτα τον αφοπλισμό των νησιών… Με σχετική του δήλωση αποκάλεσε.. Και ως εκ τούτου την διαχείριση την έχει το ΝΑΤΟ…ως ΝΑΤΟΪΚΆ
    Ήδη έχει δημιουργήσει ένα καθεστώς συνδιαχείρισης των ελληνικών νησιών με την ΤΟΥΡΚΊΑ.. όπου τον πρώτο λόγο θα έχει το ΝΑΤΟ
    , καθότι και η ΤΟΥΡΚΊΑ. ίδια είναι χώρα-μέλος του ΝΑΤΟ. ΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΆΒΕΙ???

  17. Όχι λάθος.. Η δημοκρατία.. Κινδυνεύει από αυτούς που έχουν στο μυαλό του το χρήμα, τις πωλήσεις και την ΠΡΟΔΟΣΊΑ.. παραπάνω από.. Τις ιδέες, τη ιδεολογία…
    Σε αυτό που πιστεύουν..και η πίστη τους . Δεν είναι ο Μαοτσε.. Η Ο Περικλής.της αρχαίας Ελλάδας …. ΑΛΛΆ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΥΡΏ.. Η συγκεκριμένα το δολάριο.,ΤΑ funds,, ..η γερμανικά φράγκα….οι πωλήσεις, οι μίζες, οι ανταλλαγές.. Άνθρωποι χωρίς πιστεύω. Όπως τον ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ !!!

  18. Και καπως ετσι η “δημοκρατια” μας τερματισε το Youtube,επεβαλε λογοκρισια. .σε κάθε τι .αντιθετο με το συστημα.-.καπως ετσι η δημοκρατια..κατηργησε το συνταγμα..εβαλε φυλακη αντιφρονουντες..καπως ετσι..απαγορευει νομιμα κομματα ,,καπως ετσι..η δημοκρατια..εκδιωξε αντιφρονουντες γιατρους με αντιθετη ΑΠΟΨΗ φιμωνει κάθε αντιθετη φωνη ,καπως ετσι..Εκπονεί και εφαρμόζει σχέδια εις βάρος της πλειοψηφίας,καπως ετσι..η δημοκρατια εξαγοραζει..δικαστες,δημοσιογραφους..συνειδησεις.. υποτακτικοί του συστήματος δήθεν αγωνιστές μόνο μέσα στα όρια του χρηματισμού τους..οι υπολοιποι ..που είναι εναντια στο σαθρο συστημα της δημοκρατιας…απλα..ψεκασμενοι….
    Οταν η δημοκρατία τους σου μιλάει για φασίστες εσύ να σκέφτεσαι αυτή την εικόνα
    https://www.aftodioikisi.gr/wp-content/uploads/2017/10/ftoxeia-astegos-skoupidia-ladi-aftodioikisi.jpg
    http://www.elliniko-fenomeno.gr/wp-content/uploads/2012/12/sisitia.jpg

    ‘’Δεν υπάρχει τίποτα πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των ανίσων”
    Αριστοτέλης

  19. Ο μοναδικός στην νεότερη ιστορία της Ελλάδας που σεβάστηκε το δημοψήφισμα και αποχώρισε χωρίς να προκαλέσει πρόβλημα ‘ Αν όλα τα λαμόγια που πέρασαν μετά έπρατταν το ίδιο τώρα η Ελλάδα και οι Έλληνες θα ήταν σε καλύτερη μοίρα .

  20. Γιατί νομίζετε ότι τα υιοθετούν από καλοσύνη; Από ανωμαλία. Εδώ φυσιολογικός πατέρας τέρας και βιάζει την κόρη του. μητέρα τέρας και εκδίδει το παιδί της και οι ξένοι θα τα λυπηθούν; Στις φυλακές Κρήτης ζευγάρι Άγγλων ανδρόγυνο υιοθέτησε πέντε παιδιά και τα εκμεταλλεύονταν σε ομαδικά όργια.φταιη η πολιτεία και η δικαιοσύνη που τα μοιράζει σαν κοτόπουλα στο τσιγγελι.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ