Νικόλας Σπύρου: Εκπτώσεις πριν τα Χριστούγεννα και το Πάσχα, πριν το άνοιγμα και μετά το κλείσιμο τις τουριστικής περιόδου

1
2645
Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε μια διαφορετική εξέλιξη της τοπικής αγοράς  αλλά και την συμπεριφορά των καταναλωτών προς την τοπική αγορά. 
Το διαδίκτυο μπορεί πλεον να είναι ένας αρκετά μεγάλος πόλος έλξης καταναλωτών  αλλά δεν φτάνει πάντα ο καταναλωτής στην ολοκλήρωση της αγοράς ενός προϊόντος.
Οι παράγοντες είναι πάρα πολλοί.
Εγώ σήμερα θέλω σας γράφω αυτη την μικρή σκέψη  σχετικα με το θεμα των εκπτώσεων στην τοπική μας αγορά.
Κάθε χρόνο ένα ποσοστό συμπολιτών μας πάει διακοπές τα Χριστούγεννα ή και την περίοδο του Πάσχα όπου υπάρχει ένας οργασμός αγορών
Κάθε χρόνο έρχονται επαλαμβανόμενα και μη άτομα από διάφορα μέρη της επικράτειας η και της Ευρώπης για να εργαστούν την τουριστική περίοδο.
Θα πρέπει να εκμεταλλευτούμε αυτές τις περιόδους που για το νησί μας είναι καταλυτικές και να εστιάσουμε σε αυτές.
Εκπτώσεις πριν τα Χριστούγεννα και πριν το Πάσχα και Εκπτώσεις πριν το άνοιγμα και μετά το κλείσιμο τις τουριστικής περιόδου.
Έτσι θα επιτύχουμε μεγαλύτερη τόνωση της τοπικής αγοράς και αυτό να έρθει όχι μόνο μέσω των συμπολιτών μας αλλά και τον επισκεπτών  και εργατών που έρχονται στο νησί μας που κάνουν τις αγορές πριν έρθουν στο νησί μάς.
Το εάν είναι εφικτό το γνωρίζει ο εμπορικός σύλλογος και οι θεσμοί.
Ευχαριστώ πολύ
Σπυρου Νικόλαος

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ