ΣΕΠΕ Κω για Αεροδρόμιο: Πρέπει επιτέλους να μπει αστική συγκοινωνία, όπως υπάρχει και στη Ρόδο. Δεν μπορούν τα ΤΑΞΙ και τα ΚΤΕΛ να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες

33
2354

Με ενδιαφέρον διαβάσαμε τις δηλώσεις της προέδρου των ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων κ. Παπαδούλη για τα προβλήματα συγκοινωνίας στο αεροδρόμιο. Λέει χαρακτηριστικά: «Είναι ανεπίτρεπτες  οι εικόνες που βλέπουμε καθημερινά στο αεροδρόμιο, με τους τουρίστες να περιμένουν για πάνω από 2 ώρες για να έρθει ταξί ή να περάσει το ΚΤΕΛ να τους πάρει. Πρέπει επιτέλους να μπει αστική συγκοινωνία, όπως υπάρχει και στη Ρόδο. Δεν μπορούν τα ΤΑΞΙ και τα ΚΤΕΛ να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες. Φανταστείτε να είχαμε και περισσότερο κόσμο. Πρέπει εδώ και τώρα να συνεννοηθεί ο Δήμος με την Περιφέρεια και να μπει αστική συγκοινωνία». Πράγματι τέτοιες εικόνες απαξιώνουν την Κω, που αρεσκόμαστε να λέμε ότι είναι ο 4ος  μεγαλύτερος τουριστικός προορισμός της χώρας.  Χαρακτηριστικά είναι τα σχόλια των επισκεπτών μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που σχολιάζουν με ειρωνεία την «τριτοκοσμική» κατάσταση, ενώ για πολλούς αυτός είναι ένας σοβαρός λόγος να μην θέλουν να ξαναέρθουν στο νησί μας.

Καθημερινά γινόμαστε δέκτες παραπόνων από συναδέλφους για την τεράστια ταλαιπωρία των πελατών τους στην προσπάθεια τους να βρουν  μεταφορικό μέσο, είτε για να πάνε είτε για να φύγουν από ένα κατάστημα εστίασης. Το ίδιο συμβαίνει και στα ξενοδοχεία, στα διαμερίσματα και σ’ όλο το κύκλωμα που κινείται γύρω από τον τουρισμό. Δεκάδες κρατήσεις ακυρώνονται καθημερινά στις επιχειρήσεις μας λόγω αυτής της κατάστασης. Το πρόβλημα εντείνεται τις ώρες αιχμής, 6μμ με 10μμ, που είναι οι κατεξοχήν ώρες που δουλεύει η εστίαση και ειδικότερα τις μέρες που υπάρχουν πολλές πτήσεις στο αεροδρόμιο, γίνεται ακόμα οξύτερο, λόγω της συγκέντρωσης του μεγαλύτερου αριθμού των ταξί εκεί.

Είναι απολύτως αναγκαίο να μπει αστική συγκοινωνία στο αεροδρόμιο ώστε να αποσυμφορηθεί κάπως η κατάσταση. Είναι παγκόσμια αρνητική πρωτοτυπία, το αεροδρόμιο μας να είναι το μόνο χωρίς επαρκώς οργανωμένη μαζική μεταφορά.

Παράλληλα πρέπει να τονίσουμε ότι ο αριθμός των ταξί είναι υπερβολικά μικρός για το μέγεθος των επισκεπτών που δέχεται το νησί. Όταν η Ρόδος έχει πάνω από 400 ταξί, η Κως, με απόλυτο αριθμό επισκεπτών που ξεπερνάει το 50 % της Ρόδου, έχει μόνο 70-80 ταξί. Αναλογικά θα έπρεπε να έχει πάνω από 200. Ο σημερινός στόλος των ταξί ίσως ήταν επαρκής για την δεκαετία του 80 και του 90 αλλά σήμερα τα μεγέθη είναι διαφορετικά. Δυστυχώς, ενώ είναι ένα πρόβλημα γνωστό σε όλους τις τελευταίες δεκαετίες κανείς δεν ασχολείται και η κατάσταση χειροτερεύει από χρόνο σε χρόνο με την αύξηση των επισκεπτών προς στο νησί μας.

Ο ΣΕΠΕΚΩ καλεί το δημοτικό συμβούλιο να πάρει απόφαση για την έγκριση αστικής συγκοινωνίας από και προς τα αεροδρόμιο και την Περιφέρεια να δώσει άμεσα τις σχετικές εγκρίσεις. Παράλληλα, η περιφερειακή αρχή πρέπει να δώσει άδεια για πολλά περισσότερα ταξί.  Τα συγκεκριμένα προβλήματα πρέπει να επιλυθούν το συντομότερο δυνατό, όταν μάλιστα τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της FRAPORT, περιμένουμε ότι οι αφίξεις τουριστών στο νησί μας θα ξεπεράσουν τα 2 εκατομμύρια ανά έτος.

Το ΔΣ του ΣΕΠΕΚΩ

33 ΣΧΟΛΙΑ

    • Στα μεσα της δεκαετιας του 80 ηρθε η νομαρχινα και της ειπαν χρειαζομαστε ταξι. Το χειμωνα δε βρισκεις γιατι κονομανε το καλοκαιρι, και πανε για χαρτακι. Βρηκε τον προεδρο και του λεει θα δοσω 40 αδειες . Τελικα μετα απο καυγα εδοσε 10. Σημερα ο χατζημαρκος μας κοροιδευει. Πρεπει να δοδουν 50 αδειες και να πηγαινει η αστικη αεροδρομιο. Τελεια και παυλα. Χατζημαρκο μακους????:

  1. Όλοι με τα ταξι και τα λεωφορεία έχετε να κάνετε δεν κοιτάτε την καμπούρα σας που ερχόμαστε να φάμε και δεν βρίσκουμε τραπεζι να κάτσουμε η αν βρούμε θα περιμένουμε με καθυστερήσει το φαγητό το πρώτο και κυριότερο πρόβλημα της κω είναι το οδικό δίκτυο που είναι προπολεμικό για το κόσμο και τα αυτοκίνητα

  2. Επίσης μέσα Σεπτεμβρίου κλείνετε τα εστιατόρια και τα καφέ και το νησί είναι έρημο βλέποντας αυτά η τουρίστες μένουν μέσα στα ξενοδοχεία να τα έχετε ανοιχτά μέχρι να φύγει και ο τελευταίος τουρίστας όποτε κοιτάξτε τα δικά σας και αφήστε τους άλλους να κάνουν την δουλειά τους το πρόβλημα το βλέπουν

  3. Κυρία Παπαδουλη και σεπεκω τόσα χρόνια που είχε πολύ περισσότερο κόσμο γιατί δεν βγηκατε να κάνετε παράπονα? Δεν συμπαθουσατε τον δήμαρχο ή ειχατε κανένα κόμπλεξ φόβου?; Είναι ντροπή να περιμένει τόσες ώρες ο κόσμος είτε για λεωφορείο είτε για ταξί, θα έπρεπε να έχει επιλυθεί χρόνια τώρα η ξεφτίλα αυτή. Άδειες ταξί να δώσετε αλλά βρείτε και πάρκινγκ και για χειμώνα τα παιδιά θα τρώνε αυτά της σεζόν..

  4. Οταν πηγε να τα κανει ο Κυριτσης τοτε η περιφέρεια και ο περιφεριαρχης δεν ήθελαν εκαναν τα παντα να μην γινη αυτο λόγο ΚΤΕΛ!! Τώρα μονο οταν αλλάξει η περιφέρεια θα γινει να το ξερει ο κόσμος αυτο

    • Οχι αγαπητέ η περιφέρεια ήξερε ότι αυτο ήταν παράνομο και δεν προχωρούσε . Γι’αυτο όταν το ΚΤΕΛ τους πήγε δικαστικά έχασαν και πλήρωσαν

  5. Το εκανε η πρώην δημοτική αρχή και μωλης εφτασε Τικγακι το απερηψε η περιφέρεια!!! Είναι που ο χαντζημαρκος θελει το καλο της Κω ορίστε βλέπετε, και να ήταν μόνο αυτά??? Έχει πολλα τετοια

    • Σιγά μεγάλε το Τιγκακι ειναι χωριό ο Δήμος έχει άδεια για αστική συγκυνονια και το ΚΤΕΛ υπεραστική τώρα γιατί ο μάγκας Κυριτσης ήθελε να κάνει τα δικά του χωρίς να το λέει ο νόμος ειναι άλλη δουλεια

  6. Ας πούμε ότι κανείς δεν μπορεί να διαφωνήσει με τα αιτήματα και τους προβληματισμούς του ΣΕΠΕΚΩ…Εγώ θα μείνω στις προβλέψεις ότι «οι αφίξεις τουριστών τα επόμενα χρόνια θα ξεπεράσουν τα δύο εκατομμύρια ανά έτος» Αυτό μπορούμε να το διαχειριστούμε; Αντέχει το νησί; Νερό; Ρεύμα; Υποδομές (νοσοκομείο κτλ.);

  7. Την ντροπή της Κω που λέγεται οδικό δίκτυο σας ενδιαφέρει;
    Τα ενοικιαζόμενα δωμάτια τα έχετε δει και είναι άξια αναφοράς; ( Όχι όλα ) .
    Τις υποδομές που έχουμε;;;;
    Ο τόπος είναι ευλογημένος , εμείς είμαστε οι καταραμένοι.
    Πάντα θα φταίει κάποιος άλλος, μα πάντα!

  8. Σιγά μην σας αφήσει η μαφία τις Κω ( ταξί και ΚΤΕΛ ) . Πάντα κυβερνούσαν και πάντα θα κυβερνάνε με τόσα λεφτά που βγάζουν σε έξι μήνες

  9. Χθές επισκέπτης από Ελβετία,κάλεσε ταξί στις 18:50 ,στις 19:50 έφυγε με τα πόδια

    αφού περίμενε αναμονή.Θελετε και τον κωδικό που της έδωσαν;
    Το ίδιο πρόβλημα κάθε χρόνο και με κλήση μέσω προγράμματος και μέσω τηλεφώνου.. Δίνει αναμονή λέγοντας από 20 μέχρι 49 λεπτά και πολλές φορές έρχονται μετά που οι ξένοι έφυγαν.
    Κάντε την κριτική σας.
    Στις 13/5 τρεις διαδρομές για συγκεκριμένο σημείο,στην ξένη χρέωσαν 9 ευρώ,στους Έλληνες 6 και 6,5 ίδια αφετηρία,ίδιος προορισμός με χρονική διαφορά μισής ώρας..

  10. Η φραπορτ μετακινησε τις στάσεις του ΚΤΕΛ αρκετά μακρυα(άγνωστος ο λόγος)με αποτέλεσμα οι ξένοι να μη μπορούν να εξυπηρετηθούν. Μια ματια στο προγραμμα του θα σας πείσουν για τα δρομολόγια. Βασικά οι ξένοι θέλουν ταξι

  11. Να δοσουν 5 αδειες ταξι σε καθε χωριο και 25 στην πολη. Να φερουν μεγαλα λεφορειακια ταξι.. η περιφερεια να ανοιξει τα αυτια της. Καμπανη παρε θεση. Εχεις ευθυνη..

  12. εγω θα απευθυνόμουν στην φραπορτ που αν μπορει να δρομολογήσει λεοφορεια θα το εκανε χωρις να παρακαλά τον καθε περιπτοσάρα περιφερειαρχη και δήμαρχο. Στο τελος οι Γερμανοι θα την σώζουν την παρτιδα

  13. Καλησπέρα,
    Α. Τα ταξί είναι 69 δεν δίνουν άλλες άδειες διότι δυστυχώς είναι κλειστό επάγγελμα !!! Και τ πουλάνε παρά πολύ ακριβά , λόγω του τεράστιου κέρδους.
    Β. Το ίδιο ισχύει για τα ΚΤΕΛ, και αυτά ανήκουν σε κάποιους ανθρώπους, γιατί πχ το ΚΤΕΛ σταματάει 3 για Ζια , και αυτός που θέλει να πάει μετά για το περιβόητο ηλιοβασίλεμα πρέπει να βρει άλλο τρόπο?
    Γ. Δεν έχει σχέση με πολιτικούς μην τα γράφεται αυτά συνέχεια.
    Ευχαριστώ.

    • Γιατί το λεωφορείο δεν βγαίνει να πληρώνει πετραιλεο οδηγό για να πάνε πέντε άτομα να δουν το ηλιοβασίλεμα έχει δοκιμαστεί ειναι ασυμφορο

  14. Και ποιος σας είπε ότι όσοι έχουν ταξί δεν επιθυμούν ν δώσει η περιφέρεια άδειες κι άλλες προκειμένου να εξυπηρετούν όπως πρέπει,; κανείς σωστός επαγγελματίας δε χαίρεται που δε μπορεί να εξυπηρετήσει σε ώρα αιχμής. Οι ίδιοι αποφασίζουν δηλαδή; Μάθατε στις ταμπέλες πια.

  15. Kαι ξαφνικά το γλυκό έγινε αρμυρό , ολα μας ενοχλούν και για ολα εχουμε να πούμε κατι αρνητικο. Ανακαλυπτουμε και ανακαλυψαμε τα κακως κειμενα πενηντα ετων και τα χρεωνουμε στην περιοδο αυτην .

    Σεντραρει η Παπ…..λη δινει πάσα στην Π.. κάνει τάκλιν η Τελ…η , επαναφέρει ο Μα…ιας,, μακρινη μπαλια στον Σεγ…..δο σουτ απο την μικρη περιοχη και γκοοοοοοολ!!!! γκοοοοοολ!!!!! γκοοοοοοολ!!!!!!

  16. Η λύση είναι η UBER, και να μπει αστικό κάθε 20 λεπτά και να αφήσουν η ταρίφες τα δήθεν δεν έχει μπαγκαζιέρα το αστικό δεν επιτρέπεται.

  17. ΟΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΕΧΕΙ 7 ΑΦΗΞΕΙΣ; ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΦΗΞΕΙΣ, ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΤΗΣΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ 24ωρο ; ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΛΟΙ ; ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

  18. ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΣΕ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ, ΑΛΛΑ ΓΙ’ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΜΟΝΟ ΤΑ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΤΕΛ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ;

  19. Ο μέγιστος αριθμός αδειών κυκλοφορίας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ανά έδρα ευρίσκεται από τον ακόλουθο μαθηματικό τύπο:

    Α = ( Π+Πν)/1000*Σi

    όπου:

    Α είναι ο προκύπτων αριθμός Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ανά έδρα.

    Π είναι ο Μόνιμος Πληθυσμός της έδρας σύμφωνα με την τελευταία απογραφή της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής.

    Πν είναι το σύνολο διανυκτερεύσεων στην έδρα κατά τα τρία τελευταία έτη πριν από τον υπολογισμό, το οποίο είναι διαθέσιμο από την Ελληνική Στατιστική Αρχή, δια τον αριθμό 1095 =(365 X 3)

    Σi ισούται με 2,5 για την υποπερίπτωση αα’ της περιπτώσεως β’ της παραγράφου 2 του άρθρου 83 του παρόντος και 1,50 για τις λοιπές περιπτώσεις.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ