Απάντηση Συλλόγου Εκπαιδευτικών στο άρθρο του Β. Τζόγια: «υβριστικό δημοσίευμα – θίγει κατάφωρα το διδασκαλικό σώμα»

69
3531

 

 ΣΥΛΛΟΓΟΣ EKΠ/KΩN Π.E

KΩ- NIΣYPOY

Απάντηση σε δημοσίευμα

Κως, 07-11-2019

 

Ως απερχόμενη πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων Κω-Νισύρου, θεωρώ ότι οφείλω μια απάντηση στο κατάπτυστο δημοσίευμα συμπολίτη μας, ο οποίος αναφερόμενος στις εκλογές για την ανάδειξη των συνδικαλιστικών μας οργάνων καταφέρεται εναντίον μας, με την φράση “Ντροπή σας, δάσκαλοι”.

Πρόκειται για υβριστικό δημοσίευμα το οποίο θίγει κατάφωρα το διδασκαλικό σώμα, στοχοποιώντας μας άδικα, σε μια εποχή όπου ο άκριτος και ο ανόητος λόγος είναι ιδιαίτερα ευδόκιμοι.

Μας μέμφεται επειδή κλείσαμε τα σχολεία και λουφάρουμε, όταν η κοινωνία του ιδίου και των ομοίων του, πασχίζει για το μεροκάματο. Ειρωνεύεται το λειτούργημά μας και μας θεωρεί υπαίτιους για το βούλιαγμα της χώρας, υποδεικνύοντάς μας έναν αγώνα για καλύτερη εκπαίδευση, για περισσότερες διδακτικές ώρες και άλλα αόριστα φληναφήματα και πομφόλυγες, που διχάζουν την κοινωνία, βάζοντας από την μια τους δασκάλους που λουφάρουν και από την άλλη τους κατατρεγμένους επιχειρηματίες, που φορολογούνται σκληρά για να μπορέσει να λειτουργεί αυτό το κράτος.

Απαξιώνει την άσκηση του συνδικαλιστικού μας δικαιώματος και τη συμμετοχή μας στην εκλογοαπολογιστική συνέλευση του Σωματείου μας, ένα δικαίωμα, αποκύημα σκληρών αγώνων, το οποίο θωρακίστηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε ένα από τα πλέον προηγμένα Ευρωπαϊκά Συντάγματα, όπως το Ελληνικό.

Κατηγορεί τους δασκάλους, δείχνοντας έλλειψη σεβασμού και εκτίμησης στον κλάδο μας, τον οποίο η κοινωνία μας έχει τοποθετήσει πολύ ψηλά στον αξιακό της κώδικα. Εκφράζει έλλειψη σεβασμού και εκτίμησης στους δασκάλους και τις δασκάλες των παιδιών του, στους ανθρώπους εκείνους που μοχθούν καθημερινά για την εκπαίδευση και τη διαπαιδαγώγηση της νέας γενιάς.

Κ. Τζόγια, μπορείτε να πιστεύετε ό,τι θέλετε για τους δασκάλους. Μπορείτε να έχετε όποια άποψη θέλετε για την καλυτέρευση της παιδείας, αλλά είναι άδικο να θεωρείτε ότι η απώλεια μερικών διδακτικών ωρών είναι η αιτία της κατάρρευσης του κράτους. Είναι επικίνδυνο να αναφέρεστε στους δασκάλους με υβριστικές φράσεις, γιατί τους απαξιώνετε στα μάτια των παιδιών που καλούνται να εκπαιδεύσουν. Είναι σίγουρο ότι η εκπαίδευση χρειάζεται καλυτέρευση σε έναν κόσμο που συνεχώς μεταβάλλει τις σταθερές του. Είναι βέβαιο ότι η εκπαίδευση χρειάζεται ευελιξία σε μια εποχή που δυσκολεύεται να ακολουθήσει την επανάσταση της τεχνολογίας. Όμως οι δάσκαλοι, που εσάς προσωπικά ντροπιάζουν, είναι αυτοί που κάνουν τους επιστήμονές μας περιζήτητους σε όλες τις χώρες του προηγμένου κόσμου. Οι δάσκαλοι είναι πίσω από κάθε εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, διότι αυτοί έχουν ταχθεί να μετουσιώνουν την παρατήρηση σε πράξη, τον λόγο σε έργο, τον αδαή άνθρωπο σε επιστήμονα.

Κ. Τζόγια, είναι εύκολο στον καθένα να αρθρώνει έναν τέτοιο αόριστο λόγο όπως ο δικός σας. Το δύσκολο είναι να βρεθεί ο κοινός τόπος συνεννόησης, ώστε να αποφεύγονται ακραίες απόψεις όπως η δική σας.

Κρείττον του λαλείν το σιγάν.

Η απερχόμενη Πρόεδρος του Συλλόγου

Μαρία Ψύρη

69 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο ΤΖΟΓΙΑΣ ΛΕΕΙ ΤΟΥΣ ΕΒΡΙΣΕ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΛΟΥΦΑΔΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΑΝΟΗΤΟ… ΟΥΔΕΙΣ ΜΩΡΟΤΕΡΟΣ ΤΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ

  2. ενας ΕΛΛΗΝΑΣ... Δυστυχως δεν εχετε ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τους παλιους δικους μας ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ...

    ΑΥΤΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΑΜΕ. Τωρα δυστυχως εχετε μπλεξει τα πολιτικα και με μια ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ (απο τα ΑΕΙ) και την μεταφερετε θελοντας και μη και στα σχολεια. Και γενια με την γενια μπλεκονται απαντα σε εναν ΦΑΥΛΟ ΚΥΚΛΟ με αποτελεσμα την σημερινη τραγικοτητα. Και μην ταχα μου εκνευριζεσθε οτι σας θειγει ο Κος ΤΖΟΓΙΑΣ για την ημερα που κανετε τις εκλογες σας γιατι και σεις οι ιδιοι «ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ» για την «ΜΑΓΚΙΑ» σας που θα πατε για καφεδακι ενω οι αλλοι θα δουλευουν. ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ μπολικα σε καφετεριες εκεινες τις μερες. Ματια εχουμε και βλεπουμε. Αν δεν θελετε «ΚΡΑΞΙΜΑΤΑ» την επομενη φορα ΣΑΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ οι εκλογες σας…

  3. Μάλλον δεν ξέρεις να διαβάζεις εσύ. Η πρόταση λέει ότι σε αυτήν την εποχή ο ανόητος λόγος ευδοκιμεί. Εγώ αυτό βλέπω. Δεν βλέπω να βρίζουν κανέναν. Θα πρέπει όμως να κινηθούν νομικά οι δάσκαλοι, καλά τα άρθρα, αλλά δεν μπορεί ο καθένας να βρίζει έτσι και να γίνεται ανεκτός. Γι’αυτό οι εκπαιδευτικοί έχουν καταντήσει σάκος του μποξ για τον καθένα.

  4. ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΤΩΡΑ ΚΙ ΕΣΥ… Ο ΤΖΟΓΙΑΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΑΣ ΤΑ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ «ΑΠΑΝΤΗΣΗ» ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΙΠΕ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΣ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ. ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΑΣ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΤΟ ΕΥΤΕΛΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΑΣ.

  5. Απορια…..Σε τι ακριβως απαντησατε;Ολα οσα λετε είναι ασχετα.Γιατι πρεπει να κανετε συνελευση ωρα μαθηματων και όχι σε μερα η ωρες που δεν εχει μαθημα.Σε αυτό απαντηστε….ελεος.Με απλα λογια συνδικαληστητε οσο θελετε.Γιατι να το κανετε σε βαρος των παιδιων και του κοσμου δεν καταλάβαμε.

  6. κάτι είπατε για εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, τι λέτε;

  7. Ο κ.Τζογιας εχει απολυτο δικιο.Δεν απαξιωνει την ασκηση του συνδικαλιστικου σας δικαιωματος,απλα σας λεει οτι θα μπορουσατε να το ασκησετε απογευμα,σαββατοκυριακα οπως κανουν ολα τα συνδικατα.Εσεις εχετε αλλους κανονες;

  8. Εσύ που κατηγορείς τους δασκάλους και κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία σου έχεις να κάνεις κάτι καλύτερο στη ζωή σου εκτός από το να κατηγορείς τους πάντες και να διχαζεις τη κοινωνία; Μάλλον όχι. Κρυψου λοιπόν.

  9. Αυτό που λέτε ότι οι δάσκαλοι κάνουν τους μαθητές περιζήτητους στο εξωτερικό βάζετε και τους καθηγητές των φροντιστηρίων μέσα; Γιατί, λυπάμαι που θα σας στεναχωρήσω κυρία Ψύρη, αλλά πρωτίστως εκείνοι είναι που παρέχουν την μόρφωση που ζητάνε στο εξωτερικό, τα παιδιά φυσικά υφίστανται την αφόρητη πίεση και στην συνέχεια οι γονείς που πληρώνουν την δωρεάν Ελληνική παιδεία που λυπάμαι και πάλι που θα σας το πω έχει φτάσει σε αυτό το σημείο μετά από απεργίες ετών και συνδικαλιστικούς αγώνες.

    • Και βέβαια να πληρώσεις φροντιστήρια! ΕΣΥ έμαθες τα παιδιά σου να αδιαφορούν για το σχολείο. ΕΣΥ έμαθες τα παιδιά σου να μην κάνουν τις ασκήσεις με τη δικαιολογία ότι δεν πρόλαβαν γιατί είχαν ποδόσφαιρο, μπαλέτο, ταεκβοντό, είχαν γενέθλια, πήγαν σουπερμάρκετ με τη μαμά κλπ. ΕΣΥ τους έμαθες να μη σέβονται και να μην εκτιμάνε τη δωρεάν ελληνική παιδεία! Πλήρωνε φροντιστήρια λοιπόν.

  10. Δεν μίλησε όμορφα ο «Άγιος» Τζόγιας. Παρόλο που δεν εγκρίνω το τη συνδικαλιστική άδεια , η ανακοίνωση του Τζογια ήταν για το καφενείο και μόνο.

  11. Θυμάμαι μπλουζάκι υποψήφιων δασκάλων σε εκδρομή που έγραφε «3 λόγοι που θα γίνω δάσκαλος. Ιούνιος, Ιούλιος, Αύγουστος»

  12. ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΤΖΟΓΙΑΣ.ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΛΟΥΦΑΔΟΡΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.

    ΚΟΙΤΑΤΕ ΧΑΛΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ.

  13. Απαντούν οι δάσκαλοι σε έναν άνθρωπο που μάλλον δεν κατάλαβε ότι αυτή η κοινωνία προχωρά μπροστά με αγώνες και θυσίες. ΝΑΙ φίλοι μου δεν απαντούν σε έναν άνθρωπο που δεν κατάλαβε τι νόημα έχει το τραγούδι «Ο Δάσκαλος ο δάσκαλος αυτός ο σαρδανάπαλος» Δεν έμαθε τι σημαίνει συνδικαλισμός και φυσικά σκόπιμα ρίχνει τις ευθύνες σε άλλους και μάλιστα στους δασκάλους για τις λίγες ώρες μάθημα και όχι στην κυρίαρχη κυβερνητική ιδεολογία που πρυτανεύει στην εκπαίδευση και υποτάσσει τις κοινωνίες .

  14. Για την ταμπακιέρα τίποτα όμως!! Και εδώ τίθονται ορισμένα ερωτήματα που καλό είναι να απαντηθούν 1) Γιατί δεν κάνετε τις εκλογές σας το Σάββατο και στερήτε από τα παιδιά μας ώρες διδασκαλίας; 2) Πόσες είναι οι μερικές ώρες διδασκαλίας χάνονται για τα συνδικαλιστικά σας δικαίωματα και πως τις αναπληρώνεται; 3) Τα παιδιά την φταίνε να πληρώνουν τον κομματικό σας συνδικαλισμό (αναφέρομαι σε όλα τα κόμματα);

  15. μπραβο....οταν ολοι αυτοι οι μαμουχαλοι ψηφιζαν 40 χρονια την καταστροφη της ελλαδος

    τωρα τους φταινε οι δασκαλοι….ξεφτυλισμενοι,ξεμωραμενοι ……τι ψηφισατε τελευταια ρεεε ,συριζα ψηφισατε…αυτους που διελυσαν το εθνος,την παιδεια,την θρησκεια και σας φταινε οι δασκαλοι….γκαου?

  16. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΖΟΓΙΑΣ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΕ Η ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ!!!!ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΖΟΓΙΑΣ!!!!

    • Θα θέσω τα παρακάτω ερωτήματα στον μορφωμένο δάσκαλο που κρίνει τον ιδιωτικό τομέα .
      1. Οι γονείς που εργάζονται , που θα αφήσουν τα παιδιά τους που έχουν βγάλει ένα πρόγραμμα στην ζωή τους με βάση το ωράριο των σχολείων ?
      2. Τι μαθήματα δίνουν οι καθηγητές στην νεολαία που τους δίνουν τα κλειδιά του σχολείου στους μαθητές και μάλιστα επικροτώντας τους να το κρατήσουν καθαρό , για υποτίθεται κατάληψη για να μην χάσουν οι καθηγητές τους μισθούς τους .
      3. Εάν τα κενά που όπως προβλέπεται καλυφθούν σε αργίες και Σάββατα και εκδρομές , ρώτησαν τους γονείς και τα παιδιά εάν έχουν προγραμματίσει να πάνε κάπου για διακοπές ? ή υπό την δαμόκλειο σπάθη των βαθμών οι μορφωμένοι καθηγητές αποφασίζουν και προγραμματίζουν ?
      ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

    • ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
      4 . Τι πρότυπα παρουσιάζουν στα παιδιά διότι τα κενά στην πράξη δεν καλύβονται ουσιαστικά και επομένως όποιος λουφάρει λουφάρει .
      5 . Τα τελευταία σαράντα χρόνια τι εξέλιξη είδαμε στην παιδεία από τις καταλήψεις ?
      Εγώ θα έλεγα ότι οι καθηγητές με την εξουσία της μονιμότητας και του μονοπωλείου έχουν κατασκευάσει μια άδικη και ψεύτικη πραγματικότητα για τους εαυτούς τους για τα παιδιά τους για τα παιδιά των άλλων και για όλη την κοινωνία που την πληρώνει η Ελλάδα .

  17. Η διάλυση της παιδείας μέσω του επιπέδου των αχρήστων αριστερών διδασκάλων που συντελέστηκε στην χώρα από τα μέσα της δεκαετίας του 90 έχει φέρει αυτά τα αποτελέσματα που βλέπουμε σήμερα..Πλήρης απαξίωση ενως πλήρους κατεστραμμένου μοντέλου δήθεν διδασκαλίας που απαρτίζουν άχρηστα πιόνια τα οποία μόνο σκοπό είχαν την μάσα και την απαξίωση σε καθετί πατριωτικό που διδασκόταν στα σχολεία (βλ ιστορία – θρησκεία ). Για όσους κάνουν ότι δεν θυμούνται η 17 Νοέμβρη έρχεται για άλλη μια φορά στο ίδιο έργο θεατές θα τα δείτε στην τηλεόραση .. Αυτός είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας μας αυτά είναι τα τερατα που έβγαλαν οι Έλληνες καθηγητές και η ελληνική οικογένεια όλα τα άλλα είναι βιτρίνες. Καληνύχτα σε ότι απέμεινε από την Ελλάδα Πατρίς – οικογένεια – θρησκεία

    • σίγουρα δεν φταίνε, που βρέθηκαν αποσπασμένοι, έως περιφερειάρχες και δεν συμμαζεύεται

  18. ΚΥΡΙΑ ΨΥΡΗ ΝΟΜΊΖΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΚΑΛΕΊΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΑΣ .ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΚΆΝΕΤΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΑΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ Η ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ .ΠΑΝΤΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΙΣΘΗΜΑ.

  19. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΛΑΤΕ ΔΕΥΤΕΡΑ Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ,ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΑΚΙ!!!!!!!

  20. Όσον αφορά την παρατήρηση για βρισιά εννοείται ότι ο «ανόητος λόγος» δεν αποτελεί κάτι τέτοιο!Στα θρανία ξανά παρατηρητή!

  21. Το θέμα δεν είναι ότι αν τους έβρισε ο Τζόγιας….το θέμα είναι ότι οι δάσκαλοι πιστεύουν ότι έχουν δίκιο και αμύνονται της θέσης τους.Αν μπορείτε να μας δώσετε μια πιστευτή δικαιολογία γιατί θα πρέπει οι εκλογές να γίνονται ημέρα σχολείου και όχι σβκ;

  22. ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ.ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΛΙΓΗ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

  23. Ρε παιδια μπορούσαν οι εκλογες σας να γινουν απογευμα χωρις να χάσουν και τα παιδια μάθημα τοσο απλα ολα τα αλλα ειναι να ειχαμε να λεγαμε

  24. Εν μερει είχε δίκιο, γιατί να χάνονται μαθήματα? Από εκεί και πέρα ήταν ωχετός, θλιβερός και απορώ γιατί αναρτήθηκε αυτή η επιπέδου δρόμου άποψη Μήπως και οι δάσκαλοι ως μισθωτοί που πληρώνουν απο την τσέπη τους τις φοροδιαφυγές των επιχειρηματιών 10ετίες τώρα να κάνουν μια ανάλογη ανάρτηση…. ?

  25. μπράβο κ. Ψύρη, ήταν θέμα χρόνου να τον βάλει κάποιος στην θέση του.
    Γίνεται τιμητής των πάντων χωρίς να ξέρει την τύφλα του.

  26. Δεν συνηθίζω να σχολιάζω αλλά ας ενημερώσει κάποιος την κυρία ότι πλέον τη δουλειά τους την έχουν αναλάβει τα φροντιστήρια. Αλίμονο σε όποιον δεν έχει να πληρώσει.

  27. είμαι αριστερός και θέλω να θυμίσω πως υπάρχει τουλάχιστον ένας δάσκαλος

    (που δεν τον λες αριστερό) που μαθαίνει μουσική στα παιδιά εκτός ωραρίου, δημιουργεί μαζί τους (και με άλλους) παραστάσεις που απολαμβάνουμε σχεδόν όλοι. Και νομίζω πως αυτή η φωτεινή εξαίρεση δεν είναι η μόνη. Μας πρήξατε με τα φροντιστήρια και τα ιδιωτικά. Ευτυχώς αρκετοί δάσκαλοι και δασκάλες και αρκετά από τα παιδιά μας και σας διαψεύδουν. Ο Βαγγέλης θα ήταν πολύ πιό αποτελεσματικός κοινωνικά αν οργάνωνε σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς δράσεις εκπαίδευσης σε πρακτικά αντικείμενα σαν αυτά που ζήτησαν οι καταληψίες μαθητές (ραπτική, κηπουρική, ξυλουργική κλπ). Το κτήμα που έχει δημιουργήσει προσφέρει ιδανικό περιβάλλον για επισκέψεις παιδιών δημοτικού, αρκει να μην παριστάνει τον απουσιολόγο!

  28. σε ένα πραγματικό σχολείο οι εκλογές, η απολογιστική, ίσως και άλλες συνελεύσεις θα ήταν ένα υπόδειγμα διδασκαλίας αν ήταν ανοικτές να παρακολουθούνται κατ΄επιλογή από μαθητές, ως μάθημα με έμπρακτο παράδειγμα δημοκρατίκής κοινωνικής οργάνωσης. Το σχολείο είναι κυρίως κοινότητα και δευτερευόντως μηχανή εκκόλαψης άβουλων εργατών, όπως θα επιθυμούσαν σφοδρά ορισμένοι συζητητές ακραιφνείς υπέρμαχοι θατσερικών πολιτικών. Τιμώ τους εκπαιδευτικούς, όχι μόνο αυτούς/ες που μόχθησαν για τα δύο δικά μου παιδιά. Το αποτέλεσμα τους δικαίωσε (οι γονείς είχαμε ελάχιστη συμμετοχή και τα φροντιστήρια σχεδόν μηδενική).

  29. λειτούργημα ήταν κάποτε, όχι τώρα. Αν σας αξιολογήσει ο επιθεωρητής που κάποτε περνούσε από τις τάξεις των σχολείων και όλοι οι δάσκαλοι-καθηγητές έτρεμαν μήπως δεν απαντήσουν σωστά οι μαθητές στις ερωτήσεις του, θα στείλει τους περισσότερους από εσάς πίσω στα θρανία. Ναι, λουφαδόροι πολλοί από τους διδάσκοντες. Ναι, πάρα πολλοί βρίσκεστε στις τάξεις απλά για να ελέγξετε αν οι μαθητές έμαθαν στα φροντιστήρια αυτά που ΕΣΕΙΣ είστε υποχρεωμένοι να διδάξετε και πληρώνεστε για αυτό. Έχω και άλλα πολλά να σας σούρω αλλά δεν θα τα χωρέσει το σχόλιο. Κλείνοντας, ΝΑΙ, υπάρχουν ευτυχώς και κάποιοι εκπαιδευτικοί που συνεχίζουν να κάνουν το λειτούργημα που επέλεξαν γιατί το αγαπούν και προσπαθούν με τον καλύτερο τρόπο να γεμίσουν τα μυαλά των παιδιών μας με γνώσεις και εφόδια για την μετέπειτα εξέλιξη τους. ΜΡΑΒΟ σε αυτούς, ΝΤΡΟΠΗ στούς λουφαδόρους που πάνς μόνο για τον μισθό.

  30. Δεν απαντάτε στο γιατί οι εκλογές σας να μην γίνανται το Σαββατοκύριακο

    Αυτό ήταν το κύριο θέμα του άρθρου του κου Τζόγια και να γνωρίζετε οτι όλοι οι γονείς συμφωνούν μαζί του σε αυτό το σημείο. Αν λοιπόν θέλετε να σας σέβονται σεβαστείτε και εσείς τους γονείς και τα παιδιά και μην τους στερείτε μέρα διδασκαλίας. Δεν θα θιχτούν σε τίποτα τα συνδικαλιστικά σας δικαιώματα.

  31. Ο τζογιας είναι ανοητος, ίσως αδιάβαστος η ίσως ανενημερωτος η ….,,,, αυτή η επιστολή του ΤΖΟΓΙΑ πρέπει να απευθύνεται στο κράτος που ΔΙΈΛΥΣΕ την παιδεία, τους μισθούς, το παιδαγωγικό σύστημα, ειδικά τα τελευταία 5 χρόνια… Και όχι στους ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ…. Επιβάλλεται να διορθώσει την επιστολή του

  32. Ο εισαγγελέας οφείλει να επέμβει. Ρητορική μίσους απέναντι σε μια κοινωνική ομάδα δημοσίων λειτουργών. Ο κύριος που έγραψε το άρθρο υποκίνησης βίας απέναντι στους δασκάλους να κατηγορηθεί με τον αντιρατσιστικό νόμο.

  33. Τουλάχιστον να ενημερωθεί ο κάθε άσχετος τζογιας που γράφει επιστολές, είναι τόσο πολύ η ,αμορφωσιά, που τους διακατέχει

  34. Από την απάντηση του συλλόγου εκπαιδευτικών , όντας φαίνεται το απύθμενο θράσος τους που με επιχειρήματα έχουν βαφτίσει το ψάρι κρέας .
    Η επιχειρηματολογία των δασκάλων πράγματι αποτελεί τον ορισμό του στρουθοκαμιλισμού και αποτελεί απόδειξη της κοινωνικής – αξιακής και οικονομικής παρακμής που βιώνουμε ως λαός και ως χώρα τα τελευταία 40 χρόνια .

  35. Το οτι ολα τα σχολια συνηγορουν στο κειμενο του Τζογια επρεπε να σας προβληματισει. Ο κοσμος εχει αγανακτησει με τα δηθεν κεκτημενα σας και την αρνηση σας σε εκσυγχρονιστικες ενεργειες στην παιδεια οπως η αξιολογηση.υπαρχουν και οι συμβολισμοι που αξιζουν να σεβεστε οπως η παραιτηδη απο βοκεματικες καταστασεις καθως και το παραδειγμα στους μαθητες.αλλα δεν μας εκπλησσει…

  36. ΕΡΏΤΗΣΗ
    ΓΙΑΤΊ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΑΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΤΗΣ ΚΆΝΕΤΕ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΟΠΩΣ ΚΆΝΟΥΝ ΌΛΟΙ ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ

  37. Ναι κύριοι Διδάσκαλοι, να κάνετε τις εκλογές σας το Σαββάτο ή την Κυριακή όχι εργάσιμη μέρα και να χάνουν τα παιδιά τα μαθήματα τους. Δεν υπάρχει αυτός ο θεσμός σε κανένα κράτος της Ευρώπης » του κα΄νουμε εκλογές και κλείνουμε τα σχολεία «.
    Αυτό δεν είναι δημοκατικό δικαίωμα αλλά είναι κατάχρηση της δημοκρατίας.
    Αν όμως σας κόβανε το ημερομίσθιο την ημέρα των εκλογών που δεν δουλέψατε τι θα λέγατε.

  38. Θα θέλατε τα παιδιά σας να είναι δάσκαλοι…αλλά δε βαριέσαι…δεν μπορούν όλοι, έτσι είναι η ζωή η ρημάδα…

  39. Για την κατάντια της παιδείας δε νομίζω να φταίει ο κ. Τζόγιας.
    Οι δάσκαλοι συνδικαλιζονται μόνο για τη βόλεψή τους. Το γνωρίζει ο κόσμος και γι αυτό στη σημερινή εποχή έχουν χάσει το κύρος τους και την εκτίμηση που τους είχε ο κόσμος.
    Δεν είδα δασκάλους να αγωνίζονται για τους καλοκαιρινους μήνες που κάθονται, ώστε να περνούν από εκπαιδεύσεις και σεμινάρια. Αντ’αυτου το μόνο που ενδιαφέρει είναι οι διακοπές με αποτέλεσμα να υπάρχουν εκπαιδευτικοι (πάρα πολλοί) που δεν ξέρουν να φέρθουν σε παιδιά…και μιλάμε για παιδικές ψυχές.
    Και ασφαλώς η αξιολόγηση στον κλάδο είναι ανύπαρκτη γιατί οι ίδιοι παλεψαν για την κατάργηση με αποτέλεσμα ο κάθε εκπαιδευτικος να είναι ελεύθερος να κάνει όπως θέλει το μάθημα, αν θέλει, να φέρεται όπως θέλει και να μην ελέγχεται από κανέναν.
    Ετσι ο κάθε γονιος έχει εναποθεσει τις ελπίδες για τη μόρφωση του παιδιού του στα φροντιστήρια.

  40. Όταν οι εκπαιδευτικοί σεβαστούν το κάθε λεπτο της διδακτικης ωρας(όχι όπως ανάφερει η κ. Ψυρη, πως για μερικές χαμένες ώρες δεν έγινε και τιποτα), απαιτησουν τον έλεγχο και την αξιολόγησή τους και εκμεταλλευτουν τα καλοκαίρια ώστε να γίνουν παιδαγωγοι (που δυστυχώς στην Ελλάδα είναι μειοψηφία και δε φαίνεται να προβληματιζει τον κλάδο) τότε και μονο τότε θα κερδίσουν οι εκπαιδευτικοι την εκτίμηση του κόσμου.
    Θιγονται οι εκπαιδευτικοι με τα όσα αναφέρει ο κ. Τζόγιας αλλά δεν είδα πουθενά αυτοκριτική.

    • Ενημερωτικά η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών αυτή τη στιγμή έχει τουλάχιστον ένα μεταπτυχιακό, σεμινάρια και αρκετοί διδακτορικά, τα οποία κάνουν τα απογεύματα και πληρώνουν τα δίδακτρα απο την τσέπη τους για την επιμόρφωση που δεν τους παρέχει το κράτος. Εσύ που λες ότι πρέπει να εκμεταλλευτούν τα καλοκαίρια για επιμόρφωση δεν ξέρεις τι σου γίνεται και μάλλον ανήκεις τους γονείς που επειδή έκαναν ένα παιδί νομίζουν ότι έγιναν δάσκαλοι, γιατροί και ψυχολόγοι μαζί.

      • Είναι απίστευτο το πόσα επιχειρήματα παραθετουν όλοι οι εκπαιδευτικοι…
        Δυστυχώς αυτοί διδάσκουν τα παιδιά μας…
        Το ότι κάνεις ένα μεταπτυχιακό αγαπητέ, τι σημαίνει;
        Σε όλα τα επαγγέλματα πλέον είναι στα τυπικά προσόντα…
        Δεν έχετε καταλάβει μάλλον το ρόλο σας, αφού αναλωνεστε με το τι λένε οι άλλοι και όχι με το τι κάνεις ΕΣΎ!
        Έχετε να κάνετε με ΠΑΙΔΙΑ…
        Γιατί εσύ που είσαι σωστός εκπαιδευτικος δε θες την αξιολογηση και τον έλεγχο;
        Γιατί δε θες την απομάκρυνση τυχόν ακατάλληλων συναδέλφων;
        Γιατί επιτρέπεις αυτή την κατάντια;

  41. Κανονικά δεν πρέπει να μιλάτε εσείς οι δάσκαλοι, από που θέλετε να αρχίσω ;Από την κρύα χωρίς ευαισθησία συμπεριφορά σας προς τους μαθητές κ ιδιαίτερα στους μαθητές που δεν είναι κ τόσο κοφτεροί; Σκασιλα σας μήπως πήγατε κοντά τους να τους δείξετε λίγο παρά πάνω ,αφού έχουν αυτή την αδυναμία ;όχι μόνο δεν ασχολείστε αλλά τους κοροϊδεύετε κ από πάνω ,θυμάστε την λέξη ψωριδας είναι αυτός ,αφήστε καλύτερα σας ξέρουμε καλά.Ασε που δουλεύεται το μισό χρόνο κ πληρώνεστε ενώ κάθεστε.

  42. Άσε πια τα θρησκευτικά ,διδάσκονται ανάλογος τον δάσκαλο ,αν ο δάσκαλος είναι κουμουνιστής άθεος τότε ο θεός κ η ψυχή του τι διδάσκει .Οι εικόνες κατέβηκαν από τις αίθουσες όπως κ οι ήρωες του 1821.Παρελαζουν τα παιδιά ,χωρίς βήμα αλλά πάνε από εδώ κ αλλά από εκεί σαν να περπατάνε κ ο βαριεστησμενος δασκαλος από δίπλα .Ξεχάσαμε ότι παρελαχουμε με γοργό βήμα σηκώνοντας τα χέρια με λεβεντιά ,αυτά τα παιδάκια είναι σαν να κάνουν βόλτα στην παραλιακή.

  43. ΤΟΥ ΚΩΣΤΗ ΠΑΛΑΜΑ

    Σµίλεψε πάλι, δάσκαλε, ψυχές!
    Κι ότι σ’ απόµεινε ακόµη στη ζωή σου,
    Μην τ’ αρνηθείς! Θυσίασέ το ως τη στερνή πνοή σου!
    Χτισ’ το παλάτι, δάσκαλε σοφέ!

    Κι αν λίγη δύναµη µεσ’ το κορµί σου µένει,
    Μην κουρασθείς. Είν’ η ψυχή σου ατσαλωµένη.
    Θέµελα βάλε τώρα πιο βαθειά,
    Ο πόλεµος να µη µπορεί να τα γκρεµίσει.

    Σκάψε βαθειά. Τι κι’ αν πολλοί σ’ έχουνε λησµονήσει;
    Θα θυµηθούνε κάποτε κι αυτοί
    Τα βάρη που κρατάς σαν Άτλαντας στην πλάτη,
    Υποµονή! Χτίζε, σοφέ, της κοινωνίας το παλάτι …

    • Ο ΜΕΓΑΣ αυτος ποιητης αναφεροταν στους ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ της εποχης του. Ουτε κατα διανοια για τους σημερινους. Σημερα ειναι ΨΕΚΑΣΤΕ – ΣΚΟΥΠΙΣΤΕ – ΣΧΟΛΑΩ …

      • Όχι μονο.Βαζουν και τα παιδια τους να κανουν καμια καταληψη να κανουν ξεκουραστα τα ιδιαιτερα.

  44. ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ

  45. Οι δάσκαλοι δεν έπρεπε να απαντησουν δεν υπηρχε λόγος
    ο Δάσκαλος με Δ κεφαλαίο ενεργεί διαφορετικά δεν ξεκατινιάζεται
    θλίβομαι για τον κ. ΤΖΌΓΙΑ ΠΟΥ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ
    ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΛΙΒΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞ Ε ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΑΠΛΑ ΕΤΥΧΕ

  46. Τουλάχιστον θρασσος χρειαζεται να βγαζετε και ανακοινώσεις.Οι περισσοτεροι συνάδελφοι σας δεν κανουν ιδιαιτερα σε μαθητες τους;Τι εχετε κανει γιαυτο σαν συλλογος.Εδω υπάρχει……..η οποία κανει ιδιαιτερα και αυτη και ο αντρας της και βαζουν το παιδι τους να γραφει επιστολες και καλα γιατι κανουν καταληψη και δεν επιρεαζοντε από κομματα.Ελεος.Ειναι μικρος ο τοπος μας και ολοι γνωριζόμαστε.Ισως κανουμε τα στραβα ματια,απλα ο Βαγγελης ειπε καποια πραγματα.Δεν είναι ανόητος.Ισως ανόητοι ειμαστε εμεις που δεν μιλαμε και σας ανεχόμαστε.

  47. σας έπιασε όλους η πρεμούρα για τους δασκάλους. Ας δείτε ο καθένας τα χάλια του. ρεζίλιδες Ελληναράδες. Από τον καναπέ σας μέρα και νύχτα απεργάζεστε τρόπους να κλέψετε το κράτος, να εξαπατήσετε τον εργαζόμενο, να αποφύγετε εισφορές και ξαφνικά ξυπνήσατε να κρίνετε τους δασκάλους. Δείτε την καμπούρα σας ξεδιάντροποι.

    • Τα δικα σου χαλια τα βλέπεις;πρωτοι φοροφυγάδες είναι οι εκπαιδευτικοι μεγαλε;Που ζεις;Ξερεις πολλους να μην κανουν ιδιαιτερα στους μαθητες τους;Να τελειωνει το παραμυθι.Εχεις δει η ξερεις καποιον να κανει καταγγελεια για εκπαιδευτικο από τους συνδικαληστες ;ΠΟΤΕ.Οποτε δεν δικαιουντε να μιλανε γιατι εφόσον δεν μιλανε είναι ιδιοι ολοι.Τελος.

  48. Ντροπη εκπαιδευτικοι…
    Ούτε ένας δεν απάντησε για την αξιολόγησή…
    Ούτε ένας δεν είπε για τις εκλογές σε ώρες διδασκαλίας…
    Ούτε ένας δεν είπε πως είστε οι μόνοι που κάθεστε 4 μήνες και η μονη έννοια σας είναι πως θα χάσετε μάθημα…
    Οι μόνες απαντήσεις που δόθηκαν παραπάνω είναι μόνο για να βαλλουν, χωρίς ούτε ένας να μιλήσει με κάποιο επιχείρημα…
    Δυστυχώς το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό…
    Σ’αυτα που λέει ο Τζόγιας δεν απάντησε ούτε ένας πάρα μόνο ενοχληθηκατε για τον τρόπο που τα είπε…
    ΝΤΡΟΠΉ!!!

  49. όλοι οι άχρηστοι γίνατε κριτές των υπολοίπων. Όλοι οι άχρηστοι γίνατε αρθρογράφοι. βρε ουστ

  50. για όλα φταίνε οι δάσκαλοι. Ευτυχώς που φταίνε μόνο αυτοί, για να σωθεί η χώρα από τους υπόλοιπους.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ