Ν. Παπαχαρτοφύλης: Στον ανώνυμο «Ελληνο»εβραϊκοχριστιανό «διορθωτή» μου

7
676

ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ «ΕΛΛΗΝΟ»ΕΒΡΑΙΚΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟ
«ΔΙΟΡΘΩΤΗ» ΜΟΥ.
Του Νικου Παπαχαρτοφυλη,Φιλολογου.
Αγαπητε εν Χριστω αδελφε, η προσφωνηση μου είναι ειλικρινης ,σεβομενος κατ αρχην την πνευματικη σας οντοτητα,την αρχαιομαθεια και τις γνωσεις σας περι την Εκκλησιακη ιστορια του 4ου αι.
Πριν εκθεσω τις παρατηρησεις μου στην επιχειρηματολογια σας, να εκφρασω την απορια περι της ανωνυμιας σας και μαλιστα απ έναν ευσεβη πιστο, σε μια περιοδο που η Χριστιανικη θρησκεια « θριαμβευει» στην επιγεια βασιλεια.Οι στρατιωτες του Ιησου,εχοντας την δυναμη να μετακινησουν βουνα της ΚΑΙΝΗΣ αληθειας αντ αυτου με το προσωπειο της ανωνυμιας, θυμιζοντας τους διωκομενους χριστιανους απ τους Ρωμαιους κατακτητες,στους πρωτους αιωνες των διωγμων, τωρα κουκολοφορουντες και εκδηλωνοντες φοβο…γιατι;
Επι τελους κατι κινειται …στο ιερο νησι του ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ ακομα και με την ανωνυμη αντιπαραθεση για τα «ανευλαβη» και απαγορευμενα θεματα.

Ξεκινωντας από μια βαση,να θεσουμε το ερωτημα «γιατι πιστευουμε σ αυτό που πιστευουμε» όχι με την Θεολογικη εννοια, αλλα με την εννοια αναζητησης της αληθειας σε κάθε ανθρωπινο επιπεδο καθημερινοτητας, ατομων και λαων απ τους Ιστορικους,Φιλολογους,Αρχαιολογους,Ψυχολογους,Κοινωνιολογους,Ανθρωπολογους, βεβαιως και Θεολογους.

Αυτονοητη προυποθεση ότι η πιστη τους στο επιστημονικο πεδιο ερευνας εχει διαφορα αιτια.
Ένα απ αυτά είναι και η αποδειξη πως η πιστη αυτή είναι η ορθοτερη.
Στο προκειμενο,επιμαχο ζητημα περι της ολεθριας σχεσης της ΕΛΛΑΔΑΣ απ τον Ομηρο μεχρι την υστερη Αρχαιοτητα 5ος αι. με τον Χριστιανισμο, παρουσιαζω τα ακριβη στοιχεια της Φιλολογιας που ασχολειται με τις γραμματειες, παλαιοτερες:ελληνικη,ιπποκρατικη ιατρικη και χριστιανικη,τη λεγομενη ελληνικη πατρολογια του γνωστου Πολ Μιν Migne.
Σχετικα με τις λεξεις:εθνος, εθνικος και το επιρρημα εθνικως, στο πιο αξιοπιστο λεξικο της Αρχαιας Ελληνικης γλωσσας του Ιiddell Scott στη σελιδα 22 θα βρειτε την αληθεια:
Μια υπενθυμηση:σ’ ολες τις γλωσσσες παρατηρειται το φαινομενο της πολυσημιας των λεξεων.Ο πρωτος διδαξας ο ΟΜΗΡΟΣ με τις παρομοιωσεις-μεταφορες.

Υπαρχει μια πλειαδα σημασιων,αναμεσα τους η σημασια που δινεται στο Ματθαιο ιη,17 σε μια ομιλια του Ιησου:<<εστω σοι ωσπερ ο εθνικος=ειδωλολατρης και ο τελωνης>=φοροεισπρακτορας.Ο μη συμμορφουμενος αδελφος πεισματικα στις υποδειξεις για μετανοια,να θεωρηθει εθνικος=ειδωλολατρης.Στον Ματθαιο,στο στ,7 Ιησους, στην επι ορους ομιλια του επικρινει λεγοντας<<προσευχομενοι μη βαττολογησετε=φλυαρειτε ωσπερ οι εθνικοι,
δοκουσι γαρ ότι εν τη πολυλογια αυτων εισακουσθησονται>>
Συνηθως η λεξη στην Καινη Διαθηκη απανταται στον πληθυντικο τα εθνη=εθνικοι=ειδω
λολατρες πλην των Ιουδαιοχριστιανων.Στον Παυλο,προς Γαλατας β,14( μια μεγαλη επαρχια,απεναντι μερια :Αγκυρα, Πεσσινουντα και Ταβιο.Στην συγκρουση αναμεσα στον Παυλο και Πετρο,απευθυνομενος ο πρωτος στον δευτερο του λεει <<ει συ Ιουδαιος υπαρχων εθνικως ζης και ουκ Ιουδαικως,τι τα εθνη αναγκαζεις ιουδαιζειν;>>Ποιο ηταν το αμαρτημα του αδελφου Πετρου ότι<<συνησθιεν=συνετρωγε μετα των ΕΘΝΩΝ….>>
Στην σελιδα 96-97 του λεξικου η λεξη ΕΛΛΗΝ και το παραγωγο ΕΛΛΗΝΙΖΩ με τη σημασια του ειδωλολατρη και το ελληνιζω=φρονω τα των Ελληνων, ειμαι εθνικος.
Στον Μαρκο,ζ,24-30.<< η δε γυνη ην ΕΛΛΗΝΙΣ =ειδωλολατρης*,Συροφοινικισσα τω γενει και ηρωτα αυτόν, ινα το δαιμονιον εκβαλη εκ της θυγατρος αυτης.Ο δε Ιησους ειπεν αυτή,<<αφες πρωτον χορτασθηναι τα τεκνα=τα εβραιοπουλα*,ου γαρ εστι καλον λαβειν τον αρτον των τεκνων και τοις κυναριοις=σκυλακια βαλειν δηλ. στους ειδωλολατρες,η δε απεκριθη και λεγει αυτω ναι, Κυριε,και τα κυναρια υποκατω της τραπεζης εσθι
ουσιν από των ψιχιων=ψιχουλα των παιδιων.Δια τουτον τον λογον ,υπαγε, εξεληλυθεν το δαιμονιον εκ της θυγατρος σου>>
Η βιβλιογραφια με εκατονταδες ερευνες για τα συγκεκριμενα θεματα εδωσε απαντησεις οριστικες που κάθε ενημερωμενος ευσεβης, με τη διασταυρωση των πηγων θα πεισθει κατά ποσο οι ιστορικες γνωσεις του είναι αντικειμενικα αξιοπιστες,συγκρινοντας τες με τη παταγωδη μονομερεια της αυθεντιας του σχολικου βιβλιου και πως το χειριζοταν ο δασκαλος και ο εκπαιδευτικος της Μεσης ,αν ξεφευγε απ τη μονολιθικοτητα του ωρολο
γιου προγραμματος και ποια η αντιδραση των μαθητων στην αναζητηση μιας αλλης αληθειας.
Σας θυμιζω ότι πλησιαζει το Τριωδιο και στους Χαιρετισμους θα ακουσουσετε:<<Χαιρε Θεοτοκε,των Αθηναιων τας πλοκας διασπωσα>> Η λεξη πλοκη εχει μεταφορικη σημασι
α= συνυφασμενο τεχνασμα ψευδους και απατης.Σε καινουριο της βιβλιο <<Απ το Δια στο Χριστο>> η Βυζαντινολογος Ελενη ΓλυκατζηΑρβελρεκδοσεις,GUTENBERG.αναφε
ρει:<<ότι εχθροι του χριστιανισμου,περισσοτερο και απ τους Εβραιους,είναι οι πιστοι στον Δια.Η Κωνσταντινουπολη λοιπον θα ονομαστει Νεα Ρωμη, Νεα Σιων,Νεα Ιερουσαλημ,αλλα ποτε ΝΕΑΙ ΑΘΗΝΑΙ που είναι η <<κατειδωλος πολις>>.
Στο θεμα της γλωσσας των Πατερικων κειμενων,εννοειται ότι είναι η ΕΛΛΗΝΙΚΗ* αττι
κιζουσα γλωσσα των λογιων.Η επισημη κρατικη και διοικητικη γλωσσα ηταν η Λατινικη και ο λαος μιλαγε την απλη κοινη Ελληνικη με πολλους αρχαισμους.ΤΟ 439 εγιναν τα Ελληνικα, επισημη κρατικη γλωσσα και επι Ηρακλειου εγινε η μονη επισημη γλωσσα της χριστιανικης Εξελληνισμενης Ρωμης.Η Ελληνικη γλωσσα τοτε ηταν διεθνης στο χωρο της ανατολικης ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ λογω της πνευματικης της ακτινοβολιας,συνεχεια της Ελληνιστικης περιοδου του Μ .Αλεξανδρου και των Πτολεμαιων.
Εν κατακλειδι να εκφρασω τις ευχαριστιες μας για την υπομονη σας για τα αντιγραφα
COPY αγγλιστι που παραθεσαμε, θυμιζοντας ότι Επιστημη στηριζεται σε πηγες ειτε παραδοσιακης βιβλιοθηκης ειτε ηλεκτρονικης και με εξοικονομηση χωρου, κρατωντας την στο χερακι σας, μια παγκοσμια πνευματικη δημιουργια,ως το τελειο <<θαυμα>>της
ανθρωπινης νοησης!
Αρα, οι χριστιανοι προγονοι υμων που διεπραξαν τα ιλιγγιωδη ανομηματα επι το επιεικε
κεστερον εναντιον της ΕΛΛΑΔΑΣ,γιατι τα επωμιζεσθε;Στην Παλαια Διαθηκη διαβαζου
με:<<εφαγον οι γονεις ομφακες=αγουρα σταφυλια και ημωδιασαν= μουδιασαν τα χειλη των τεκνων αυτων>>! Τι ηθελεν ειπει ο ποιητης; Διατι πιστευετε,αυτά που πιστευετε;

*Οι μεταφρασεις των Ευαγγελικων κειμενων είναι του Τρεμπελα εκδοσεων της Αδελφοτητος <<Σωτηρ>> και της Βιβλικης Εταιριας, με υπογραφη του Οικουμενικου Πατριαρχειου και της Ιερας Συνοδου της Ελλαδικης Εκκλησιας.
*Μεχρι την ελληνιστικη περιοδο η γραφη της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ειναι κεφαλογραμματη
δηλ.με κεφαλαια και ακρως συμπυκνωμενη.Κατα τον εκπολιτισμο με τις κατακτησεις του ο Αλεξανδρος, για να μαθουν οι νεοι υπηκοοι ευκολοτερα τη γλωσσα, καθιερωνει την μικρογραμματη γραφη όπως την γνωριζουμε.Και με την καθιερωση του μονοτονικου,προχωρησα πιο περα, απλοποιωντας την,μια και ο τονισμος των λεξεων είναι διδακτος εξ απαλων ονυχων των Ελληνοπουλων.

Ως απαντηση ανωνυμου αναγνωστη.

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ο τονισμος των λεξεων είναι διδακτος εξ απαλων ονυχων των Ελληνοπουλων...

    Κακώς! Και σεις το υιοθετείτε και μάλλον το επιδοκιμάζετε. Αυτό το μοντέλο της χαλαρότητας, πού θα οδηγήσει τη γλώσσα μας τελικά;

  2. Δ.Κ. ο τονισμός των λέξεων που έγινε διδακτός εξ απαλών ονύχων

    αδιαμαρτύρητα απο «νεωτεριστές» «δημοκρατικούς» φιλολόγους, είναι τα σύγχρονα δεσμά στην πνευματική ανάταση των Ελληνόπουλων, και οι αλυσίδες που τα κρατούν δέσμια στην απάθεια και νωθρότητα του νοσηρού συστήματος που η γενιά σας επέβαλλε. Το «όπιο των λαών» είναι η υποταγή στην αμάθεια που χαλκεύσατε ή ανεχτήκατε την εφαρμογή της τόσο επιτήδεια, δεκαετίες τώρα.

  3. Φαίνεται ότι ο συγγραφέας του άρθρου υπήρξε μαθητής του Ι.Κακριδή του μεγάλου εκείνου φιλόλογου που αγωνίστηκε να καταργήσει τους τόνους. Δεν το κατάφερε γιατί υπήρξε τότε η μεγάλη αντίδραση από το καθηγητικό κατεστημένο (Βλέπε η δίκη των τόνων). Πράγματι η ανάγνωση δεν εμποδίζεται αν λείπουν οι τόνοι στη σημερινή γραφή. Εξ άλλου οι αρχαίοι δεν τόνιζαν τις λέξεις.

    • δεν κατάργησε τους τόνους, αλλά εφάρμοσε το μονοτονικό.

      • Καλέ μου φίλε Νομίζω ότι γίνεται κάποιο λάθος. Το μονοτονικό του εφήρμοσε ο Γ.Ράλης όταν ήταν υπουργός παιδείας. Τους τόνους του, τους κατάργησε ο Κακριδής.

  4. Τι πάει να πει ότι, εξ άλλου οι αρχαίοι δεν τόνιζαν τις λέξεις;

    Τότε να βάζουμε και μεις το τελικό ν σε κάθε αιτιατική, όπως το έκαναν οι αρχαίοι!

  5. δενειχεκεναδιαστηματααναμεσαστιςλεξεις. (=δεν είχε κενά διαστήματα ανάμεσα στις λέξεις)
    Θα σας άρεσε λοιπόν σήμερα να γράφουμε έτσι;

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ