Ένα από τα επίκαιρα θέματα την περίοδο που πέρασε ήταν η είδηση ότι τα παιδιά των προσφύγων που έχουν παραμείνει στην Ελλάδα, είτε επειδή το θέλουν είτε επειδή δεν έχουν άλλη επιλογή, ξεκίνησαν να παρακολουθούν μαθήματα στα ελληνικά σχολεία.
Υπήρξαν πολλές ακραίες αντιδράσεις. Ιθαγενείς γονείς έκλεισαν με λουκέτα το σχολείο, αλλού έσπρωχναν με μένος τις πόρτες για να μη μπουν τα παιδιά ενώ όσοι δεν εμπλέκονται άμεσα, δηλαδή δεν έχουν παιδιά σε σχολεία, κράτησαν στην καλύτερη περίπτωση, μια πολιτικά ορθή στάση του τύπου «μη βιάζεσαι να κρίνεις τον άλλον ως ρατσιστή αν δεν ξέρεις όλες τις λεπτομέρειες» και στην χειρότερη εκφράζουν απόψεις όπως «να πάνε στον αγύριστο».
Θα έλεγε κάποιος ότι το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ο ρατσισμός αφού στρεφόμαστε εναντίον ακόμα και των παιδιών ΤΟΥΣ (συγχωρέστε μου τα κεφαλαία). Είναι τα παιδιά ΤΟΥΣ και τα παιδιά ΜΑΣ.
Μια επιπόλαιη ματιά, λοιπόν, θα εστίαζε το πρόβλημα στον ρατσισμό και το θέμα θα έληγε εκεί. Δυστυχώς, όμως, το πρόβλημα έχει πολύ βαθύτερες ρίζες από όσο φανταζόμαστε.
Η ελληνική κοινωνία, στη συντριπτική της πλειοψηφία τολμώ να πω, ξεχωρίζει τα παιδιά της από όλα τα υπόλοιπα. Όταν λέω τα παιδιά της δεν αναφέρομαι απλά στα προσφυγάκια. Εννοώ ότι αποδέχεται ως κανονικά μόνο τα παιδιά με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά: υγιή, αρτιμελή, λευκά ελληνόπουλα που οι γονείς τους είναι παντρεμένοι και έχουν μια μέτρια και πάνω οικονομική κατάσταση. Ο,τιδήποτε ξεφεύγει από αυτό το κουτάκι στιγματίζεται, συζητιέται, εμποδίζεται και γενικά αποτελεί κάποιου είδους πρόβλημα.
Θα αναφέρω ορισμένα παραδείγματα που καταδεικνύουν ακριβώς αυτό που αναφέρω.
Πέρισυ το καλοκαίρι βρέθηκα σε έναν γάμο. Ο γαμπρός και η νύφη κοντά στα πενήντα, με τον πρώτο να είναι τέσσερα πέντε χρόνια μικρότερος και είχε ένα τετράχρονο κοριτσάκι από προηγούμενο γάμο. Στην παρέα μου συζητούσαν ότι η κοπέλα είχε ήδη ξεκινήσει εξωσωματικές για να κάνουν παιδί. Αναρωτήθηκα φωναχτά γιατί να μπει σε όλη αυτή την ψυχοφθόρα διαδικασία αφού έχουν παιδί, εννοώντας το κοριτσάκι. Με εξαιρετική φυσικότητα η παρέα μου είπε «Μα να μεγαλώνει το παιδί του άλλου και να μην έχει δικό της;»
Να το, το παιδί ΤΟΥ. Το παιδί του άλλου.
Σε εστιατόριο, μπαίνει μέσα ένα τσιγγανάκι να ζητιανέψει. Το πρώτο πράγμα που δέχεται είναι βλέμματα απαξίας. Ούτε καν λύπησης. Απαξίας. Το επόμενο είναι κινήσεις που υποδηλώνουν ότι σε θεωρώ επικίνδυνο κλέφτη γιαυτό μαζεύω τα πράγματά μου, κινητά, γυαλιά από το τραπέζι. Τέλος, δέχεται σκληρά λόγια από τον ιδιοκτήτη του καταστήματος : «έλα, τσακίσου έξω, έφυγες».
Γιατί να μη το βρίσουμε άλλωστε; Δεν είναι δικό ΜΑΣ παιδί.
Ανοιξιάτικο απόγευμα στην παιδική χαρά. Ο Λέντιο, γεννημένος στην Ελλάδα αλλά γιος Πολωνού και Ελληνίδας, κλωτσάει τη μπάλα λίγο δυνατότερα και χτυπάει τον καφέ μιας κυρίας στο παγκάκι, η οποία σηκώνεται και τον βρίζει άσχημα. Ο μικρός ψελλίζει «μα η παιδική χαρά είναι για όλους» κι εκείνη απαντά «πες στους γονείς σου να πληρώνει τους φόρους του και μετά να μας πεις τίνος είναι η παιδική χαρά».
Γιατί ο Λέντιο δεν είναι δικό ΜΑΣ παιδί.
Σάββατο πρωί στο πάρκο, παιδάκι με νοητική υστέρηση προσπαθεί να ανέβει στην τσουλήθρα. Συνομήλικο κοριτσάκι πλησιάζει να το βοηθήσει και ο μπαμπάς της φωνάζει “Μαρίνα, φύγε από κει” και πάει να την απομακρύνει ο ίδιος, μη και κολλήσει καμιά νοητική υστέρηση από τα σάλια του.
Γιατί δεν είναι το δικό ΤΟΥ παιδί.
Φίλη μου, μονογονέας, έβγαινε για καιρό με έναν ενδιαφέροντα άνδρα, ο οποίος μετά από ένα διάστημα της είπε ότι δε μπορεί να συνεχίσει μαζί της γιατί έχει δυο παιδιά και αυτό είναι πρόβλημαγιαυτόν. Γιατί «ας πούμε, θα πάμε διακοπές και θα πρέπει να πληρώσω και για τα δικά σου παιδιά».
Τα δικά ΣΟΥ παιδιά.
Η ελληνική κοινωνία είναι γεμάτη διακρίσεις. Τα παιδιά του άλλου, τα παιδιά του μετανάστη, τα παιδιά του πρόσφυγα, τα παιδιά των χωρισμένων γονέων (ο τόνος στο «ε» παρακαλώ, έχει σημασία), τα παιδιά των τσιγγάνων, τα παιδιά των φτωχών, τα παιδιά των καλών οικογενειών, τα παιδιά ΤΟΥΣ και τα παιδιά ΜΑΣ.
Δεν είναι θέμα ράτσας το πρόβλημα στη χώρα μας. Είναι θέμα ξεβολέματος. Είναι έλλειμα αγάπης. Ο,τιδήποτε μας βγάζει από τη βολή μας δεν το θέλουμε. Αλλά δε μένουμε σ αυτό. Το υποτιμάμε, το βρίζουμε, το αποστρεφόμαστε, του δημιουργούμε περισσότερα προβλήματα από όσα ήδη έχει.
Ξέρετε ποιος άνθρωπος είναι αυτός που θα υπερτονίσει την κτητική αντωνυμία; Εκείνος που πιστεύει ότι ο κόσμος γυρίζει γύρω από εκείνον, εκείνος που αγάπη θεωρεί ό,τι τον αφορά και τον διευκολύνει.. Επειδή βρέθηκε στη σωστή πλευρά τη σωστή στιγμή. Επειδή ΈΤΥΧΕ να μην πέφτουν βόμβες πάνω στο δικό του κεφάλι. Επειδή ΕΤΥΧΕ να μη γεννηθεί τσιγγάνος. Επειδή ΈΤΥΧΕ να μη χάσει τη δουλειά του ή αν την έχασε να έχει προίκα ένα κεραμίδι πάνω από το κεφάλι του. Επειδή ΈΤΥΧΕ να έχει μια ευνοικότερη μοίρα από κάποιους άλλους. Μέχρι τώρα βέβαια. Το ποτάμι δεν κατεβάζει πάντα κούτσουρα.
Δεν ξέρω αν αυτή η χώρα ήταν ποτέ διαφορετική. Οι δικές μου μνήμες ήταν από στωικές γιαγιάδες και παππούδες στο χωριό που μεγάλωσα να μιλάνε με αγάπη και τρυφερότητα για τα παιδιά και τους μεγάλους. Που στις πλατείες και τις αλάνες δεν πρόσεχαν μόνο τα δικά τους παιδιά αλλά όλα τα παιδιά. Σαν τη γιαγιά που προτάθηκε για Νόμπελ Ειρήνης, που έλεγε και ξανάλεγε «μα τι να κανα, να, τα μωρέλια μουρχονται κρίμα, παιδάκια είν΄τα, παιδάκια…»
Βέβαια, αν διαβάσεις Λουντέμη, θα δεις ότι μόλις 50-60 χρόνια πριν ο κόσμος ήταν τραγικά σκληρός και άγριος με τους αδύναμους. Τουλάχιστον τώρα η ίδια βια εκφράζεται λίγο πιο συγκαλυμμένα, λίγο πιο στρογγυλεμένα κυρίως γιατί υπάρχουν περισσότερες αντιστάσεις από ένα άλλο μέρος της κοινωνίας.
Δεν ξέρω αν αυτή η χώρα θα αλλάξει ποτέ. Αν θα πάψει να φοβάται το διαφορετικό, αν θα πάψει να νιώθει απειλή από ό,τι δεν αναγνωρίζει ως οικείο, αν θα πάψει να παίρνει προσωπικά ό,τι είναι άλλο από εκείνη. Αν θα μάθει να αγαπά.
Ξέρω όμως ότι θα αναγνωρίσω την αλλαγή. Γιατί οι άνθρωποι θα πάψουν να λένε «τα παιδιά ΤΟΥΣ» και θα αρχίσουν να λένε «τα ΠΑΙΔΙΑ». Με την ευχή και την ελπίδα ότι κάποτε τα παιδιά θα είναι ευθύνη και υποχρέωση όλων ΜΑΣ.
Γράφει η Χαρά Ντάτση
ANAΓΝΩΣΤΡΙΑ
δοκιμη και θα καταλαβεις.
VIDEO https://www.youtube.com/watch?v=gfFs6EZ4x50
Σκηνές τρόμου έζησε μια 23χρονη στρατιωτικός που υπηρετεί στη Σάμο, στα χέρια εξ’ Ανατρολών προσκεκλημένων της τσιπροκαμμενικής λετσαρίας.
Όπως κατήγγειλε η ίδια, δέχθηκε επίθεση από πέντε «προσφυγάκια», τα οποία την ακινητοποίησαν, της έκλεισαν το στόμα και άρχισαν να την σέρνουν από τα μαλλιά, σε ένα στενό σοκάκι κοντά στο σπίτι της, με σκοπό να τη ληστέψουν και να την βιάσουν.
Τελικά, η 23χρονη σώθηκε χάρη σε έναν διερχόμενο οδηγό που είδε τι συνέβαινε και καταδίωξε τους δράστες, χωρίς να καταφέρει να τους προλάβει.
Όπως ήταν επόμενο, η 23χρονη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Σάμου τραυματισμένη σε όλο της το σώμα και σε κατάσταση σοκ.
Να τα χαίρονται τα «προσφυγάκια» οι «συμπαραστάτες» και «αλληλέγγυοι» της Σάμου.
Πιστός οπαδός του… οθωμανικού δικαίου ήταν ένα 26χρονο «προσφυγάκι» από το Ιράν, που συνελήφθη γιατί παρενόχλησε σεξουαλικά τέσσερα ανήλικα Ελληνόπουλα (αγόρια, φυσικά…) στην Άρτα.
Το «προσφυγάκι» πλησίασε τα παιδιά, σε διάφορα σημεία της πόλης, κι έκανε σε όλους τους ασελγείς χειρονομίες, προτείνοντάς τους να συνευρεθούν ερωτικά.
Σε όλες τις περιπτώσεις, τα αγοράκια το’ βαλαν στα πόδια καταφέρνοντας να του ξεφύγουν, αλλά εκείνος επέμεινε να αναζητά θύματα για να ικανοποιήσει τις αρρωστημένες ορέξεις του!
Μετά τις καταγγελίες των τεσσάρων παιδιών, άνδρες της Ασφάλειας εντόπισαν τον Ιρανό, τον συνέλαβαν και στην κατοχή του βρήκαν τέσσερα ναρκωτικά χάπια.
Να τον χαίρονται οι «συμπαραστάτες» και «αλληλέγγυοι», εσωτερικού κι εξωτερικού!
(ΥΓ): Γονείς, προστατεύστε τα παιδιά σας!
ΕΙΜΑΙ ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ! ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΕ ΓΥΡΩ ΜΑΣ! ΤΕΡΜΑ ΠΟΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ! ΟΙ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΤΡΗΣΟΥΝ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ!
Το πρόβλημα είναι οι νεόπλουτοι μποχαλοναζί…
Πες τα και μάλιστα σε μερικούς που μαζεύτηκαν εδώ στο νησί, που θέλεις μεταφραστή για να τούς καταλάβεις,και που νομίζουν ότι είναι η αρία φυλή…Πές τα και στους φουσκωτούς που αυτοί είναι για νάναι. Άδειο κεφάλι,μπράτσα από <> ούγκ.ουγκ…Χάιλ χίτλερ..
Διαβάστε το κείμενο αυτό και μετά διαβάστε σε τοπική εφημερίδα το κείμενο του σουβλακομάχου…Τα συμπεράσματα δικά σας….
Εδώ που το δημοσίευσες κοπέλα μου πόσοι θα το καταλάβουν; Η βλακεία όπως λένε είναι ανίκητη….Σε λίγο θα ξεκινήσουν να σου λένε…Να τούς πάρεις σπίτι σου….Όταν θα βιάζουν…Όταν θα αρχίσουν να κλέβουν….Είναι ισλαμιστές…Θέλουν τη χώρα μας…κ.λ.π. Άδικα σκοτίζεσαι δεν έχει σωτηρία αυτός ο τόπος με τόσους αγράμματους..
Μια χαρά τα είπατε κυρία μου. Έτσι ακριβώς είναι. Και ειδικά εδώ στην Κω με κάτι νεόπλουτα βλαμμένα που τα βρήκαν έτοιμα από τον μπαμπά και την μαμά και νομίζουν ότι μπορούν να κάνουν ότι θέλουν.
ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ ΤΑ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ…ΝΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑ Η ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΑ…ΕΣΥ ΘΑ ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ? Α ΣΤΑ ΔΙΑΛΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΑ
ΑΙΛΑΣ ΑΙΛΟΙΝΟΝ ΧΡΕΙΣΤΟΙΑΝΟΝ!!!
να ζησει.να χορτασει δημοκρατια αλληλεγγυη κτλπ.μηπως πληρωνετε απο μκο 2.000 τον μηνα;
Ο αναγνώστης αντιλαμβάνεται πως όλο αυτό το «μακελειό» πέριξ της Μεσογείου έγινε για πολύ συγκεκριμένους λόγους …Την Ευρώπη «στόχευαν» και τη Μέση Ανατολή «πυροβολούσαν». Γιατί; …Γιατί είναι πιο εύκολη η Μέση Ανατολή στο να την «πυροβολήσεις» χωρίς να έχεις συνέπειες. Γιατί εκεί είναι εξοικειωμένοι με τη βία και το αίμα και δεν θα τους κατηγορούσε κανένας για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας. Όμως, ο στόχος βρίσκονταν μερικά χιλιόμετρα πιο δυτικά …Στόχος ήταν η Ευρώπη …Η φοβερή και τρομερή Ευρώπη, η οποία πάντα τρόμαζε τους Αμερικανούς. Με το «μακελειό» στη Μέση Ανατολή αυτήν την Ευρώπη θα επιχειρούσαν να «αλυσοδέσουν». Διαπράττοντας τα εγκλήματά τους μακριά από την Ευρώπη, θα απολάμβαναν τον έλεγχό της εξαιτίας των συνεπειών των εγκλημάτων τους και ταυτόχρονα θα εξασφάλιζαν το άλλοθι να «πουλάνε» ανθρωπισμό και πολιτισμό. Αυτός ήταν ο στόχος των τοκογλύφων.περισσοτερα:http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2016/10/amerikanikes-ekloges-2016.html
Στην πραγματικότητα ούτε οι Σύριοι, οι οποίοι έρχονται στην Ελλάδα δεν είναι πρόσφυγες. Πρόσφυγας, με βάση τον Διεθνή νόμο, είναι κάποιος μόνον για όσο διάστημα κινδυνεύει η ζωή του και «κινείται» για να σωθεί. Το πρώτο κράτος που του παρέχει ασφάλεια είναι και το τελευταίο μέσα στο οποίο αυτή η ιδιότητα έχει ισχύ.
Αυτό έλεγε πάντα ο διεθνής νόμος πριν αυτός ο νόμος γίνει «πατσαβούρα» των έμμισθων «αλληλέγγυων», οι οποίοι είναι πράκτορες και χαφιέδες …Πρόσφυγας, για παράδειγμα, είναι ο Σύριος «μέχρι» την Τουρκία ή την Ιορδανία και τον Λίβανο. Αν φύγει απ’ αυτές τις χώρες, οι οποίες του προσφέρουν ασφάλεια και προστασία, μετατρέπεται αυτόματα σε Λαθρομετανάστη. Όταν δηλαδή ο ίδιος άνθρωπος, ο οποίος φτάνει στην Τουρκία ως πρόσφυγας, επιχειρεί να περάσει το Αιγαίο, για να πάει στη Γερμανία, παύει να είναι πρόσφυγας και γίνεται ένας κοινός ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ. Γιατί; …Γιατί έχει αλλάξει το «ελατήριο» που τον «κινεί» …Γιατί έχει πλέον σώσει τη ζωή του και απλά αγωνίζεται για την ποιότητα της ζωής του, όπως ένας κοινός ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ.
Το «ελατήριο» της κίνησης δηλαδή είναι αυτό, το οποίο δίνει σε κάποιον την ιδιότητά του. Αν κάποιος κινείται αναγκαστικά, δια της βίας και παρά τη θέλησή του μακριά από την εστία του με μόνο στόχο να σωθεί ο ίδιος και η οικογένειά του, είναι ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ μέχρι να βρει τόπο να μην απειλείται η ζωή του. Τον πρόσφυγα —με βάση και το διεθνές Δίκαιο— είναι υποχρεωμένο το κάθε κράτος να τον δεχθεί και να του παράσχει φιλοξενία και ασφάλεια …Μόνον τον Πρόσφυγα όμως. Γιατί συμβαίνει αυτό και γιατί το δέχθηκαν ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα κράτη; …Γιατί κατά πρώτον αυτό είναι το ορθόν πολιτισμικά και ανθρωπιστικά, αλλά και γιατί κατά δεύτερον ο Πρόσφυγας είναι ακίνδυνος για το κράτος που τον υποδέχεται.
Ο Πρόσφυγας «ξηλώθηκε» δια της βίας από την εστία του και εκεί θέλει να επανέλθει. Ο Πρόσφυγας είναι μόνιμα «προσανατολισμένος» προς την πατρίδα του. Δεν θέλει να «στήσει» νέα ζωή σε μια νέα πατρίδα. Έχει πατρίδα και δεν αναζητά τέτοια.
Θέλει πίσω τη δική του ζωή και δεν θέλει νέα ζωή. Ως εκ τούτου δεν τον πειράζει ακόμα και να περιμένει σε προσφυγικά στρατόπεδα, γιατί θεωρεί ότι αυτό είναι ένα δύσκολο μεταβατικό στάδιο προς την ομαλότητα, που γι’ αυτόν είναι ταυτισμένη με την επιστροφή στην πατρίδα.
Όμως, αντίθετα με τον πρόσφυγα, όταν κάποιος κινείται οικειοθελώς, όχι με κίνητρο τη σωτηρία του, αλλά με κίνητρο την «πρόοδό» του, είναι ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ. Ακόμα κι αν η αρχική κίνηση ήταν υποχρεωτική, που του έδινε την ιδιότητα του πρόσφυγα, αν αυτή συνεχιστεί, τον μετατρέπει σε ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ. Γιατί Λαθρομετανάστης και όχι απλά μετανάστης; …Γιατί δεν τον ΚΑΛΕΣΕ κάποια χώρα με βάση τις δικές της ανάγκες, ώστε να του δώσει την ιδιότητα του ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ. Αυτός από μόνος του κινείται προς κάποιες χώρες και αυτό τον καθιστά ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ. Γιατί ο Λαθρομετανάστης είναι ο ανεπιθύμητος μετανάστης …Είναι ο απρόσκλητος και αυθαίρετος μετανάστης.
Μετανάστης, δηλαδή, είναι αυτός, ο οποίος πηγαίνει σε μια χώρα, εξαιτίας τής ΔΙΚΗΣ ΤΗΣ θέλησης και των δικών της ΑΝΑΓΚΩΝ και τελεί υπό την προστασία της. Λαθρομετανάστης είναι αυτός, ο οποίος εισβάλει παρανόμως σε μια χώρα, εξαιτίας της ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ θέλησης και των δικών του ΑΝΑΓΚΩΝ, αδιαφορώντας για τη θέληση και τις ανάγκες τής χώρας στην οποία στην κυριολεξία εισβάλει. Γνωρίζει δηλαδή εκ των δεδομένων ο Λαθρομετανάστης ότι είναι ανεπιθύμητος εκεί όπου επιδιώκει να πάει. Γνωρίζει ότι απλώνει τα χέρια του σε μια «πίτα» που ανήκει σε άλλους και την οποία δεν θέλουν —όπως είναι δικαίωμά τους— να τη μοιραστούν μαζί του. Γνωρίζει πως είναι παράνομος στις επιδιώξεις του …Τόσο παράνομος όσο παράνομος είναι κι ένας διαρρήκτης.
Γι’ αυτόν τον λόγο ο Μετανάστης κινείται στο φως και μέσα από τις νόμιμες διαδικασίες. Έχει νόμιμα ταξιδιωτικά έγγραφα και διεκπεραιώνεις τις υποθέσεις του μέσα από τις υπηρεσίες. Αντίθετα ο Λαθρομετανάστης κινείται στο σκότος και στην παρανομία. Έχει συναίσθηση της ταυτότητάς του. Αποφεύγει τις υπηρεσίες τής χώρας στην οποία εισβάλει. Κινείται νύχτα και με την συνοδεία παρανόμων διακινητών ανθρώπων.
Μέσα στην ηλιθιότητα της εποχής θίγονται μερικοί «ευαίσθητοι», όταν κάποιος τους αποκαλεί όλους λαθρομετανάστες. Γιατί θίγονται; …Γιατί απλά δεν θέλουν να αποκαλύπτεται η μεθόδευση εκείνη, την οποία οι ίδιοι με πληρωμένη «ευαισθησία» δρομολογούν.
Ο κανόνας σε αυτήν την περίπτωση είναι ένας και μοναδικός: Η μετανάστευση θίγει αυτόν που «χάνει» ανθρώπινο δυναμικό, ενώ η λαθρομετανάστευση θίγει αυτόν που «δέχεται» ανθρώπινο δυναμικό. Ένα οργανωμένο κράτος και τον λαό του δεν το συμφέρει τίποτε από τα δύο. Δεν το συμφέρει ούτε η Μετανάστευση ούτε η Λαθρομετανάστευση. Δεν το συμφέρει ούτε να χάνει δικό του κορυφαίας ποιότητας ανθρώπινο δυναμικό –-εφόσον μόνον αυτό διεκδικείται από τους ξένους— ούτε να φορτώνεται ό,τι «περισσεύει» από τον περίγυρο …Απλά πράγματα. Με όρους αγοράς η περιγραφή τής κατάστασης είναι ακόμα χειρότερη. Με τη μετανάστευση κάποιοι ξένοι σου παίρνουν πάνω από τον «πάγκο» τα «φιλέτα», τα οποία τα έχεις πληρώσει πανάκριβα και περιμένεις από αυτά να βγάλεις κέρδος και με τη λαθρομετανάστευση κάποιοι ξένοι σου φορτώνουν «κατιμά», που όχι μόνον δεν θα βγάλει κέρδος, αλλά θα σου προσθέσει έξοδα για τη συντήρησή του.
Χάνεις υγιείς ανθρώπους, πάνω στους οποίους «επένδυσες» —εκπαιδεύοντάς τους ως γιατρούς, μηχανικούς κλπ.— πριν αυτοί σου αποδώσουν κέρδος και «φορτώνεσαι» ανεξέλεγκτα αγράμματους, ανειδίκευτους δουλοπάροικους, οι οποίοι μπορεί να είναι και άρρωστοι φορείς ηπατίτιδας, σύφιλης, ευλογιάς, χολέρας, φυματίωσης κλπ. και να απαιτούν άμεσα έξοδα για την ιατρική και φαρμακευτική τους περίθαλψη. Όταν συμβαίνουν καί τα δύο αυτά ταυτόχρονα, όπως συμβαίνει σήμερα στην Ελλάδα, ο «πάγκος» σταδιακά παύει να είναι τέτοιος και γίνεται «σκουπιδοτενεκές» …Γίνεται μια ανθρώπινη «χωματερή», όπου παύει να έχει ισχύ ο νόμος και το δίκιο, και επικρατούν οι ανομίες των σωματεμπόρων και των κακοποιών …Παύει να είναι «οίκος» ανθρώπων και γίνεται «αποθήκη» δυστυχισμένων ψυχών. Αν αυτό συνδυαστεί και με μια επίσης ανεξέλεγκτη πώληση δημοσίου και ιδιωτικού κεφαλαίου, χάνεται και ο ίδιος ο «πάγκος» και η κοινωνία οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια στον αφανισμό.
Καταλαβαίνει ο αναγνώστης τι βλέπουμε σήμερα να συμβαίνει στην πατρίδα μας; Πάνω στη δυστυχία και τη νομιμότητα των προσφύγων «σπρώχνουν» λαθρομετανάστες, τους οποίους αυθαίρετα τους αντιμετωπίζουν σαν μετανάστες ενώ είναι απρόσκλητοι εισβολείς. Καθημερινά η Ελλάδα δέχεται τα τεράστια «κύματα» των ανεξέλεγκτων λαθρομεταναστών και τα οποία η «μαύρη» προπαγάνδα προσπαθεί να τα ωραιοποιήσει με αυθαίρετες «πινελιές» πολιτισμού και ανθρωπισμού; .Μια «μαύρη» προπαγάνδα, η οποία έχει ως μοναδικό της στόχο να δημιουργήσει ενοχές στον ελληνικό λαό και ως εκ τούτου να «εισπράξει» την εις βάρος του ανοχή του. «Δουλεύουν» τον αφελή κόσμο με «ανθρωπιστικούς» και «πολιτισμικούς» επαίνους και συγχαρητήρια …Έτσι κι αλλιώς τζάμπα είναι …Τζάμπα είναι που πάνε κι έρχονται στο Αιγαίο όλα τα βαθύπλουτα σκουπίδια τού εβραιοκρατούμενου Χόλυγουντ της τοκογλυφίας και της προπαγάνδας …»Δουλεύουν» τον κόσμο …Τα αφεντικά τους υπερασπίζονται και άρα και τα δικά τους συμφέροντα.
Ανθρωπισμός δεν είναι να βοηθάς ανθρώπους εις βάρος άλλων ανθρώπων, διευκολύνοντας τους ιμπεριαλιστές και τους δουλεμπόρους στις επιδιώξεις τους. Ανθρωπισμός είναι να καταγγέλλεις και να πολεμάς την αδικία όπου κι αν αυτή συμβαίνει, είτε αυτή σε αφορά άμεσα είτε όχι. Ανθρωπισμός είναι να «βλέπεις» πάντα «καθαρά» την κατάσταση και με την ορθή σου στάση να φέρνεις πάντα το Δίκιο «απέναντι» από τους εγκληματίες, ώστε να μην τους διευκολύνεις στους σχεδιασμούς τους. Λαθρομετανάστες είναι ακόμα κι αυτοί, οι οποίοι σήμερα «κατακλύζουν» την Ελλάδα και παριστάνουν τους Σύρους πρόσφυγες, εφόσον —ως γνωστόν— η Ελλάδα δεν συνορεύει με τη Συρία. Όμως, για τον Λαθρομετανάστη τα δεδομένα είναι τελείως διαφορετικά από αυτά που περιγράψαμε λίγο πριν.
Το γεγονός, δηλαδή, πως όλοι αυτοί είναι δυστυχείς και θύματα άσχημων καταστάσεων, δεν τους νομιμοποιεί κι ούτε τους αλλάζει τις ιδιότητες. Δυστυχείς και θύματα καταστάσεων είναι και οι άστεγοι, οι οποίοι περιφέρονται στους δρόμους, αλλά δεν υπάρχει νόμος που να τους δικαιολογεί σε περίπτωση που επιχειρήσουν να μπουν στα σπίτια των άλλων ούτε υπάρχουν δικαιολογίες για «αλληλέγγυους», οι οποίοι με «αντικλείδια» θα επιχειρούσαν να τους μπάσουν μέσα σ’ αυτά. Η ιδιότητα του αναξιοπαθούντος, δηλαδή, δεν δικαιολογεί τα ΠΑΝΤΑ …Δεν σου φταίει κάποιος τρίτος, για να σε αποζημιώσει για τα εγκλήματα που έκαναν εις βάρος σου κάποιοι άλλοι. Η δυστυχία σου δεν σου επιτρέπει να καταπατάς το απολύτως θεμελιώδες και απολύτως κατοχυρωμένο ανθρώπινο δικαίωμα της ιδιοκτησίας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2016/10/amerikanikes-ekloges-2016.html
Κλασσικό copy/paste από ράδιο αρβύλα ναζιστομπλόγκ..Ουγκ ουγκ
Ναζί είσαι και φαίνεσαι καραγκιόζη.
Μια χαρά τα λέει το κείμενο.
Εσύ δεν θέλεις λύση, γι αυτό δεν βλέπεις πρόβλημα, για σένα η λύση είναι η απώλεια του μεροκάματου.
Αυτό που δίνουν οι δουλέμποροι μέσω των ΜΚΟ.
Θέλεις αποθήκη ψυχών για να δικαιολογείς την ύπαρξη σου.
Εκμεταλλεύεσαι την δυστυχία και αυτό από μόνο του σε χαρακτηρίζει.
Ο Ναζί που συγκεντρώνει την δυστυχία σε στρατόπεδα είσαι εσύ.
Το κατάλαβες!
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com