Ο Ρίκου Ταζούμι, χαρακτηρίζεται ως ένας από τους νεότερους δισεκατομμυριούχους στην Ιαπωνία με περιουσία που αγγίζει τα 1,1 δισ.
Ο Ρίκου Ταζούμι, όταν ήταν ακόμη φοιτητής, αποφάσισε να ιδρύσει τη δική του εταιρεία, την Anycolor. Σήμερα, χαρακτηρίζεται ως ένας από τους νεότερους δισεκατομμυριούχους σε ολόκληρη την Ιαπωνία. Οι μετοχές της νεοφυούς εταιρείας έχουν οκταπλασιαστεί από το ντεμπούτο της στο χρηματιστήριο τον περασμένο Ιούνιο.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, οι VTubers, ή αλλιώς, εικονικοί YouTubers είναι η νέα πιο hot τάση στο Youtube της Ιαπωνίας. Πιο αναλυτικά, πρόκειται για διαδικτυακούς διασκεδαστές οι οποίοι χρησιμοποιούν εικονικά avatars που έχουν δημιουργηθεί με τη βοήθεια γραφικών.
Η Anycolor είναι η εταιρεία ταλέντων που διαχειρίζεται τους ανθρώπους πίσω από αυτά τα avatars. Oι μετοχές της Anycolor Inc. έχουν οκταπλασιαστεί από τότε που η εταιρεία εισήχθη για πρώτη φορά στο χρηματιστήριο του Τόκιο τον Ιούνιο. Αυτή τη στιγμή, η αξίας της δημοφιλούς startup αποτιμάται περίπου στα 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Το μερίδιο 45% που κατέχει ο 26χρονος ιδρυτής της, Ρίκου Ταζούμι, αντιστοιχεί σε 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια, ακόμη και μετά την πτώση του γεν στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων δεκαετιών έναντι του δολαρίου ΗΠΑ.
Η εξαιρετική απόδοση της Anycolor ξεχωρίζει σε μια δύσκολη χρονιά για τους παγκόσμιους επενδυτές. Το γόνιμο ντεμπούτο της εταιρείας ωστόσο, υποδηλώνει την εμπιστοσύνη της αγοράς στην ικανότητα της Ιαπωνίας να συγκεντρώσει δισεκατομμύρια σε έσοδα χάρη στην κουλτούρα των anime και pop-idol. Η Anycolor διαχειρίζεται αυτήν τη στιγμή περίπου 140 δημιουργούς.
Η εταιρεία έχει προσελκύσει πλήθος επενδυτών οι οποίοι έχουν αντιληφθεί την δυνατότητά της να επεκταθεί στο εξωτερικό, σε αντίθεση με τις συμβατικές εγχώριες εταιρείες ταλέντων όπως η Johnny & Associates.
Στην πρώτη της ανακοίνωση κερδών τον περασμένο μήνα, η Anycolor ανέφερε ότι τα λειτουργικά της κέρδη σχεδόν τριπλασιάστηκαν στα 2,1 δισεκατομμύρια γιεν για τους τρεις μήνες έως τον Ιούλιο από 842 εκατομμύρια γιεν την ίδια περίοδο πέρυσι. Οι πωλήσεις για την παγκόσμια υπηρεσία της στα αγγλικά – που χρησιμοποιούν οι θεατές τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό – διπλασιάστηκαν σε περίπου 1,6 δισεκατομμύρια γιεν από το προηγούμενο τρίμηνο. Οι μετοχές της Anycolor αυξήθηκαν κατά 46% τις επόμενες τρεις ημέρες.
Πράγματι, δεν είναι πολλές οι επιχειρήσεις που καταφέρνουν να δημιουργήσουν τεράστια έσοδα μέσα από το YouTube. Παρόλα αυτά, οι εικονικοί χαρακτήρες – είδωλα επιτρέπουν στην Anycolor να υπερβαίνει τις διαφημίσεις πουλώντας εμπορεύματα στους θαυμαστές διαγράφοντας μία εξαιρετικά επιτυχημένη πορεία στο χώρο.