Γιατί οι εργαζόμενοι στις ΗΠΑ κάνουν «εμπάργκο» στους εργοδότες του κλαδου φιλοξενίας και εστίασης
Μία manager εστιατορίου στη βόρεια Βιρτζίνια των ΗΠΑ ήταν τόσο απελπισμένη να βρει προσωπικό ώστε «αναγκάστηκε» να προσλάβει αγενείς υπαλλήλους που τρόμαζαν τους πελάτες.
Τα παραπάνω δήλωσε η ίδια μιλώντας στο αμερικανικό πρακτορείο Associated Press.
Όπως αναφέρει το businessinsider, πρόκειται για ένα από τα τελευταία περιστατικά που καταδεικνύουν την αγωνία και την απελπισία των εργοδοτών στις ΗΠΑ. Οι τελευταίοι δυσκολεύονται να βρουν υπαλλήλους για τις επιχειρήσεις τους, καθώς υπάρχει μεγάλη έλλειψη σε εποχιακό προσωπικό.
Για να προσελκύσουν υποψηφίους οι εργοδότες προχώρησαν σε αυξήσεις στις ελάχιστες αμοιβές, προσέφεραν δωρεάν γεύματα στους αιτούντες, ενώ άρχισαν να προσλαμβάνουν ακόμη και εφήβους.
Το AP ανέφερε ότι η Σάρα Ουάιτ, σύμβουλος εστιατορίου στο Lost Dog Cafe στη βόρεια Βιρτζίνια, είπε ότι έπρεπε να προσλάβει άτομα με κακή συμπεριφορά για να καλύψει τις κενές θέσεις εργασίας.
«Αλλά οι αγενείς υπάλληλοι διώχνουν τους πελάτες», είπε η Ουάιτ.
Με το ξέσπασμα της πανδημικής κρίσης πέρυσι, το προσωπικό του Lost Dog Cafe μειώθηκε σημαντικά. Κάποιοι από αυτούς μάλιστα εργάζονταν εκεί για πάνω από 10 χρόνια. Μέχρι τον Μάιο, το προσωπικό της εταιρείας που βρισκόταν σε αναστολή είχε μειωθεί κατά 20% περίπου, ανέφερε το AP.
Σε μια έρευνα της Joblist στην οποία έλαβαν μέρος περίπου 13.000 άτομα που βρίσκονταν σε διαδικασία εύρεσης εργασίας, περίπου το ένα τρίτο του προσωπικού των εστιατορίων και των ξενοδοχείων δήλωσε ότι δεν προτίθεται να επιστρέψει στον κλάδο της φιλοξενίας και εστίασης.
Οι εργαζόμενοι στη φιλοξενία που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση δήλωσαν ότι αποθαρρύνονται από τη χαμηλές αμοιβές, τις «φτωχές» παροχές και το αγχωτικό εργασιακό περιβάλλον.
newmoney.gr