Στην περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η λήψη ένδειξη από την αρμόδια υπηρεσία Καταμέτρησης (λόγω αδυναμίας πρόσβασης στο χώρο του μετρητή, κλειστό ακίνητο κλπ) και λάβετε δυο ή περισσότερους ΕΝΑΝΤΙ συνεχόμενους λογαριασμούς μπορείτε να προβείτε στις εξής ενέργειες:
-Να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, στο 800-900-1000 ή στο τηλέφωνο Καταμέτρησης που αναγράφεται στην πρώτη σελίδα του λογαριασμού σας και να δώσετε την ένδειξή σας ώστε να εκδοθεί ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ λογαριασμός.
-Εναλλακτικά, μπορείτε να απευθυνθείτε στο τμήμα Καταμέτρησης της περιοχής που ανήκει το ακίνητό σας, ώστε να μεταβεί αρμόδιος υπάλληλος της υπηρεσίας Καταμέτρησης για τη λήψη ένδειξης.
Ο ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ λογαριασμός περιλαμβάνει την αξία της κατανάλωσης όλης της περιόδου που καταμετρήθηκε, π.χ. όλου του 4μήνου για τους οικιακούς πελάτες, μειωμένη κατά το ποσό που ήδη χρεώθηκε στον ενδιάμεσο ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμό, ως ΕΝΑΝΤΙ ΑΞΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ (άθροισμα Χρεώσεων Προμήθειας ΔΕΗ και Ρυθμιζόμενων Χρεώσεων).
Οι πελάτες που είναι ενταγμένοι σε 4μηνιαίο κύκλο καταμέτρησης λαμβάνουν 6 διμηνιαίους λογαριασμούς το χρόνο, 3 Έναντι και 3 Εκκαθαριστικούς (Οικιακοί και Μη Οικιακοί με ισχύ έως 25 kVA).
Οι πελάτες που είναι ενταγμένοι σε μηνιαίο κύκλο καταμέτρησης (στην κατηγορία αυτή εντάσσονται συνήθως πελάτες με μεγάλη ισχύ άνω των 35 kVA) λαμβάνουν 12 μηνιαίους Εκκαθαριστικούς λογαριασμούς το χρόνο.