Θρίλερ στο τροχαίο με τη φονική Πόρσε: Γιατί παραιτήθηκαν οι δύο εμπειρογνώμονες

1
1930

Η Εισαγγελία Θηβών, πριν λίγες ημέρες, διόρισε δύο πραγματογνώμονες από τη Βοιωτία, προκειμένου να ερευνήσουν τις συνθήκες του δυστυχήματος με τη μοιραία Πόρσε.

Ο διορισμός τους, όμως, σύμφωνα με την εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», κράτησε μόλις λίγες ώρες, καθώς ο ένας ζήτησε να παραιτηθεί, όπως και έγινε, ενώ ο δεύτερος ενεπλάκη σε τροχαίο, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αντεπεξέλθει στα καθήκοντά του.

Έτσι, λοιπόν, επελέγησαν να τους αντικαταστήσουν δύο άλλοι πραγματογνώμονες από την Αθήνα. Παράλληλα, δύο ακόμη θα ασχοληθούν με τον αυτοκινητόδρομο, σε ό,τι έχει να κάνει με το οδόστρωμα, ακόμη και με το πάρκινγκ και τις τουαλέτες. Ψάχνουν, δηλαδή, να δουν αν το πάρκινγκ και οι τουαλέτες στο 83,6ο χιλιόμετρο κατασκευάστηκαν με τις προδιαγραφές που ορίζονται σε αυτές τις περιπτώσεις.

Σε αυτό το κομμάτι θα υπάρξει συνεργασία των πραγματογνωμόνων, προκειμένου να διαπιστώσουν γιατί στο 82,4ο χιλιόμετρο, δηλαδή ένα χιλιόμετρο πριν σκάσει το πίσω δεξιό λάστιχο της μαύρης Πόρσε, άρχισε να χάνει αέρα.

Πληροφορίες λένε ότι δύο είναι τα ενδεχόμενα: το πρώτο έχει να κάνει με το γεγονός ότι το αυτοκίνητο εισήχθη με τα συγκεκριμένα ελαστικά, τα οποία και φορούσε πάνω από μια δεκαετία, ήταν χειμερινά και συνεπώς ιδιαίτερα καταπονημένα και ακατάλληλα και σε συνδυασμό με την υψηλή ταχύτητα, η οποία ξεπερνούσε τα 250 χιλιόμετρα την ώρα, άρχισαν να διαλύονται. Έτσι, μέσα σε ένα χιλιόμετρο το πίσω λάστιχο έχασε όλο τον αέρα και στη συνέχεια καταστράφηκε με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μπει πλαγιολισθαίνοντας και με τρομακτική ταχύτητα στο πάρκινγκ.

Το δεύτερο ενδεχόμενο που ερευνάται είναι να πάτησε κάτι στο δρόμο και προοδευτικά να άρχισε να ξεφουσκώνει μέχρι να καταστραφεί.

Διαβάστε επίσης:

Τροχαίο Πόρσε: Το e-mail «φωτιά» που έφτασε στην ΕΛ.ΑΣ.

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ