Βασίλης Γεωργούλης: Τέλη κυκλοφορίας-Κατάσταση οδικών δικτύων

2
8490
Τέλη κυκλοφορίας-Κατάσταση οδικών δικτύων
Όλες και όλοι μας πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας για τα αυτοκίνητα μας(ερασιτεχνικά ή επαγγελματικά). Θεωρητικά και βάση όσων ξέρουμε τα τέλη αυτά είναι ανταποδοτικά όσο αναφορά τη συντήρηση των οδικων δικτύων και την ασφαλή μετακίνηση μας με τα οχήματα μας. Τι όμως ισχύει στην πράξη;
Σε κάθε περιοχή της χώρας δυστυχώς οι δρόμοι είναι σε άθλια κατάσταση, πινακίδες κυκλοφορίας διαλυμενες η ανύπαρκτες, φωτεινοί σηματοδότες χαλασμενοι ή ανύπαρκτοι. Συντήρηση ελάχιστη ή μηδενική και συνήθως γίνεται μετά από ένα σοβαρό δυστύχημα. Σχεδόν κανένας Δήμος ή περιφέρεια δεν χρησιμοποιεί τα χρήματα μας για τον σκοπό που τα εισπράττει το κράτος και όταν το κάνει θα είναι είτε για προεκλογικούς λόγου ή όταν φτάσει ο κόμπος στο χτένι.
Στις νέες εθνικές οδούς πάλι γίνεται κάτι διαφορετικό. Έχουμε τα διόδια. Εκεί οι ιδιωτικές εταιρείες εισπράττουν αλλά συντηρούν και διασφαλίζουν την ασφαλή μετακίνηση μας με ελάχιστες έως μηδενικές εξαιρέσεις.
Το ερώτημα που θέλω λοιπών να θέσω μετά από όλα αυτά και αφού εργάζομαι ως επαγγελματίας οδηγός εθνικών μεταφορών είναι το εξής.
Γιατί οι πολίτες να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας κάθε χρόνο αφού τα χρήματα τους Δεν αξιοποιουνται από το κράτος προς όφελος τους και γιατί στις εθνικές οδούς να πληρώνουν διόδια αφού το κράτος θα μπορούσε να δίνει τα τέλη κυκλοφορίας στις ιδιωτικές εταιρείες και να τις επεκτείνει και στα δίκτυα εκτός εθνικών οδών ώστε να αποκτήσουμε δρόμους ασφαλείς χωρίς φόβο να διαλύσουμε κανένα αυτοκίνητο ή να σκοτωθούμε και να σκοτώσουμε από κακοτεχνία;
Σας ευχαριστώ. Βασιλης Ν. Γεωργουλης
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δυστυχώς! Μόνον γειά τις Πανταλόνες τους οι πολιτικοί! Τώρα με τις εκλογές! Σκέτο τσίρκο! Καρναβάλι με μάσκες έχω μαι???

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ