Η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για ηξελεκτρισμένα μοντέλα και η αυστηροποίηση των ορίων CO2 δεν αφήνει άλλη επιλογή στη Hyundai, από το να σταματήσει την παραγωγή πετρελαιοκινητήρων.
Με έντονους ρυθμούς επιτελείται ο εξηλεκτρισμός της γκάμας της Hyundai, η οποία έχει προσδώσει ήδη ηλεκτρική υπόσταση στο Kona, σύντομα θα λανσαριστεί το πρώτο ηλεκτρικό Ioniq, ενώ αναπτύσσεται η πλατφόρμα E-GMP, πάνω στην οποία θα βασίζονται τα οχήματα σχετικής τεχνολογίας.
Στο πλαίσιο, λοιπόν, της ηλεκτρικής επέλασης της εταιρείας και δεδομένων των αυστηρών ορίων CO2, η νοτιοκορεατική εταιρεία φαίνεται πως βάζει τέλος στους κινητήρες ντίζελ.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει το τοπικό μέσο, Korea JoongAng Daily, το δεύτερο μισό του 2020, η Hyundai φρέναρε την ανάπτυξη των μοτέρ ντίζελ. Προτού, όμως, μπει οριστικό «τέλος» στους diesel κινητήρες, η εταιρεία αναμένεται να αναβαθμίσει -μερικώς- τους υφιστάμενους κινητήρες της.
Τι γίνεται με τη βενζίνη
Στον αντίποδα, τα μοτέρ βενζίνης δεν αναμένεται να καταργηθούν σύντομα, καθώς αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των plug-in υβριδικών και hybrid εκδόσεων, τις οποίες θα λανσάρει η εταιρεία τα επόμενα χρόνια. Για την επέκταση, μάλιστα, της… ζωής των κινητήρων βενζίνης, η Hyundai θα παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις αναφορικά με τα όρια εκπομπών ρύπων.
Μην ξεχνάμε πως από το 2025, στην ευρωπαϊκή επικράτεια αναμένεται να ισχύσουν οι νέες αυστηρότερες προδιαγραφές για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που επιγράφονται ως Euro 7. Επομένως, η κατασκευή αυτοκινήτων χωρίς ηλεκτρική τεχνολογία θα καταστεί ασύμφορη.
Σημειώνεται πως η Hyundai ετοιμάζει «ηλεκτρική επίθεση», προλειαίνοντας το έδαφος για το λανσάρισμα 23 πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έως και το 2025.
Έως τα τέλη του 2021, τέλος, η Hyundai θα λανσάρει συνολικά 12 μοντέλα τύπου SUV/Crossover.