Μιας και Απρίλιο-Μάιο γίνοται στην Κω οι ασφαλτοστρώσεις της τελευταίας στιγμής -με τους «άτυχους» πρώτους τουρίστες μες στη μέση- και όπου προλάβουμε… Αντιγράφουμε από την Huffington post μια άκρως επίκαιρη, τεχνοκρατική ανάλυση που περιγράφει ανάγλυφα την τραγική ελληνική πραγματικότητα (όχι μόνο Κωακή, αν και σε μας παράγινε το χάλι με το στρώσε-σκάψε συνέχεια).
Και μόνο το γεγονός ότι στη βαθμολογία είμαστε στην 20ή θέση από τα 28 κράτη μέλη της ΕΕ σε ότι αφορά την κατάσταση των δρόμων μας, τα λέει όλα.
Αν δε συνυπολογίσουμε: καλοκαίρι-κατακόρυφη αύξηση κίνησης στους κακοτράχαλους δρόμους μας- ενοικιαζόμενα- δίκυκλα-γουρούνες-ποδήλατα κλπ, συν τα σημεία καρμανιόλες και οι λακκούβες που για να τις αποφύγεις πρέπει να κάνεις ζικ ζακ ή να περάσεις στο αντίθετο ρεύμα… Τότε ο Θεός και η καλή μας τύχη να βάλουν το χέρι τους.
Οι λακκούβες των ελληνικών δρόμων και η ανάπτυξη
«Δεν υπάρχει πιο τρομακτικό θέαμα από αυτό μιας εγκύου που διασχίζει με αυτοκίνητο το κακοτράχαλο ελληνικό οδόστρωμα. Καθιζήσεις ή λακκούβες αλλά και ανυψώσεις, ρωγμές, ρηγματώσεις, πρόχειρα μπαλώματα, αυλακώσεις και κυματώσεις του οδοστρώματος βρίσκονται διάχυτες σε όλο το ελληνικό οδικό δίκτυο προσφέροντας μια ενδιαφέρουσα εμπειρία στους επιβάτες και τους οδηγούς των οχημάτων. Αυτές οι παγίδες για την ασφάλεια των οδηγών (ιδιαίτερα των δικύκλων) αποτελούν ένα από τα σήματα κατατεθέν της σύγχρονης Ελλάδος. Η ποιότητα των ελληνικών δρόμων στην Ευρωπαϊκή Ένωση άλλωστε αξιολογείται ως χαμηλού επιπέδου με βάση το World Economic Forum Global Competitiveness Report, καθώς μας κατατάσσει στην 20ή θέση μεταξύ των 28 κρατών μελών της ΕΕ, με χώρες μόνο του πρώην ανατολικού μπλοκ να βρίσκονται χαμηλότερα από την Ελλάδα.
Για ποιο λόγο όμως συμβαίνει αυτό και τι δείχνει για τη χώρα μας; Πόσο κακό είναι τέλος πάντων να έχουμε λακκούβες στους δρόμους μας; Είναι τόσο κακό ώστε να συνδέεται στο παρόν άρθρο με την ανάπτυξη της χώρας;
Ας ξεκινήσουμε με μια διαπίστωση. Στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον οι δρόμοι αποτελούν τις αρτηρίες ενός συστήματος. Αποτελούν δε την πρώτη λαμβάνουσα εμπειρία του δημοσίου χώρου που δεχόμαστε όλοι όταν εξερχόμαστε από το ιδιωτικό μας περιβάλλον, το σπίτι μας. Εξερχόμενοι από την ασφάλεια της οικίας μας μεταφερόμαστε σε ένα δημόσιο περιβάλλον στο οποίο άμεσα προσαρμοζόμαστε. Ακολουθώντας τις οδικές αρτηρίες κινούμαστε για η δουλειά μας. Χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε αναπτύσσεται ένας διάλογος ανάμεσα σε εμάς και στο αστικό περιβάλλον. Και μπορεί ο ακαλαίσθητος αστικός σχεδιασμός να μας απωθεί οπτικά, αλλά η διάσχιση των δρόμων μας μεταφέρει την αίσθηση ενός κακού ή καλού οδοστρώματος το οποίο συνδέεται με το αίσθημα ασφάλειας που νιώθουμε κατά τις μετακινήσεις μας. Αν αντιλαμβανόμαστε ότι οι αρτηρίες του αστικού συστήματος δεν είναι σε καλή κατάσταση, τότε την ίδια αντίληψη αποκτούμε και για το ίδιο το σύστημα.
Ένας προχειροκατασκευασμένος ή προχειροεπισκευασμένος δρόμος σηματοδοτούν ότι η συγκεκριμένη κοινωνία είτε δεν λειτουργεί σωστά είτε δεν έχει τους πόρους να λειτουργήσει σωστά. Δημιουργεί δε μια αίσθηση ανακολουθίας και αναρχίας που επηρεάζει και τη συμπεριφορά όλων μας. Η αντίληψη που λαμβάνουμε είναι ότι ο καθένας ας κοιτάει τη δουλειά του μέσα σε αυτήν τη ζούγκλα που ζούμε μιας και όλα λειτουργούν από τύχη. Είναι άραγε υπερβολική αυτή η διαπίστωση; Γιατί στο εξωτερικό δεν έχουν και κακούς δρόμους;
Η κατάσταση του ελληνικού οδοστρώματος αποτελεί μια σαφή ένδειξη της ελληνικής προχειρότητας. Είναι καταρχάς προφανές ότι δεν υπάρχει ένα ομοιόμορφο σύστημα για την ποιοτική αποδοχή των επισκευών στο οδόστρωμα. Τα περιβόητα μπαλώματα είναι οι πληγές που έρχονται για να μείνουν για χρόνια θυμίζοντας την αυθαιρεσία ενός εργολάβου που αποφάσισε να μην κάνει καλά τη δουλειά του. Επίσης, η ανακολουθία στον τρόπο σχεδιασμού των παρεμβάσεων στο οδόστρωμα δείχνουν την προχειρότητα και στον προγραμματισμό της πολιτείας. Πόσες φορές δεν έχουμε γίνει μάρτυρες μιας κατάστασης όπου μια πρόσφατη οδόστρωση διαλύεται προκειμένου να διέλθει ένας νέος αγωγός. Δίχως άλλο οι κακοτεχνίες στους ελληνικούς δρόμους είναι ο κανόνας με πολλά οδοστρώματα να καταλήγουν σε παγίδες θανάτου για τους οδηγούς και τους περαστικούς, με τα υπέροχα μπαλώματα να έρχονται να θεραπεύσουν προσωρινά και για πάντα την κακοτεχνία.
Αν η πολιτεία δε μπορεί να βρει έναν τρόπο ποιοτικού ελέγχου της πιο βασικής αστικής υποδομής, του οδικού δικτύου, τότε πως είναι δυνατόν να πείσει ότι μπορεί να αναπτύξει και ελέγξει τις περισσότερο πολύπλοκες δομές μια σύγχρονης αστικής κοινωνίας; Αν δεν εισαγάγει ένα καθολικό και αυστηρό σύστημα ώστε τα δεκάδες εκατομμύρια που ξοδεύονται κάθε έτος στην οδοποιία να πιάνουν τόπο, πώς θα εκπαιδευτεί ώστε να διαχειρισθεί πολύπλοκα θέματα όπως τη διαχείριση και την ασφάλεια της δημόσιας πληροφορίας των προσωπικών δεδομένων των πολιτών που αποτελεί θεμέλιο λίθο της ψηφιακής οικονομίας;
Βέβαια, η κατάσταση των υποδομών έχει αποτελέσει και διεθνώς ένα θέμα προς διερεύνηση και ιδιαίτερα στις ΗΠΑ όπου η μειούμενη ποιότητα του αμερικανικού οδικού δικτύου έχει αποτελέσει θέμα ευρύτερης δημόσιας συζήτησης. Εκτιμάται ότι το 32% του αμερικανικού εθνικού οδικού δικτύου είναι σε κακή κατάσταση ενώ το ποσοστό ανεβαίνει σε πάνω από 50% όταν ο λόγος γίνεται για το αστικό οδικό δίκτυο. Το πρόβλημα επιτείνεται καθώς στις ΗΠΑ η κύρια πηγή εσόδων για τη συντήρηση του οδικού δικτύου προέρχεται από το φόρο στα καύσιμα. Όμως με τα νέα οικολογικά αυτοκίνητα οι πωλήσεις των καυσίμων μειώνονται και αντίστοιχα μειώνεται και η χρηματοδότηση της οδοποιίας.
Μία λύση που συζητιέται στην Αμερική αφορά την εισαγωγή διοδίων, καθώς αποτελεί κοινή διαπίστωση ότι οι κλειστές οδικές αρτηρίες με διόδια είναι σε άριστη κατάσταση σε σύγκριση με το δημόσιο οδικό δίκτυο. Μια άλλη λύση αποτελεί η στοχευμένη φορολόγηση για την ασφάλεια του οδικού δικτύου. Σε κάθε περίπτωση η συζήτηση έχει ανάψει στις ΗΠΑ καθώς μεγάλες εταιρίες μεταφορών δηλώνουν ότι ζημιώνονται σημαντικά από την ταλαιπωρία του στόλου τους λόγω της κακής οδικής υποδομής που παράλληλα μειώνει και την ταχύτητα των οχημάτων τους, μια παράμετρος που στην εποχή της διαδικτυακής οικονομίας είναι σημαντική, καθώς η γρήγορη και φθηνή μεταφορά ενός προϊόντος αποτελεί το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ανάμεσα σε ανταγωνιζόμενες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου.
Τι μπορούμε να κάνουμε όμως στη χώρα μας που αν μην τι άλλο αντιμετωπίζουμε το θέμα των μειούμενων υποδομών με μειωμένες χρηματοδοτικές ικανότητες; Μια λύση είναι ο δραστικός ανασχεδιασμός των διοικητικών διαδικασιών που αφορούν το σχεδιασμό και έλεγχο της οδικής υποδομής. Πρέπει να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο συνεννόησης ανάμεσα σε όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς (ιδιωτικούς και δημόσιους) ώστε να βελτιωθεί ο σχεδιασμός τόσο του οδικού δικτύου όσο και της συντήρησης αυτού και δίχως άλλο να τεθούν αυστηρά πρότυπα στην αποδοχή μιας εργασίας σε ένα οδικό δίκτυο. Παράλληλα, οι ιδιωτικοί φορείς μπορούν να προσφέρουν πόρους και τεχνογνωσία στο δημόσιο για τον καλύτερο σχεδιασμό ποιοτικών οδικών δικτύων. Σκεφτείτε τι χρήσιμη πληροφορία διαθέτουν οι ασφαλιστικές εταιρείες ή οι εταιρείες ταχυμεταφορών που δεν μπορούν να την μοιρασθούν με το δημόσιο.
Δεύτερον, πρέπει να αλλάξει η αντίληψη της αντιμετώπισης ενός δρόμου ως μέσου μεταφοράς οχημάτων. Ένας δρόμος είναι επίσης και μια υπόγεια αρτηρία υποδομών ενός σύγχρονου αστικού περιβάλλοντος. Υποδομές που μπορούν να περιλαμβάνουν δίκτυα φυσικού αερίου, ύδρευσης, όμβριων υδάτων, ύδρευσης και ηλεκτρισμού αλλά και δίκτυα οπτικών ινών, αγωγούς μεταφοράς αστικών απορριμμάτων, τηλεθέρμανσης, αφαλατωμένων υδάτων για το πότισμα των κήπων ή για επαγγελματικές εργασίες και άλλων εναλλακτικών δικτύων. Μπορεί το κόστος ενός οδικού δικτύου να χρηματοδοτηθεί εν μέρει από ιδιώτες που ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν μια νέα υποδομή.
Επίσης οι δρόμοι είναι και σημαντική πηγή συγκέντρωσης της πληροφορίας. Η αξία ενός δρόμου είναι διαφορετική, ανάλογα με την κίνηση που καταγράφεται σε αυτόν και την εμπορική αξία που διαγράφεται από την αξιοποίηση για παράδειγμα των χώρων προβολής διαφημιστικών μηνυμάτων.
Τέλος, νέες τεχνολογίες είναι δυνατόν να μειώσουν κατακόρυφα το κόστος κατασκευής και διαχείρισης των αστικών υποδομών. Οδικές αρτηρίες κατασκευασμένες από ανακυκλώσιμα υλικά με αισθητήρες κίνησης και υποδομή άντλησης ενέργειας από την κίνηση των οχημάτων αποτελούν τη συζήτηση που κυριαρχεί στο χώρο.
Εν κατακλείδι, μια μεγάλη επανεπένδυση σε αστικές οδικές υποδομές ετοιμάζεται να υλοποιηθεί σε διεθνές επίπεδο, καθώς το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών των υποδομών κατασκευάσθηκε τη δεκαετία του 1960. Δισεκατομμύρια πρόκειται να επενδυθούν στους τομείς των οδικών υποδομών που θα συνδεθούν και με την άφιξη των νέων ηλεκτροκίνητων αυτόνομων οχημάτων. Πρόκειται για μια στοχευμένη ενέργεια των κρατών στην προσπάθεια τους να αυξήσουν τις επενδύσεις.
Η Ελλάδα διαθέτει ένα οξύ πρόβλημα συντήρησης των οδικών υποδομών της, αλλά και μια ευκαιρία να αντιληφθεί ότι αν οργανώσει το σύστημα ανάπτυξης και συντήρησης του οδικού της δικτύου έξυπνα θα μπορέσει να αποκτήσει σημαντική τεχνογνωσία προς εξαγωγή. Ή χώρα μας έχει αποκτήσει μια σημαντική εμπειρία σε έργα Σύμπραξης Δημοσίου Ιδιωτικού Τομέα, αποτελεί μια χώρα με λαμπρές προοπτικές στο χώρο της μεταφοράς εμπορευμάτων και διαθέτει απόθεμα τεχνογνωσίας στην κατασκευή πολύπλοκων αστικών υποδομών. Λόγω της κρίσης πρέπει να γίνει επινοητική και με διάθεση αξιοποίησης κάθε διαθέσιμης ευκαιρίας»
Ανδρέας Αττάλογλου
Οικονομολόγος με εξειδίκευση σε θέματα καινοτομίας, Στέλεχος ΕΣΠΑ Μεταρρύθμιση Δημοσίου Τομέα
Σε σοβαρή κατάσταση μεταφέρθηκε σήμερα το μεσημέρι, στο νοσοκομείο Χίου ένας δυστυχής συνάνθρωπός μας από την Συρία που διέμενε στο hot spot της ΒΙΑΛ. Προηγουμένως, επιχείρησε να αυτοπυρποληθεί. Μαζί του μεταφέρθηκε κι ένας αστυνομικός, που προσπάθησε να τον σώσει.Ο ηλικίας 29 ετών Σύριος, έχει καθολικά εγκαύματα σε ποσοστό 85%, ο δε αστυνομικός που έσπευσε να τον σώσει έχει εγκαύματα 3% στο πρόσωπο και 7% στα άκρα.Είναι προφανές, ότι ο παρολίγον αυτόχειρας είχε ακούσει τις φήμες που κυκλοφορούν οι αληταράδες «συμπαραστάτες» και «αλληλέγγυοι» (που «δουλεύουν» βάσει της αρχής «όσοι περισσότεροι έρχονται τόσο πιο πολλά θα κονομήσουμε»…), ότι η Ελλάδα των «ανοιχτών συνόρων» είναι… παράδεισος και απελπίστηκε μόλις είδε κι έζησε την θλιβερή πραγματικότητα!βιντεο.https://www.youtube.com/watch?v=wKqqD1mRlwA
Κοντά και σαλεμένα άνθρωπάκια που μόνο χολή, λαϊκισμό και ψέματα μας πουλάνε…
Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΤΑ ΤΡΕΝΑΚΙΑ!!ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ SECYRITY ΟΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ .ΤΟ ΝΗΣΙ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ. 500.000 ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ SECYRITY!!ΚΑΙ 650.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΣΤΟ ΔΛΤ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ !!!!!!! 3.ΟΟΟ.ΟΟΟ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ!!! ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΤΟ ΔΛΤ !!!! …ΚΑΙ 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΥΡΩ!!!! ΔΙΝΕΙ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ!!! ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΗ. 300.000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ!!!!ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ 7 ΜΑΡΤΙΟΥ!! ΑΛΛΕΣ 300.000 ΧΙΛΑΔΕΣ!!!ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΠΙΑΤΣΑ ΡΟΤΟΝΤΑ!!!ΑΛΛΕΣ 500.000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΙΧΙΟ ΤΗΣ Β.ΓΕΩΡΓΙΟΥ!!!!ριξε τσιμεντο γεωργιε ΡΟΥΦΑ ΜΕΛΙ!!!.ΠΩΠΩ!! ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΕΡΓΑ!!!ΜΟΝΟ ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ ΑΘΗΝΑ ΒΡΥΞΕΛΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ.ΚΑΘΕ ΤΑΞΙΔΙ ΑΘΗΝΑ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ 2.000 ΕΥΡΩ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ.ΓΕΩΡΓΙΕ ΒΟΥΛΙΑΞΕΣ-ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΥΤΑ.ΟΛΕΘΡΟΣ ΕΙΣΑΙ!!!!!
στην πιατσα ροτοντα θα βαλει αγαλμα ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΛΑΚΟΥΒΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΤΙ ΧΩΡΑΕΙ Η ΤΣΕΠΗ!!!
[…] AegeaNews […]
Πολύ καλά τα επεξηγεί ο προαναφερόμενος οικονομολόγος.Τουλαχιστον σε επίπεδο Κω για την κάλυψη των λακουβων με νέο υλικό ασφαλτόστρωσης να γίνει με τον σωστό τρόπο για να μην χαλάει την επόμενη μέρα.!!!!
Σε ετοιμότητα έχει τεθεί η ΕΥΠ υπό τον φόβο συγκαλυμμένης επιχείρησης δολιοφθοράς ή προβοκάτσιας από την Άγκυρα μέσα στον ελλαδικό χώρο, που θα διεξαχθεί από δίκτυο ΜΚΟ που έχουν στηθεί από την ΜΙΤ, πριν από την πρόκληση κάποιου μείζονος επεισοδίου από την τουρκική πλευρά ενόψει δημοψιφήσματος ή και μετά από αυτό.Η ετοιμότητα υπάρχει μετά τις αποκαλύψεις του Αμπντουλάχ Μποζκούρτ, αυτοεξόριστου δημοσιογράφου της εφημερίδας ΖΑΜΑΝ στην τηλεόραση του ΑΝΤ1 .Για να αποφευχθεί αυτό τα κλιμάκια των μυστικών υπηρεσιών έχουν έχουν σημειώσει και παρακολουθούν όλους τους Τούρκους που βρίσκονται στην Ελλάδα με πρόσχημα τη συμμετοχή τους σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις όπως αναφέρει η εφημερίδα «Στο Καρφί».http://www.pronews.gr/portal/20170401/defencenet/ellinotoyrkika/40/sto-stohastro-tis-eyp-diktyo-toyrkikon-mko-poy-droyn-stin
Eπι Παπαδοπουλου το κατωτερο μεροκαματο ηταν 100 δραχμες την στιγμη που ενα νεοδμητο τριαρι στοιχιζε 220.000 δραχμες.
Αν κανετε την αναλογια με σημερα (απλη αριθμητικη ειναι ) σημαινει οτι το μεροκαματο ηταν 75 ευρω.Κατωτερος μισθος δηλαδη 1.600-1.700 ευρω.
Ενα σουβλακι ειχε 2 δραχμες.Δηλαδη με ενα μεροκαματο αγοραζες 50 σουβλακια.Σημερα δεν αγοραζεις ουτε 10!!!!!!!!!!!!!
Που ‘σαι Παπαδοπουλεεεεεεε…
Σκηνές σωβινιστικού και ιεροπολεμικού (τζιχαντιστικού) αμόκ διαδραματίστηκαν σε εκδήλωση της Πακιστανικής Κοινότητας Ελλάδος, στην Τεχνόπολη στο Γκάζι.Μικρά πακιστανόπουλα, ντυμένα με στρατιωτικές στολές και κραδαίνοντας ψεύτικα (για την ώρα…) αυτόματα όπλα, ορκίζονταν στον Αλλάχ και επαναλάμβαναν ρυθμικά κάθε λίγο και λιγάκι «Πακιστάν», όταν διέκοπτε τον παραληρηματικό και γεμάτο φανατισμό λόγο του ένα –άριστα!- εκπαιδευμένο παιδάκι!
Τι έλεγε δεν ξέρουμε, αλλά δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε από το αλλόφρων ύφος του, το μάτι του που… γυάλιζε και τις συνεχείς επικλήσεις στον ουράνιο Αλλάχ!Κι όλα αυτά συνέβησαν υπό την αιγίδα του διαβόητου Τζαβέντ Ασλαμ, εκλεκτού συνεργάτη του πιο… διεθνιστικού τμήματος της –άθεης- ακροαριστεράς (ΚΕΕΡΦΑ-ΑΝΤΑΡCIA), που μόλις ακούσουν κανέναν να μιλάει για Ελλάδα και Ορθοδοξία, ουρλιάζουν αγανακτισμένοι για «σωβινισμό», «φασισμό», «ναζισμό», «ρατσισμό» και τα τοιαύτα!https://www.youtube.com/watch?v=5Pt7vvCsUQ4
Αλλά είπαμε, οι Έλληνες πρέπει να είναι διεθνιστές και «φιλόξενοι» και «αλληλέγγυοι» σ’ όποιον μπουκάρει στο σπίτι τους, την Ελλάδα, γιατί έτσι προστάζει η Νέα Τάξη Πραγμάτων. Όλοι οι άλλοι, ας είναι εθνικιστές, δεν πειράζει! Κι ας εκπαιδεύουν προς αυτή την κατεύθυνση τα παιδιά τους!(ΥΓ): Δείτε και διαδώστε το βίντεο ΠΑΝΤΟΥ, μπας και ξυπνήσουν οι Έλληνες πριν το σπαθί του Ισλάμ ακουμπήσει τα –τρυφερά!- λαιμουδάκια τους!βhttps://www.youtube.com/watch?v=5Pt7vvCsUQ4ιντεο.
Η μητέρα του 42χρονου μίλησε στην εκπομπή «Tatiana Live».
«Δεν έχουμε καμία σχέση και μας ανακατεύουν… Είναι μετακλητός υπάλληλος στη Βουλή του κυρίου Μιχαλολιάκου… Ούτε κρύφτηκε, ούτε τον κρύψαμε. Η καφετέρια δεν έχει καμία σχέση. Ούτε το παιδί μου έχει ανάμειξη από όσο γνωρίζω» είπε μεταξύ άλλων, ξεκαθαρίζοντας ότι η ίδια θα κινηθεί δικαστικά.
«Έχουμε κάμερα, δεν έγινε τίποτα απολύτως», υποστήριξε η ίδια, τονίζοντας ότι παρά τα όσα λέγονται, στην καφετέρια τους δεν υπήρχε κόσμος!«Δεν ήταν στη συμπλοκή ο γιος μου. Ήταν στο γραφείο στη δουλειά του. Δεν ξέρω γιατί τον κατηγορούν. Υπάρχει ένας ανέντιμος πόλεμος, μας βάζουν γκαζάκια, μας καταστρέφουν… Ο γιος μου δεν κρύφτηκε πουθενά», πρόσθεσε η ίδια, λέγοντας πως δεν έχει μιλήσει ακόμη με το παιδί της, ούτε είδε την σύλληψη του.