Η Διαχείριση Παραπόνων και ο ρόλος του Guest Relations
Πως να κερδίσετε από τους δυσαρεστημένους πελάτες…?
Την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου στις 18:00, υποδεχόμαστε στην ANKO Academy Kos την κα Όλγα Μουρατίδου, στέλεχος διοίκησης και για πολλά χρόνια Guest Relations Manager 5* ξενοδοχείων (Eagles Palace, Grecotel Imperial Thalasso κ.α.) για να απαντήσει στα ερωτήματα:
1) Τι είναι το παράπονο; Ευκαιρία ή … μπελάς;
2) Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε;
3) Μύθοι και αλήθειες για τα παράπονα.
4) Έχουν προφίλ οι δυσαρεστημένοι πελάτες;
5) Πως μπορούμε να διαχειριστούμε ένα παραπονούμενο πελάτη;
Η ομιλία απευθύνεται σε όλους όσους απασχολούνται στον τουριστικό κλάδο (Ξενοδοχεία, Διαμερίσματα, Εστιατόρια κ.α.)
Είσοδος Ελεύθερη
Αίθουσα: Α1 – Α2
Ώρα: 18:00 – 20:00
Ημερομηνία: 22/11/2019
Περισσότερες πληροφορίες: https://anko.edu.gr/el/academy/subject/h–diaxeirish–paraponwn–kai–o–rolos–toy–guest–relat/
Δήλωση συμμετοχής: https://anko.edu.gr/el/academy/subject/h–diaxeirish–paraponwn–kai–o–rolos–toy–guest–relat/