Η «Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο» ήρθε να ταράξει ξαφνικά τα λιμνάζοντα ύδατα μιας χρόνιας εγκατάλειψης του προβλήματος της διογκούμενης κυκλοφοριακής συμφόρησης στο κέντρο της πόλης, με την αλόγιστη χρήση του αυτοκινήτου, την ανεξέλεγκτη στάθμευση και την τραγική υποβάθμιση της ποιότητας ζωής κατοίκων και επισκεπτών στο κέντρο της πόλης.
Με ότι αυτό συνεπάγεται: απίστευτη ταλαιπωρία για όσους επισκέπτονται το κέντρο, μείωση της εμπορικής κίνησης, αποτροπή στον επισκέπτη να βγει από τα ξενοδοχεία του και να το επισκεφτεί κ.ο.κ.
Ο Δήμος Κω ανακοίνωσε ότι μέσα από αυτή τη δράση άνοιξε η συζήτηση για τη συνολική ανάπλαση και αναβάθμιση του ιστορικού κέντρου της Κω. Κατέγραψε μάλιστα τις ανάγκες των κυκλοφοριακών παρεμβάσεων που θα πρέπει να γίνουν στον αστικό ιστό, συνολικά.
Βέβαια, αυτό από μόνο του δε λέει απολύτως τίποτα. Μείναμε με την εντύπωση όλα τα τελευταία χρόνια ότι οι πεζοδρομήσεις (δηλ. οι αναπλάσεις…) συνιστούν, από μόνες τους, λύσεις…(κι ας επιδεινώνουν το πρόβλημα ακόμα περισσότερο).
Οι συγκοινωνιακές μελέτες πάνε είκοσι χρόνια που ξεκίνησαν να εκπονούνται και να υλοποιούνται σταδιακά και παρόλα αυτά (είτε επειδή «κόβονταν και ράβονταν» στα μέτρα των εκάστοτε δημοτικών αρχών, είτε επειδή την τελευταία δεκαετία -μετά την άγαρμπη σύγκρουση με τους επαγγελματίες την πρώτη τετραετία Κυρίτση ανέκρουσαν πρύμνα και η προηγούμενη αλλά και η σημερινή δημοτική αρχή για την αποφυγή πολιτικού κόστους ή από αδυναμία πειθούς και σωστής διαβούλευσης μαζί τους) υπήρξε μια αδικαιολόγητη στασιμότητα που χειροτέρευσε κατά πολύ την κατάσταση (οι έκτακτες καταστάσεις με μεταναστευτικό και σεισμό τελευταία, μόνο ως δικαιολογίες μπορούν να εκληφθούν, για πάσα καθυστέρηση…)
Καταρχάς, θα πρέπει να μελετηθεί σοβαρά η επιβάρυνση των περιφερειακών αρτηριών από τον περιορισμό της κυκλοφορίας στο ιστορικό κέντρο (όπως καταδείχτηκε και την ημέρα χωρίς αυτοκίνητο) και να δοθούν κίνητρα για την ενθάρρυνση της χρήσης -πέρα από τα «έξυπνα» μέσα μαζικής μεταφοράς- δικύκλων και κυρίως ποδηλάτων.
Το δίχως άλλο, θα πρέπει να μελετηθεί επίσης η συνολική λειτουργία των μέσων μαζικής μεταφοράς στο κέντρο -όπως γίνεται μέχρι σήμερα- γιατί αν υπολογίσει κανείς πόσα οχήματα τροφοδοσίας, λεωφορεία, τρενάκια κλπ επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο την ήδη αυξημένη κυκλοφορία, τότε καταλαβαίνει κανείς ότι ούτε με δίκυκλο, αλλά ούτε και με ποδήλατο (όπου δεν υπάρχει ποδηλατόδρομος) είναι εύκολο να κινηθεί… (ακόμα και τα πεζοδρόμια είναι κατηλειμμένα για έκτακτη διέξοδο…)
Αν θέλουμε να δούμε αποτέλεσμα άμεσα, θα πρέπει να πάρουμε υπόψη παραδείγματα πόλεων που έδωσαν πραγματικά «έξυπνες» λύσεις στο κυκλοφοριακό τους πρόβλημα.
Θα δώσουμε μόνο δύο πρόσφατα παραδείγματα από τους δήμους: Τρικάλων (με το ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Έξυπνη πόλη» (City Mobil2, που μέχρι το 2050 φιλοδοξεί να έχει καλύψει όλες τις πόλεις της Ευρώπης) και Σύρου με τον δωρεάν δημοτικό στόλο οχημάτων για κατοίκους κι επισκέπτες (εμείς που θέλουμε να λεγόμαστε ως «το νησί του ποδηλάτου» και υποτίθεται έχουμε μια παράδοση σε αυτό; Με όλο το χρόνο σχεδόν καλοκαιρία, ενώ βλέπεις στο εξωτερικό να το χρησιμοποιούν μανιωδώς, πχ στην Ολλανδία, οι κάτοικοι στις πόλεις ακόμα και με βροχή ή με μηδέν και πιο κάτω βαθμούς, θερμοκρασία…)
Μάλιστα, για το δήμο Τρικκαίων, όταν πρόσφατα, στο Ασκληπιείο Κω, έπεσαν οι υπογραφές των δημάρχων για το Δίκτυο πόλεων με Ασκληπιείο, ο καθηγητής Σ. Γερουλάνος πλέκοντας το εγκώμιο για το νεαρό δήμαρχο Τρικκαίων, Δημήτρη Παπαστεργίου, τονίζοντας την πρωτοποριακή του αυτή δράση με τα λεωφορεία χωρίς οδηγό, αλλά και το ένα και μοναδικό wifi για όλο τον δήμο, ο δήμαρχος Κω αντέτεινε (θυμίζοντας λίγο τον προκάτοχό του) ότι τον δήμο Κω τον ενδιαφέρει πρώτα να «εξασφαλίσει θέσεις εργασίας» στους δημότες του…
Αν λοιπόν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον (εκτός από τις θέσεις εργασίας… και για το κυκλοφοριακό/βελτίωση της ποιότητας ζωής στην πόλη) ας δούμε τα παρακάτω θετικά παραδείγματα κι ας πράξουμε ανάλογα. Ειδάλλως, ας μείνουμε «να βράζουμε» στο κυκλοφοριακό μας χάος, αφού δικαιολογίες για… «άλλες προτεραιότητες», υπάρχουν πολλές.
Στα Τρίκαλα η πιο επιτυχημένη στον κόσμο πιλοτική χρήση λεωφορείων χωρίς οδηγό
«Πρόκειται για παγκόσμια πρωτοτυπία. Καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα μεταφορών». Αυτά ήταν τα λόγια του Άγγελου Aμδίτη, διευθυντή έρευνας του ΕΠΙΣΕΥ ΕΜΠ, σχετικά με το λεωφορείο χωρίς οδηγό που κυκλοφόρησε στα Τρίκαλα.
Κατά τη διάρκεια της απολογιστικής συνέντευξης Τύπου για την ολοκλήρωση του προγράμματος CityMobil2 ο κ. Αμδίτης υποστήριξε ότι το αντίστοιχο πρόγαμμα της Google δεν στέφθηκε από τόσο μεγάλη επιτυχία όσο τα λεωφορεία χωρίς οδηγό στα Τρίκαλα, όπου σε αντίθεση με το αμερικανικό εγχείρημα, δεν βρισκόταν οδηγός μέσα στο λεωφορείο όταν αυτό ήταν εν κινήσει.
Το λεωφορείο χωρίς οδηγό ολοκλήρωσε τον κύκλο πιλοτικής του λειτουργίας στην «Εξυπνη πόλη» των Τρικάλων πριν λίγο καιρό, προσελκύοντας την προσοχή επιστημόνων και φορέων από όλο τον κόσμο. Και αυτό γιατί μπορεί να αποτελούσε μέρος ενός Ευρωπαϊκού προγράμματος στο οποίο συμμετείχαν και άλλες χώρες, στα Τρίκαλα όμως παρουσιάστηκε μια καινοτομία παγκοσμίου επιπέδου. Το όχημα κυκλοφόρησε μέσα στον αστικό ιστό σε αντίθεση με τις υπόλοιπες περιοχές (Μιλάνο-Ιταλία, Λεόν-Ισπανία, Λα Ροσέλ-Γαλλία και Βαντάα-Φινλανδία) που συμμετέχουν στο πρόγραμμα CityMobil2 και δρομολόγησαν τα οχήματα σε προστατευμένο περιβάλλον. Στην Ιταλία τα εν λόγω λεωφορεία κινήθηκαν σε παραλιακό πεζόδρομο, ενώ στην πόλη Λα Ροσέλ της Γαλλίας κυκλοφόρησαν σε μεγάλη προκυμαία της περιοχής.
Η τεράστια επιτυχία του εγχειρήματος, όπως την παρουσίασαν οι εμπλεκόμενοι, επισφραγίζεται από την υποβολή πρότασης στην ΕΕ για περαιτέρω χρηματοδότησή του. Στόχος είναι να δρομολογηθούν, στο πλαίσιου του ίδιου πειράματος, και ΙΧ χωρίς οδηγό εντός αστικού ιστού.
Το λεωφορείο που κυκλοφόρησε στους δρόμους των Τρικάλων στα τέλη Σεπτεμβρίου έως και το Μάρτιο πραγματοποίησε συνολικά 1.490 δρομολόγια, διανύοντας 3.580 χιλιόμετρα και μεταφέροντας 12.138 επιβάτες.
Κατά τη διάρκεια της απολογιστικής εκδήλωσης τόσο η υφυπουργός Μεταφορών Μ. Χρυσοβελώνη, όσο και η γενική γραμματέας Μεταφορών Π. Πέρκα αναφέρθηκαν στις θεσμικές προκλήσεις, αφού χρειάστηκαν νομοθετικές αλλαγές για να επιτραπεί η κυκλοφορία οχήματος χωρίς οδηγό, έστω και για πιλοτική εφαρμογή (νόμος 4313/2014).
Τέλος, ο δήμαρχος Τρικκαίων Δημήτρης Παπαστεργίου επισήμανε ότι, παρά την αρχική διστακτικότητα, οι κάτοικοι της πόλης «αγκάλιασαν» το νέο μέσο.
Τα οχήματα παραχωρήθηκαν από τους δύο κατασκευαστές εταίρους του προγράμματος (εταιρείες Robosoft και Induct) για έξι μήνες εκ περιτροπής σε κάθε πόλη που προκρίθηκε, κατά το διάστημα μεταξύ του Μαρτίου 2014 και του Ιουνίου 2016.
Τα τέσσερα λεωφορεία (συν δύο εφεδρικά) κυκλοφορούσαν έξι ημέρες (Τρίτη έως Κυριακή), δώδεκα ώρες την ημέρα, ενώ είχε προγραμματιστεί να εκτελούν τακτικά και έκτακτα δρομολόγια μέσω των δύο γραμμών (μπλε και κόκκινη).
Στο πλαίσιο του παγκόσμιου αυτού προγράμματος, ακόμη και η αντίδραση του κοινού αποτέλεσε αντικείμενο μελέτης, καθώς ερευνητές του Πανεπιστημίου Λιντς ήταν παρόντες προκειμένου να καταγράψουν την αλληλεπίδραση πεζών και οχημάτων με τα λεωφορεία χωρίς οδηγό. (από Καθημερινή)
Χρήση των δημοτικών ποδηλάτων στη Σύρο
Με το καλοκαίρι να έχει φθάσει για τα καλά, το ποδήλατο είναι μάλλον το καλύτερο μέσο για να κινηθείτε, χρησιμοποιώντας μη ρυπογόνα μέσα, ενώ παράλληλα θα κάνετε και την άσκησή σας.
Ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης διαθέτει στόλο ποδηλάτων για την μετακίνηση με έναν πιο βολικό, υγιεινό, οικονομικό και περιβαλλοντικά φιλικό τρόπο.
Η χρήση των ποδηλάτων παραμένει δωρεάν, υπό την προϋπόθεση ότι τα ποδήλατα θα επιστρέφονται το αργότερο εντός μίας ώρας, κάθε φορά που χρησιμοποιούνται, (μπορούν να χρησιμοποιούνται όσες φορές θέλετε, ακόμη και την ίδια ημέρα).
Η Πρωτεύουσα των Κυκλάδων σας περιμένει να την εξερευνήσετε.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη χρήση των ποδηλάτων:
http://www.syros-ermoupolis.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2879&Itemid=465
1 μετρο ποδηλατοδρομος!
Ξεπερνάμε τον ΕΝΦΙΑ, τα καζίκια του ΣφΥΡΙΖΑ και ξεχνάμε ότι ανθρωπάκια των 150 σταυρών έγιναν και βουλευτάδες για ……….πλουτοκράτες… https://www.youtube.com/watch?v=E0wxMYv0h4k https://www.youtube.com/watch?v=eGyZjfPUDNY https://youtu.be/TuaB_GcEFOU?t=12 https://www.youtube.com/watch?v=LpzUeptFIw4 https://www.youtube.com/watch?v=D0fuJgVxdYU&list=RDD0fuJgVxdYU#t=0https://www.youtube.com/watch?v=E0wxMYv0h4k , https://www.youtube.com/watch?v=FvcuKUeBiCE&index=21&list=RDD0fuJgVxdYU, https://www.youtube.com/watch?v=S2MynMibAAM&list=RDD0fuJgVxdYU&index=23, άντε να μερακλώσετε με τσιπουράκια σπιτικά και να ξεχάσετε την κατάντια της γιαλατζί αριστεράς του ΣφΥΡΙΖΑ -Αλεξίκακος-
ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΑ
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ.ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΩ.ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΖΕΙ Η ΠΟΥΓΚΑ.
Δυστυχώς με συζητήσεις δεν λύνονται τα προβλήματα. Χρειάζονται αποφάσεις και επιβολή προστίμων (ευτυχώς εχθές ήταν πάλι έξω η δημοτική αστυνομία και έγραφε μπροστά στο νοσοκομείο).
Ποδήλατα έχουμε (σχεδόν) όλοι αλλά προτιμάμε να πάρουμε το αυτοκίνητο και να γυρνάμε γύρω γύρω μέχρι να βρούμε θέση.
Ακόμα περιμένω να τους πιάσουν. Κυκλοφορούν ελευθεροι σε ολοι την πόλη με ποδήλατα 300€ και πάνω. Η μισή κως ψάχνει τα ποδηλατά της. Ελεος πιά….
Το.αυτοκινητο.χωρις.οδηγο.ειναι.μπαρουφα.τα.ποδηλατα..ειναικαλο
Εμείς γεμισαμε τρενάκια!! θέσεις εργασίας εννοεί ψήφους!
τα Τρίκαλα δεν έχουν All Inclussive που καταναλώνουν τουλάχιστον 30-40 μπόμπες την ημέρα που με τις πολύ ψηλές Θερμοκρασίες ,στις οποίες δεν είναι συνηθισμένοι,επηρεάζουν την οδηγική τους συμπεριφορά,τα Τρίκαλα δεν έχουν μία βάση 700-1000 ενοικιαζόμενων οχημάτων,που υπόγεια μέσω υπαλλήλων τους που δραστηριοποιούνται στα All Incl,τα ενοικιάζουν όχι μόνο για εξερευνήσεις-σαφάρι,αλλά και για τσάρκα στην πόλη,άρα επιβαρύνουν τις οδούς πέραν των τρενακιών,βαρέων οχημάτων τροφοδοσίας,λεωφορείων κ.λ.π.Έχοντας επισκεφθεί την Ολλανδία και άλλες χώρες,και μένοντας κάτι μήνες λόγω υποχρεώσεων,δεν είναι τόσο απλή και ανώδυνη η μετακίνηση με ποδήλατα..δεν λείπουν δυστυχήματα,τριβές,εντάσεις.Μου κάνει εντύπωση που τα παρουσιάζουν τόσο ρόδινα τα πράγματα με το ποδήλατο στο εξωτερικό..σε αρκετές πόλεις όπως Gouda,Tilberg,Αιντχόφεν,Γκέτεμποργκ,Κοπεγχάγη κ.λ.π στο κέντρο αλλά και περιμετρικά των πόλεων δεν είναι ακριβώς όπως τα παρουσιάζουν…επειδή οι έλεγχοι στα δίκυκλα δεν είναι αυστηροί.Γι αυτό τελευταία γίνεται λόγος για όρια ταχύτητας(Σουηδία,Δανία) και απειλή για πρόστιμο σ αυτούς που οδηγούν με hands-free.
Δημοσιεύθηκε το κόστος της επίσκεψης του… διαστημικού υπουργού Παππά και των κολαούζων («συμβούλων») του, στην Αμέρικα.Σύμφωνα, λοιπόν, με τα επίσημα στοιχεία, ανήλθε σε 26.993,49 ευρώ!
Να σκεφτείτε, ότι μόνο για το ξενοδοχείο του στην Ουάσινγκτον, πληρώσαμε 560 ευρώ τη βραδιά!
Παρεμπιπτόντως, τον υπουργό συνόδευσαν με το… SYRIZA Tours ο ειδικός σύμβουλος Γιώργος Χριστοφορίδης (της κάποτε παραμύθι κυρά μου «αντιμνημονιακής» φυλλάδας «Χωνί», που τώρα είναι μνημονιακότερη των μνημονιακών), η επίσης ειδική σύμβουλος Ρωξάνη Σαραφιάν, καθώς και ένας… τυχερός άνδρας της φρουράς του Παππά. Κάθε ένας απ’ αυτούς κόστισε στους Έλληνες φορολογούμενους από ένα πεντοχίλιαρο παρά κάτι… ψιλά (για την ακρίβεια 4.868 ευρώ χ 3). Μεγάλη η χάρη τους!
Συμπέρασμα: Λεφτά υπάρχουν πάντα, αλλά όχι για τα «κορόιδα»!
Δεν έχουν καμία σχέση με εμάς σ αυτά τα ποσοστά επιβάρυνσης των οδικών αρτηριών..Οι ξένοι που πολλοί εδώ μέσα θεοποιούν και θυμιατίζουν δεν είναι όλοι Άγγελοι,έρχονται και στραβόξυλα και άρρωστοι και μεθύστακες και χαπακωμένοι και πολλοί βραδινές ώρες δεν υπακούν τον ΚΟΚ ,όπως στις χώρες τους,γι αυτό τόσοι σακατεμένοι περιμένουν στα Εξωτερικά απ τα ’80ς,προκαλούν πολλά ατυχήματα κάποιοι λόγω μέθης,αλλά στις χώρες του έχουν ένα Ασφαλιστικό Σύστημα που προστατεύει αυτούς και τα πιθανά θύματά τους,και όχι ένα χρεοκοπημένο όπως εδώ. δηλαδή αν σακατέψουν έναν μεροκαματιάρη που δουλεύει πεντάμηνο για να ζήσει 12 μήνες μια οικογένεια,ο ΣΥΡΙΖΑ θα τον βοηθήσει όπως τους Σεισμοπαθείς? Χρειάζονται νέοι περιφερειακοί,μείωση ορίων ταχύτητας απ αυτά που ίσχυαν προηγούμενες δεκαετίες,νέοι χώροι ελεγχόμενου πάρκινγκ,πυκνότερα δρομολόγια Συγκοινωνιών…
http://freshlime.gr/vraxiolakia-gia-all-inclusive-ksenodoxeia
που δεν τους αγγίζει,ούτε η Οικονομική Κρίση,ούτε το Μεταναστευτικό,ούτε οι Σεισμοί,ούτε οι φόροι,αλλά ούτε το κυκλοφοριακό…Το Θέμα κ. Διαχειριστή ΠΡΈΠΕΙ να κοιτάξει η Δημοτική Αρχή και όλοι οι εμπλεκόμενοι στο σύνολο της Κοινωνίας,του Μόχθου,του μεροκάματου,του μαθητή του Φροντιστηρίου,του εργάτη,του Νυχτερινού,δεν πρέπει να κοιτάμε προς το συμφέρον των λίγων ‘κεντρομόλων’ δυνάμεων και επαγγελματιών.Πρέπει κ. Κιάρη να ανοίξετε ένα θέμα που καίει πολλούς συμπολίτες..η άρση κυκλοφορίας αυτοκινήτου στο ιστορικό κέντρο ,’υποκρύπτει’ πολλές αδικίες και ανισότητες,αν δεν ανοιχθεί νέα περιφερειακή..Αν θέλετε να γίνω πιο σαφής ,δώστε μου την άδεια…Χρόνια αυτή η ‘καραμέλα’…πρέπει να εξετασθεί επιστημονικά και μεθοδικά,για παράδειγμα έχουν αυξηθεί τα τροχαία με τις παρεμβάσεις που έγιναν?επειδή η καθυστέρηση στην κίνηση δεν έχει τόση σημασία όσο η αξία της ΖΩΗΣ!!!!!!!!
Τα τρίκαλα δεν έχουν ναζί φασιστομπόχαλους που έχουν λαλήσει από τη φάπα!
Βγαίνει ένας φασίστας βόλτα με τον γάτο του.
Τον βλέπει ένας αριστερός και λέει:
– Που πα ρε; Βόλτα με τον σκύλο;
– Μα, γάτος είναι.
– Στο γάτο μιλούσα!
Αντιστασιακέ μου εσύ,αριστερό-αναρχοκομ-μούνι αξύριστο…
ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΣΚΟΤΙΖΕΣΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ ΠΡΑΜΑ…
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΝΗΚΑΝ….ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΣΟΥ ΣΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ,Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ,Ο ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΣ ΑΔΕΛΦΟΚΤΟΝΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟ-ΦΑΣΙΣΜΟΣ,ΑΥΤΗ Η ΜΙΣΣΑΛΟΔΟΞΙΑ ΠΟΥ ΤΡΕΜΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ.Η ΠΛΗΓΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ,ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ…ΠΑΡΕ ΤΟ ΣΑΚΙΔΙΟ ΒΑΛΤΟ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΣΤΑ …ΕΝΟΠΛΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ..ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ…ΑΣΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ..ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΑΣΝΙΚΩΦ…
στην ελλαδα εχουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://freshlime.gr/vraxiolakia-gia-all-inclusive-ksenodoxeia
Και εγώ παράγγειλα ποσότητες απ το κατάστημα αυτό για να ξεχωρίζω τις στειρωμένες γάτες στο κάστρο απ τις νορμάλ ….οι στειρωμένες δηλαδή να μην είναι …ελευθέρας βοσκής…διαχωρισμοί που πρέπει να έχουν και κάποια όντα σύμφωνα με τα νέα συστήματα μάρκετινγκ…
του κυκλοφοριακού,τις δυσμενείς συνέπειες των παρεμβάσεων χάριν κάποιων συγκεκριμένων Κοινωνικών ομάδων (πελατολόγιο Δημοτικών παρατάξεων),αλλά και το ποιες θα είναι μελλοντικά οι επιπτώσεις στην ζωή στην καθημερινότητα του συνόλου των πολιτών και όχι των βολεμένων ,ξαπλωστρο-γλέντηδων,ούτε να ‘γκετοποιηθεί’ παραπάνω η περιοχή,ευνοώντας απασχολούμενους σε ωράρια Δημοσίου και Γραφείου,και αγνοώντας άλλες ‘Επαγγελματικές τάξεις’…
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΙΧΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ ΚΥΡΙΤΣΗ (2006 -2010).Ανοιχτό διαγωνισμό για την ανάθεση του έργου: «ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΙΧΙΟΥ ΟΔΟΥ Β. ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΕΝΤΟΣ ΡΥΜΟΤΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΕΩΣ ΚΩ» προκηρύσσει ο Δήμος Κω σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4412/2016 (Α’ 147), με γενικό σύνολο προϋπολογισμού του έργου 378.000,00 €.https://www.kosnews24.gr/politika/item/237724-anoixto-diagonismo-prokiryssei-o-dimos-ko-gia-tin-apokatastasi-tou-toixiou-stin-v-georgiou
Δεύτερη επιστολή έστειλε η Ένωση Κρουαζιέρας πριν λίγες ημέρες στο Δήμο της Κω για να απαντήσει πότε θα είναι έτοιμο το λιμάνι.Τα προβλήματα που υπάρχουν στο λιμάνι της Κω δημιουργούν σημαντικά προβλήματα και στην προσέγγιση των κρουαζιερόπλοιων στην Κω, ενώ το πότε θα είναι έτοιμο το λιμάνι δυστυχώς παραμένει άγνωστο.https://www.kosnews24.gr/politika/item/237717-2i-epistoli-tis-enosis-krouazieras-sto-dimo-tis-ko-gia-na-apantisei-pote-tha-einai-etoimo-to-limani
Δείτε την έκρηξη του πρώην προέδρου του δημοτικού συμβουλίου Κω κυρίου Ν.Μυλωνά
στον χαρακτηρισμό του δημάρχου για τους δημοτικούς συμβούλους του τίποτα…το κλείσιμο των μικροφώνων και το μαύρο της δημοτικής τηλεόρασης…
Δείτε το βίντεο.https://kosinfo24.wordpress.com/2017/09/27/%CE%BD-%CE%BC%CF%85%CE%BB%CF%89%CE%BD%CE%AC%CF%82-%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%BB%CE%AC%CE%BA%CE%B1%CF%82/
…Κάποιοι, διαλύουν Κ Α Ι την Ισπανία ! Γιατί;;; Γιατί διαλύουν τον Ευρωπαϊκό Νότο; Εκτός από την Ψωροκώσταινα, προβλήματα έχει Κ Α Ι η Ιταλία, ε; Μην ξεχνιώμαστε… Έρχονται ισλαμιστές εισβολείς, ενώ οι Χριστιανικές χώρες τής νοτίου Ευρώπης… διαλύονται !!!
Για τον επερχόμενο… αλληλο – διαμελισμό Ιράκ / Συρίας / Τουρκίας / Ελλάδος, τά ‘χουμε ξαναπή, έτσι; Μοναδικός ωφελημένος, στο τέλος, θα είναι (ποιος άλλος;) μα, το… Ισραήλ !!!
Οι… αριστεροί ηγέτες, ήταν πάντα χαφιέδες τής Δεξιάς και οι… δεξιοί ηγέτες, ήταν χαφιέδες των ξένων. Στην πραγματικότητα, η μόνη διαφορά τους, είναι ότι, απλά, οι δεύτεροι, είχαν το προνόμιο να «βλέπουν» και τα «αφεντικά»…
απ το κυκλοφοριακό…τα τρενακια τελικά είναι υπερβολή ,κ τα πολλά ενοικιαζόμενα φέρνουν αυτές τις ουρές κ τους εκνευρισμούς στην οδική ,το βράδυ οι μεθυσμένοι,μένει να φανταστούμε πως θα καταντήσει με κλειστό το κέντρο κ χωρίς νέες οδικές περιφερειακές αρτηρίες.προκαθορισμενο εγκλημα
ΠΑΡΚΙΝΓΚ Ή ΓΥΦΤΙΚΟΣ ΜΑΧΑΛΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΠΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ…