David O’Brien, εμπορικός δ/ντής Ryanair: Στην Κω ελπίζουμε να επιστρέψουμε από το 2018 – Αλλά δεν έχουμε τόσες πτήσεις τη χαμηλή περίοδο. Δεν υπάρχει λόγος. Χάνουμε χρήματα…

27
2450

Πυρά Ryanair για τη σύμβαση του «Ελ. Βενιζέλος»

Ο David O’Brien, εμπορικός δ/ντής της Ryanair, μιλά για τη νέα φάση ανάπτυξης της ιρλανδικής αεροπορικής εταιρείας. Αιχμές για τη σύμβαση επέκτασης της παραχώρησης του «Ελ. Βενιζέλος» και την τιμολογιακή πολιτική της Fraport.

Η σκληρή παρτίδα «πόκερ» που παίζεται αυτή την περίοδο μεταξύ της ισχυρότερης αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους Ryanair από τη μια και των δύο εταιρειών που ελέγχουν τα αεροδρόμια της χώρας (Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και Fraport) από την άλλη διαφαίνεται στις απαντήσεις του εμπορικού δ/ντή της Ryanair David O’Brien, στη συνέντευξη που παραχώρησε στο Euro2day.gr.

Το κορυφαίο στέλεχος της Ryanair εξηγεί για ποιους λόγους πιστεύει ότι πρέπει να τροποποιηθεί, έστω και την τελευταία στιγμή, η σύμβαση επέκτασης της παραχώρησης του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ενώ αφήνει σαφείς αιχμές για την τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόζει η Fraport.

Ο David O’Brien συνδέει, ταυτόχρονα, τη μείωση των χρεώσεων στα αεροδρόμια με τη μελλοντική αύξηση της τουριστικής κίνησης προς την Ελλάδα. Εξηγεί, παράλληλα, τους λόγους που οδήγησαν τη Ryanair να αυξήσει τους προορισμούς της από Αθήνα προς Ιταλία και Ισπανία όχι μέσω απευθείας πτήσεων αλλά μέσω Ιταλίας. Κίνηση η οποία ερμηνεύεται από παράγοντες της αγοράς ως προσπάθεια «by pass» του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος», με σκοπό να ασκηθούν πιέσεις για να μειώσει τις χρεώσεις του.

Ο εμπορικός δ/ντής της ιρλανδικής εταιρείας μιλάει ταυτόχρονα για τις άκαρπες επαφές που έχει κατά καιρούς η εταιρεία με κυβερνητικούς αξιωματούχους και το ενδεχόμενο συνάντησης με τον πρωθυπουργό Α. Τσίπρα.
Υποστηρίζει, τέλος, πως ο ελληνικός τουρισμός δεν επωφελήθηκε σημαντικά από τη μείωση επιβατικής κίνησης που καταγράφουν η Τουρκία και οι χώρες της Β. Αφρικής ενώ εξηγεί πώς μεγιστοποίησαν τα οφέλη τους Ισπανία και Ιταλία.

Το πλήρες κείμενο της συνέντευξης του David O’Brien στο Euro2day.gr έχει ως εξής:

Κάντε μας, αρχικά, έναν απολογισμό για τη μέχρι στιγμής ανάπτυξη της Ryanair στη χώρα μας και τη θέση που κατέχει σήμερα στην ελληνική αγορά.

Αυτή τη στιγμή έχουμε τέσσερις βάσεις στην Ελλάδα, στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, στα Χανιά και στην Κέρκυρα, με συνολικά 9 αεροσκάφη. Μια επένδυση που αντιστοιχεί σε 900 εκατ. δολάρια. Ίσως και περισσότερα, αν υπολογίσει κανείς πως η τιμή που δίνει η Boeing για τα Β737 είναι περίπου 104 εκατ. δολάρια. Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για σημαντική επένδυση. Πετάμε συνολικά σε 8 αεροδρόμια, συμπεριλαμβάνοντας την Κεφαλονιά, τη Μύκονο, τη Σαντορίνη αλλά και την Κω, στην οποία πετούσαμε μέχρι πέρυσι, ακυρώσαμε τα δρομολόγια για φέτος κι ελπίζουμε να επιστρέψουμε του χρόνου. Αυτό το καλοκαίρι, διαθέτουμε 105 δρομολόγια από και προς την Ελλάδα, από τα οποία 8 νέα, και θα διακινήσουμε σχεδόν 5 εκατ. επιβάτες. Από την έναρξη λειτουργίας μας στην ελληνική αγορά, έχουμε διακινήσει συνολικά 18 εκατ. επιβάτες από και προς την Ελλάδα, στηρίζοντας περίπου 3.700 θέσεις εργασίας στα αεροδρόμια της χώρας..

Φέτος, ωστόσο, εμφανίζεστε να κάνετε ένα βήμα πίσω στην ανάπτυξή σας στην Ελλάδα.

Δυστυχώς, αυτό το καλοκαίρι μειώσαμε τις διαθέσιμες θέσεις μας κατά 9% και τον χειμώνα κατά 10%. Όπως βλέπετε σ’ αυτό το διάγραμμα (σ.σ. δείχνοντας ένα σλάιντ στην οθόνη του laptop μπροστά του), η μεγαλύτερη ανάπτυξη επιβατικής κίνησης στην Ελλάδα συσσωρεύεται στους μήνες αιχμής από τον Ιούνιο μέχρι τον Σεπτέμβριο. Η μείωση θέσεων που κάναμε αφορά στην Κω, την Κέρκυρα και την Κεφαλονιά, όπου περιορίσαμε την περίοδο πτήσεων. Πετάμε, δηλαδή, ακόμα σε αυτά τα αεροδρόμια, αλλά δεν έχουμε τόσες πτήσεις τη χαμηλή περίοδο. Δεν υπάρχει λόγος. Χάνουμε χρήματα, ενώ εξακολουθούμε να πληρώνουμε στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) και πλέον στη Fraport. Δεν έχει νόημα. Επομένως γινόμαστε πιο εποχικοί, όμως, είμαστε αναγκασμένοι.

Μια και αναφέρατε τη Fraport, ποια είναι η εμπειρία σας από το πρώτο διάστημα συνεργασίας μαζί της ως διαχειρίστριας των 14 περιφερειακών αεροδρομίων;

Σήμερα το πρωί είχαμε συζήτηση με τη Fraport Greece, τουλάχιστον για να καταλάβουμε ο ένας τη θέση του άλλου. Κι αυτό καθώς προγραμματίζουμε το καλοκαίρι του 2018, αφού για το 2017 δεν έχουμε άλλα αεροσκάφη διαθέσιμα. Με τη Frarport ακόμα γνωριζόμαστε. Ευτυχώς, έχουμε πλέον αναπτύξει μια πολύ ισχυρή συνεργασία μαζί της στη Γερμανία, όπου καταφέραμε να ξεπεράσουμε τις διαφορές μας.

Τι περιλάμβαναν οι συζητήσεις που είχατε με τη Fraport; Μια ειδική σχέση, ίσως, με βάση και τον όγκο επιβατών που διακινεί η Ryanair;

Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι: η Ryanair δεν ζήτησε κάποια ειδική μεταχείριση. Η Ryanair θέλει ο καθένας να έχει την ίδια αντιμετώπιση, από τη στιγμή που φέρνει τα ίδια αποτελέσματα. Για παράδειγμα, όταν εμείς έχουμε turnaround time 25 λεπτών (σ.σ. ο χρόνος που χρειάζεται για να αδειάσει πλήρως ένα αεροπλάνο, να ξαναφορτώσει και να είναι έτοιμο να αναχωρήσει και πάλι) ενώ άλλες αεροπορικές εταιρίες έχουν 1 ώρα, τότε θα πρέπει να πληρώνουμε λιγότερο. Επομένως θα συνεχίσουμε τις συζητήσεις μαζί τους, χωρίς να γνωρίζουμε πού θα καταλήξουμε. Από το αποτέλεσμα των συζητήσεων θα εξαρτηθεί αν η Ryanair θα επικεντρώσει την ανάπτυξή της στην υψηλή περίοδο ή και τη χαμηλή.

Από τα στοιχεία που έχετε, δώστε μας μια εικόνα για τις ανακατατάξεις που προκάλεσαν στις ροές ταξιδιωτών οι εξελίξεις στην Τουρκία και την ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Μεσογείου.

Ακούμε αναφορές για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, αλλά εδώ θα πρέπει να πούμε πως η Αίγυπτος έχασε 11 εκατ. επιβάτες, η Τουρκία έχασε 7 εκατ., η Τυνησία 2 εκατ. Δηλαδή 20 εκατ. χαμένοι επιβάτες για την Τουρκία και τις χώρες της Β. Αφρικής. Αν δούμε, όμως, κατά πόσο επωφελήθηκε η Ελλάδα, θα πρέπει να πούμε πως, εντάξει, υπήρξε κάποια αύξηση, αλλά δείτε την Ισπανία…

Εννοείτε ότι τα οφέλη για την Ελλάδα δεν ήταν αυτά που θα μπορούσαν να είναι;

Χωρίς να θέλω να ακουστώ επικριτικός, νομίζω πως η Ελλάδα θα έπρεπε να είχε περισσότερη ανάπτυξη, δεδομένου ότι το πρόβλημα βρίσκεται δίπλα της. Για τη Ryanair, δεν κάνει μεγάλη διαφορά, καθώς μεταφέρουμε επιβάτες σε όλες τις χώρες της Ευρώπης. Στην Ισπανία συγκεκριμένα είχαμε μεγάλη ανάπτυξη στη Μαδρίτη, στη Βαρκελώνη, στη Σεβίλλη, στη Βαλένθια, στη Μάλαγα, στο Αλικάντε. Πετάμε σε 24 αεροδρόμια στην Ισπανία.

Η Ισπανία, δηλαδή, κι όχι η Ελλάδα ήταν η κυρίως ωφελημένη από τα προβλήματα στην περιοχή;

Η περίπτωση της Ιταλίας έχει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Εκεί η κυβέρνηση πήρε την πολύ σημαντική απόφαση να μειώσει έναν από τους φόρους της, συγκεκριμένα ένα από τα τέλη αεροδρομίων. Έτσι, μέσα σε ένα χρόνο, στην Ιταλία αναπτυχθήκαμε κατά τρία εκατομμύρια επιβάτες.

Μπορεί, όμως, η ελληνική κυβέρνηση να κάνει ανάλογες κινήσεις, με δεδομένες τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει έναντι των δανειστών αλλά και μέσω των συμβάσεων παραχώρησης των αεροδρομίων;

Μπορεί. Δείτε, για παράδειγμα, τι ισχύει στην περίπτωση του αεροδρομίου της Αθήνας, όπου έχουμε το «σπατόσημο» στα 12 ευρώ, αλλά η κυβέρνηση δίνει 9 ευρώ πίσω στο αεροδρόμιο. Όσον αφορά στην επέκταση της παραχώρησης του ΔΑΑ, αντί να υπάρχει πίεση για το χρηματικό ποσό των 2.3 δισ. ευρώ που θα καταβάλει η εταιρεία του αεροδρομίου σε βάθος 20ετίας, θα έπρεπε να υπάρχει ένας στόχος και να δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στην αύξηση της επιβατικής κίνησης. Το Δουβλίνο έχει 30 εκατ. επιβάτες, επομένως γιατί όχι και η Αθήνα;

Τώρα, ωστόσο, δεν μπορεί να αλλάξει κάτι. Η συμφωνία παράτασης της σύμβασης ολοκληρώθηκε…

Παρόλο που η σύμβαση για την επέκταση παραχώρησης του ΔΑΑ προχώρησε, δεν έχει ακόμα εγκριθεί από το Ελληνικό κοινοβούλιο, την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Εν τω μεταξύ, παρότι μειώσατε φέτος τις απευθείας θέσεις σας από και προς την Ελλάδα, ανακοινώσατε νέα δρομολόγια από Αθήνα αλλά μέσω Ιταλίας.

Πράγματι ανακοινώσαμε 17 νέες συνδέσεις από την Αθήνα, 9 προς Ιταλία και 8 προς Ισπανία, όμως όλες μέσω Μιλάνο/Μπέργκαμο. Θα μπορεί, δηλαδή, κάποιος να κάνει check in για Βαλένθια και να παίρνει από εκεί τη βαλίτσα του, χωρίς να περνάει ξανά από έλεγχο, δηλαδή να περνάει transit. Αξίζει να σημειωθεί πως από τα 17 αυτά δρομολόγια, τα 11 δεν έχουν απευθείας συνδέσεις από την Αθήνα.

Μοιάζει σαν να κάνετε by pass την Αθήνα, μεταφέροντας κίνηση στη βάση σας στο Μιλάνο/Μπέργκαμο. Σαν να θέλετε να ενισχύσετε τις πληρότητες στα δρομολόγια Ελλάδας-Ιταλίας…

Θα είχαμε βάλει τα συγκεκριμένα δρομολόγια απευθείας από την Αθήνα, εάν οι τιμές (σ.σ. στις χρεώσεις του αεροδρομίου) ήταν εντάξει. Οι τιμές, όμως, δεν είναι εντάξει, επομένως τα δρομολόγια θα γίνουν όλα μέσω Μπέργκαμο. Δεν το κάνουμε για να ενισχύσουμε την πληρότητα των πτήσεων καθώς είναι ήδη στο 95%. Ξεκινήσαμε τις πτήσεις από Αθήνα με ενδιάμεσο σταθμό, σαν τεστ, αρχικά με 10 δρομολόγια μέσω Ρώμης. Από το Μπέργκαμο, όμως, πραγματοποιούμε 82 δρομολόγια, επομένως υπάρχει μεγαλύτερο περιθώριο ανάπτυξης. Διαπιστώσαμε πως μπορούμε να συνδέσουμε 300 δρομολόγια, επομένως ξεκινήσαμε με αυτές τις 25, ενώ οι επόμενες θα είναι από/προς τη Γερμανία από το Μπέργκαμο. Δεν θα είναι το ίδιο με έναν κόμβο (hub) της Aegean ΑΡΑΙΓ -0,95%, αλλά θα έχει εποχικό χαρακτήρα, ανάλογα με τη ζήτηση. Η καλοκαιρινή περίοδος δρομολογίων θα φθάνει ως τις αρχές Νοεμβρίου. Στη συνέχεια θα εντάξουμε περισσότερα αεροδρόμια.

Κατά καιρούς έχετε αναφερθεί σε σειρά άκαρπων επαφών με υπουργούς και επιστολές που δεν απαντήθηκαν ποτέ. Σκεφθήκατε να ζητήσετε συνάντηση με τον ίδιο τον πρωθυπουργό;

Αν συναντούσαμε τον κ. Τσίπρα, προφανώς θα είχε μια ιδιαίτερη, συμβολική αξία, αλλά δεν ξέρουμε κατά πόσο θα είχε αποτέλεσμα. Έχουμε κάνει, κατά καιρούς, συναντήσεις με τους αρμόδιους υπουργούς και από τις δύο προηγούμενες κυβερνήσεις. Όλοι τους μας άκουσαν, όμως, πολύ λίγοι απάντησαν στα γράμματά μας.

Η επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του αεροδρομίου της Αθήνας και η ανάληψη της διαχείρισης 14 περιφερειακών αεροδρομίων από τη Fraport αλλάζουν τα δεδομένα. Εκτιμάτε ότι θα επηρεάσουν θετικά την τουριστική κίνηση προς Ελλάδα όπως υποστηρίζουν πολλοί;

Νομίζω πως η Ελλάδα βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση και πως ο κ. Τσίπρας και ο κ. Σταθάκης δεν είχαν επιλογή. Νομίζω, όμως, πως υπάρχει επιλογή τώρα όσον αφορά στην επέκταση της σύμβασης του ΔΑΑ και πως θα πρέπει να γίνει διάλογος ανάμεσα στο ΔΑΑ και την κυβέρνηση, ώστε να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στον στόχο της επιβατικής κίνησης. Φαίνεται πως το χρηματικό ποσό είναι το παν σε αυτή τη συμφωνία. Όμως η αύξηση της επιβατικής κίνησης θα πρέπει να είναι πιο σημαντική.

Με αυτά τα δεδομένα, σκέφτεστε το ενδεχόμενο δημιουργίας νέων βάσεων της Ryanair στην Ελλάδα;

Όσο αφορά την πιθανότητα νέων βάσεων στην Ελλάδα, θα πρέπει να δώσουμε περισσότερο χρόνο στη Fraport και στον ΔΑΑ. Εμείς, πάντως, θα αυξήσουμε σε 200 εκατ. τους επιβάτες μας ως το 2024 και θα προσθέσουμε 70 εκατ. επιβάτες ως τότε. Επομένως υπάρχει μεγάλη ευκαιρία για τις δύο εταιρίες αεροδρομίων, ώστε να εξασφαλίσουν ανάπτυξη.

Η μέχρι στιγμής εικόνα που έχετε από την τιμολογιακή πολιτική της Fraport;

Με τη Fraport οι τιμές έχουν ήδη αυξηθεί κατά 20% -το επέτρεψε η κυβέρνηση μέσω της σχετικής σύμβασης παραχώρησης-, ενώ πρόκειται να αυξηθούν και άλλο. Και δεν κατηγορώ τη Fraport γιατί θα πρέπει να κάνουν επενδύσεις. Όμως από τότε που ανέλαβαν, η μόνη αλλαγή στα αεροδρόμια είναι πως οι τιμές αυξήθηκαν κατά 20%…

Παναγιώτης Δ. Υφαντής

euro2day.gr

27 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δεν αναφέρει πουθενά τις συνομιλίες των ταξιδεύτων ΚΥΡΙΤΣΗ-ΣΙΦΑΚΗ με την εταιρεία. Βρε μήπως σας δουλεύει ο Κυριτσης κανονικά?

    • Μας έχουν πρήξει τα μέζεα οι μαφιόζοι της Ryan Air, ζητάνε προνομιακή πολιτική εις βάρος των άλλων εταιριών...

      Πρέπει να αποφασίσουμε, τελικά πληρώνοντας το νταβατζιλίκι στους Ιρλανδούς μήπως διώξουμε άλλες εταιρίες του χώρου σαν την Easyjet; Μήπως τελικά αντί για αύξηση θέσεων έχουμε αποχώρηση άλλων ανταγωνιστών που και αυτοί θα ήθελαν συνδιαφήμιση;;;

    • Θα είναι εις βάρος του νησιού εάν δώσουμε παραδάκι στην Ryan Air ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΤΗΣΕΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΎ ΌΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.

      Από την μια οι μπαταξίδες ΚΑΪΣΕΡΛΗΣ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΕΒΕΔ που ακόμα χρωστάνε, από την άλλη ο ΣφΥΡΙΖΑ που δεν έχει αφήσει φράγκο στους επαγγελματίες για να συνεισφέρουν στο νταβατζιλίκι και τέλος ο αλλοπρόσαλλος ΚΥΡΙΤΣΗΣ που την μια τσακώνεται και διώχνει την Ryan Air και την άλλη ζητά ελεημοσύνη από τους πολίτες για να την φέρει ξανά… – Αλεξίκακος-

      • Χωρίς Αεροπορικά δρομολόγια εσωτερικού ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΦΡΑΓΚΟ στην Ryan Air.

        Μήπως ο δήμαρχος μας βρήκε ευκαιρία να φορτώσει στους επαγγελματίες τον λογαριασμό όταν από την δήθεν αύξηση των τουριστών πόλης και του τζίρου των επιχειρήσεων ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΤΟ 58-65%;;;

      • ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, Περιφέρεια, Δήμος και ΕΒΕΔ δεν κάνουν ΤΙΠΟΤΑ για να σταματήσει η εκμετάλλευση των ΝΗΣΙΩΤΩΝ από το ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ της Aegean air.

        Ο τοπικός βουλευτής παπαρολογεί για την δήθεν νησιωτικότητα του ΣφΥΡΙΖΑ αυτή που ότι οι νησιώτες πληρώνουν πανάκριβα αεροπορικά και καραβίσια εισιτήρια και έχουν ΦΠΑ 24 %. Ίσως πιστεύει ότι όλοι εισπράττουν τον μισθό και την σύνταξη που αυτός ο βολεμένος παίρνει… ΛΑΪΚΙΣΤΕΣ που μόνο στα λόγια λύνουν τα προβλήματα.

    • Η Ryan Air ΦΈΡΝΕΙ πελάτες ΚΑΙ για τα All inclusive. ΓΙΝΑΜΕ ΒΆΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΓΎΡΩ ΝΗΣΙΑ. ΤΖΆΜΠΑ ΦΡΑΓΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΠΤΗΣΕΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΎ;;;

      Εκεί είναι το ζουμί Κυρίτση μπας και πέσουν οι εξωφρενικές τιμές του μονοπωλίου της Aegean και όχι το ΠΑΡΑΜΥΘΙ ότι φέρνει πελάτες μόνο για τα ξενοδοχεία πόλης. Φυσικά στο νταβατζιλίκι θα πρέπει να συνεισφέρουν και τα άλλα νησιά αναλογικά καθώς και η Περιφέρεια και ο Δήμος μας που εισπράττει από τους επαγγελματίες πολλαπλάσια τέλη από τον Γενάρη και αύξηση…, δήθεν λόγω παράτασης συμβάσεων των υπαλλήλων της καθαριότητας…. -Αλεξίκακος –

    • στο υπουργείο τουρισμού είναι γνωστό από πέρυσι ότι το 2018 θα επιστρέψει η ryan air στην Κω. Από εκεί το έχουν πει στο Σιφάκη και ο κυρίτσης τώρα παίζει για να ο εμφανίσει δικό του «έργο»

    • Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ Ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΙΦΑΚΗ ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΣΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟ.

  2. KYRITSHS Ο ΑΡΧΙΨΕΥΤΑΡΑΣ!Ποια είναι τα σχέδια της Ryanair για την Ελλάδα ΤΟ 2018.

    Σε ερώτηση για τo ποια είναι τα σχέδια της εταιρείας για το 2018 σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, o εμπορικός διευθυντής της Ryanair ανέφερε ότι «αυτή τη στιγμή φτιάχνουμε το πρόγραμμά μας για το καλοκαίρι του 2018 που θα καθοριστεί από τις τιμές των αεροδρομίων σε όλη την ευρωπαϊκή αγορά. Στην περίπτωση απουσίας αναπτυξιακών πρωτοβουλιών στην Ελλάδα, είναι πιθανόν η Ryanair να εστιάσει την ανάπτυξή της στην ελληνική αγορά μόνο κατά τους μήνες αιχμής και να εξετάσει την προοπτική πρόσθετων περικοπών κατά την ενδιάμεση περίοδο μεταξύ χαμηλής και υψηλής ζήτησης».http://www.economy365.gr/article/41451/poia-einai-ta-shedia-tis-ryanair-gia-tin-ellada

  3. ΚΥΡΙΤΣΗ!!!! +15% οι τουρίστες κρουαζιέρας στην Κέρκυρα!!ΕΔΩ ΜΗΔΕΝΙΣΕΣ ΤΙΣ ΑΦΙΞΕΙΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ!

    Αύξηση 15,2% παρουσίασε ο αριθμός των επισκεπτών κρουαζιέρας για το δεκάμηνο του ‘16 με 664.747 επιβάτες έναντι των 576.832 το αντίστοιχο διάστημα του 2015, με 87.915 περισσότερους.Οι προσεγγίσεις αντίστοιχα σκαρφάλωσαν τις 448 έναντι των 382 την περσινή χρονιά, σημειώνοντας αύξηση 17,3% με 66 κρουαζιερόπλοια περισσότερα.http://www.tornosnews.gr/permalink/20688.html

  4. ΚΥΡΙΤΣΗ!!!! Ryanair: Πτήσεις από Φρανκφούρτη στη Δ.Μεσόγειο.ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ FRAPORT!!!

    Mε δυο αεροπλάνα B737-800s και χαμηλότερες χρεώσεις η Ryanair ξεκινά από τον Μάρτιο αρχικά καθημερινές πτήσεις από το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης προς την Πάλμα, Μάλαγα, Αλικάντε και Φάρο στο Αλγκάρβε της Πορτογαλίας. Η συμφωνία με τη Fraport, που διαχειριζεται το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, το μεγαλύτερο της Γερμανίας, ανακοινώθηκε χθες Τετάρτη.AKOMA KOIMOYNTAI KYRITSHS-SIFAKIS!!!ΜΕΓΑΛΟΙ ΨΕΥΤΑΡΑΔΕΣ!!! http://www.tornosnews.gr/permalink/20625.html

  5. ΚΥΡΙΤΣΗΣ Ο ΑΡΧΙΨΕΥΤΑΡΑΣ.ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΝΑ ΦΡΙΞΕΤΕ.ΣΠΑΤΑΛΑΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ.ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΦΟΡΟ ΓΙΑ RYANAIR!!!

    Σε λαϊκές συνελεύσεις στις κοινότητες του νησιού προχωράει η δημοτική αρχή προκειμένου να καταρτιστεί το τεχνικό πρόγραμμα έργων για το 2017 , που θα περιλαμβάνει συνεχιζόμενα και νέα έργα όπως επίσης και τις προτάσεις των πολιτών. Το συνολικό ποσό ανέρχεται στα 12 εκ. 344.482 ευρώ για όλο το νησί και περιλαμβάνει χρηματοδοτούμενα συνεχιζόμενα έργα, χρηματοδοτούμενα νέα έργα και από ίδιους πόρους συνεχιζόμενα και νέα έργα, έτσι όπως παρουσίασε η προϊσταμένη των τεχνικών υπηρεσιών κ. Έφη Αναγνωστίδου.Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΝΙΣΕ. Ο Δήμος της Κω όπως τόνισε ότι έχει σήμερα ταμείο 5.700.000 , και είναι ο μοναδικός Δήμος που κάνει μικρά έργα από ίδιους πόρους. Υπάρχει μία καλή διαχείριση ώστε να καλύπτονται βασικές ανάγκες όπως πχ η καθαριότητα και μικρά έργα στις κοινότητες.http://www.aegeanews.gr/featured/14192/pics-vid-laiki-sinelefsi-kardamenas-g-kiritsis-nea-platia-4-mines-polla-erga-apo-idious-porous/

  6. ολοι οι φορεις μακρια απο τον κυριτση γιατι ενδιαφερεται μονο για τους χορηγους.εκλεισε τον εφτ για να μην ξωφλησει

    την ryanair για να την αναγκασει να φυγει οπως και εγινε. υποχθονιος εκδικητικος σπερνει τον διχασμο.ΟΛΟΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

  7. ΚΑΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΡΗΜΑΔΙΟ!!!!ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ!!!ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΕΝΑΚΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ.ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ.ο κυριτσης ρημαξε το νησι.εκλεισε τον εφτ,εδιωξε την RYANAIR ,εδιωξε τα κρουαζιεροπλοια ,εριξε φορους στις επιχειρησεις νοικοκυρια,
    ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ

  8. Μιλάμε για ολοστρόγγυλη νταμιτζάνα ,που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για χρήση κουμπαρά,αν δημιουργήσεις μίαν λύση της συνέχειας του δέρματος εις την κορυφή,μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως γλάστρα καλλωπιστικού ή μυρωδικού φυτού,μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως καρυοθραύστης,επίσης σαν αποθηκευτική στάμνα για μεταφορά υγρών και νερού,σαν πορτατίφ με την ανάλογη επάλειψη βερνικιού ,αλλά και ως καρπαζοσυλλέκτης….η χρήση ως αποθηκευτικού μυελού αποκλείεται λόγω έλλειψης!!!!

  9. Ένας σχολιαστής για όλα τα παραπάνω σχόλια. Κύριε σχολιαστή δεν μας ενδιαφέρει το μίσος σου για τον Κυρίτση αλλά το καλό του τόπου. Εδώ διαβάζουμε μια συνέντευξη ενός επιχειρηματία που κοιτάει το συμφέρον της εταιρείας του. Δεν είναι κάποιο φιλανθρωπικό ίδρυμα, ούτε ασκεί πολιτική. Συμφέρει να πετάξω; θα πετάξω, αν με χρεώσετε παραπάνω θα πάω αλλού. Η Easyjet και οι άλλες εταιρείες δεν πετάνε στην Κω με χασούρα, κερδίζουν και αυτές αυτά που θέλουν. Φυσικά χρειάζεται κάποιος πάρα πολύ ικανός (από την Ελληνική πλευρά) για να μπορέσει όλα αυτά να τα κρατήσει σε ισορροπία και δεν μπορεί να είναι πολιτικός.

  10. ΛΛΑΔΑ.ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ(ΜΑΡΙΝΕΣ,ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΚΛΠ) ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΑΥΡΑ

    ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ,ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ,ΕΤΑΙΡΙΕΣ SECURITY?ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΚΑΤΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΣΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ,ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ,SECURITY.ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ 1250 ΕΥΡΩ ΜΙΣΘΟ ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΑ 650 ΕΥΡΩ!!!!ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ 1250 ΕΥΡΩ !! ΤΟΝ ΜΗΝΑ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΣΟΝ 100.000 ΕΥΡΩ ΜΑΥΡΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ!!!!!!ΠΟΙΟΙ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ?ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ,ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΜΑΡΙΝΩΝ,ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΚΛΠ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ?ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ?ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΙ ΛΕΝΕ?ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ?ΤΟ ΙΚΑ?Η ΕΦΟΡΙΑ?ΤΟ ΣΔΟΕ?Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ?ΚΥΡΙΕ ΚΙΑΡΗ ΨΑΞΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΩ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΡΙΝΑ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ?ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΕΔΩ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ?ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ.

  11. Ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΚΑΤΩΡΘΩΣΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΘΛΟ.ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΠΟ ΑΠΡΙΛΙΟ-ΟΚΤ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ 7 ΜΗΝΕΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΙΟΥΛΙΟ -ΣΕΠ ΔΗΛΑΔΗ 3 ΜΗΝΕΣ!!!!!ΡΗΜΑΞΕ-ΝΕΚΡΩΣΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟ ΝΗΣΙ
    μονο τα IN CLUSIVE θα δουλεψουν γιατι ο κυριτσης με την βασω διελυσαν την δεας και δεν εχει δρομολογια
    ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ.ΕΡΗΜΗ ΠΟΛΗ ΕΡΗΜΟΙ ΔΡΟΜΟΙ.κυριτση 3 χρονια εργο μηδεν στο νησι.διωχνεις την RYANAIR διωχνεις τα κρουαζιεροπλοια εκλεισες τον ΕΦΤ εφερες την μαυρη νυχτα στο νησι.ΕΡΗΜΙΑ ΠΑΝΤΟΥ.ΚΡΑΝΙΟΥ ΤΟΠΟΣ.ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΠΑΛΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΕΘΝΩΣ ΡΕΖΙΛΙ.ΓΕΩΡΓΙΕ Η ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ. ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ ΟΛΟΥΣ.ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ?ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΟΥΑΟΥ?

  12. Κύριε Κιάρη επειδή όλα τα ονόματα υπάρχου στο διαυγεια και έχουν δημοσιευθεί θα ήθελα να μην κοπεί το σχόλιο μου. Σας ευχαριστω.
    1 Κλιματιστικά στην επιχειρηση της κυριας ….
    2 μπογιές και είδη κιγκαλερίας στην επιχειρηση της κυριας ……
    3 υπολογιστές και συντηρήσεις σττον κ……..
    4 Μπριζόλες μάλιστα μπριζόλες τις οποίες κατηγορεί δήμαρχος στην επιχειρηση του κ…..
    5 λιπαντικα συντηρηση,φουρνοι του σφαγειου στην επιχειρηση της κυρίας …..
    6 βαψιμο μικροαντικειμένων στον κ…….
    7 μεταφορές αλληλογραφίας από επιχειρηση σε επιχειρηση η επιχειρηση του κυρίου ….
    8 φεστιβαλ φιλαρμονικω στην κυρία ……
    9 ηχητική και φωτιστική κάλυψη του φεστιβαλ μετά την επισήμανση του αρχιμουσικού(υπάρχει στο διαυγεια κυριε Κιάρη) στον κ……..υποψήφιας του κυρίου δημάρχου και σημερινή γραμματέας.
    Όλα τα παραπανω ονόματα είναι μέλη διοικητών συμβουλιων και ενεργοι δημοτικοι-κοινοτικοι συμβουλοι.Ο νόμος ξεκάθαρα αναφέρει μέχρι και συγγενείς β΄βαθμου πως υπάρχουν συγκρουσή συμφερόντων.

  13. Ανάθεση 5 χιλιάδων ευρώ στον ........... για την συντήρηση υπολογιστών και server της μαρίνας.

    μετα τις μπογιες και τα κλιματιστικα ηρθα και οι υπολογιστες,και εντελως τυχαια…..σε υποψηφιο με την δυναμη αλλαγης.κριμα κυριτση κριμα.Πραγματικα δεν με ενδιαφέρει αν ολα εγιναν ΝΟΜΙΜΑ.Με ενδιαφέρει οτι τις απευθειας αναθεσεις τις παίρνουν ανθρωποι που ηταν υποψήφιοι στις δημοτικες εκλογές με την παραταξη του ταξιδευτή-Κυριτση ή ειναι εκλεγμένοι δημοτικοι σύμβουλοι οπως οι: …………………………Ειναι απαράδεκτο τις αναθεσεις να τις παίρνουν οι οικογενειακες επιχειρήσεις τους,προκαλουν την τοπική κοινωνία.https://kosinfo24.wordpress.com/2017/07/01/%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-5-%CF%87%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%80-%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B2%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CE%B3/#more-21541

  14. κυριτση δεν ακουσες τους δημοτες που σε ψηφισαν και σε στηριξαν.ΤΩΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ

    Η ΚΥΡΙΑ ΡΟΥΦΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.ΘΑ ΣΟΥ ΜΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΤΡΕΝΑΚΙΑ ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΤΑ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΚΛΠ.

  15. ΔΗΜΑΡΧΕ ΤΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΤΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ

    ΚΑΙ ΣΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΜΕΛΙ!!!!!!!!!!!!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ