Η κυκλοφοριακή μελέτη της Κω, παρουσιάζεται από τον Συγκοινωνιολόγο Αθανάσιο Τσιάνο, σε ανοιχτή συνάντηση, σήμερα Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.
Στην συνάντηση έχουν προσκληθεί, οι δημοτικές παρατάξεις, το σύνολο των τοπικών αρχών και οι Φορείς της Κω, ώστε να συμβάλλουν εποικοδομητικά με τις απόψεις τους στον σχεδιασμό του Δήμου.
Ο Δήμος Κω, όπως είναι γνωστό, έχει αναθέσει την εκπόνηση κυκλοφοριακής μελέτης στον Αναπτυξιακό Οργανισμό ΚΩΑΝ, με στόχο την καλύτερη διαχείριση της κυκλοφορίας, την ασφαλή κίνηση πεζών και οχημάτων των προγραμματισμό αναγκαίων έργων και την αναβάθμιση της καθημερινότητας των πολιτών.
Οι βασικοί άξονες όπως επισήμανε ο κ.Τσιάνος, στηρίζονται κυρίως στην εφαρμογή της ιεράρχησης του οδικού δικτύου και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, μονοδρομήσεις, σύνδεση ποδηλατοδρόμων, επέκταση του ποδηλατικού δικτύου, κυκλικοί κόμβοι, αισθητική αναβάθμιση , ανάπλαση και παρεμβάσεις από το Δήμο , οργάνωση και διαχείριση κυκλοφορίας και στάθµευσης στο κέντρο, βελτίωση των συνθηκών κίνησης των πεζών και ιδιαίτερα των ατόµων που εµπίπτουν σε ειδικές κατηγορίες (όπως παιδιά, ηλικιωµένοι, ΑΜΕΑ κ.λ.π.). κτλ. Προτείνετε κλείσιμο του λιμανιού τη θερινή περίοδο σε ώρες αιχμής ( εξαιρούνται τα ταξί και τα οχήματα ασφαλείας).
Ο κ. Τσιάνος παρουσίασε προτάσεις για κομβικά σημεία της πόλης.
Ερωτήματα Φορέων
Βασίλης Πλατώνης Διοικητής Τροχαίας Κω: Από πλευράς τροχαίας, υπάρχει συνεργασία με τη Δημοτική Αστυνομία και θα εφαρμοστεί ο Κ.Ο.Κ
Γιώργος Σεγραίδος Πρόεδρος ΣΕΠΕ Κω: Aν έχει προβλεφθεί χώρος και χρονοδιάγραμμα για γρήγορη εκφόρτωση στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος
Ηλίας Σιφάκης Επικεφαλής παράταξης Δύναμη Αλλαγής: Έθεσε το ζήτημα αν ερωτήθηκαν οι εμπλεκόμενοι φορείς για να κάνουν επισημάνσεις , ενώ έθεσε ερωτήματα για κάποιους κόμβους, όπως και δεν ακούστηκαν τα προβλήματα κυκλοφοριακής ρύθμισης αναφορικά με τα βαρέα οχήματα, τα ΚΤΕΛ, τα λεωφορεία στο λιμάνι και στην Σένγκεν και γενικότερα ποια η στόχευση της κυκλοφοριακής ρύθμισης και ποια η μελέτη εφαρμογής του σχεδίου.
Στα όσα έθεσε ο κ.Σιφάκης, ο δήμαρχος επισήμανε πως υπάρχουν στάδια εφαρμογής της μελέτης ανάλογα με την ωρίμανση τους κατά περίπτωση. Αναφορικά με την αυξανόμενη ζήτηση των αυτοκινήτων σε συγκεκριμένα σημεία επισήμανε πως υπάρχει σχεδιασμός και συγκεκριμένα για την Σένγκεν , σημείωσε πως θα μεταβεί στην ΑΘήνα αύριο για αξιοποίηση του κτιρίου της ΔΕΔΔΗΕ αλλά και ολόκληρης της περιοχής κτλ. Αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη να γίνει διάνοιξη των περιμετρικών οδών για να υπάρξει αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας.
Μανώλης Κίννας Πρόεδρος Ιδιοκτητών ταξί: Θα έπρεπε να είχαμε την μελέτη στα χέρια μας για να μελετηθεί σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ.Κίννας. Αναφέρθησε στα πρακτικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ταξί με την επιβίβαση και αποβίβαση, τόνισε πως είναι υπέρ του κλεισίματος του λιμανιού, ενώ έθεσε τον προβληματισμό για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Δαυίδ Χατζηδαυίδ Επιχειρηματίας Μεταφορικής: Επισήμανε συγκεκριμένα σημεία που υπάρχουν προβλήματα στη διέλευση βαρέων οχημάτων, για την Σκεύου Ζερβού τόνισε πως είναι σημείο εισόδου και χρειάζεται παρέμβαση, ενώ εξήρε την μελέτη για τις παρεμβάσεις στην Μαρίνα Κω.
Απόστολος Παπαποστόλου Επιχειρηματίας Μεταφορικής: Εξέφρασε προβληματισμούς για τη διέλευση των βαρέων οχημάτων σε συγκεκριμένα σημεία. Με τον κ.Τσιάνο να απαντά πως μπορούν τα βαρέα οχήματα να χρησιμοποιούν τα σημεία επιβίβασης αποβίβασης των ταξί . Επίσης τόνισε πως η μελέτη αφορά στην εφαρμογή του σχεδίου με ορίζοντα πενταετίας , σημείωσε πως είναι μια μελέτη που δεν λύνει όλα τα προβλήματα αλλά δίνει σημαντικές λύσεις. Σημείωσε πως πρέπει να εξεταστούν τα ενδεχόμενα διάνοιξης περιφερειακών δρόμων, για τα ηλεκτρικά οχήματα δεν επηρεάζει σε κάτι η μελέτη.
Εκπρόσωπος οδηγών τουριστικών λεωφορείων: Τόνισε πως η ελεγχόμενη στάθμευση και η αστυνόμευση θα βοηθήσουν, ενώ έθεσε τον προβληματισμό της διέλευσης των μεγάλων οχημάτων από το Πλατάνι στο Ασκληπιείο με το δήμαρχο να απαντά πως το σημείο αυτό δεν έχει μπει στην κυκλοφοριακή μελέτη, αλλά διερευνώνται λύσεις. Δημήτρης Σαράντης Πρόεδρος Τουριστικού τμήματος ΕΒΕΔ: Τόνισε πως η μελέτη θα πρέπει να εκτελεστεί άμεσα από τη δημοτική αρχή γιατί κάθε χρόνο σημειώνεται αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου.
Σάκης Χατζηπέτρος Πρόεδρος ΔΚ Κω: Έθεσε ερωτήματα για τις ταχύτητες σε γειτονιές, αύξηση στις θέσεις ΑΜΕΑ, ποιά η προτεραιότητα ανακούφισης του κυκλοφοριακού προβλήματος και αν υπάρχει η δυνατότητα κλεισίματος του λιμανιού. Ο κ.Τσιάνος απάντησε πως είναι συγκεκριμένες οι θέσεις και οι προϋποθέσεις για θέσεις ΑΜΕΑ από την νομοθεσία . Για τις γειτονιές τόνισε πως υπάρχει σχεδιασμός με τις διαγραμμίσεις, διαχείριση στάθμευσης και κυκλοφοριακή ρύθμιση που αποφασίζεται από το δήμο. Παναγιώτης Βασιλείου Κοινοτικός Σύμβουλος: Επηρεάζεται η μελέτη από την αυξητική τάση του τουρισμού και πως θα γίνεται το κλεισιμο. Ο κ. Τσιάνος επισήμανε πως το πάρκινγκ της Caza Romana δίνει λύση, όπως η διάνοιξη περιφερειακού δρόμου και το κλείσιμο λιμανιού και οδό Ιπποκράτους. Ο κ.Βασιλείου επισήμανε πως η πολιτική κατεύθυνση της κυκλοφοριακής μελέτης είναι προς την σωστή κατεύθυνση, όπως και οι επισημάνσεις από τους φορείς και θα πρέπει ο δήμος να τις εφαρμόσει άμεσα.
Λιμενάρχης Κω: Σημαντική η μελέτη, το λιμεναρχείο το αφορούν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο λιμένα και εξέφρασε την εμπειρία του ότι σε όλες τις μεγάλες πόλεις κλείνει ο δρόμος του λιμένα συγκεκριμένες ώρες .
Πρόεδρος ΒΑΚΟΥΦ Κω κ. Ελβάν Κοτζαογλάν: Έθεσε ερώτημα για το αν θα παραμείνει το ΚΤΕΛ και αν θα μπουν φορτιστές για τα ηλεκτρικά οχήματα και ελεγχόμενη στάθμευση
Σταύρος Αξαρλής Εκπρόσωπος Φαρμακοποιών: Aν θα υπάρξουν χώροι στάθμευσης μπροστά από τα φαρμακεία
Εκπρόσωπος 80 ΑΔΤΕ: Η συντήρηση των δρόμων και το στένεμα τους δημιουργεί πρόβλημα στην έλευση των μεγάλων οχημάτων του στρατού
Κατερίνα Χατζηθωμά Αντιδήμαρχος Παιδείας: Ακούστηκαν σημαντικές παρεμβάσεις στην μελέτη ειδικά για τα σχολεία σε Σ. Ζερβού και Παπαναστασίου, ενώ έθεσε το ερώτημα με την οδό Ιπποκράτους για τη διέλευση των οχημάτων για επιβίβαση αποβίβαση των μαθητών.
Γιώργος Χρυσουλάκης Πρόεδρος ΤΕΕ Κω: Επισήμανε την βέλτιστη αξιοποίηση των δεδομένων στην μελέτη και επικρότησε την επέκταση και τη διασύνδεση των ποδηλατοδρόμων. Σημείωσε την ανάγκη της άμεσης εφαρμογής της κυκλοφοριακής μελέτης για να μην ξεπεραστεί ως μελέτη με βάσει τα δεδομένα του νησιού. Και επισήμανε την ανάγκη της διάνοιξης των περιμετρικών δρόμων , που θα εξυπηρετήσει και τα βαρέα οχήματα.
Ο δήμαρχος ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους για τις επισημάνσεις, τόνισε πως η ελεγχόμενη στάθμευση θα συζητηθεί σε δημόσια διαβούλευση και επισήμανε πως αυτή η μελέτη αντανακλά στην ποιότητα της καθημερινότητας των πολιτών και στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.
πηγη: https://www.kostv.gr/nea/politiki/32330-i-parousiasi-tis-kykloforiakis-meletis-stin-ko
μποτιλιάρισμα στις 19:30 έκανε ο καθε οδηγός 20 λεπτά να διασχίσει τον δρόμο
.. ουρές παντού στην πόλη και στην έξοδο.παρτε μέτρα μείωση των ενοικιαζόμενων – μέγιστο όριο.
Το να πάρει μέτρα να μην περνεις το αμάξι να γυρνάς τριγύρω άσκοπα το σκευτηκες;
Εισαγγελέας υπάρχει?
Αν τιμωρηθεί ένας μια φορά, ο επόμενος θα το σκεφτεί πολύ να …παραστρατησει.
Και βέβαια όσοι υπογράψανε για να εγκριθεί το φιάσκο αυτό.
Έτσι βγαίνουν τα φράγκα μάγκες.
χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα
τα εργα στο νησί.Οπως ΧΥΤΑ αντιπυρικες ζώνες αφαλάτωση συγκοινωνίες ,αξιοποίηση οινοποιειου ,αβικω ,ναυτικου ομιλου ,αλεξαντερ φασιον, για την επιλυση του κυκλοφοριακου, για το χωροταξικο-πολεοδομικο σχεδιο ,για το κολυμβητηριο , τον μολο για τα κρουαζιεροπλοια ,νέο κτήριο αφιξεων-αναχωρήσεων στο λιμάνι,εγκαταστάσεις SEGEN ,επέκταση μαρίνας,για τα καινουργια σχολεια 60 αίθουσες προκατ!!!,για τους δρομους,για την καθαριοτητα.για την απομάκρυνση του ΚΤΕΛ για την υγεια,για τις λακούβες
άλλη μια μελετη για ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ για να δικαιολογηθεί η ΚΟΑΑΝ , χωρίς ουσία , χωρίς να ερωτηθούν και να την γνωρίζουν οι φορείς , ένα παλι ότι να ναι απλα για το θέαμα ,
Ισχυρή …Κως , μπορείς να πας το νησί μας και ποιο κάτω
Ναι είναι όλες οι παρεμβάσεις σημαντικές και δείχνουν να κάνουν πιο εύκολη τη κυκλοφορία.Ναι λείπουν πάρκινγκ σαν πρώτη παρατήρηση.Δευτερη υπάρχει εντολή να μην πειραχτεί το ΚΤΕΛ;Τι είναι αυτό το πράγμα ρε παιδιά στο κέντρο της πόλης;όλα αυτά τα μεγάλα λεωφορεία γιατί;Να μην περπατάει ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ ;Ο ειδικός δεν εντόπισε το πρόβλημα;Αν δεν είχε εντολή δε τον βλέπω και πολύ ειδικό.
ανυπαρκτος ο δημοσ.μονο μικρορουσφετια.
Ο Δήμος Κω είναι ο μοναδικός Δήμος στο Νότιο Αιγαίο που δεν υποβάλλει φακέλους με έργα για το νησί ,ενώ η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στέλνει προσκλήσεις για υποβολή φακέλων με έργα για να ενταχθούν.Το αποτέλεσμα είναι να υπάρχουν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ αδιάθετα όπως φαίνεται στους παρακάτω συνδέσμους της περιφέρειας.Ο Δήμος Κω πρέπει να υποβάλλει φακέλους για κτήριο αφίξεων και αναχωρήσεων στο λιμάνι, για κατασκευή καινούργιων εγκαταστάσεων SEGEN, μόλου για κρουαζιερόπλοια, master plan για το λιμάνι και έχει λάβει επιχορήγηση 1.000.000 ευρώ για μελέτες, επέκταση μαρίνας, αξιοποίηση οινοποιείου, αβικω, αλεξαντερ φασιον, έργα οδοποιίας, κατασκευή καινούργιων σχολείων, κολυμβητήριο με κλειστό γυμναστήριο και έργα στα χωριά.https://aegeanews.gr/news/ta-en-dimo/539058/anagnostis-giati-dimos-den-ypovallei-fakelous-erga-stin-perifereia/
ωχ….ωωχ…ωωωχχχ… θα γινει επιστημονικη …..!!!!
αυτο που στην ψωροελλαδα….ενω η λυση ειναι να φτιαχτουν νεοι δρομοι ή να συντηρηθουν καλυτερα αυτοι που υπαρχουν ….και ως διαμαγειας πολιτικοι…. και «ειδικοι»… κοιτανε οοολες τις αλλες » λυσεις-ημιμετρα» εκτως απο το να κανουν αυτο που πρεπει!!!!! εχει αναδειχτει σε επιστημη στην ελλαδα!!!!
ετσι θα αποσυμφορηθει η πολι απο τις νταλικες.μεταφορα εκτος πολεως τα κτελ.
Σε άμεση προτεραιότητα υλοποίησης, από την πρώτη εβδομάδα ανάληψης των καθηκόντων της, θέτει η νέα δημοτική αρχή τις διαδικασίες επικαιροποίησης της κυκλοφοριακής μελέτης.
Η μελέτη θα καταδείξει τις αναγκαίες παρεμβάσεις για την ανακούφιση του ιστορικού κέντρου της Κω και της πόλης στο σύνολό της, από τον κυκλοφοριακό φόρτο. Τη δυνατότητα εφαρμογής συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης και μέτρα διευκόλυνσης της κυκλοφορίας για ενίσχυση της τοπικής οικονομίας……..https://aegeanews.gr/featured/284453/epikairopoiisis-kykloforiakis-meletis-ksekinisan-metriseis-kykloforiakou-fortou/
ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΛΑΚΟΥΒΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΙΟ ΕΙΔΙΚΟ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΤΕ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
για το κυκλοφοριακο!!!!πληρωνε δημοτη μελετες του αερα…….Το προϋπολογιζόμενο ποσό για την εν λόγω επικαιροποίηση της κυκλοφοριακής μελέτης αυξήθηκε στα 74.000 ευρώ.(στοιχείο από τον προϋπολογισμό του 2021 που ακόμα δεν έχει εγκριθεί)…….https://aegeanews.gr/news/ta-en-dimo/371529/kykloforiaki-meleti-olo-nisi-diki-mas-protasi-alli-mia-entyposiaki-anathesi-erimin-tou/
Το νησί χρειάζεται κυκλοφοριακή μελέτη σε όλο του το μήκος και πλάτος για λόγους αναγκών και ισόρροπης ανάπτυξης και όχι μόνο στην πόλη της Κω.
Αυτή η μελέτη θα μπορούσε για εύλογους λόγους να υλοποιηθεί σε συνεργασία με την Περιφέρεια η οποία θα μπορούσε να αναλάβει και το κόστος………………………https://aegeanews.gr/news/ta-en-dimo/371529/kykloforiaki-meleti-olo-nisi-diki-mas-protasi-alli-mia-entyposiaki-anathesi-erimin-tou/
Κόμβος στον οποίο έχει Stop αυτός που μπαίνει δεν είναι κόμβος που θα ομαλοποίηση την κυκλοφορία…
Είναι Greek καρακιτσαριο!
Αν εννοείς στους κυκλικούς κόμβους, παντού στον κόσμο αυτό γίνεται πλέον, με μόνη διαφορά ότι χρησιμοποιείται η πινακίδα παραχώρησης προτεραιότητας (Ρ-1 του Κ.Ο.Κ.) και όχι οι πινακίδες STOP! Δεν ισχύει πουθενά πλέον να έχει προτεραιότητα αυτός που εισέρχεται στον κύκλο. Εκτός βέβαια και αν αυτό που εννοείς είναι η χρήση των πινακίδων STOP, που όντως είναι ελληνική συνήθεια την οποία κάποια στιγμή πρέπει να την αλλάξουμε.
στην πιάτσα ροτόντα έβαλαν stop σε αυτούς που είναι μέσα στον κύκλο!!!
Πιάτσα Ροτόντα=Greek Καρακιτσαριό
Αυτές είναι μελέτες, όχι παίζουμε. Πόσο πήγε το μαλί είπαμε ?
αμ πως τι κανουμε? ριξτε σανο στους δημοτες κουτοχορτο χαχαχαχα
Στον κόμβο της μαρίνας αν δεν γίνει διαπλατυνση του δρόμου στην έξοδο προς Μακρυγιάννη, να μπορούν να περνάνε ταυτόχρονα δύο μεγάλα όχηματα, είναι άστοχη όλη η παρέμβαση (εκτός το οικονομικό ωφελος που θα έχουν κάποιοι)!
Θα κλείσει η Ιπποκράτους και θα γεμίσουν με αυτοκίνητα όλες οι άλλες οδοί. Απλά γιατί κάποιοι βαφτίζουν εμπορικό κέντρο όποιο σημείο της πόλης γουστάρουν.
Το κλείσιμο λιμανιού…..
Οι πιο εμπλεκόμενοι φορείς δεν ήταν εκεί…
Εκπρόσωποι
1. Εστίασης
2. Έμποροι τροφίμων και ποτών
πείτε μας πώς και τι ώρες θα γίνονται οι παραδόσεις
Όταν ο δεν γνωρίζετε πώς και τι ώρες δίδονται οι παραγγελίες πως μπορείτε να εκφέρεται γνώμη .
Τι νομίζετε ότι όλοι οι επαγγελματίες ξυπνάνε τα χαράματα ή έχουν προγραμματίσει τις παραγγελίες από το βράδυ….
Με τις ατέλειωτες ώρες εργασίας το καλοκαίρι δεν είναι ρομπότ οι επαγγελματίες εστίαση αλλά ούτε οι επαγγελματίες μεταφορείς τροφίμων και ποτών….
Είναι άνθρωποι με όρια τα οποία τα ξεπερνάνε καθημερινά ώστε να φέρουν εις πέρας την αποστολή τους.
Γιατί δεν μπήκε σε δημόσια διαβούλευση!!
Γιατί δεν ενημερώθηκαν οι επαγγελματίες μεταφορείς τροφίμων και ποτών..
Ήδη είναι δύσκολη η παράδοση εμπορευμάτων όταν δεν υπάρχουν χώροι προσωρινής στάθμευσης…
Μια φορά να γίνει πρόβλεψη και μελέτη και πρόταση από τους επαγγελματίες ή τουλάχιστον να είχαν την μελέτη σας πρίν ώστε να μπορούν να έχουν χρόνο μελέτης και έρευνας προκειμένου να σας προτείνουν βελτίωσης ή παρατηρήσεις επί του σχεδίου.