Ηχητικό ντοκουμέντο: Ακούστε τις μοιραίες εντολές του σταθμάρχη πριν από την τραγωδία

38
4605

Στους 43 οι νεκροί, με DNA γίνονται οι αναγνωρίσεις

Τους έστειλε στη γραμμή της καθόδου προς Αθήνα και τους ευχήθηκε «καλή συνέχεια» – Ξέχασε να «κλειδώσει» το τρένο στην άνοδο προς Θεσσαλονίκη

Τον διάλογο μεταξύ των μηχανοδηγών της αμαξοστοιχίας Ιntercity 62 και του σταθμάρχη της Λάρισας αποκαλύπτει το «Πρώτο Θέμα»: όπως προκύπτει από τις σύντομες συνομιλίες, ο σταθμάρχης χωρίς να το αντιλαμβάνεται τους δίνει εντολή να μπει στην παρακαμπτήριο και να συνεχίσει το ταξίδι του από τη γραμμή Θεσσαλονίκη – Αθήνα, στην οποία ήδη εκινείτο η εμπορική αμαξοστοιχία.

Οι οδηγοί δεν παραξενεύτηκαν με το κόκκινο φωτόσημο που έβλεπαν μπροστά τους, καθώς το σύστημα φωτοσήμανσης δεν λειτουργεί. Μάλιστα, όπως έλεγαν σιδηροδρομικές πηγές, ο σταθμάρχης δεν αντελήφθη καν ότι το τρένο μπήκε στην αντίθετη γραμμή, οπότε δεν υπήρχε πιθανότητα να διορθώσει το λάθος του στα λίγα λεπτά που απέμεναν.

Στο ηχητικό ντοκουμέντο που ακολουθεί αναφέρονται τα εξής:

Μηχανοδηγός – Η Λάρισα ακούει;

Σταθμάρχης – Ακούει. Με 47 νούμερο περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως φωτόσημο εισόδου νέων Πόρων.

Μηχανοδηγός – Βασίλη φεύγω;

Σταθμάρχης – Φεύγεις, φεύγεις.

Μηχανοδηγός – Έγινε, καλό βράδυ.

Σταθμάρχης – Καλή συνέχεια.

Είχε προηγηθεί διάλογος του σταθμάρχη με τον κλειδούχο, ο οποίος είναι αποκαλυπτικός του τι συνέβη:

Υπάλληλος σιδηροδρομικού σταθμού – Βασίλη, να γυρίσω;

Σταθμάρχης – Όχι, όχι άστο όπως είναι γιατί ακολουθεί το 1564.

Υπάλληλος σιδηροδρομικού σταθμού – Έγινε, καλώς, το αφήνω όπως είναι η διαγώνιος.

Η σύντομη αυτή συνομιλία φανερώνει τι πραγματικά συνέβη: Ο κλειδούχος ρώτησε τον σταθμάρχη αν έπρεπε να γυρίσει το κλειδί στην ευθεία -οπότε το τρένο θα συνέχιζε στην κανονική γραμμή, χωρίς πρόβλημα. Ωστόσο, ο σταθμάρχης του είπε ότι επρόκειτο να χρησιμοποιήσει τη διαγώνιο ένα τοπικό τρένο, όπως και συνέβη. Όμως, στη συνέχεια ο σταθμάρχης ξέχασε να γυρίσει το κλειδί, οπότε το Intercity μπήκε στο «αντίθετο ρεύμα».

Οι διάλογοι είναι τυπικοί -καθώς οι μηχανοδηγοί δεν είχαν λόγο να αμφισβητήσουν την εντολή του σταθμάρχη, αφού θεωρούσαν ότι είχε επικοινωνήσει με τον συνάδελφό του στον επόμενο σταθμό, στους Νέους Πόρους και θεώρησαν ότι η γραμμή ήταν ελεύθερη. Σημειώνεται ότι την συγκεκριμένη ημέρα είχαν καταγραφεί αρκετά τεχνικά προβλήματα, με αποτέλεσμα τμήματα των γραμμών να κλείνουν κατά διαστήματα.

Το ίδιο το Intercity είχε ξεκινήσει στις 22.48 με καθυστέρηση 48 λεπτών από τον σιδηροδρομικό σταθμό του Παλαιοφάρσαλου -και έφτασε στο «ραντεβού του θανάτου» με την εμπορική αμαξοστοιχία λίγα λεπτά μετά τις 23.00.

Ο σταθμάρχης, αφού αρχικά υποστήριξε ότι είχε «κλειδώσει» το τρένο στην σωστή γραμμή «αλλά δεν υπάκουσε το σύστημα», παραδέχθηκε το μοιραίο λάθος του στην ανάκριση και βρίσκεται αντιμέτωπος με βαρύ κατηγορητήριο για ανθρωποκτονίες από αμέλεια.

Ειδήσεις σήμερα:

Απίστευτο: Ο Κ.Μητσοτάκης θα εγκαινίαζε σήμερα ακόμα μία «εικονική πραγματικότητα» της κυβέρνησής του: Την τηλεδιοίκηση τρένων Β.Ελλάδος!

Πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, Κώστας Γενηδούνιας: «Ρε τι ζούμε»! Άλλη μια επικοινωνιακή προεκλογική φιέστα είχε ετοιμάσει για σήμερα η…

Στους 56 οι τραυματίες που νοσηλεύονται στα νοσοκομεία – 37 σοροί προς αναγνώριση

Έξι άτομα νοσηλεύονται σε ΜΕΘ στα νοσοκομεία της Λάρισας

larisa_nosokomeio

Δύσκολες στιγμές εξελίσσονται στα νοσοκομεία της Θεσσαλίας και της Μακεδονίας, μετά το τρομακτικό σιδηροδρομικό δυστύχημα που άφησε πίσω του δεκάδες νεκρούς και τραυματίες.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, στα νοσοκομεία νοσηλεύονται πλέον 56 άτομα, τραυματίες του τραγικού σιδηροδρομικου δυστυχήματος στα Τέμπη της Θεσσαλίας αργά χθες το βράδυ.

Ειδικότερα, στο Πανεπιστημιακό νοσοκομειο Λάρισας νοσηλεύονται 21 άτομα, εκ των οποίων 4 στη ΜΕΘ και στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας νοσηλεύονται αλλοι 14, εκ των οποίων 2 στη ΜΕΘ.

Ακόμη 21 τραυματίες νοσηλεύονται στα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης και της Θεσσαλίας. Στο ΑΧΕΠΑ είναι 14 νοσηλευομενοι και άλλοι 3 στο νοσοκομείο Γεννηματάς Θεσσαλονίκης.

Επίσης, 2 νοσηλευόμενοι βρίσκονται στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης και άλλοι 2 στα νοσοκομεία Τρικάλων και Καρδίτσας.

Επιπρόσθετα, στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας βρίσκονται 37 σοροί και 17 σάκοι με μέλη επιβαινόντων, για τα οποία ακολουθείται η διαδικασία αναγνώρισης.

Τραγωδία στα Τέμπη: Καταστολή στη συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της Hellenic Train στη Συγγρού

Τραγωδία στα Τέμπη: Καταστολή στη συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της Hellenic Train στη Συγγρού
EUROKINISSI

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης έξω από τα γραφεία της Hellenic Train στη Λ. Συγγρού. Συγκρούσεις με καταστολή από πλευράς ΜΑΤ.

Συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της Hellenic Train στη Λ. Συγγρού πραγματοποίησαν το απόγευμα της Τετάρτης συλλογικότητες, φοιτητικοί σύλλογοι και πολίτες, για να διαμαρτυρηθούν σχετικά με τις συνθήκες και τα αίτια της τραγωδίας στα Τέμπη.

Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ απηύθυνε κάλεσμα για συγκέντρωση στα γραφεία της HellenicTrain στις 6.30 μμ, ενώ στη συνέχεια προγραμματίστηκε πορεία προς τη Βουλή.

Περισσότεροι από 1.000 διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν στο σημείο, ενώ σηκώθηκαν και πανό που κάνουν λόγο για «δολοφονία».

Λίγο μετά τις 7:00 μμ η αστυνομία έκανε χρήση κρότου-λάμψης εναντίον των διαδηλωτών προχωρώντας σε εκτεταμένη καταστολή.

Η διαδήλωση αυτή την ώρα ανεβαίνει τη Συγγρού. ΜΑΤ έχουν κλείσει τον δρόμο προς τη Βουλή, ενώ συνεχίζουν να κάνουν χρήση κρότου-λάμψης.

Σύμφωνα με την ΓΑΔΑ ομάδα ατόμων πέταξαν πέτρες και μάρμαρα, σπάζοντας τζάμια στα γραφεία της εταιρείας και στη συνέχεια πέταξαν πέτρες και προς τους αστυνομικούς που απάντησαν με χρήση χημικών και χειροβομβίδων κρότου-λάμψης.

Τραγωδία στα Τέμπη: Καταστολή στη συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της Hellenic Train στη Συγγρού
NEWS 24/7 – ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΚΟΥΝΤΟΥΡΗ
Τραγωδία στα Τέμπη: Καταστολή στη συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της Hellenic Train στη Συγγρού
NEWS 24/7 – ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΚΟΥΝΤΟΥΡΗ
Τραγωδία στα Τέμπη: Καταστολή στη συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της Hellenic Train στη Συγγρού
NEWS 24/7 – ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΚΟΥΝΤΟΥΡΗ
Τραγωδία στα Τέμπη: Καταστολή στη συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της Hellenic Train στη Συγγρού
NEWS 24/7 – ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΚΟΥΝΤΟΥΡΗ
Τραγωδία στα Τέμπη: Καταστολή στη συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της Hellenic Train στη Συγγρού
NEWS 24/7 – ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΚΟΥΝΤΟΥΡΗ
HELLENIC TRAIN
HELLENIC TRAIN EUROKINISSI
HELLENIC TRAIN
HELLENIC TRAIN EUROKINISSI
HELLENIC TRAIN
HELLENIC TRAIN EUROKINISSI
HELLENIC TRAIN
HELLENIC TRAIN EUROKINISSI

Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία στον ΟΣΕ για το δυστύχημα στα Τέμπη

Με μαζική συμμετοχή πραγματοποιείται αυτήν την ώρα έξω από τον νέο σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης συγκέντρωση διαμαρτυρίας με αφορμή το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.

Όπως γράφει το grtimes.gr, φοιτητικοί σύλλογοι, οργανώσεις και σχήματα της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς πραγματοποιούν η συγκέντρωση, λίγες ώρες μετά το μοιραίο δυστύχημα, ζητώντας να χυθεί άπλετο φως.

Παράλληλα καταγγέλλουν την πολιτική ιδιωτικοποιήσεων, η οποία όπως λένε απαξιώνει τους κοινωφελείς οργανισμούς και φέρνει τα κέρδη των λίγων πάνω από τα συμφέροντα και την ασφάλεια των πολλών.

Να σημειωθεί πως κάποιοι από τους συμμετέχοντες στην κινητοποίηση άφησαν λίγα λουλούδια μπροστά από την κεντρική είσοδο του σταθμού.

Ακολουθήστε το News 24/7

Ειδήσεις σήμερα:

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

38 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σοβαρά τώρα!!! Ο σταθμάρχης λαρισας θα φταιει? Με τί μεσα.. και τι συνθήκες..δουλευε ο άνθρωπος…. ο μητσαρχ..ο καημός του εινσι η εκλογές να ακυρωθούν ..μην χασει την καρεκλα…. γσμημένε ελληνα

    • μάλλον θα μάθουμε πολλά για τις αδικαιολόγητες δυσλειτουργίες των συστημάτων, τις ευθύνες υπαλλήλων, ανωτέρων και κατωτέρων, τις τυχόν, αμέλειες ή και αδιαφορίες που έγιναν.

      • Δηλαδή αν πας σ ένα βενζινάδικο και σε εξαπατήσει ο υπάλληλος,δεν φταίει ο

        προϊστάμενος του, ο Ιδιοκτήτης, το αφεντικό του, που έχει στις υπηρεσίες του έναν κλέφτη? Ποιος θα σε αποζημιώσει?
        Μου θυμίζεις κάποια ξενοδοχεία 5άστερα που παίρνουν απ το Λιμάνι εργαζόμενους ,σαν το 5άστερο φέτος που μάζεψε γύφτους οι οποίοι κατάκλεβαν τους πελάτες πηδώντας από μπαλκόνι σε μπαλκόνι και τους έστελναν τούρτες δώρο για το χαμένο λάπτοπ.Μην μου πεις ότι δεν τό ξερες?εσένα τουλάχιστον δεν σ έχω για ΝεοΛινάτσα και Μιράντα.

      • Δηλαδή όταν έγινε η κακοκαιρία Barbara και δεν πήγαν στις δουλειές τους Δημόσιοι υπάλληλοι,που στο νησί είχε λιακάδα και άντε τρία μποφόρ ,από που πήραν άδεια?Για να το κάνει αυτό κάποιος στον ιδιωτικό τομέα…

  2. Στις ειδήσεις στο Εξωτερικό λένε ότι φταίνε η μη συντήρηση,η μη αναπλήρωση κλεμμένων υλικών,

    η αρχαιότητα του δικτύου,ότι είναι το πιο ανασφαλές σιδηροδρομικό δίκτυο,έλλειψη υπαλλήλων .Δυστυχώς η πτώχευση της Πατρίδας,η παρατεταμένη προεκλογική περίοδος,δίκτυο χωρίς φανάρια,η επιτροπεία του Έθνους,Εικόνες στο έτος 2023 σκηνές Αφρικής.

  3. αλλά δεν υπήρχαν γιατροί,δεν είχαν ψυχολόγους οι γονείς που περίμεναν να μάθουν για τα παιδιά τους,η ιδιωτική εταιρεία δεν είχε ανοίξει τα γκισέ,δεν ηυπήρχε πληροφόρηση,το Κράτος έστειλε τα ΜΑΤ να φυλάξουν τα γκισέ,φωτογραφίες δυστυχώς μας κάνουν ρεζίλι.Ας μην πάει να ψηφίσει κανένας..άλλοι κάνουν κουμάντο έτσι κι αλλιώς.Δεν υπάρχει τίποτα σ αυτήν την χώρα.

  4. Σκέφτομαι την αγωνία κάποιων γονέων που το παιδί τους ήταν στο τρένο, παίρνουν τηλ. στο κινητό του και δεν χτυπάει, στα νοσοκομεία δεν είναι, δεν ξέρουν που βρίσκεται και περιμένουν να μάθουν νέα από τους αρμόδιους και η πολιτεία έστειλε τα ΜΑΤ.

  5. Ανείπωτη τραγωδία...Αν είναι δυνατόν εν έτει 2023 να γίνονται αυτά.

    Σταματάει το ανθρώπινο μυαλό. Βλέπω σε παραπάνω ποστ ότι οι εταιρείες που ήταν υπεύθυνες για το δίκτυο είχαν επιχορηγήσεις για φωτοβολταϊκά, ανανεώσιμες πηγές κλπ. Προφανώς τα βασικά ηλεκτρονικά συστήματα δεν ήταν αναγκαία…
    Τώρα οι ευθύνες μπαλάκι και κομματική σπέκουλα…
    Eδώ και 6 μήνες ασχολείται με τις δημοσκοπήσεις,με τις εκλογές και αρχ΄΄΄΄ καπαμά.Διαλυμένα τα πάντα.

  6. Στα καιρικά φαινόμενα ,στις φωτιές,στο ΜΑΤΙ έφταιγαν οι άλλοι,αλλά πόσοι ήταν ακριβώς οι επιβάτες και πόσοι είναι οι αγνοούμενοι.
    Πριν 1 μήνα οι υπάλληλοι είχαν στείλει εξώδικο και μίλησαν για δυστύχημα ,στις 7 Φεβρουαρίου,η Ε.Ε καταδίκασε την χώρα που δεν απέκτησε το λογισμικό που θα έσωζε τις ζωές.
    Επίσης τα δύο τσογ..άνια/Μαμούχαλα πρέπει να μην έχουν βήμα στο φόρουμ ξανά.

    • Οι εργαζόμενοι πήραν μια αύξηση και σιώπησαν.Η Ευρώπη μας κυνηγάει από την εποχή ΠΑΣΟΚ για τα τρένα που έρχονταν εκατομυρια και ο ΟΣΕ έμπαινε μέσα.Οι εργαζόμενοι δεν ήθελαν τον εξυχρονισμο για να μην χαθούν θέσεις,ψήφοι και κουραστούν να μάθουν το καινούργιο σύστημα.Εργαζόμενος έκανε το λάθος .Πληρονται να κάνουν μια υπευθηνοι δουλειά.Την έκαναν;Είναι σαν αυτούς που περνάνε με κόκκινο,σκοτώνουν σκοτώνονται και τους φταίει ο Μητσοτάκης,ο Τσιπρας ,ο Παπανδρέου κλπ.Ο ποιο ηλίθιος λαός της Ευρώπης,η καλύτερα η Αφρικανική χώρα που βρίσκεται στη Ευρωπαϊκή ήπειρο.

  7. Η Δικαιοσύνη έβγαζε καταχρηστικές και παράνομες τις απεργίες

    Ενώ είχαν προειδοποιήσει οι εργαζόμενοι για δυστύχημα,δεν επενέβαινε ..Δηλαδή όσοι πήγαιναν σιδηροδρομικώς τόσο καιρό,όλοι κινδύνευαν.

    • Είναι οι πρώτοι υπευθηνοι που ήθελαν να κρατήσουν το παλιό σύστημα να μην χαθούν θέσεις.Εξαλου από ότι φαίνεται εργαζόμενοι έκαναν το λάθος.Είναι το σαράκι της Ελλάδας οι συνδικαΛΗΣΤΕΣ .

      • Τσουτσέκι αλήτη,ανήθικε....η επικαιρότητα σε διαψεύδει.Δεν θα ξεχαστεί ποτέ

        αυτή η τραγωδία.Όλα οι συνδικαλιστές?και γιατί προειδοποίησαν στις 7/2/22?Γιατί είπαν στον Χατζηνικολάου ότι ούτε ο προαστιακός δεν έχει υποδομή?Αυτό γιατί δεν το έλεγαν?Υπάρχουν έγγραφα,όχι σαν αυτά που σκουπίζεσαι τσογλάνι.

    • Οι σπεργειες που λες έγιναν για προσλήψεις αυξήσεις και για να μην χρεισιμοποιησουν τα μηχανήματα και χαθούν θέσεις εργασίας.

  8. Ο Σταθμάρχης Λάρισας, ετών 60 με μόλις ένα μήνα προϋπηρεσία στην συγκεκριμένη θέση.

    Δεν φταίει η Κυβέρνηση τελικά που ένα χρόνο κάθε μέρα ασχολούμαστε με το πότε θα γίνουν οι εκλογές?Δηλαδή η έλλειψη Νοσοκομείου και γιατρών στο Νησί δεν είναι έγκλημα? Αν δεν ήταν οι ξένοι ,θα το είχαν κλείσει.

      • 1/8/22,10/10/22/ 23/10/22 βλάκα,βλάκα,βλάκα,βλάκα,ΌΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΣΗΜΕΡΑ το λένε και συ μιλάς για fake news?Άκουσες ΑΝΤ1 σήμερα βλάκα?Ακουσες Χατζηνικολάου,φοράς παντελόνια βρε μ»»»»?

      • Βλάκα ανίδεε,ηλίθιε,έχεις διαβάσει ξένο τύπο σήμερα?Έτσι για να πάρεις μια άποψη

        Ξεστραβώσου….ο σταθμάρχης ΦΤΑΙΕΙ,έκανε έγκλημα αλλά αν είχε την στοιχεώδη εμπειρία θα διέκοπτε την ηλεκτροδότηση !!! και θα σήμαινε συναγερμό στο σύστημα ραδιοτηλεφωνίας.Αυτά λέει ο διευθυντής σιδηροδρόμων Γαλλίας.
        Ήταν μετακλητός,ανίδεος,άσχετος και χωρίς τεχνολογική βοήθεια,αλλά τα ΦΑΝΑΡΙΑ που ήταν??????
        Διάβασε λίγο.
        Είμαστε μπου////λο!!!!!
        https://magnesianews.gr/ellada/dieythyntis-gallikon-sidirodromon-gia-tempi-pos-tha-eiche-apofeychthei-to-anthropino-sfalma.html

      • Το Λιμάνι με την πρώτη μεγαλύτερη εμπορευματική κίνηση στη Μεσόγειο

        που στηρίζεται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αυτή εμπιστεύτηκε έναν ανεπαρκή?
        Μου θυμίζεις πέρσι με το χιόνι που έπεσε μεσημέρι …..24/1/22.
        Ούτε Δεξιός,ούτε αριστερός,απλά κουράστηκα να ακούω ψέματα.
        Ας βγουν νέοι άνθρωποι,ας φέρουμε ξένους, το κράτος απ τις 23:02- 2 παρά ήταν απόν. Ένας τραυματισμένος κάλεσε το 112.Μέχρι τα βραδινά δελτία της 2/3/23 δεν ήξεραν το πόσοι είναι οι αγνοούμενοι……

        • Η τεχνολογία υπάρχει επί σειρά ετών. Επίσης και η χρηματοδότηση.

          Ωστόσο, οι σιδηροδρομικές μεταφορές στην Ελλάδα, αποτελούν στη καλύτερη, πικρή ιστορία. Συνεχίζω να αναρωτιέμαι, πως επιτρέπεται σε γραμμή υψηλών ταχυτήτων (με κόστος 15δις) να υπάρχουν αφύλακτοι ανισόπεδοι κόμβοι, άλλοι με μπάρες που κατεβαίνουν με μανιβέλα και βεβαίως πρόσβαση του οποιουδήποτε γύφτου και για οποιοδήποτε σκοπό στην υποδομή,

    • Ηταν αχθοφορος στον ΟΣΕ είχε κάνει μετάταξή το 2013 στο υπουργείο παιδείας επέστρεψε με τις τελευταίες κινιτηκοτητες το 2023 στα τρένα και αφού είχε τελειώσει την σχολή των σταθμαρχων . έλειπε πολύ καιρό από το συγκεκριμένο αντικείμενο …

      • Πήρε την θέση από μετάταξη…αλλά εντάξει όλα τα μέσα στον κόσμο σήμερα λένε ένα πράγμα,έκανε το εγκληματικό λάθος,δεν υπήρχαν δικλείδες ασφαλείας?Πρόβλεψη> Διπλοτσεκάρισμα που λένε? Εντάξει βλάκας και κακούργος τα φώτα δεν έπρεπε να λειτουργούν?????????

  9. Καμπούλ.
    Ποιος προσέλαβε τον σταθμάρχη;Δεν λειτούργησε το ΑΣΕΤ ,ποια ήταν η προϋπηρεσία του?

  10. 23:00 με 2 παρά , δεν υπήρχε κανείς απ’το κράτος! Θύμα ειδοποίησε 23:42 με μήνυμα στο 112

  11. Αυτή τη φορά το ελληνικό κράτος ξεπέρασε κάθε προηγούμενο

    «Κανένα ανθρώπινο λάθος δεν υπάρχει κύριοι. Κανένα. Το λάθος, το μοναδικό λάθος είναι το ελληνικό κράτος. Ένα κράτος το οποίο επιτρέπει το 2023 σε έναν ανειδίκευτο εργαζόμενο 59 ετών, ο οποίος αποσπάστηκε πριν από λίγες μέρες από το Υπουργείο Παιδείας στον ΟΣΕ και την Λάρισα για να δουλέψει ως σταθμάρχης, λόγω της έλλειψης προσωπικού, να ορίζει τη μοίρα χιλιάδων επιβατών.»
    Και αυτός ο άνθρωπος για να δουλέψει πέντε ακόμη χρόνια μέχρι να βγει στη σύνταξη από εκεί που μοίραζε βιβλία στα σχολεία, βρέθηκε στα 60 του να είναι ο μοναδικός υπεύθυνος για την ασφάλεια κάθε επιβάτη σε κάθε ελληνικό τρένο. Και τώρα θα του φορτώσουν και όλη την ευθύνη, όλο το βάρος των νεκρών παιδιών και αυτής της ανείπωτης καταστροφής.

  12. Θα ακούσετε προεκλογικά την φράση ο κυρίαρχος λαός. Πως μπορεί να συμβαίνει αυτό😂 όταν η χώρα δουλεύει με ανεξάρτητες αρχές και ανώνυμες εταιρείες; Ξέρετε κάποια εταιρεία που πρωτίστως να ενδιαφέρεται για τον εργαζομενο και μετά για την κερδοφορία της; Αυτή η μετάλλαξη της Ελλάδας κρατά καιρό τώρα μέχρι να γίνει ολόκληρη ανώνυμη εταιρεία. Δεν σας κάνει εντύπωση λοιπόν γιατί τα τελευταία χρόνια λειτούργησε με τέτοια τάξη και τέτοια αλφαδιά μόνο το εμβολιαστικο πρόγραμμα κατά του κοβιντ ενώ τα υπόλοιπα είναι στον αυτόματο; Δεν σας κάνει εντύπωση η ταχύτητα και η ομοφωνία της απόφασης για τους πλειστηριασμούς; Εδώ ένα δικόγραφο και κάνει πόσο καιρό να βγει ξεκαθαριση όχι χιλιάδες σελίδες σε χρόνο ντε τε. Άντε καληνύχτα

  13. Το αναθεμα της Αριστειας,ο τυφλος κομματισμος οποιουδηποτε χρωματος,η ανταμοιβη και ατιμωρησια της λαμογιας και η επικρατιση του πιο θρασυ ειναι τα κυρια χαρακτηριστικα αυτου του κρατιδιου.Θα γινουν και θα ξαναγινουν τετοια.Εξαλλου ο λαος εχει βραχεια μνημη και ξεχνιεται με γλεντια,βασιλοπιττες και επιδοματα.

  14. H COSCO επέλεξε το Λιμάνι του Πειραιά για πρόσβαση στην Ευρωπαϊκή Ήπειρο

    Πρέσβεις,σαμπάνιες,Πρωθυπουργοί,υποσχέσεις,δώσαμε κίνητρα σε Κινέζους πολίτες να ζουν σαν Έλληνες για να γίνει αυτή η επένδυση,με την προυπόθεση τα εμπορεύματα να διοχετεύονται στις χώρες της Ευρώπης με γρήγορους σιδηροδρόμους.Δηλαδή στηρίχθηκε όλη αυτή η κολοσσιαία επένδυση με παραχώρηση τριών μόλων του λιμένος Πειραιά σ έναν ανίδεο και άσχετο σταθμάρχη;Ρε δεν πάτε να ////////?Δεν ντρέπεστε που γράφετε ενώ υπάρχουν άνθρωποι διαμελισμένοι?Λίγη ντροπή δεν βλάπτει.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ