ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ «Ανάπτυξη Ποδηλατικού Τουρισμού στην Κω» – Η ποδηλατάδα με τον Υφυπουργό Μεταφορών και η παρουσίαση της μελέτης

33
3184

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ

Χαρίκλεια Χριστοφή

Απόψε πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της μελέτης για την ανάπτυξη του ποδηλατικού τουρισμού στην Κω, παρουσία του Υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου, παρουσία του Βουλευτή Β. Υψηλάντη, του Περιφερειάρχη Γ. Χατζημάρκου, του Προέδρου του ΕΒΕΔ Γ. Πάππου, του Αντιπεριφερειάρχη Χ. Ευστρατίου κ.α. στο ξενοδοχείο Blue Lagoon City Hotel.

Προηγήθηκε εθιμοτυπική επίσκεψη στο Γραφείο Δημάρχου.

Και σύντομη ποδηλατάδα του Υπουργού, με τον Δήμαρχο, τον Περιφερειάρχη κ. Γ. Χατζημάρκο και αθλητές των ποδηλατικών συλλόγων της Κω, στους ποδηλατοδρόμους της Κω.

«ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΩ»

Εισήγηση Δημάρχου Θεοδόση Νικηταρά

Κως, 19 Νοεμβρίου 2021

 

 

Αγαπητοί προσκεκλημένοι,

σας καλωσορίζω στο όμορφο νησί μας.

Στο νησί που γέννησε τον πατέρα της Ιατρικής Ιπποκράτη, στον τόπο που ως σταυροδρόμι σπουδαίων πολιτισμών,  σμίγει η ιστορία με το παρόν και το μέλλον.

Σε ένα τόπο, που το ποδήλατο, έχει τη δική του, ξεχωριστή ιστορία.

Καθόλου τυχαία, η Κως, πρώτη από όλους τους ελληνικούς προορισμούς, καταξιώθηκε στη συνείδηση των επισκεπτών της, ως «το νησί του ποδηλάτου».

Τότε, που ο τουρισμός ήταν ακόμα στα σπάργανα, στα μέσα της δεκαετίας του ΄50 και του ΄60.

Τότε, το μακρινό 1961, που στον ελληνικό κινηματογράφο η Κως άφηνε το δικό της αποτύπωμα.

Με την Τζένη Καρέζη στην ταινία «Ποια είναι η Μαργαρίτα», με τους δεκάδες ποδηλατιστές να τη συνοδεύουν στις βόλτες της με το ποδήλατο στους δρόμους της πόλης.

Με τον Θανάση Βέγγο, το 1962, στην ταινία «Ζήτω η τρέλα», να περιηγείται με το ποδήλατο, και εκείνος, την πόλη και τις παραλίες της.

Και βέβαια, στο πέρασμα των χρόνων, η Κως υπερασπίστηκε αυτό τον τίτλο.

Ανέπτυξε δίκτυο ποδηλατοδρόμων, διαθέτει χιλιάδες ποδήλατα και καλείται τώρα οργανωμένα, να κάνει το επόμενο και πιο αποφασιστικό ίσως βήμα.

Σήμερα, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια διπλή πρόκληση.

Από τη μία, ως Κώοι, να αποδείξουμε ότι το ποδήλατο, είναι τρόπος και στάση ζωής.

Ότι δεν  είναι “must”, αλλά αναγκαιότητα.

Είμαστε σίγουροι ότι οι νέες και οι νέοι μας, οι μικρές ηλικίες, θα κάνουν πράξη αυτό που αβίαστα προκύπτει ως επιθυμία.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο άλλωστε, ότι αυτή τη στιγμή οι ποδηλατικοί σύλλογοι στο νησί κάνουν σπουδαία δουλειά και τα νέα παιδιά, καθημερινά, επιλέγουν το μέσο αυτό ως τρόπο άθλησης.

Έτσι, αργά και σταθερά, εκατοντάδες νέες και νέοι, έχουν ήδη βάλει στη ζωή τους το ποδήλατο, υπερασπιζόμενοι με πάθος έναν πιο οικολογικό, υγιεινό τρόπο ζωής και διαβίωσης.

 

Και αν τον πρώτο στόχο τον κατακτούμε μέρα με την ημέρα, ο δεύτερος, θέλει ανάλυση,   σχέδιο, οργάνωση, υποστήριξη,  υλοποίηση.

Αυτό που διερευνούμε πλέον είναι το πώς από απλό μέσο μετακίνησης κατοίκων και επισκεπτών το ποδήλατο μπορεί να εξελιχθεί, οργανωμένα και μεθοδικά, σε εργαλείο οικονομικής ανάπτυξης.

Δεν είναι τυχαίο που πολλές χώρες επενδύουν στον ποδηλατικό τουρισμό.

Δημιουργούν υποδομές και φιλικό περιβάλλον, προβάλλουν τα πλεονεκτήματα τους και εντάσσονται σε μια τεράστια παγκόσμια αγορά πολλών δισεκατομμυρίων.

Ακόμη και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ασχολήθηκε,πραγματοποιώντας έρευνα το 2012 , που κατέδειξε ότι πραγματοποιούνται εκατομμύρια  ταξίδιαποδηλατικού τουρισμού στην Ευρώπη, τα οποία συνεισφέρουν τεράστια ποσά στην οικονομία.

Αν σκεφτούμε ότι μόνο στη Γερμανία υπάρχουν σχεδόν 10 εκατομμύρια ποδηλάτες, εκ των οποίων 5,3 εκατομμύρια είναι ορεινοί ποδηλάτες, κατανοούμε τη σημασία του για την τοπική οικονομία κάθε περιοχής.

Στην Ολλανδία πάνω από το 70% των κατοίκων πραγματοποιεί διακοπές, με κριτήριο τη δυνατότητα χρήσης ποδηλάτου.

Η χώρα μας έχει καθυστερήσει σε αυτόν τον τομέα, παρά τα θετικά παραδείγματα Δήμων, που έχουν δημιουργήσει υποδομές.

Σήμερα όμως,  δεν αρκούν αποσπασματικές προσπάθειες.

Απαιτείται μελέτη, τεκμηρίωση και σχεδιασμός για κάθε κίνηση.

Κάθε τι που σχεδιάζουμε εντάσσεται στο μεγάλο στόχο.

Στην επωνυμία της Κω, αξιοποιώντας την ιστορική ταυτότητα της εμπλουτισμένη με σύγχρονα χαρακτηριστικά.

Στη στήριξη και ενίσχυση της οικονομίας του νησιού μας, μέσα από την επανατοποθέτηση του στην τουριστική αγορά.

Άλλωστε το νησί μας, σε όλη την έκταση του, στις παραλίες, στα υψίπεδα και στον ορεινό όγκο, παρουσιάζει μοναδικά πλεονεκτήματα και προσφέρεται για την ανάπτυξη ποδηλατικού τουρισμού.

Το επίπεδο έδαφος  στο μεγαλύτερο μέρος του, η φυσική ομορφιά, το επιμήκες παράλιο μέτωπο, είναι στοιχεία που το καθιστούν φιλόξενο τόπο στο χρήστη ποδηλάτου, σε όλες τις ηλικίες.

Στις ορεινές διαδρομές, επίσης διαθέτει πολλά πλεονεκτήματα.

Προσβάσιμο ορεινό όγκο, πηγές, ξωκλήσια, κάστρα, αγροτικές εκμεταλλεύσεις, λιοτρίβια, μελισσοκομία, οινοποιεία, κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις, παραδοσιακές μάντρες και τυροκομεία, τοπική γαστρονομία, παραδοσιακά χωριά και σύγχρονους οικισμούς.

Όμορφες εικόνες που δεν αφήνουν αδιάφορο κανέναν επισκέπτη.

 

Αγαπητές φίλες και φίλοι,

Η ανάπτυξη ποδηλατικού τουρισμού έχει πολλές όψεις.

Σημαντικότερη όλων θεωρώ πως είναι η αποδοχή του από την τοπική κοινωνία.

Ευτυχώς στην Κω , όπως το περιέγραψα πριν, αυτό το έχουμε κατακτήσει.

Η κοινωνία μας έχει φιλική συμπεριφορά στους χρήστες ποδηλάτου, έχοντας αποκτήσει κουλτούρα ποδηλατοκίνησης.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το νησί μας διαθέτει στόλο περίπου 6μιση χιλιάδων ποδηλάτων.

Επιπλέον, η ταυτότητα της Κω και οι υψηλού επιπέδου τουριστικές υποδομές του νησιού στηρίζουν και αυτό το εγχείρημα.

Για να αποδώσει όμως τα προσδοκώμενα οφέλη απαιτείται συνδυασμός δράσεων αλλά και χρηματοδότηση αναγκαίων έργων.

Δηλαδή, δεν αρκεί η δική μας βούληση σε τοπικό επίπεδο, χρειάζεται και η στήριξη των δράσεων του Δήμου από την κυβέρνηση και φορείς που ελέγχουν τη ροή χρηματοδοτήσεων, όπως η Περιφέρεια.

Πρέπει να καλυφθεί κυρίως το κόστος κατασκευής υποδομών και αστικού εξοπλισμού.

Το όφελος είναι σημαντικό μιας και ο ποδηλατικός τουρισμός αποτελεί τον πιοαποδοτικό τομέα θεματικού τουρισμού, όσον αφορά στη σχέση κόστους της επένδυσης και οφέλους στην οικονομία.

Με λίγα λόγια, οι υποδομές που έχει δημιουργήσει ο Δήμος τα προηγούμενα χρόνια πρέπει να ολοκληρωθούν.

Να καλύψουν όλο το νησί.

Με κύρια κριτήρια, την ασφάλεια στην κίνηση, τη διασύνδεσή τους.

Να γίνουν μέρος της δικής μας συμβολής στην προσπάθεια διαχείρισης της κλιματικής αλλαγής.

Να αναδείξουμε το ποδήλατο ως υγιεινό τρόπο ζωής που συνδυάζει την καθημερινότητα με την άσκηση και τη διατροφή.

Που συνδυάζει διασκέδαση και εκγύμναση.

Σωματική και πνευματική ευεξία, τις βασικές αρχές δηλαδή της Ιπποκρατικής φιλοσοφίας.

Σε αυτό το πλαίσιο, πρέπει να επεκταθείκαι στις δύο κατευθύνσεις το δίκτυο ποδηλατοδρόμων, που ενώνει το Ψαλίδι με τη Λάμπη και στη συνέχεια το Τιγκάκι.

Σε περιοχές που λειτουργούν σημαντικές τουριστικές επιχειρήσεις, οι οποίες φιλοξενούν δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες κάθε χρόνο.

Αντίστοιχα δίκτυα πρέπει να δημιουργήσουμε και σε άλλες περιοχές του νησιού μας, με επίκεντρο οικισμούς όπως την Καρδάμαινα και το Μαστιχάρι.

Στόχος μας να φτάσουμε κάποια στιγμή σε διασυνδεδεμένο δίκτυο ποδηλατοδρόμων και ειδικών ποδηλατικών διαδρομών που θα διατρέχει ολόκληρο το νησί.

Που θα καλύπτει τις ανάγκες του επισκέπτη με ποδήλατο.

Που θα επιτρέπει σε κάθε ποδηλάτη να κινηθεί με ασφάλεια και να φτάνει από την πόλη στην Κέφαλο, έχοντας περάσει από περιοχές ιδιαίτερου φυσικού κάλλους, αξιοθέατα ιστορίας και παράδοσης του νησιού μας.

Επέκταση όμως απαιτείται και στους αστικούς ποδηλατοδρόμους της πόλης και η διασύνδεσή τους σε ενιαίο δίκτυο, για χρήση τους από τους κατοίκους και τους επισκέπτες.

Με τρόπο που θα συνδέουν το λιμάνι, το ιστορικό κέντρο και τα μνημεία της πόλης μας, όλα αυτά που την καθιστούν ανοιχτό αρχαιολογικό πάρκο.

Στην πόλη της Κω, στον αστικό ιστό και στην περιαστική ζώνη, διαθέτουμε περίπου 15 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων, μια καλή βάση να συνεχίσουμε.

 

Οι δράσεις μας πρέπει να κινηθούν σε όλα τα επίπεδα.

Στη βελτίωση των αστικώνυποδομών, με σύγχρονη σήμανση για ασφαλείς διαδρομές.

Στη δημιουργία BikePark και στη χάραξη ορεινών και χωμάτινων διαδρομών.

Στην ανάδειξη δικτύου περιαστικών διαδρομών, με τη δημιουργία της πρώτης «εθνικής διαδρομής ποδηλάτου», με στόχο την ένταξη της Κω στο ευρωπαϊκό δίκτυ Eurovelo.

Στην ανάπτυξη ποδηλατικού ταξιδιωτικού τουρισμού, σε αθλητικές διοργανώσεις και στην ένταξη της Κω σε επώνυμα διευρωπαϊκά δίκτυα που διασφαλίζουν τη συνέχεια έργων και δράσεων.

Όλα αυτά σωστά σχεδιασμένα, ώστε να μας δίνουν τη δυνατότητα προώθησής τους στην τουριστική αγορά.

Ώστε η Κως να ταυτιστεί σε μεγάλο μέρος των επισκεπτών μας με την ιδέα του ποδηλάτου.

Στο ίδιο πλαίσιο, ο Δήμος μας κινείται στην κατεύθυνση να λάβει την πιστοποίηση CYCLEFRIENDLYEMPLOYER δηλαδή να πάρει τον χαρακτηρισμό «Εργοδότης φιλικός προς το ποδήλατο», την μοναδική ευρωπαϊκή πιστοποίηση του είδους.

 

Φίλοι και φίλες,

είμαστε πεπεισμένοι πως κινούμαστε στο σωστό δρόμο.

Μας ικανοποιεί το γεγονός ότι βρίσκουμε ανταπόκριση στο σχεδιασμό μας, με την αποδοχή και πίστη της τοπικής κοινωνίας ότι μπορούμε να πετύχουμε πολλά.

Σε αυτή την προσπάθεια έχουμε την συμπαράσταση της Περιφέρειας και άριστη συνεργασία με το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου.

Ο κοινός μας στόχος, δηλαδή η στήριξη της τοπικής οικονομίας, έχει ανάγκη συσπείρωσης δυνάμεων και αλληλοβοήθεια για να πετύχει.

Φιλοδοξούμε να έχουμε σύντομα αποτελέσματα αυτού του σχεδιασμού και η Κως να γίνει πρότυπο ανάπτυξης του ποδηλατικού τουρισμού, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή εμπειρία και τα διεθνή πρότυπα.

Μπορεί μέχρι σήμερα ο Δήμος Κω, παρά τις προσπάθειες του παρελθόντος, να μην κατάφερε να δώσει την προωθητική ενέργεια που έχει ανάγκη ο τομέας του ποδηλατικού τουρισμού.

Αυτό πρέπει να το αλλάξουμε και θα το αλλάξουμε.

Για αυτό εξαρχής,όταν αναλάβαμε την ευθύνη διοίκησης του Δήμου, καταλήξαμε στο ότι πρέπει να προχωρήσουμε με τεκμηρίωση και ολοκληρωμένο σχεδιασμό.

Δίχως προχειρότητες και αποσπασματικές κινήσεις.

Σε συνεργασία με ειδικούς.

Για αυτό το σκοπό συνεργαστήκαμε με τον οργανισμό «Πόλεις για Ποδήλατο».

Σε αυτό συμβάλλει η σημερινή παρουσίαση.

Χαίρομαι ιδιαιτέρως για το αποτέλεσμα και δηλώνω αισιόδοξος για τη συνέχεια.

 

33 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ζητάω τις παραιτήσεις σας !!! Τι έγινε αγχώθηκε ο κοψιμιος γιατί άραγε τρέμει την νέα παράταξη… πανικός πανικός πανικός

    • Βάση νόμου είναι υποχρεωμένος κάθε δήμαρχος να το κάνει! Για αυτό καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς!

      • ΠΩ, ΠΩ, ΠΩ ΓΛΈΝΤΙΑ, ΤΟ ΤΕΟΝΤ@Σ@ΚΗ ΟΝΕΙΡΕΎΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ, ΘΑ ΧΆΣΕΤΕ ΤΟΝ ΜΠΟΎΣΟΥΛΑ ΚΥΡΙΤΣΑΚΙΑ...

        Στο τέλος της τετραετίας ΤΡΙΏΡΟΦΕ ΚΟΨΙΜΙΈ ΘΑ ΜΕΊΝΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΦΥΤΕΨΕΣ… ΨΟΦΆ ΓΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΕΣ ΚΑΙ ΦΙΕΣΤΕΣ Ο ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΤΕΟ…

        • Και όμως, ο ΤΕΟ δόσης μας ΈΦΤΙΑΞΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΊΟ, ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΉΡΙΟ, ΤΟ 3ο ΓΥΜΝΆΣΙΟ ΣΕ ΠΑΡΆΓΚΕΣ...

          ΟΝΕΙΡΕΎΕΤΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΤΟ ΤΡΙΩΡΟΦΟ ΤΕΟΝΤ@Σ@ΚΗ…. ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΜΑΣ ΞΕΦΟΥΡΝΙΖΕΙ ΜΙΑ ΜΠΑΡΟΥΦΑ ΓΙΑ ΣΤΉΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΕΣ… Με τις 2 ελιές θα μείνεις κακομοίρη ΚΟΨΙΜΙΕ.

        • Ο πρωην μας εφτιαξε κιβωτια!!!

      • ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΜΕΖΟΥΡΑ ΤΕΟΝΤ@Σ@ΚΗ, ΠΑΡΈΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΈΞΑΝΔΡΟ, ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥΣ ΠΟΔΗΛΑΤΌΔΡΟΜΟΥΣ ΚΥΡΙΤΣΗ....

        Ο Γιώργος μας άφησε 6 χιλιόμετρα ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕTE ΒΟΛΤΟΥΛΕΣ ΛΟΥΛΟΥΚΟI… Εσύ Τριώροφε Κοψιμιέ από την κρυψώνα σου, με ρουφιανιές χωρίς αντίκρισμα και την μεζούρα του Βουκεφάλα ταλαιπωρούσες πέντε χρόνια τους μηχανικούς του Δήμου ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΡΕΘΕΊ ΔΕΊΓΜΑ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ.. ανίκανa παλικαράκιa του λαϊκισμού.

      • Ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΣ.ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ.ΛΑΛΑΚΑ ΨΙΤΟΜΑΙΜΟΥΝΑ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ,ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΛΗ.ΑΥΤΟΣ ΛΕΓΕΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ.ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΨΙΤΟΨΥΡΙΑΡΑ ΜΑΙΜΟΥΝΑ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ 95% Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΛΛΩΝ ΤΩΝ ΚΩΩΝ;;;;;;;;;

        • Ποιος εισαι εσυ που θα μιλησεις εκ μερος ολων των Κωων?
          …..κακομοιρα τριορωφα….κουκια σας μαγειρευουν…..
          Οσο για τα υπολοιπα που γραφεις…ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΑ….
          ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΓΗΤΕΥΤΗΣ…..ΔΕΝ ΒΟΛΕΨΕ ΚΑΝΕΝΑΝ…
          ΟΞΩ ΛΕΜΕ….

        • Χαχαχαχα κύριε Νικηταρά θα κόψετε πάλι τώρα που θα χάσετε η θα μείνετε για να κάνετε αντιπολίτευση?? Χαχαχα

  2. ΠΟΣΟ ΠΗΓΕ ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΑ; ΔΙΑΣΠΑΘΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΞΕΦΤΙΛΕΣ.

  3. Kάποιος να εξηγήσει στους φαντασιόπληκτους θεωρητικούς,ότι με τον νέο Κ.Ο.Κ άλλαξαν οι νόμοι.

    https://traction.gr/k-o-k-ti-ischyei-pleon-gia-podilata-ilektrika-patinia-k-a/

    Ας μην μιλάει κάποιος για Ολλανδία,αν δεν έχει ζήσει εκεί.
    Ψιλόβροχο συνεχόμενο για μήνες,ομίχλη,γλυστερό οδόστρωμα ,τσακωμοί και νεύρα όπου και να γυρίσεις,εκτόπιση ακόμα και των πεζών απ τον δρόμο.Το άλλο άκρο της υπερβολής,γι αυτό έρχονται εδώ και νομίζουν ότι βρίσκονται σε παραδεισο.
    Κράνος,χρ’ηση φωτός,σεβασμός και προτεραιότητα στον πεζό,κυκλοφορία μόνο στον ορισθέντα ποδηλατόδρομο και όχι όπως εδώ ,ανώτατη ταχύτητα 25 χλμ,όχι ποδηλατάδα δύο-δύο μαζί,σεβασμός στα σήματα ,οδήγηση χωρίς αλκοόλ,καμία προσπέραση όπως οι μεθύστακες το καλοκαίρι,απαγόρευση οδήγησης ανάποδα στην κατεύθυνση του δρόμου,όχι τοποθέτηση στο καλαθάκι νεογνών και ζώων..άντε σαχλαμάρες,βλήτα,διαόλου ρατσιστές του κυκλοφοριακού.

  4. Χαχαχαχα κύριε Νικηταρά θα κόψετε πάλι τώρα που θα χάσετε η θα μείνετε για να κάνετε αντιπολίτευση?? Χαχαχα

  5. μελέτες γίνονται ?
    Πόροι για υλοποίηση έχουν βρεθεί ?
    Οι μελέτες να παρουσιαστούν στα σχολεία, ώστε το μαθητικό δυναμικό της Κω να αποκτήσει την κουλτούρα να χρησιμοποιεί το ποδήλατο !!!

  6. //////////////////// βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα πως έχει επέλθει πανικός στην παρέα

  7. Θεοδοση πιο σιγα!!
    Θα τους πολολλανεις!!
    Θα παρουν τα βουνα!!
    Εχουν καταξοδεψει τα ψυχοφαρμακα!!
    Τεραστιες ελλειψεις στην αγορα!!

  8. Εν τω μεταξύ τον ένα και μοναδικό άνθρωπο,γνώστη που ασχολήθηκε με την μελέτη, που είναι η κινητήριος δύναμη για όλο αυτό στην Κώ κτλ (κος Σπύρος) δεν τον αναφέρετε πουθενά, πάλι τις φωτογραφίες κοιτάτε κακόμοιροι. Έτσι νομίζετε θα πάρετε εκλογές πάλι με τις φωτογραφίες?

    • ΗΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΜΑΚΡΑΝ!!! ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΤΕΡΜΑ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΒΡΙΣΙΕΣ ΤΥΠΟΥ **ΣΚΟΥΛΗΚΙ ΘΑ ΣΕ ΛΙΩΣΩ**

Γράψτε απάντηση στο Kάποιος να εξηγήσει στους φαντασιόπληκτους θεωρητικούς,ότι με τον νέο Κ.Ο.Κ άλλαξαν οι νόμοι. Ακύρωση απάντησης