ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ
Χαρίκλεια Χριστοφή
Ικανοποιητική είναι η τουριστική κίνηση για καφετέριες και εστιατόρια, όχι όμως και για τα τουριστικά καταστήματα στην παλιά πόλη της Κω όπως δηλώνουν οι ιδιοκτήτες τους.
Η αγοραστική δύναμη των επισκεπτών είναι περιορισμένη και όπως φαίνεται εξαντλείται κυρίως στο τι θα φάνε ή τι θα πιούν και πολύ λίγο έως ελάχιστο στο τι θα ψωνίσουν…
Δεν φταίνε οι τουρίστες όταν κάποιοι πουλάνε τα ίδια εδώ και 30 χρόνια.Ο κόσμος έχει ξυπνήσει πλέον.
Υπάρχουν και κάποιες εξαιρέσεις αλλά ο κανόνας είναι αυτός.
Πώς να ψωνίσει ένας που του παρέχει τα πάντα δωρεάν ένα All Inclusive? έχεις επαφή με επισκέπτες της φετινής σαιζόν και από ποιο πόστο;η πιάτσα στην Κω έχει τελειώσει από κάποιους με ονοματεπώνυμο.Το νησί το βούλιαξαν συγκεκριμένα συμφέροντα.με τι ΦΠΑ ν ανταγωνιστούμε τους απέναντι;με ποια νησιωτική πολιτική;
Θυμάσαι ότι οι άνθρωποι (Έλληνες και τουρίστες) λόγω πανδημίας παίρνανε ψίχουλα επίδομα; Ναι, διακοπές μπορεί να κάνει κάποιος φειδωλά, μεριμνώντας για την διατροφή και διασκέδασή του. Ρούχα συνήθως κουβαλάνε μαζί. Αναμνηστικά…ε, δεν πειράζει, ας βγάλουν πολλές φωτογραφίες στο I<3KOS.
Εδώ τα καλά χρόνια και δεν ψώνιζαν τίποτα τώρα που έχουμε στεγνώσει όλοι ντόπιοι και τουρίστες θα ψωνίσουν???
Τα all inclusive είναι πάρα πολλά στο νησί και είναι όλα σχεδόν γεμάτα.. Κάνουν μεγάλη ζημιά.. Ξυπνήστε!
………………….
τις εφαρμογές στα κινητά που σου λένε ποτέ κατασκευαστικές ένα προϊόν και πόσο κοστίζει δεν τις ξέρουν οι καταστηματάρχες?
τι ακριβώς να αγοράσουν οι τουρίστες?
γιατί κάποιος να αγοράσει ένα προϊόν που στο ίντερνετ το βρίσκει 3 φορές πιο φθηνά ????
Εγώ λέω η Περιφέρεια και ο Δήμος να επιτρέψουν στους μαύρους που στήνονται σε πλατείες, δρόμους,έξω από Πανεπιστήμια να έρθουν και Κω να πουλάνε αντίγραφα μαϊμούδες από Μπαγκλαντές..τα All Inclusive να συνάψουν συμφωνίες με κούριερ και να τους τα φέρνουν πόρτα-πόρτα στην τραπεζαρία..
Παράγγειλε επισκέπτης αντίγραφο του Σατύρου, επειδή ήταν ακριβό στην παλιά πόλη,αλλά το μήκος του πέους του αγαλματιδίου ήταν ένα εκατοστό μεγαλύτερο.
https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fwww.iefimerida.gr%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fstyles%2Fin_article%2Fpublic%2Finline-images%2FSatyr-Silenus.jpg%3Fitok%3Dvz96lIq_&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.iefimerida.gr%2Fstories%2Fna-giati-ta-arhaia-agalmata-ehoyn-synithos-mikra-moria&tbnid=WgoKCRIssh_xMM&vet=12ahUKEwjdkv_p7a3yAhUGh_0HHfZhAVoQMygMegUIARC5AQ..i&docid=IfNO-1Y1mZyhoM&w=800&h=1067&q=%CF%83%CE%B1%CF%84%CF%85%CF%81%CE%BF%CF%82%20%CF%86%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B1&client=ms-android-xiaomi-rev1&ved=2ahUKEwjdkv_p7a3yAhUGh_0HHfZhAVoQMygMegUIARC5AQ
Όταν τα τουριστικά σταματήσουν να πουλάνε ξύλινα πέη και μπλούζες monkey να μιλήσουν για εμπορική κίνηση. Η αρπαχτή που έγινε στο νησί της δεκαετία του 80 και του 90 εις βάρος των τουριστών είχε ως συνέπεια το νησί να χαρακτηριστεί μη ποιοτικό και αφερέγγυο. Ως αποτέλεσμα ο τουρίστας ,για να μην νιώθει εξαπατημένος, στράφηκε στο all inclusive. Ευθύνη έχουμε εμείς οι Κώοι, που αγαπάμε πιο πολύ το εύκολο χρήμα από την τουριστική φιλοξενεία! Ας πάνε μέχρι το bodrum marina οι ιδιοκτήτες τουριστικών καταστημάτων να δουν τί σημαίνει εμπορικό κατάστημα…