H Κως κατάφερε να επανέλθει σε επίπεδα τουριστικών αφίξεων προ προσφυγικής κρίσης, ωστόσο, για τις ξενοδοχειακές και τις λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού, «τα ταμεία είναι μείον», τονίζει σε συνέντευξή της στο Tornos News η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω κυρία Κωνσταντίνα Σβύνου.
Η πτώση στο τζίρο των επιχειρήσεων του νησιού ήταν 15% το 2015 και 30% πέρυσι. Εάν υπολογίσουμε και την …ποικιλία φορολογικών επιβαρύνσεων, τίθεται σοβαρό θέμα βιωσιμότητας για πολλές επιχερήσεις, υπογραμμίζει η κυρία Σβύνου.
Στη συνέντευξή της η κυρία Σβύνου επισημαίνει την ανάγκη για έναν στρατηγικό σχεδιασμό, σε εθνικό και τοπικό επίπεδο, που θα επικεντρωθεί στη μεγιστοποίηση του οικονομικού οφέλους από τον τουρισμό.
Για τον τουρισμό της Κω λέει:
«Η Κως έχει πολλά να δώσει αλλά χρειάζεται και πολύ δουλειά στην κατεύθυνση της οργάνωσης του τουριστικού μας προϊόντος και των υποδομών σε υπηρεσίες. Για να γίνει αυτό απαιτείται νέα σελίδα στην διαχείριση του τουριστικού μας προϊόντος. Θα το προσπαθήσουμε, όσο βέβαια μας επιτρέπουν οι καταστάσεις, η πολιτική βούληση και η γραφειοκρατία.
Θεωρούμε πως το τουριστικό προϊόν της Κω πρέπει να ανακατασκευαστεί σε επίπεδο βάσης, να τεθούν νέοι στόχοι, εφικτοί, με τελικό στόχο την αναβάθμισή μας ως προορισμό και την ανάδειξη των ειδικών μορφών τουρισμού και των πλεονεκτημάτων μας».
Ως προς το προσφυγικό, η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω τονίζει ότι το νησί δεν έχει πλέον ροές, καθώς προστατεύονται τα απέναντι παράλια της Αλικαρνασσού, ως μια εκ των δημοφιλέστερων τουριστικών προορισμών της Τουρκίας. Λέει χαρακτηριστικά:
«Η Κως έχει φύγει από το τόξο των νησιών με μεταναστευτικό πρόβλημα, ανήκει αμιγώς στον τουριστικό χάρτη της χώρας μας και όλες μας οι πιέσεις είναι προς την κατεύθυνση του να προστατευτεί από οποιαδήποτε εικόνα που δεν συνάδει με τον τουριστικό της χαρακτήρα».
-Κυρία Σβύνου, η Κως κατάφερε το 2016 να περιορίσει τις απώλειες, τουλάχιστον ως προς τον αριθμό αφίξεων και όλες οι ενδείξεις συγκλίνουν ότι το 2017 θα υπάρξει ολικά επαναφορά της Κω στον τουριστικό χάρτη. Πώς το πετύχατε αυτό; Τι σχέδιο αναπτύξατε και ποιοι φορείς συνέβαλαν στην υλοποίησή του;
-Το 2016 ήταν η χειρότερη χρονιά των τελευταίων δεκαετιών, αντανακλώντας τις συνέπειες των πρωτόγνωρων προσφυγικών ροών που βιώσαμε το 2015 και κυρίως της κακής διαχείρισής τους από τους ιθύνοντες. Παρά ταύτα ΝΑΙ, η Κως ως τουριστικός προορισμός κατάφερε να περιορίσει τις απώλειές της στο μέγιστο δυνατό και αυτό συνέβη καθώς αφενός σταμάτησαν οι προσφυγικές ροές προς το νησί της Κω ενώ παράλληλα έγιναν κινήσεις διαχείρισης με στόχο τη διαφύλαξη της εικόνας της πόλης, αφετέρου ενώσαμε όλοι τις δυνάμεις μας έτσι ώστε, σε επίπεδο μάρκετινγκ να ανατρέψουμε την αρνητική εικόνα για το νησί, αντικαθιστώντας την με την πραγματική εικόνα, αυτή της τουριστικής Κω.
Στην κατεύθυνση αυτή, συνεργαστήκαμε ως Ένωση Ξενοδόχων Κω σε άψογο κλίμα με το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, που στάθηκαν ως σημαντικότατοι αρωγοί, με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου η οποία και έχτισε αλλά και στήριξε δράσεις σε οικονομικό επίπεδο, με το Δήμο Κω και συγκεκριμένα με την Αντιδημαρχία Τουρισμού όπου συμμετείχαμε σε εκθέσεις, συνεντεύξεις και ειδικές δράσεις για το νησί, με τον ΣΕΤΕ και τη Marketing Greece και με τους άλλους φορείς του νησιού. Ακόμα και αν υπήρξαν διαφωνίες καταφέραμε να τις αφήσουμε στην άκρη και να προτάξουμε το συμφέρον του νησιού.
Πέραν όμως της συμβολής των θεσμικών, αδιαμφισβήτητα το μεγαλύτερο μέρος της επιτυχίας των στόχων ανάκαμψης κατέχουν οι ίδιοι οι επιχειρηματίες, οι τουρ οπερειτορ που δραστηριοποιούνται στο νησί και οι ξενοδόχοι, καθώς οι μεν μείωσαν στο ελάχιστο δυνατό το πτητικό τους πρόγραμμα και οι δε έβαλαν πλάτες προκειμένου με ειδικές προσφορές να προσελκύσουμε κόσμο. Ήταν η πρώτη φορά στα τόσα χρόνια που ασχολούμαι με την Ένωση Ξενοδόχων, που είδα όλους τους επιχειρηματίες, ακόμα και κάποιους που ποτέ δεν υπήρξαν μέλη μας, να βγαίνουν μπροστά με διάθεση συνένωσης, συμμετοχής και προσφοράς!
-Γνωρίζουμε τους ισχυρούς δεσμούς που έχει η Κως με τους τουρ οπερέιτορ. Ποια ήταν η δική τους βοήθεια στην αναστροφή της εικόνας και στην ανάκαμψη
-Όπως προανέφερα το σημαντικότερο ρόλο, μαζί με τους επιχειρηματίες ξενοδόχους είχαν οι τουρ οπερέιτορ στην ανάκαμψη τη Κω. Οργάνωσαν ειδικές καμπάνιες για το νησί, σχεδόν κάθε εβδομάδα είχαμε και κάποιο ταξίδι εξοικείωσης με δημοσιογράφους αλλά και πωλητές, ενώ η σημαντικότερη συμβολή ήταν η προσπάθεια διατήρησης των αεροπορικών θέσεων. Οι μεγαλύτεροι τουρ οπερέιτορ έχουν πιστέψει και έχουν επενδύσει στο νησί της Κω, γεγονός που διατέλεσε καθοριστικό ρόλο.
Οι πληγές από την κρίση
-Τι πληγές αφήνει στις ξενοδοχειακές και λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού η κρίση των προηγούμενων ετών
-Μπορεί να καταφέραμε να επαναφέρουμε τα νούμερα των αφίξεων, έχουμε όμως πολύ δρόμο στην οικονομική επανάκαμψη των επιχειρήσεων. Οι απώλειες ξεκίνησαν από το 2015, όπου μετρήσαμε μια πτώση στον τζίρο των επιχειρήσεων κοντά στο 15%, ενώ οι απώλειες του 2016 κατά μέσο όρο φτάνει το 30%. Δεδομένων των φορολογικών επιβαρύνσεων που έχουμε υποστεί είναι αυτονόητο πως τίθεται σοβαρό θέμα βιωσιμότητας… απλά, μετά την κρίση που περάσαμε εκτιμάμε ακόμα περισσότερο τη ζήτηση που έχει επανέλθει για το νησί της Κω και ίσως να υπερθεματίζουμε κάποιες φορές….
Η ουσία όμως είναι πως τα ταμεία είναι μείον! Παίζουμε με το κανόνα της τιμής, χωρίς να ακολουθούμε κάποιο συγκεκριμένο μακροπρόθεσμο τουριστικό σχεδιασμό προς την αποτελεσματική επένδυση-βελτίωση και προώθηση του προορισμού μας, με αποτέλεσμα να έχουμε μείωση της διάρκειας διαμονής, μείωση της τουριστικής δαπάνης και κατ’επέκταση μείωση των τουριστικών εσόδων, ειδικά όταν καταγράφεται αύξηση αφίξεων.
Δεν υπάρχουν πλέον προσφυγικές ροές
-Πώς είναι η κατάσταση σήμερα στην Κω ως προς τις προσφυγικές και μεταναστευτικές ροές; Πώς το κράτος και οι τοπικές αρχές διαχειρίζονται πρόβλημα
-Το νησί δεν έχει πλεον ροές και σε αυτό υπήρξαμε τυχεροί καθώς προστατεύονται τα απέναντι παράλια της Αλικαρνασσού, ως μια εκ των δημοφιλέστερων τουριστικών προορισμών της Τουρκίας. Πέραν τούτου υπάρχει εμπειρία, υπάρχει συνεννόηση και το βασικότερο: υπάρχει διαχείριση, τόσο από το κράτος όσο και από την τοπική αυτοδιοίκηση. Και σαφέστατα υπάρχουν ακόμα σημεία διαφωνίας αλλά προσπαθούμε με διάλογο προς την επίλυσή τους.
Η Κως έχει φύγει από το τόξο των νησιών με μεταναστευτικό πρόβλημα, ανήκει αμιγώς στον τουριστικό χάρτη της χώρας μας και όλες μας οι πιέσεις είναι προς την κατεύθυνση του να προστατευτεί από οποιαδήποτε εικόνα που δεν συνάδει με τον τουριστικό της χαρακτήρα.
-Η κρίση στον τουρισμό στη γειτονική Τουρκία επηρεάζει και πόσο την Κω
-Με μια πρώτη ματιά θα πούμε πως πράγματι, η κρίση στην Τουρκία λειτούργησε υπέρ του Ελληνικού τουρισμού άρα και υπερ της Κω. Μεγάλοι τουρ οπερέιτορ προχώρησαν σε αύξηση του προγράμματός τους λόγω της αποστροφής των Ευρωπαίων για την Τουρκία ενώ υπάρχουν και μικροί πράκτορες που μετέφεραν την έδρα τους στην Ελλάδα (και συγκεκριμένα στην Κω έχουμε τέτοιο παράδειγμα).
Από την άλλη πλευρά όμως σημειώνουμε απώλειες από την αγορά της Τουρκίας καθώς το κόστος των διακοπών στην Ελλάδα έχει αυξηθεί κατά πολύ λόγω της υποτιμημένης λίρας αλλά και η γενικότερη κατάσταση στη χώρα τους δεν τους αφήνει πολλά περιθώρια για διακοπές.
Επιπλέον η κατάσταση στη γείτονα χώρα, μας προκαλεί θλίψη αλλά και αβεβαιότητα. Επιθυμούμε περιβάλλον ηρεμίας και ειρήνης στην ευρύτερη περιοχή, οποιοδήποτε επεισόδιο μπορεί να διαταράξει και τη δική μας θετική πορεία στον τουρισμό.
Πέραν τούτου, δεν μας ικανοποιεί η αύξηση των τουριστικών δεικτών στο βαθμό που αυτή προέρχεται από συγκυρίες. Εκτός και αν μπορέσουμε να κερδίσουμε τους πελάτες αυτούς που ήρθαν Ελλάδα ως δεύτερη επιλογή, αναδεικνύοντας τον προορισμό μας και την ποιότητα των υπηρεσιών. Γιατί όταν θα αρχίσει η ανάκαμψη της Τουρκίας σίγουρα αυτό θα γίνει με τέτοιες τιμές που σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούμε να ανταγωνιστούμε, ειδικά μετά την εκτός λογικής αύξηση του κόστους των υπηρεσιών μας λόγω των φόρων και του επικείμενου τέλους διανυκτέρευσης.
Το τουριστικό προϊόν της Κω πρέπει να ανακατασκευαστεί
-Ποιες θα είναι οι κινήσεις σας τα επόμενα χρόνια και σε ποιες αγορές δίνετε έμφαση
-Οφείλουμε να στραφούμε στη μεγιστοποίηση του οικονομικού οφέλους από τον τουρισμό, σε έναν στρατηγικό σχεδιασμό που θα επενδύσει και στη συνέχεια θα αναδείξει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού, αφενός σε εθνικό επίπεδο, αφετέρου σε τοπικό επίπεδο. Οφείλουμε να εντρυφήσουμε στις υπάρχουσες αγορές ώστε να προσελκύσουμε κόσμο υψηλότερου εισοδηματικού επιπέδου επενδύοντας σε θεματικό τουρισμό, επιμηκύνοντας την τουριστική μας περίοδο. Παράλληλα γίνεται προσπάθεια διείσδυσης σε νέες αγορές για κάποιες από τις οποίες έχει ήδη γίνει αρχή από το υπουργείο τουρισμού. Σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία τουρισμού του Δήμου Κω και όπου χρειαστεί με την περιφέρεια Ν.Αιγαίου οργανώνουμε σχετικές δράσεις.
Η Κως έχει πολλά να δώσει αλλά χρειάζεται και πολύ δουλειά στην κατεύθυνση της οργάνωσης του τουριστικού μας προϊόντος και των υποδομών σε υπηρεσίες. Για να γίνει αυτό απαιτείται νέα σελίδα στην διαχείριση του τουριστικού μας προϊόντος. Θα το προσπαθήσουμε, όσο βέβαια μας επιτρέπουν οι καταστάσεις, η πολιτική βούληση και η γραφειοκρατία.
Θεωρούμε πως το τουριστικό προϊόν της Κω πρέπει να ανακατασκευαστεί σε επίπεδο βάσης, να τεθούν νέοι στόχοι, εφικτοί, με τελικό στόχο την αναβάθμισή μας ως προορισμό και την ανάδειξη των ειδικών μορφών τουρισμού και των πλεονεκτημάτων μας.
Ως Ένωση Ξενοδόχων Κω, θέτουμε ως πρωταρχικό στόχο την εξωστρέφεια, θα κατευθύνουμε όλες μας τις κινήσεις στην προβολή των μελών και του προορισμού μας και στο βαθμό που μας επιτρέπεται αγωνιζόμαστε για την προάσπιση και την αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος (ακόμα και αν αυτό μας καθιστά δυσάρεστους σε κάποιες περιπτώσεις…)
Λόγια ρεαλιστικά και σταράτα, όπως πάντα
Δεν υπαρχει ελπιδα πια!οπως τελειωσε η αγροτια,οπως εσπασαν τα ψαροκαικα ,οπως εξαφανηστικαν τα μπακαλικα ετσι τελειωσε κ ο τουρισμος-για μας-.
Ας το πάρουμε απόφαση, οι εποχές που έκανες απόσβεση της επιχείρησης σε ένα χρόνο και είχες κέρδη από την πρώτη μέρα πέρασαν ανεπιστρεπτί. Δουλειά με όρεξη, φαντασία και γνώσεις χρειάζονται. Ακόμα και σήμερα, την εποχή της κρίσης, η λογική της αρπαχτής επικρατεί.
ardan,atarax…και γενικά άπασας τις κάψουλες ελεγχόμενης αποδέσμευσης.
ποιος γεμισε λακουβες το νησι?ποιος ερημωσε την πολη απο τουριστες?ποιος εφερε την μαυρη νυχτα στο νησι?ποιος εγκατελειψε και σκουριαζουν τα μηχανηματα του δημου?ποιος ευθυνεται για την καταστροφη του νησιου? ποιος καταστρεφει τις πλατειες?ποιος βουλιαζει τον χυτα με την αδιαφορια? ποιος δημιουργει κυκλοφοριακο χαος με τα τρενακια?ποιος επιτρεπει την αναρχια τραπεζοκαθισματα?ποιος ευθυνεται για την εικονα τσαντιρ μαχαλα της πολης,του νησιου?ποιος ευθυνεται για το χαλι των λεωφορειων της κεας?ποιος προμηθευεται αγαλματα με στημενους διαγωνισμους?ποιος ευθυνεται για ττην αποχωρηση-τσιρκο απο το δημοτικο συμβουλειο?Ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ !!
ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΤΣΗ… ΜΑ ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ Η ΚΑ ΝΤΙΝΑ… ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ
ΤΡΑΒΑ ΡΩΤΑ ΤΗ ΝΤΙΝΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΤΙ ΑΠΟΨΗ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕ ΣΧΟΛΙΟ ΜΕΤΑ
και συνεχιζει την καταστροφη.
τα INCLUSIVE το νησι το εχει γραμμενο.
διελυσε την αγορα.υπευθυνος ο γεωργιος.
Δέκα γυναίκες, οι οποίες σκόπευαν να κάνουν το μπάνιο τους στην πλαζ των Καννών φορώντας μπουρκίνι, το ισλαμικό μαγιό που καλύπτει όλο το σώμα, συνελήφθησαν από αστυνομικούς έξω από το πολυτελές ξενοδοχείο Martinez, σύμφωνα με δημοσιογράφο του Γαλλικού Πρακτορείου.
Οι γυναίκες έφτασαν στις Κάννες από το Παρίσι με τρένο. Είναι όλες φίλες ή συγγενείς του Ρασίντ Νεζάκ, Αλγερινού ο οποίος έγινε γνωστός το 2010, όταν αποφάσισε να πληρώνει τα πρόστιμα που είχαν επιβληθεί σε γυναίκες οι οποίες δεν τηρούν τη γαλλική νομοθεσία που απαγορεύει την μπούρκα.
Οι γυναίκες οδηγήθηκαν στο αστυνομικό τμήμα των Καννών όπου παρέμεναν μέχρι αργά το απόγευμα.
Ελα λοιπον εσυ που φεν εισαι κλαψ,που εχεις κ πολυ νου κ πες μας-γιατι οι παραλιες των ολ ινκλουσιβ ειναι ετοιμες απ των απρηλη ενω η κεντρικη παραλια στη καρδαμαινα ακομα κ σημερα 26-5ειναι μαυρο χαλι?
Εγώ θα ρωτήσω κάτι άλλο…πως γίνεται οι ράμπο της Εφορίας,να βάζουν στο στόχαστρο μικροεπιχειρήσεις,να ελέγχουν καταλόγους ,ταμειακές και όταν δεν βρουν μία σουτζουκάκια στην απόδειξη,να κάνουν καταρέζιλο στο πανελλήνιο τον ‘εγκληματία’,στολίζοντας τον με διάφορα επίθετα και τονίζοντας ότι έτσι χρεοκοπήσαμε και στα All Inclussives που τρώνε 20 γεύματα την ημέρα και πίνουν 40 ποτά…να μην ασχολούνται καθόλου????
Για τις ποσοστώσεις πληρότητας All Inclussives και ξενοδοχείων πόλεων καμιά αναφορά?Πως γίνεται όλα σχεδόν τα Βραχιόλια να είναι over booking και τα μικρά να είναι άδεια?Πως γίνεται να εκπροσωπείται τα Ξενοδοχεία και τις Τουριστικές επιχειρήσεις ταυτόχρονα,όταν οι μεν χρησιμοποιώντας ανήθικους και μη νόμιμους τρόπους,’επεμβαίνουν’ στην τοπική αγορά?Πως γίνεται να υπογράφουν υπάλληλοι ότι παίρνουν κάθε εβδομάδα ένα ρεπό,να μην σας έχει ελέγξει ούτε μια φορά κάποιος?Πως γίνεται να μην υπάρχει όριο στο πόσες φορά θα φάει και θα πιει ένας πελάτης των All Inclus,και ένα μικρό εστιατόριο να το γράφουν και ξευτελίζουν στα ΜΜΕ επειδή βρήκαν σ ένα τραπέζι μία σαλάτα που δεν ήταν στην απόδειξη.?Καλά όσο θα απαντήσει ο ISIS στους συγγενείς των νεκρών Πιστών στην Αίγυπτο,άλλο τόσο περιμένω να απαντήσετε…..ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ,τα είπαμε!!!!Πιο πάτος δεν υπάρχει!!!
Στο all in υπάρχει συμφωνία. Με χ Ευρώ τρως και πίνεις όσο θέλεις όποτε θέλεις, δεν χρειάζεται να κόβει το ξενοδοχείο απόδειξη για κάθε κατανάλωση γιατί δεν χρεώνεται εξτρά. Ο λόγος που είναι γεμάτα είναι γιατί προσφέρουν ένα πακέτο που συμφέρει τον τουρίστα. Αυτός ξέρει ότι με τα λεφτά που θα πληρώσει στη Γερμανία ή την Αγγλία για 7 μέρες θα φάει και θα πιει όσο θέλει που σίγουρα είναι πολύ φτηνότερα από το να έτρωγε τα ίδια πράγματα σε εστιατόρια και μπαρ της πόλης.
Τα ανήθικα και παράνομα που λέτε, μαζέψτε στοιχεία από τους υπαλλήλους ή όποιον άλλον μπορείτε και κάντε καταγγελίες επίσημες στην εφορία, υπουργείο εργασίας, εισαγγελέα. Οι κλάψες εδώ δεν έχουν νόημα.
Σου δίνω ένα παράδειγμα για να μάθουν όλοι, ότι το παίζεις άσχετος.
http://www.capital.gr/tax/3046450/pos-tha-upologizetai-o-fpa-sta-all-inclusive
Και σ αυτήν την κατηγορία πελατών τα ίδια?Να πάρουμε μαζί μας και κανένα ποτό εκεί που θα πάμε να δούμε πόσα ‘οκτάνια’ περιέχει..,γιατί δεν δημοσιεύονται τα συμβόλαια μεταξύ πελατών και Πολυεθνικής?Θες να καταγγείλω αυτό με τα ρεπό και άλλες συμφωνίες π.χ. στα μαγειρεία να δεις πως θα τρέχεις?Αλλά ξέρεις ότι υπάρχουν στεγανά γι αυτό λαλείς.Ποιοι είναι οι προμηθευτές των ποσοτήτων κρεατικών και ποτών?
ΛΕΣ ΝΑ ΕΠΕΜΒΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ?ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Ο ΕΠΟΠΤΗΣ ΕΔΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ 400 ΕΥΡΩ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΕΙΑ??ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΣΤΑΛΟΥΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Βρίσκετε και τα κάνετε…φουλ οι παρανομίες και παρατυπίες,αλλά και ο υπόγειος ανταγωνισμός,απ την διατήρηση υπαλλήλων για τα rent a car ,που σας έγινε σύσταση προχθές,μέχρι το λαθρεμπόριο αλκοόλ και φαγώσιμων,για δε το υπηρετικό προσωπικό και τις καταστρατηγήσεις ωραρίων,ρεπό,πληρωμών,προσλήψεων,απολύσεων,φταίει το διαλυμένο κράτος που σας διατηρεί ανεξέλεγκτους…αλλά σύντομα θα γίνει το μπαμ..
Ολα νόμιμα και καλως καμωμένα! Και τα 4 μνημονια μεχρι τώρα ειχαν ευρύτατη κοινοβουλευτική αποδοχή δεν ανοιξε ρουθούνι. Μπορουμε να συνεχίσουμε να κοιμόμαστε η δημοκρατια ευημερεί!
Επειδή το δούλεμα και η παραπληροφόρηση έχουν και τα όρια τους,απάντησε μας,για τις προ-καταβολές των κρατήσεων που γίνονται απ το εξωτερικό,μέσω Πρακτορείων και Πολυεθνικών…Που ‘φαίνονται’ ακριβώς?Που κατηγοριοπιούνται φορολογικά?Σε πιο συντελεστή???Δεν ξέρω αν με ‘εννοείς’..
Μπορείς όχι να τα δώσεις τσάμπα ,αλλά και τον πληρώσεις να τα φάει,υπάρχει όμως ένα στοιχείο που λέγεται ‘αυτοπαράδοση’,που πρέπει σ αυτόν τον συντελεστή να δηλώσεις τα τσάμπα,αλλά επίσης πρέπει οι κινήσεις των ‘αποθηκών’ αυτών των Ξενοδοχείων με συνολικό αριθμό 100.000 ποτών την ημέρα ,να κόβονται ΦΠΑ,να ελέγχονται..είσαι σίγουρος ότι αυτές οι συναλλαγές γίνονται νόμιμα?Ότι δεν υπάρχει κανένα ‘μεμπτό κενό’?Γιατί αν θες πάμε μαζί να το καταγγείλουμε και θα δεις ότι θα μάθεις και άλλα….Επίσης είσαι σίγουρος ότι τα δηλωμένα ρεπό των εργαζομένων δίνονται ή πληρώνονται?Μην με προκαλείς γιατί δεν θα πάω μόνος ,και θα ακουστεί πάρα πολύ….
Αύξηση των τουριστών και αύξηση στα All-inclusive και όλα αυτά τα χρόνια μετά και απο πάμπολλες δηλώσεις απο όλους τους φορείς για επιμήκυνση της τουριστικής σεζον έχουμε σμικρυνση , συρρικνωση κτλ. Δηλωσεις για ποιοτικό τουρισμο δλδ ματσό… αλλά έρχονται τα μπατιράκια …. Δηλαδή όλα τα αντίθετα απο αυτά που υποτίθεται οτι πολεμίσαμε για να επιτύχουμε. Το κέντρο και τα μικρά ξενοδοχεία είναι άδεια και ο τουρίστας δεν έχει κανένα λόγο να έρθει να μείνει στο κέντρο εκτός αν είναι 18 ή 20 χρονών… Λέγοντας όμως όλα αυτά τι κάνουμε τωρα;
Άλλα με λογιστική δεδουλευμένης βάσης φαίνονται σαν δαπάνη,όταν βεβαιωθούν,άλλα με ταμειακή βάση φαίνονται δαπάνες όταν πληρωθούν…συμψηφισμοί,αλλαγές συντελεστών,διπλοεγγραφές….μα τι έπαθες και δεν απαντάς???Βρε ένα συμβόλαιο πια να μην δω αναρτημένο?
ΞΑΦΝΙΚΑ Η ΠΟΛΗ ΓΕΜΙΣΕ ΜΕ ΚΟΣΜΟ,ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΧΡΩΑΜΑΤΙΣΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ,ΕΔΕΙΧΝΕ Η ΚΩΣ ΣΑΝ ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΤΩΝ 80ς ΚΑΙ 90ς…ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 7-8 ΤΟ ΒΡΑΔΥ?ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ!!!!!ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΟΣΟΙ ΓΑΥΓΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ Η ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ALL INCL
Παρατήρησε το αδιαχώρητο ,την αυξημένη κίνηση που θύμισε εποχές Ving Resor,Fritids κ.λ.π???Που είναι όλοι αυτοί οι τουρίστες?Που διαμένουν?Που τρώνε?Τι τρώνε?Τι αφήνουν στο σύνολο? Αυτό το τελευταίο θα το επαναλάβω..ΤΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ???Περαστικά μας.Ένωση Ξενοδόχων ,Φαταούλ Πασάς. Η ανάπτυξη που ονειρεύεται κάθε Δημοτικός Σύμβουλος!!! Τώρα μετά τη δύση του ηλίου μόνο με τεχνολογία Drones μπορείς να τους ξαναδείς!
Αναπτυξη ειναι να ξαναερθει η πελατεια στο μικρομαγαζο. ΟΧΙ να αγοραστουν λιμανια, αεροδρομια και μαρινες που ….
οτι κερδος αρπαξουν, ΕΞΩ θα το στειλουν. Ολα στην ντοπια οικονομια ειναι ενα οικοσυστημα. Μια αλυσιδα. Ενας κυκλος ….
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΕΣΠΑΣΕ ! ….
Ρήμαξε ο Εμπορικός κόσμος της Κω,δεν αγοράζει κανείς ούτε οδοντογλυφίδα,εκτός των γνωστών αλυσίδων και ….μεις ψάχνουμε νέους καινοτόμους τρόπους ανάδειξης του Τουριστικού προϊόντος!!!Μόνο ο Μπογδάνος δεν θα αναλύσει το θέμα..
δυστυχώς το ανίκανο κράτος (και σήμερα και για δεκαετίες πριν) μη μπορώντας να ελέγξει και να φορολογήσει δίκαια τους πολλούς (είτε είναι μικροί είτε είναι μεγάλοι),
εξαντλεί την αυστηρότητα στους λίγους που γίνονται όλο και λιγότεροι, προκειμένου να βγάλει αυτά που δεν μπορεί από τους πολλούς
Να φορολογηθεί λιγουλάκι παραπάνω το All-in και όχι τα υπόλοιπα. Τα έσοδα να πάνε στην ανάπτυξη των τοπικων πόλεων, στην αναβάθμιση των υποδομών.