Παραγωγική η συνάντηση Δημάρχου Κω και εκπροσώπων φορέων, με τον Υφυπουργό Μεταφορών Β. Οικονόμου

0
211

Αμέσως μετά την Κάλυμνο, ο Υφυπουργός Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, επισκέφθηκε την Κω και πραγματοποίησε ευρεία συνάντηση με τον Δήμαρχο, κ. Νικηταρά, εκπροσώπους φορέων και επαγγελματίες του κλάδου των μεταφορών, παρουσία βουλευτών Δωδεκανήσου της ΝΔ. Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκαν σημαντικά ζητήματα που αφορούν την ανάπτυξη και τη βελτίωση των υποδομών και των μεταφορών του νησιού.
Ο Δήμαρχος κ. Νικηταράς ζήτησε τη συνεργασία του Υφυπουργού για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει το νησί. Ένα από τα βασικά ζητήματα που τέθηκαν ήταν η διαχείριση των υδάτινων πόρων, με τον Δήμαρχο να ενημερώνει τον Υφυπουργό για τη μελέτη κατασκευής φράγματος Μία που θα λύσει το πρόβλημα υδροδότησης σε μεγάλο μέρος της Κω
Ο Δημήτρης Σαράντης ως εκπρόσωπος του εμπορικού τμήματος του ΕΒΕΔ αναφέρθηκε στη νησιωτικότητα και δήλωσε πως τα θέματα ως επιμελητήριο θα δοθούν στους βουλευτές για συζήτηση.
Ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Μανώλης Χατζηάμαλλος αναφέρθηκε ιδιαίτερα στις ενστάσεις για τα όρια ταχύτητας.
Ο Αντώνης Γιαννικουρής Γενικός Γραμματέας του ΤΕΕ, εξέφρασε την επιθυμία για αγαστη συνεργασία του Τεχνικού Επιμελητηρίου με το υπουργείο Μεταφορών.
Ακολούθησε ο Στέφανος Γραμμένος, πρόεδρος του Σωματείου Επιχειρήσεων Δωδεκανήσου Ολικής Εκμίσθωσης Ε.Ι.Χ Αυτοκινήτων με Οδηγό , αναφέρθηκε στο υπάρχον νομικό πλαίσιο που πρέπει να αντικατασταθεί και σημείωσε πως προβλέπουν στη βοήθεια του υπουργείου ενώ υπογράμμισε την απουσία της Ένωσης Ξενοδόχων και του ΣΕΠΕ.
Ο Αριστείδης Μαραγκός, Πρόεδρος του ΚΤΕΛ, αναφέρθηκε επίσης στα όρια ταχύτητας, στην ελλειπείς σήμανση και στην κατάσταση του οδοστρώματος. Επίσης αναφορικά με τα ΚΤΕΛ, τόνισε πως ενώ το πετρέλαιο έχει αυξηθεί, το εισιτήριο έχει παραμείνει ίδιο. Παράλληλα αναφέρθηκε στο όριο ηλικίας των οχημάτων.
Ο πρόεδρος των Ραδιοταξί Κω, Μανόλης Κίννας, επισήμανε πως το επάγγελμα του οδηγού ταξί στην Κω, είναι εποχιακό και τόνισε τη θετική εξέλιξη με τα πολυθέσια ταξί, ενώ επεσήμανε πως το Σωματείο είναι εναντίον των προμηθειών.
Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου της ΝΔ Ιωάννης Παππάς, αναφέρθηκε στη σημαντικότητα της διατήρηση της δημοτικής συγκοινωνίας στην Κω και στη Ρόδο. Τόνισε πως γίνεται προσπάθεια συνεργασίας ΚΤΕΛ και ταξί και πως η πρώτη εικόνα του επισκέπτη όταν έρθει στο νησί, οφείλει να είναι καλή.
Στη συνέχεια ο Βουλευτής Δωδεκανήσου της ΝΔ Μάνος Κόνσολας, αναφέρθηκε στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εκπρόσωποι των φορέων με επίμαχο σημείο τις παράνομες μισθώσεις μεταφορών, που αποτελούν αγκάθι για τους τουριστικούς προορισμούς.
Μετά τις τοποθετήσεις των παρευρισκομένων, ο Υφυπουργός κ. Οικονόμου αναφέρθηκε στο νομοσχέδιο που θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση στις 20 του μήνα. Το νομοσχέδιο αυτό, όπως είπε, θα συμπεριλαμβάνει ΚΤΕΛ, ταξί και ηλεκτρικά αυτοκίνητα και θα «ανοίξει» τις μεταφορές, τα υδατοδρόμια και το μεταφορικό έργο. Στόχος είναι να έρθει στη Βουλή για ψήφιση αρχές Μαρτίου.
Επίσης, ο Υφυπουργός ανέφερε ότι μετά τις 20 Φεβρουαρίου θα έρθει για ψήφιση ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), που θα μεταρρυθμίσει πολλά ζητήματα, κάποια από τα οποία, θίχτηκαν στη σημερινή σύσκεψη και που έχουν ως ζητούμενο, τη ασφάλεια των επιβατών και των πολιτών.
Ο κ. Οικονόμου, Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αναφέρθηκε σε μια σειρά θεμάτων , όπως αυτά αφορούν στην οδική ασφάλεια και τη βιώσιμη κινητικότητα. Πιο συγκεκριμένα, τόνισε τη σημασία της κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία, μέσω της δημιουργίας πάρκων κυκλοφοριακής αγωγής, καθώς και τη μείωση των ορίων ταχύτητας σε ορισμένες περιπτώσεις. Επίσης, εξέφρασε τη χαρά του για την ένταξη της Κω στο πρόγραμμα ΣΒΑ (Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας) και σημείωσε πως η Κως αποτελεί «πιλότο» ενίσχυσης της εναλλακτικής μετακίνησης, όπως το ποδήλατο.
Σημαντικές εξελίξεις αναμένονται στον τομέα του μεταφορικού έργου, καθώς όπως επισημάνθηκε, υπάρχουν πολλοί «παίκτες» που εμπλέκονται και πρέπει το υπουργείο να αξιολογήσει όλες τις ανάγκες. Η κατάσταση αναμένεται να ξεκαθαρίσει για όλους τους ενδιαφερόμενους τον Φεβρουάριο, οπότε και θα ξεκινήσει η σχετική συζήτηση.
Η Ελλάδα όπως επισήμανε ο κ Οικονόμου αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα με τον γηραιό στόλο λεωφορείων, ταξί και φορτηγών, καταλαμβάνοντας μία από τις τελευταίες θέσεις στην Ευρώπη σε ό,τι αφορά την ανανέωση των οχημάτων. Το ζήτημα αυτό έχει πολλαπλές διαστάσεις, καθώς συνδέεται άμεσα με περιβαλλοντικές, οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις.

πηγη: https://www.kostv.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ