Στόχος είναι να πέσουν οι ταχύτητες μέσα στην πόλη
Μετά από 17χρόνια, έρχεται τον Σεπτέμβριο, νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας σε δημόσια διαβούλευση.
Πιο συγκεκριμένα, στόχος είναι να πέσουν οι ταχύτητες μέσα στην πόλη καθώς η Ελλάδα βρίσκεται ακόμα στην 4η χειρότερη θέση ως ευρωπαϊκή χώρα σε νεκρούς από τροχαία ενώ πριν από 10 με 15 χρόνια, η Ελλάδα ήταν πρώτη.
Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.). Βάσει του νέου ΚΟΚ οι ποινές θα αφορούν τον οδηγό και όχι το όχημα. Εξετάζεται, ακόμη, η μείωση του ορίου ταχύτητας στον εσωτερικό αστικό ιστό και σε δρόμους ήπιας κυκλοφορίας.
Έτσι, στην περίπτωση που η παράβαση αφορά το ίδιο το όχημα -όπως για παράδειγμα η στάθμευση σε θέση ΑμεΑ, καθώς προβλέπεται η αφαίρεση των πινακίδων του οχήματος- θα πρέπει, για να παραλάβει τις πινακίδες ο οδηγός, να παραδώσει την άδειά του.
Τελικά ο Χατζηροδίτης ήταν πολύ μπροστά με τα όρια ταχύτητας χελώνα
πρέπει να ανέβουν οι εισπράξεις πως θα πληρώνονται οι δημόσιοι δεν υπάρχει χρήμα