Μεγάλη προσοχή πρέπει να δώσουν όσοι έχουν Τράπεζα Πειραιώς σε μια νέα κομπίνα που χακάρει το νέο e-banking της Πειραιώς.
Ιδιαιτέρως προσεκτικοί πρέπει να είναι οι χρήστες που έχουν Τράπεζα Πειραιώς με την κομπίνα που χακάρει το νέο e-baking της τράπεζας.
Σημειώνεται εδώ πως από τις αρχές Ιουνίου η winbank έχει αλλάξει πλέον σε Piraeus e-banking και Piraeus app, σε σχέση με την mobile έκδοσή της.
Με αφορμή λοιπόν την προαναφερθείσα τροποποίηση, απατεώνες επιχειρούν μέσω e-mails να κοροϊδέψουν τους πελάτες της τράπεζας.
SOS για όσους είστε χρήστες της Τράπεζας Πειραιώς – Μεγάλη Προσοχή
Οπως παρουσιάζει αναλυτικά η σελίδα moneyonline.gr, Χρησιμοποιώντας το νέο λογότυπο της Τράπεζας Πειραιώς έχουν στείλει τις τελευταίες ώρες χιλιάδες μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με τα οποία ενημερώνουν τους παραλήπτες ότι κινδυνεύουν με άμεσο αποκλεισμό από το λογαριασμό τους.
Ως αποστολέας αναφέρεται το Piraeus, που χρησιμοποιεί η τράπεζα πλέον ως κεντρική ονομασία της.
Επιπλέον, στο τέλος των μηνυμάτων οι δράστες χρησιμοποιούν e-mail που παραπέμπει στην τράπεζα, αλλά και το σωστό αριθμό του τηλεφωνικού της κέντρου, ώστε το e-mail να γίνει πιο πιστευτό.
Σε αυτό αναφέρονται τα εξής:
Πώς να προφυλαχθείτε
Κατ΄ αρχάς η παραλαβή και ανάγνωση του μηνύματος αυτού από μόνη της δεν επηρεάζει σε καμία περίπτωση το λογαριασμό σας.
Αυτό που θέλουν οι απατεώνες να κάνετε, φοβούμενοι τον υποτιθέμενο αποκλεισμό από τους λογαριασμούς σας, είναι να κλικάρετε στο κουμπί «επιβεβαιώστε εδώ».
Αν το κάνετε θα ανοίξει μία νέα σελίδα που μοιάζει την αρχική του e-banking της Τράπεζας Πειραιώς.
Ακόμη όμως και μέχρι αυτό το σημείο δεν αντιμετωπίζετε κάποιο κίνδυνο. Τα προβλήματα ξεκινούν εάν στην απατηλή αυτή ιστοσελίδα, πληκτρολογήσετε το username και το password που χρησιμοποιείτε γαι είσοδο στο e-banking της τράπεζας.
Εάν κάνετε αυτό το λάθος, οι κωδικοί σας περιέρχονται σε άμεση γνώση των επιτήδειων. Οι τελευταίοι έχουν δύο επιλογές:
Είτε να εισέλθουν την ίδια στιγμή στο πραγματικό e-banking και να επιχειρήσουν μία συναλλαγή, την οποία θα σας ζητήσουν να επιβεβαιώσετε, με τις μεθόδους που χρησιμοποιεί η τράπεζα ή θα πουλήσουν τα στοιχεία σας σε τρίτους για να κάνουν εκείνοι την ίδια δουλειά.
Το μόνο λάθος που μπορεί να σας κοστίσει είναι να επιβεβαιώσετε την συναλλαγή που θα επιχειρήσουν να εκτελέσουν.
Σε κάθε περίπτωση εάν πληκτρολογήσατε τους κωδικούς, καλό θα ήταν να τους αλλάξετε άμεσα
πηγή: https://newsalert.gr
ο Χατζηδάκης ειδικά με τα φιρμάνια και τα πρόστιμα σ αυτούς που δεν μπορούν να διασυνδεθούν με το e pay doft poss , επειδή δεν λειτουργεί!!!!!
το ξέρουν όλοι οι φοροτεχνικοί και.λογιστες της χώρας μας.
ας καλέσει έναν ο.κ.Κιαρης..εχω πάει και Ρόδο για διασύνδεση,πλήρωσα με αίμα το soft POS,αλλά κάρτα δεν περνάει,όπως και σε πολλούς… επειδή η πλατφόρμα είναι για γέλια.για χώρες Σουαχίλι.
και όμως αυτός ο Θίασος ακόμα προηγείται…
Έρχεται ο Βελόπουλος με τα αστέρια του,αν δεν του φύγουν οι βουλευτές επειδή τους ζητάει προμήθεια,και θα τα φτιάξει όλα.Υπομονη.
για εντριβές στις ευαίσθητες περιοχές, τσάμπα πράμα.
δεν υπάρχει πιο ηλίθιο άτομο από εσένα,πιο ψυχικά διαταραγμένη…
Και όσοι δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν ας απεγκαταστήσουν την εφαρμογή και να πάνε στην ουρά του ταμείου για ανάληψη.
Άνθρωπέ μου δεν μιλάμε για Τραπεζικές συναλλαγές ,μιλάμε για αγορές υπηρεσιών μέσω κάρτας με την εφαρμογή αυτή που διασυνδέεται με την ταμειακή.
Σε κτύπησε ο Καύσωνας?Πας καλά?Γιατί σώνει και καλά πρέπει να απαντήσεις σε κάτι που δεν ξέρεις.
Οι υπηρεσίες που έχουν τις εφαρμογές, δεν είναι Τραπεζικές,αλλά ιδιωτικά και η εξυπηρέτηση είναι απαίσια.
Δεν ξέρουν αυτοί οι ίδιοι,ενώ ο μέσος όρος αναμονής στα τηλέφωνα της Merchant είναι πάνω από 2 ώρες .
Δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Υπάρχουν κενά που έχουν χακαριστεί,η χώρα δεν ήταν έτοιμη για την οριζόντια διασύνδεσης με τις ταμειακές που δεν έχουν σταθερό ίντερνετ και αυτό το ξέρουν ΟΛΟΙ.ΑΠΟΤΥΧΙΑ,τα υπόλοιπα που λες είναι ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ.
ο Κούλης τα θέλει για τι έραψε ποιο βαθιές τσέπες,έμαθα ότι θα δώσει και στην παλαβή του πληκτρολογίου για τον σκληρό της αγωνα