Β’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου: Επιστολή προς τους γονείς | Γιατί ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ στις 15 Φεβρουαρίου

7
3145

Β΄ ΕΛΜΕ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

Επιστολή προς τους γονείς

ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΣΤΙΣ 15 ΤΟΥ ΦΛΕΒΑΡΗ

ΓΙΑΤΙ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.

Αγαπητοί γονείς,

Βρισκόμαστε πάλι στον δρόμο του αγώνα, με την απόφαση να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο. Είμαστε σίγουροι ότι είστε στο πλευρό μας γιατί είναι κοινή η αγωνία μας για τη μόρφωση και την πρόοδο των παιδιών σας. Γνωρίζουμε τον δικό σας αγώνα στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε. Ξέρουμε το εξοντωτικό ολοήμερο τρέξιμο των παιδιών σας, τα εμπόδια που συναντούν στην προσπάθειά τους για μόρφωση. Είμαστε σίγουροι ότι ονειρεύονται ένα άλλο δημόσιο σχολείο, που θα τα μορφώνει ολόπλευρα, που θα τους δίνει όλα τα εφόδια, θα καλλιεργεί τα ταλέντα τους, θα δίνει διέξοδο στα ενδιαφέροντα και τις ανησυχίες τους.

Το σημερινό σχολείο, με ευθύνη όλων των κυβερνήσεων, βάζει ένα σωρό εμπόδια (τράπεζα θεμάτων, ελάχιστη βάση εισαγωγής, εξοντωτικά συστήματα για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο, ανεργία μετά τις σπουδές) συνθλίβει τα πιο όμορφα χρόνια των μαθητών μας. Ταυτόχρονα, εσείς επωμίζεστε το τεράστιο κόστος της τάχα δωρεάν παιδείας, βάζετε συνεχώς το χέρι στην τσέπη για ανάγκες που είναι υποχρέωση της πολιτείας να καλύψει.

Γνωρίζετε τις ανεπαρκείς, πολλές φορές και ακατάλληλες, κτηριακές υποδομές όπου φοιτούν τα παιδιά σας. Ολόκληρα σχολεία να λειτουργούν σε κοντέινερ ή σε ενοικιαζόμενους χώρους, σχολεία ειδικής αγωγής να στριμώχνονται σε χώρους που προσβάλουν την ανθρωπιά μας και η κεντρική εξουσία, αλλά και η τοπική διοίκηση, να αδιαφορούν. Δώσαμε, μαζί με σας, αγώνες για σύγχρονη ασφαλή σχολική στέγη και θα συνεχίσουμε.

Η κυβέρνηση όχι μόνο δεν έχει στις προτεραιότητές της να λύσει αυτά τα προβλήματα αλλά, αντίθετα, με τις πολιτικές της τα οξύνει, πιστή στις εντολές της ΕΕ και των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων. Εμείς οι εκπαιδευτικοί είμαστε αποδέκτες μιας απίστευτης τρομοκρατίας, όταν αντιπαλεύουμε αυτές τις πολιτικές. Όταν καταδεικνύουμε ότι στοχεύουν στην παραπέρα κατηγοριοποίηση των σχολείων, στη διάλυση του δημόσιου σχολείου. Αποδείχτηκε στην πράξη ότι η αξιολόγηση των σχολείων εκεί στοχεύει. Υπερηφανεύεται η κυβέρνηση ότι το πρώτο στάδιο, η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, προχωρά με επιτυχία. Θυμόμαστε όλοι τις απανωτές δίκες στις οποίες έσυρε η κυβέρνηση τους εκπαιδευτικούς για να προχωρήσει αυτή η αξιολόγηση, όμως κανένα θετικό αποτέλεσμα δεν είχε για τα σχολεία. Η χαμηλή χρηματοδότηση για την παιδεία συνεχίζεται, χιλιάδες ελλείψεις διδακτικού προσωπικού που καλύπτονται με αναπληρωτές όχι στην αρχή της σχολικής χρονιάς αλλά με το σταγονόμετρο σε όλη την διάρκειά της. Καμιά στήριξη στο έργο των εκπαιδευτικών, αντίθετα η θέση τους επιδεινώνεται χρόνο με τον χρόνο. Αλλά και οι μαθητές μας, στη μάχη τους για τη μόρφωση, συναντούν τον κόφτη της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής που άφησε εκτός ΑΕΙ 40.000 μαθητές, μετατρέποντάς τους σε εμπόρευμα για τα ιδιωτικά κολλέγια.

Αυτές τις μέρες, η κυβέρνηση, πάλι με απειλές και τρομοκρατία, θέλει να ολοκληρώσει την καταστροφική αντιεκπαιδευτική πολιτική της, με την ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Μια προσβλητική διαδικασία, που αποσκοπεί στην κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών, στη διαρκή ομηρία τους, στην απαξίωση του παιδαγωγικού τους ρόλου. Η κυβέρνηση για άλλη μια φορά ισχυρίζεται, ότι οι εκπαιδευτικοί δε θέλουν να αξιολογηθούν! Και απαντάμε ξεκάθαρα: Λένε ψέματα! Ο εκπαιδευτικός αξιολογείται καθημερινά. Εκεί που καταθέτει την ψυχή του, μέσα στην σχολική τάξη. Εκεί που στέκεται δίπλα στους μαθητές, όταν συνεργάζεται μαζί σας και από κοινού προσπαθείτε για το καλύτερο.

Η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ προωθούν μια βαθιά αντιεκπαιδευτική πολιτική. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Αυτό που επιδιώκουν μέσα από τον παραπλανητικό τίτλο «αξιολόγηση», είναι να διαμορφώσουν σχολεία πολλών ταχυτήτων. Να διαχωρίσουν δηλαδή τα σχολεία σε «καλά» και «κακά», με κριτήριο το κατά πόσο θα μπορούν από μόνα τους, «αυτόνομα» να καλύπτουν τις ανάγκες τους. Θέλουν τον δάσκαλο φοβισμένο, πειθήνιο στα σχέδιά τους. Και το κυριότερο, επιδιώκουν να χτυπήσουν τα ίδια τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας. Κι είναι σημαντικό, κάτι που η κυβέρνηση κρύβει επιμελώς, ότι, όπου εφαρμόστηκε αυτή η αξιολόγηση, είχε ακριβώς αυτά τα αρνητικά αποτελέσματα.

 Ο αγώνας των εκπαιδευτικών τους δημιουργεί σοβαρές δυσκολίες, γι’ αυτό επιλέγουν τον δρόμο του αυταρχισμού, της καταστολής και της συκοφαντίας. Δε μας φοβίζουν όμως. Μένουμε όρθιοι. Αυτό το οφείλουμε στους μαθητές μας.

Αγαπητοί γονείς,

Και τώρα υπάρχει η ανάγκη να βρεθούμε πάλι μαζί. Για το σχολείο που θα καλύπτει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας, που θα τα βοηθά να πάρουν όλα τα εφόδια και τις γνώσεις, για να μπορούν να γίνουν πρωταγωνιστές και δημιουργοί μιας καλύτερης κοινωνίας.

 Σε αυτή την υπόθεση οφείλουμε όλοι, εκπαιδευτικοί και γονείς, να καταθέσουμε όλες μας τις δυνάμεις!

 

ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ  ΤΗΣ Β΄ΕΛΜΕ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α΄ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  ΚΩ –ΝΙΣΥΡΟΥ.

ΤΕΤΑΡΤΗ  15 ΦΛΕΒΑΡΗ

11 π.μ. ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΩ

 

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ

  • ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ «ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ» ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
  • ΓΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΜΑΣ

 

ΔΙΝΟΥΜΕ  ΤΟΝ  ΑΓΩΝΑ , ΜΑΖΙ  ΜΕ  ΤΟΥΣ  ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ  ΤΟΥΣ  ΜΑΘΗΤΕΣ  ΜΑΣ  ΓΙΑ  ΤΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ  ΟΝΕΙΡΩΝ  ΤΟΥΣ.

 

ΟΡΘΩΝΟΥΜΕ  ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ  ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ  ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.

 

Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ  ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ  ΤΟΝ  ΔΑΣΚΑΛΟ  ΣΚΥΦΤΟ  ΚΑΙ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟ!

 

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Η διοίκηση του Εργατικού Κέντρου στηρίζει το δίκαιο αγώνα των εκπαιδευτικών της Β’ ΕΛΜΕ και της ΣΕΠΕ, οι οποίοι πραγματοποιούν απεργιακή συγκέντρωση μπροστά στην εφαρμογή της “αξιολόγησης”.

 

Αντί η κυβέρνηση της Ν.Δ να πάρει μέτρα για τη χρόνια εγκατάλειψη των σχολείων, συνεχίζουν να εξαπατούν γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς με κάλπικες διακηρύξεις περί «στήριξης και αναβάθμισης του εκπαιδευτικού έργου». 

Χρησιμοποιώντας εύηχες λέξεις, όπως αποτίμηση, ανατροφοδότηση, βελτίωση και άλλα τέτοια, προσπαθεί, όπως άλλωστε και η προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ αλλά και όλες οι κυβερνήσεις μέχρι σήμερα, να προχωρήσει πιο γρήγορα την ταξική διαφοροποίηση των σχολείων, την άμεση σύνδεσή τους με τις επιχειρήσεις και την κάθε λογής χορηγία, την πρόωρη διοχέτευση των μαθητών στην αγορά εργασίας κ.α.

Παράλληλα, στόχο έχει την εντατικοποίηση της δουλειάς και την ελαστικοποίηση των σχέσεων εργασίας των εκπαιδευτικών, την μείωση των μισθών τους, ακόμα και τις απολύσεις, υπηρετώντας έτσι, τον άλλο στόχο των κατευθύνσεων της ΕΕ και του ΟΟΣΑ για παραπέρα «εξοικονόμηση» πόρων, από περικοπές στην  Παιδεία. Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας επιδιώκουν επίσης να μεταθέσουν τις δικές τους ευθύνες για τα «χάλια» του εκπαιδευτικού συστήματος σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές.

Με μοχλό την «αξιολόγηση» θέλουν να προχωρήσουν πιο γρήγορα την ταξική διαφοροποίηση των σχολείων, την «αυτονομία και τις δεξιότητες», την «εξοικονόμηση πόρων και τις περικοπές». Παράλληλα ενισχύουν την εντατικοποίηση της δουλειάς μας, καθιερώνουν τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, ενώ στο βάθος έχει τη σύνδεση της αξιολόγησης με τους μισθούς ακόμα και τις απολύσεις.

Είναι γνωστή η πείρα από τις χώρες που εφαρμόστηκαν αυτά τα μέτρα. Κατηγοριοποιημένα σχολεία, εκπαιδευτικοί με άθλιες εργασιακές σχέσεις, ακόμα και αναζήτηση εκπαιδευτικών από άλλες χώρες, όπως την Ελλάδα!

Στηρίζουμε την Απεργιακή Συγκέντρωση την Τετάρτη 15/02/202311:00 στην πλατεία Ελευθερίας!

13/02/2023

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Και κάνοντας απεργία μια μέρα θα λυθεί το πρόβλημα; Αν πραγματικά νοιάζεστε για όλα αυτά που λέτε απεργία διαρκείας. 1 Μήνα, 2 μήνες, εκεί σας θέλω, χωρίς μισθό να παλεύετε για τις ιδέες σας. Και τότε, αν πραγματικά οι περισσότεροι από σας απεργούν και όχι μια δράκα αριστερόστροφων τότε θα υποκύψει και η κάθε κυβέρνηση. Για να δούμε πόσοι από σας θα έρθουν την Τετάρτη.

  2. Σας χαλάει η αξιολόγηση;Εμείς είχαμε ένα καθηγητή στο γυμνάσιο ,δεν ξέρω αν είναι ακόμα εκεί,ο άνθρωπος είχε πρόβλημα.Σε τι βοήθησε τα παιδιά αυτός;Ζημεια τους έκανε και αυτός ταλαιπωριόνταν.Εσείς τι κάνατε;Τι θέλετε να προσληφθήτε και μετά τέλος;Πέρα βρεχει ο μισθός να πέφτει;Σας έπιασε ο πόνος για τους γονείς;Αν κάνατε εσείς Καλα τι δουλειά σας δεν θα χρειαζόταν να τρέχουμε όλη μέρα.Άντε κάντε καμία συνέλευση ώρα μαθήματος να γλυτωσαμε ώρες και αφήστε τον πόνο σας για τα παιδιά και τους γονείς.

  3. Επιτέλους τα χρόνια της ΝΔ έγιναν και προσλήψεις και δεν είχαμε κενά μέχρι τα Χριστούγεννα και τα βιβλία είναι εκεί πρην να παμε σχολείο .Ναι έχει καλούς εκπαιδευτικούς που προσπαθούν και τα δίνουν όλα για τα παιδιά.Υπάρχουν και άσχετοι ,τεμπέληδες και κοιτάνε πως θα δουλέψουν λιγότερο και πως υα ξεγελάσουν να βγάλουν κανένα ιδιαίτερο.Ψέματα λεω;Είναι δίκαιο να αμείβονται το ίδιο;Αυτό θέλετε με λίγα λόγια και απεργείτε .Ντροπή.Η υπουργός παιδείας είναι η καλύτερη που θυμάμαι να πέρασε από το υπουργείο και φοράει παντελόνια .Τα έχει βάλει με συμφέροντα και κατεστημένα στη παιδεία και έχει βγει παλικάρι.Μπράβο της.

  4. Φον Μπίσμαρκ, καθηγητής: «Καθηγητές τρεις και εχάθη η πατρίς».Τι είπε ο άνθρωπος, πόσα χρόνια πριν.Η ανικανότητα και η αμορφωσια των σημερινών καθηγητών, μαζί με την ευθυνοφοβια έχουν ξεφτιλισει την παιδεία.Απο την στιγμή που πέρασε η εκπαίδευση στα χέρια των αριστεροστροφων καθηγητών,τα πάντα διέλυσαν.Μια βόλτα στα σχολεία θα σας πείσει……

  5. Τετάρτη Απεργία, Πέμπτη εκδρομή , Παρασκευή σύλλογος στις 12:00. TGI Friday, Δευτέρα διαγώνισμα πολλαπλής επιλογής. Τρίτη μάθημα, Τετάρτη αξιολόγηση διαγωνισματων.
    Δεν το λες και δουλειά πλήρους απασχόλησης….

  6. Έχετε καταλάβει τι μας λένε οι προοδευτικοί συνδικαληστες εκπαιδευτικοί;Αυτοί να αξιολογούν τα παιδιά και να εξαρτατε το μέλλον τους από αυτούς,αλλά οι ίδιοι να μην αξιολογούνται και να κρινουν ανεξέλεγκτα .Λογικό δεν ακούγεται;

  7. Φοβάστε ότι αν αξιολογηθείτε θα σας απολύσουν; Αν είστε άχρηστοι γιατί όχι; Αριστεροί εκπαιδευτικοί που έχετε μόνο απαιτήσεις και δικαιώματα αλλά καμία υποχρέωση.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ