Η εμπιστοσύνη των πελατών σχετικά με τα διεθνή ταξίδια βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο από την έναρξη της πανδημίας του Covid-19, δείχνει έρευνα της Jet2.com και της Jet2holidays.
Καθώς οι διεθνείς πτήσεις επιστρέφουν στην κανονικότητα και οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί τελειώνουν, 7 στους 10 (70%) ερωτηθέντες σε μια εβδομαδιαία έρευνα σχετικά με τα ταξίδια λένε ότι αισθάνονται σίγουροι για την κράτηση και το ταξίδι στις διακοπές. Αντίστοιχα μόλις 3 στους 10 ήταν σίγουροι για να κάνουν κράτηση, τον Ιανουάριο του 2021, όταν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί ήταν σε πλήρη ισχύ.
Σήμερα, μόνο ένας στους δέκα (10%) δηλώνει ότι δεν αισθάνεται σίγουρος για τα ταξίδια, σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2021, όταν το ποσοστό αυτό ήταν στο 50%. Αυτό σημαίνει ένα χάσμα 60 ποσοστιαίων μονάδων μεταξύ εκείνων που λένε ότι έχουν αυτοπεποίθηση και εκείνων που λένε ότι δεν έχουν αυτοπεποίθηση σήμερα, το υψηλότερο αυτό χάσμα από την έναρξη της πανδημίας.
Τα δεδομένα δείχνουν ότι αυτή η αυξημένη εμπιστοσύνη συνεχίζει να μεταφράζεται σε ισχυρή ζήτηση όλες τις εποχές. Με το Πάσχα να πλησιάζει και το Καλοκαίρι ομοίως, η Jet2.com και η Jet2holidays έχουν δει ισχυρή και σταθερή ζήτηση με πελάτες να συρρέουν για να κλείσουν τις αποδράσεις τους σε δημοφιλείς προορισμούς πόλεων για ηλιοθεραπεία και αναψυχή όπως η Ελλάδα, η Τουρκία, η ηπειρωτική Ισπανία, οι Κανάριοι Νήσοι, οι Βαλεαρίδες Νήσοι, Μάλτα και Πορτογαλία.
Η Jet2.com και η Jet2holidays συνεχίζουν να πραγματοποιούν εκπτώσεις παρέχοντας στους πελάτες τεράστιες εξοικονομήσεις χρημάτων σε όλες τις πτήσεις και τις διακοπές για Χειμώνα 21/22, Καλοκαίρι 22, Χειμώνα 22/23 και Καλοκαίρι 23. Η Jet2holidays προσφέρει έκπτωση 50 £ ανά άτομο σε όλα τα πακέτα διακοπών κράτηση μέσω της Jet2holidays και της καλύτερης αεροπορικής εταιρείας του TripAdvisor στο Ηνωμένο Βασίλειο, Jet2.com , προσφέρει επίσης έκπτωση 10% στις πτήσεις.Ο Steve Heapy, διευθύνων σύμβουλος των Jet2.com και Jet2holidays δήλωσε: «Έχουν περάσει δύο χρόνια από την έναρξη της πανδημίας και τα διεθνή ταξίδια μοιάζουν όπως πριν όλα αλλάξουν. Αυτή η επιστροφή στην κανονικότητα έχει τεράστιο αντίκτυπο στην εμπιστοσύνη των πελατών με τους παραθεριστές να έχουν την ευκαιρία να ξεφύγουν. Πάντα λέγαμε ότι τα πράγματα πρέπει να επιστρέψουν στην «παλιά κανονικότητα», όταν θα ήταν η κατάλληλη στιγμή, αντί να προσπαθούμε να διατηρήσουμε μια «νέα κανονικότητα» και είναι υπέροχο να βλέπουμε ότι αυτό συνέβη. Πλησιάζουμε στην εποχή του χρόνου που η λειτουργία μας αυξάνεται σημαντικά και ανυπομονούμε για ένα εξαιρετικά “πολυάσχολο” και επιτυχημένο 2022, που θα μεταφέρει εκατομμύρια ευχαριστημένους πελάτες στις διακοπές που τους αξίζουν».
ΕΡΕΥΝΑ – American Express Travel: Τι λένε 7 μεγάλες αγορές για τα ταξίδια το 2022 | Βρετανία, ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία, Ινδία, Μεξικό και Ιαπωνία | Το 62% θα κάνει 2 έως 4 ταξίδια
Την ετήσια έκθεσή της “American Express Travel: 2022 Global Travel Trends Report”, δημοσιοποίησε η American Express Travel, στην οποία περιέχονται οι πιο πρόσφατες τάσεις του Τουρισμού, σε Αυστραλία, Καναδά, Μεξικό, Ιαπωνία, Ινδία, Βρετανία και ΗΠΑ, βάσει στοιχείων από διεθνείς έρευνες, δεδομένα κρατήσεων της American Express Travel και εκτιμήσεις από εμπειρογνώμονες του κλάδου.
Η επιθυμία για ταξίδια είναι πολύ έντονη, ενώ και η πρόθεση κατανάλωσης είναι επίσης πολύ υψηλή.
«Τα τελευταία δύο χρόνια απέδειξαν πόσο ιδιαίτερη μπορεί να είναι η εξερεύνηση, καθώς και το βάρος που έχουν οι ταξιδιωτικές μας αποφάσεις για τις τοπικές κοινωνίες. Κοιτάζοντας το μέλλον, οι ταξιδιώτες παίρνουν αποφάσεις έχοντας κατά νου – από την κατανόηση του πού πηγαίνουν τα χρήματά τους μέχρι να βρουν χρόνο για να συνδεθούν με αγαπημένα πρόσωπα. Είμαστε ενθουσιασμένοι να δούμε τι φέρνει το μέλλον», δήλωσε η Audrey Hendley, πρόεδρος της American Express Travel.
Συγκεκριμένα, το των ερωτηθέντων σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα για ταξίδια εσωτερικού και το 64% σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα για διεθνή ταξίδια από ό,τι το προηγούμενο έτος, το 62% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να κάνει 2-4 ταξίδια το 2022 και το 74% των ερωτηθέντων είναι πρόθυμοι να κάνουν κράτηση για ένα ταξίδι για το 2022 ακόμα κι αν χρειαστεί να το ακυρώσουν ή να το τροποποιήσουν αργότερα.
Ακόμη, το 81% των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι θέλουν να ταξιδέψουν σε προορισμούς όπου μπορούν να εντρυφήσουν στην τοπική κουλτούρα, το 81 %των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι θέλουν τα χρήματα που ξοδεύουν ενώ ταξιδεύουν να επιστρέψουν στην τοπική κοινότητα και το 62% των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι θέλουν να είναι πιο προσεκτικοί σχετικά με το πού και πώς ταξιδεύουν.
Ακόμη:
- 79% των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι ανυπομονούν περισσότερο να ταξιδέψουν με την οικογένειά τους το 2022
- 76 % των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ταξιδέψουν περισσότερο με την οικογένεια το 2022 από ό,τι το 2021
- 58 % των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για οικογενειακά ταξίδια πολλών γενεών από ποτέ
Οι ταξιδιώτες επικεντρώνονται στη συμμετοχή σε θετικές πρακτικές, συμπεριλαμβανομένων δραστηριοτήτων ευεξίας, ανταπόδοσης στις κοινότητες, προστασίας του περιβάλλοντος και πολλά άλλα και αφιερώνουν τώρα περισσότερο χρόνο σκεπτόμενοι για ποιον και για ποιο σκοπό ταξιδεύουν, με το 78% των ερωτηθέντων να θέλουν να έχουν θετικό αντίκτυπο στην κοινότητα που επισκέπτονται.
Τα ευρήματα
Αναλυτικά τα ευρήματα έχουν ως ακολούθως, ενώ ολόκληρη η έρευνα, ΕΔΩ:
Άνοδος του ανταποδοτικού τουρισμού
Το 78% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι θέλει να έχει θετικό αντίκτυπο στην κοινότητα που επισκέπτεται
Το 81% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι θέλει να ταξιδέψει σε προορισμούς όπου μπορούν να εντρυφήσουν στην τοπική κουλτούρα
Το 81% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι θέλει τα χρήματα που ξοδεύουν, ενώ ταξιδεύουν, να επιστρέψουν στην τοπική κοινωνία
Το 81% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι θέλει να έχει αυθεντικές εμπειρίες όταν ταξιδεύει, όπου μπορούν να συναντηθούν και να μάθουν από τους ντόπιους
Το 80% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι το 2022 θέλουν να είναι πιο προσεκτικοί σχετικά με τους τύπους ταξιδιών που κάνουν και ποιοι διοργανώνουν τα ταξίδια τους.
Η εξέλιξη του οικογενειακού ταξιδιού
Το 76% των γονέων συμφωνεί ότι σχεδιάζει να ταξιδέψει περισσότερο με την οικογένειά του το 2022 από ό,τι το 2021
Το 70% των γονέων συμφωνεί ότι το 2022, σχεδιάζουν να κάνουν το πρώτο τους διεθνές ταξίδι με τα παιδιά τους πριν από την πανδημία
Το 79% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι ανυπομονεί να ταξιδέψει με την οικογένειά του το 2022
Το 58% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για οικογενειακά ταξίδια με πολλές γενιές μαζί, από ποτέ
Οι ονειρεμένοι προορισμοί γίνονται πραγματικότητα
Το 49% των Millennials θέλουν να ταξιδέψουν μόνοι τους τώρα για να επισκεφθούν τον προορισμό των ονείρων τους
Το 55% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι θέλει να κάνει κράτηση για διακοπές μια φορά στη ζωή του το 2022, ειδικά οι Millennials (67%) και οι GenZers (65%)
Το 72% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι η πανδημία τους έχει κάνει να εκτιμούν πιο πολύ τους λιγότερο γνωστούς εγχώριους ταξιδιωτικούς προορισμούς από ό,τι συνήθιζαν
Το 74% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι είναι πρόθυμοι να κάνουν κράτηση για ένα ταξίδι για το 2022 ακόμα κι αν χρειαστεί να το ακυρώσουν ή να το τροποποιήσουν αργότερα
Το 84% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι τους αρέσει να επισκέπτονται προορισμούς που έχουν πρόσβαση σε περισσότερες από μία επιλογές (π.χ. παραλία, πόλη, βουνό, έρημος κ.λπ.)
Το 65% των ερωτηθέντων θα προτιμούσε να κάνει τις διακοπές των ονείρων του παρά να αγοράσει ένα νέο αυτοκίνητο
Η εξέλιξη για τα βιωματικά ταξίδια
Το 70% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι τους ενδιαφέρει η πολιτιστική “εμβάπτιση” και η περιήγηση σε ένα επερχόμενο ταξίδι
Το 56% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι διέκοψε τα ταξίδια για μεγάλες ψυχαγωγικές εκδηλώσεις πέρυσι (π.χ. συναυλίες, αθλητικές, πολιτιστικές εκδηλώσεις), αλλά σχεδιάζει να επιστρέψει σε αυτού του είδους τις εκδηλώσεις φέτος.)
Το 52% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι ενδιαφέρεται να ταξιδέψει για κοινωνικές συγκεντρώσεις, όπως γάμους, γενέθλια, αποφοίτηση ή διακοπές
Το 38% των ερωτηθέντων ενδιαφέρεται να ταξιδέψει για πολιτιστικές εκδηλώσεις
Το 43% των ερωτηθέντων ενδιαφέρεται να ταξιδέψει για ψυχαγωγικές εκδηλώσεις.