Οι 7 top τάσεις στο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ το 2017

0
498

Tις 7 κορυφαίες τάσεις στο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ που θα κυριαρχήσουν το 2017 παρουσιάζει ο δημοσιογράφος Stuart Dickinson σε άρθρο του στο Ηospitalitynet.org.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Statista, η βιομηχανία online ταξιδίων το 2019 θα παρουσιάσει ανάπτυξη σε σχέση με τα 533 δισ. δολάρια της αξίας της το 2015, σε 762 δισ. δολάρια. Για το λόγο αυτό οι ευκαιρίες ανάπτυξης πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη, κυρίως στα κομμάτια προσέλκυσης νέων πελατών και ενίσχυσης της πιστότητας.

Οι τάσεις για το 2017 είναι οι εξής:

1. Η μετάβαση στην εποχή των κινητών είναι αναπόφευκτη και όποιος δεν ακολουθήσει θα μείνει πίσω. Η μεγαλύτερη τάση είναι ότι τα κινητά θα ξεπεράσουν τους επιτραπέζιους υπολογιστές ως η προτιμώμενη συσκευή αναζήτησης και πραγματοποίησης κρατήσεων από τους ταξιδιώτες.

Γι’ αυτό κρίνεται υποχρεωτική η προσαρμογή της πλοήγησης από συσκευές κινητών. Σύμφωνα με τη Google οι ρυθμοί μετάβασης σε ιστοσελίδες ειδικά για κινητά παρουσιάζουν αύξηση 88%, ενώ οι αναζητήσεις ταξιδίων από κινητά είναι αυξημένες κατά 25% σε ετήσια βάση από το 2015.

2. Το βίντεο είναι σημαντικότερο από ποτέ. Σε μια εποχή υπερπληροφόρησης, η περίοδος προσοχής των χρηστών του διαδικτύου έχει περιοριστεί σημαντικά και το βίντεο προσελκύει το ενδιαφέρον με μοναδικούς και αποτελεσματικούς τρόπους με την προβολή επίκαιρου περιεχομένου και αναδεικνύει τα ταξιδιωτικά προϊόντα.

Σύμφωνα με την Ένωση Δεδομένων και Μάρκετινγκ, το 69% των στελεχών μάρκετινγκ έχουν αντιληφθεί και εκμεταλλεύονται τη νέα τάση, αυξάνοντας τους προϋπολογισμούς για τη δημιουργία βίντεο.

3. Εξατομίκευση. Οι σύγχρονοι επισκέπτες, ιδιαίτερα οι Millennials, λατρεύουν τις προσωποποιημένες υπηρεσίες στην εμπειρία κράτησης. Γνωρίστες τις πριν δημιουργήσουν δημιουργικά πεδία στη δική σας διαδικασία κράτησης ανάλογα με το είδος των διακοπών και το σκοπό του ταξιδίου του καταναλωτή.

Μπορείτε επίσης να προσελκύσετε επαναλαμβανόμενους ή συχνούς επισκέπτες με ιδιαίτερο τρόπο. Υπάρχουν λογισμικά που δίνουν τη δυνατότητα αναγνώρισης των πελατών αυτών προσφέροντάς τους την προσοχή που τους αξίζει.

4. Το περιεχόμενο συνεχίζει να είναι ο βασιλιάς. Η βελτίωση των μηχανών αναζήτησης (SEO) έχει εξελιχθεί, ιδιαίτερα μετά την ανανέωση των αλγόριθμων της Google το 2016.

Μία ιστοσελίδα με ποιοτικό περιεχόμενο θα σας προωθήσει στην Google, σε αντίθεση με την ανεξάντλητη παράθεση πολλαπλών keyword. Δημιουργήστε ένα blog στην ιστοσελίδα σας και κρατήστε το ενήμερο εβδομαδιαίως. Συμπεριλάβετε plugin από τα social media στην αρχική σελίδα που ανανεώνονται συνεχώς.

5. Η ωρίμανση των πλατφόρμων social media. Τα social media εξελίσσονται ραγδαία κάθε χρόνο. Το 2017 θα υπάρξει μεγαλύτερη στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με πλατφόρμες όπως το Instagram και το Snapchat να εστιάζουν τις προσπάθειές τους στην ενσωμάτωση ευκαιριών διαφήμισης στη αυξανόμενη διαδικτυακή τους παρουσία.

Στο πλαίσιο αυτό παρουσιαζονται ευκαιρίες για ξενοδόχους, οι οποίοι θα μπορούν να παρουσιάσουν την προσφορά τους και εντυπωσιακά γραφικά σε πολύ προσωποποιημένα κανάλια. Μεγάλη τάση στα social media το 2017 θα είναι και οι παρουσιάσεις με streaming.

Στην καθημερινή ανανέωση των social media, υπάρχουν δεκάδες εφαρμογές αυτοματοποίησης που βοηθούν στον προγραμματισμό των δημοσιεύσεων.

6. Διαχείριση της online φήμης. Kάθε επισκέπτης με πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι δυνητικός κριτικής, και αυτό σημαίνει ότι τα εργαλεία διαχείρισης της διαδικτυακής φήμης είναι απαραίτητα στους ξενοδόχους που επιθυμούν να κρατήσουν το brand τους στην επιφάνεια το 2017.

Η χρήση λογισμικών που επιτρέπουν τον εντοπισμό διαδικτυακών συνομιλιών και απαντούν αμέσως σε αρνητικές κριτικές θα διευκολύνει τη διαχείρισης της διαδικτυακής φήμης.

7. Η ανάλυση των μεγάλων δεδομένων θα βελτιώσει τα ξενοδοχειακά προϊόντα. Τα στατιστικά δεδομένα θα αρχίσουν να επηρεάζουν διαφορετικά την ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2017 καθώς θα περιέχουν ομάδες μεγάλων δεδομένων που θα αναλύονται από υπολογ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ