ΓΕΛ Ζηπαρίου: 25 από τους 26 εκπαιδευτικούς του σχολείου αποφάσισαν τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου

32
4242

32 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πολλά Συγχαρητήρια στον Κ. Κρητικό που έβαλε σε τάξη το λύκειο Ζηπαρίου……………..
    Άνθρωπος με Αξίες και ήθος που αυτό χρειάζονται τα παιδιά.
    Εύχομαι όλα τα παιδιά να έχουν τέτοιους ανθρώπους στη ζωή τους.
    Σας ευχαριστούμε πολύ….

  2. Αφού πρώτα άσκησες δημοκρατική_φασιστικη ψυχολογική πίεση στους νεοδιόριστους καθηγητές ( όπως η μη συμμετοχή σας θα εχει ειπτώσεις) τώρα τους συγχαίρεις!!!!!!!!τάχα για την απόφασή τους. Γεννημένος για διευθυντής. Πότε θα μπεις σε αίθουσα σχολείου να κάνεις κάνα μάθημα.

    • Φασιστικό να είσαι εκπαιδευτικός και να περνάς από αξιολόγηση; Δηλαδή δημοκρατικό είναι να σε διορίσει το κόμμα και να παίρνεις το μισθό βρέχει χιονίσει, άσχετα με το αν τελικά μπορείς να διδάξεις; Αυτή την εκπαίδευση ονειρεύεσαι; Αυτό λένε τα προοδευτικά κόμματα Σύριζα και ΚΚΕ: Τελικά είστε μιας άλλης εποχής ,πολύ μακρινής. Ελάτε στο σήμερα η απαλάξτε μας από την παρουσία σας, αφήστε τη νέα γενιά να πάει μπροστά.

  3. υπήρχε λόγος να ανακοινωθεί το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας ?

    υπήρχε λόγος να ανακοινωθεί το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας ?
    Η αξιολόγηση δεν γίνεται ως κίνηση εντυπωσιασμού, αλλά ως βελτίωση καταστάσεων !

  4. ΑΝΤΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΑΟΣΑ ΤΡΑΒΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ COVID ΤΟΥΣ ΦΟΡΤΩΝΕΙ ΜΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ .ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ. Η ΙΔΙΑ ΑΡΑΓΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ? ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝ ΙΔΙΩΤΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΑΝΔΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΚΡΗΤΙΚΕ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ!!!

  5. Η εγκύκλιος του Γενικού Γραμματέα Α/θμιας, Β/θμιας και ΕΑΕ του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κου Α. Κόπτση τόνιζε σχετικά με την αξιολόγηση πως:

    Η συμμετοχή στις διαδικασίες αξιολόγησης αποτελεί εκπλήρωση υπαλληλικού καθήκοντος και υποχρέωση, η οποία απορρέει από τους με αριθμό 4692/2020 (Α’ 111) και 4823/2021 (Α’ 136) νόμους.
    Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης ενεργοποιούνται οι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες….
    Συγχαρητήρια στον/ην εκπαιδευτικό που σέβεται τον εαυτό του/ης πρώτα απ όλα. Ντροπή στον Διευθυντή που στοχοποιεί με αυτόν τον τρόπο συνάδελφό του δημοσίως.

  6. Για γέλια. Έδωσε στα ΜΜΕ αποτέλεσμα ψηφοφορίας. Γιατί,? Ποιος είναι ο λόγος που το εκανε,? Τι θέλει να πει,,? Έρχονται οι αξιολογήσεις και των διευθυντών. Θα το βάλει ωραία ωραία στο βιογραφικό του. Προσέξτε λοιπόν. Μια ακατανόητη κίνηση. Τι μας νοιάζει κύριε διευθυντα ποιος είναι υπέρ της αξιολόγησης? Τι θέλετε να πείτε? Ότι εγώ σαν διευθυντής κατάφερα κ έπεισα νεοδιοριστους καθηγητές να συμμετέχουν. Δεν πειράζει. Θα το εξαργύρωσεις και εσύ αυτό όταν θα ανέλθεις ψηλά. Σαν προυσταμενος ίσως η σαν δημοτικός παράγοντας. Φτιάξτε το βιογραφικό σας. Αυτό μονο σας ενδιαφερει

  7. Εχει μαγκιά ο Κρητικός Τον γνώρισα απο πριν σαν καθηγητής Θέτει κανόνες Τα παιδιά θέλουν όρια οπως και οι καθηγητές Προχώρα Κρητικέ Ολοι έχουν φιλοδοξίες δεν είναι κακό Το καλό φαίνεται σαν τη μύγα μεσ’ το γάλα

  8. Οι μαθητές του σχολείου που είναι διευθυντής δεν έχουν πάρει ακόμα όλοι βιβλία και αυτός καταθέτει τα διαπιστευτηρια του στο κόμμα που τον διόρισε. Ρε άντε απαλλάξτε μας από την ανουσια παρουσία σας επιτέλους που πουλάτε και μούρη

  9. Κύριε Κρητικέ δεν περίμενα να χρησιμοποιησετε τους νέους καθηγητές για προσωπικες επιδιώξεις. Τους χρησιμοποιείται εν γνώση σας. Από κανέναν πιστεύω δεν πήρατε άδεια για αυτό. Επίσης δεν βρίσκω νόημα σε αυτό. Τι θέλετε να πείτε? Ότι στο σχολείο αυτό οι καθηγητές θα κάνουν αξιολόγηση κ αυτό γιατί να το πειτε? Για να σας επιβραβεύσουν οι ανώτεροι σας? Αύριο λοιπόν όλα τα σχολεία να ετοιμάσουν δελτία τύπου για αυτά τα θέματα. Να βαθμολογηθείτε λοιπόν όλοι οι διευθυντές. Ποιος από σας έπεισε περισσότερους νέους εκπαιδευτικούς. Βάλτε λοιπόν δείκτες σε αυτό να δούμε ποιος διευθυντής μπορεί να τα καταφέρει. Λυπάμαι για την κατάντια σας. Έχω μια μεγάλη απογοήτευση.

  10. Η ΕΛΜΕ έχει υποχρέωση να γνωστοποιήσει το θέμα στην ΟΛΜΕ. Και η ΟΛΜΕ να κινηθεί νομικά εναντίον ενός διευθυντή που δημοσιοποιεί τα τεκταινόμενα του συλλόγου για κομματική αυτοπροβολή.

    • οι αποφάσεις του συλλόγου είναι δημόσιες και κοινοποιήσημες, αν σε ενοχλεί η απόφαση πρόβλημα σου

  11. Αλλιώς δεν είχε νόημα η ανακοίνωση που έκανε ο Δ/ντης του ΓΕΛ Ζηπαρίου !!!

    μετά την παραπάνω ανακοίνωση, αναμένουμε και τα αποτελέσματα της αξιολόγησης να δοθούν στη δημοσιότητα !!! Αλλιώς δεν είχε νόημα η ανακοίνωση που έκανε ο Δ/ντης του ΓΕΛ Ζηπαρίου !!!

  12. Κοίτα να δεις!!! Κατηγορούσα έναν εκπαιδευτικό πως δεν θέλει την αξιολόγηση για να μην στρωθεί στη δουλειά και αυτός μου έλεγε πως δεν την θέλει επειδή θα τον αξιολογήσουν άτομα που βάζουν την κομματική τους ταυτότητα πάνω από κάθε εκπαιδευτική διαδικασία. Τώρα τι να του πω;

  13. Κάποιοι είναι δάσκαλοι και κάποιοι κυνηγοί θέσεων ,επιδομάτων και αυτοπροβολης Ξέρουμε καλά τον ρόλο τους

  14. Υπάρχουν δάσκαλοι υπάρχουν καθηγητές πραγματικά παιδαγωγοί. Υπάρχουν και κυνηγοί θέσεων επιδομάτων και αυτοπροβολης…… όλοι γνωρίζουμε . …..λάθος επίθετο….

  15. Συγχαρητήρια στον εκπαιδευτικό που άντεξε στη πίεση και τον εκβιασμό του διευθυντή και της Κεραμέως.

  16. Τελικά κ Κρητικε τι είστε. Εκπαιδευτικός ή πολιτικός.Γιατι μετά από τόσα σχόλια εγώ δεν α είχα παραιτηθεί από το σχολείο Τελικά είναι γλυκιά η καρέκλα

  17. Κυριε Κρητικε μηπως γνωριζετε να μας πειτε ποτε θα βγουν οι μαθητες απο τα προκατ κουτια να πανε σε κανονικα σχολεια; Ποιανου η αξιολογηση χρειαζεται γι αυτο;

  18. …………………. Απο πότε έχει να μπει σε τάξη και δηλώνει υπέρ της αξιολόγησης? Κρίμα αν η αξιολόγηση υποστηρίζεται από τέτοιους δεν έχει καμία ελπίδα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ