«Ν. Σαντορινιός: Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να μεριμνήσει για την άμεση διανομή τεχνολογικού εξοπλισμού στους μαθητές που δεν διαθέτουν τα κατάλληλα μέσα να παρακολουθήσουν την τηλέ- εκπαίδευση»
Με ερώτηση που κατέθεσαν 45 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, συμπεριλαμβανομένου του βουλευτή Δωδεκανήσου, Νεκτάριου Σαντορινιού, καταδεικνύεται η απουσία μέριμνας του Υπουργείου Παιδείας για παροχή τεχνολογικού εξοπλισμού σε μαθητές και φοιτητές τρίτεκνων και πολύτεκνων οικογενειών.
Όπως τονίζεται στην Ερώτηση, η Κυβέρνηση δεν μεριμνήσει για την επαρκή διάθεση του απαραίτητου τεχνολογικού εξοπλισμού (Tablets/laptops), αν και είχε στη διάθεση της οκτώ ολόκληρους μήνες ώστε να προετοιμάσει τις κατάλληλες συνθήκες για την τηλεκπαίδευση, ενώ όσοι μαθητές αδυνατούν να παρακολουθήσουν το διαδικτυακό μάθημα, λόγω έλλειψης τεχνικού εξοπλισμού, θα παίρνουν απουσία η οποία καταγράφεται γενικό σύνολο της χρονιάς.
Σε μια δύσκολη και ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία για εκπαιδευτικούς και μαθητές, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ρωτούν την αρμόδια Υπουργό αν έχει γίνει καταγραφή των τρίτεκνων και πολύτεκνων οικογενειών, που χρειάζονται περισσότερες από μία συσκευές υπολογιστή, καθώς και του αριθμού των μαθητών/φοιτητών που δε διαθέτουν τεχνολογικό εξοπλισμό. Ζητούν δε, να διευκρινιστεί αν, σύμφωνα και με τις σχετικές ανακοινώσεις της Κυβέρνησης για παροχή υπολογιστών, οι οικογένειες που έχουν ανάγκη στήριξης, έχουν πράγματι λάβει τον δωρεάν εξοπλισμό. Επιπλέον, ζητούν ενημέρωση για το ζήτημα της ανάγκης ενίσχυσης και αναβάθμισης των ψηφιακών υποδομών και του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, ώστε να είναι εφικτό το σύστημα να αντέχει σε ένα σπίτι όπου χρησιμοποιούνται περισσότεροι από δύο υπολογιστές.
Τέλος, όπως επισημαίνει ο Νεκτάριος Σαντορινιός, η Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία είναι δικαίωμα του κάθε μαθητή και φοιτητή, και υποχρέωση της Πολιτείας, η οποία και οφείλει να εξασφαλίζει την απρόσκοπτη πρόσβαση σε αυτήν. Κανένας μαθητής δεν πρέπει να αποκλείεται από την τηλεκπαίδευση. Η Κυβέρνηση οφείλει να επιταχύνει τις διαδικασίες διανομής ηλεκτρονικού εξοπλισμού και να σταματήσει τα γνωστά της επικοινωνιακά πυροτεχνήματα, που κρύβουν την απουσία πραγματικών πολιτικών και έχουν σαν αποτέλεσμα των όξυνση των κοινωνικών ανισοτήτων.
έχουν οι δήμοι. Εκεί δόθηκαν όχι στα σχολεία. Ο γονέας αιτείτε στο σχολείο και το σχολείο διαβιβάζει το αίτημα στο δήμο. Μέχρι εκεί γνωρίζω.