Β. Μανιάς: Διαδικτυακή καμπάνια προβολής της Κω

12
760

Σε εξέλιξη από τα τέλη Ιουλίου είναι η καμπάνια προβολής της Κω στις βασικές αγορές του εξωτερικού αλλά και στην Ελλάδα από τον Δήμο Κω. Η καμπάνια είναι διαδικτυακή και εμφανίζεται τόσο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όσο και στο δίκτυο της Google.

Με τίτλο «Refresh your story in Kos» εστιάζει στην ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών που μπορεί να προσφέρει στον ταξιδιώτη το νησί μας:
Refresh your heart: απέραντες παραλίες, ήλιος και θάλασσα
Refresh your senses: γαστρονομία και τοπικά προϊόντα
Refresh your mind: Ιπποκράτης και Ιστορία
Refresh your body: ποδήλατο και δραστηριότητες
Refresh your way of living: φιλοξενία για επισκέπτες μακράς διαρκείας.

Παράλληλα, για τις ανάγκες της καμπάνιας δημιουργήθηκε μια ιστοσελίδα (microsite) στη διεύθυνση: https://refresh.kos.gr/ σε τρεις γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά) και κατάλληλο υλικό για να αναδείξει τις ανωτέρω ενότητες.
Ενώ δημιουργήθηκαν και οι επίσημες σελίδες προβολής της Κω στο Facebook και το Instagram:
https://www.facebook.com/visitkosgreece/
https://www.instagram.com/visitkosgreece/

O Δήμος Κω συνεχίζει να υλοποιεί το πλάνο προβολής του νησιού με υπεύθυνα και προσεκτικά βήματα.

«Ευχαριστώ όλα τα μέλη του γραφείου Τουριστικής Προβολής για την άψογη συνεργασία και για την πάντα θετική τους διάθεση στα θέματα προβολής του νησιού μας.

Ο Πρόεδρος του γραφείου Τουριστικής Προβολής
Μανιάς Βασίλης».

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

12 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εντεταλμενε σε λιγους μηνες να δω τι θα λες….
    καλη η προπαγανδα (για τον ευατο σου)…..
    αλλα δεν τρωγεται…!!!!!!

    • Πότε θα καταλάβουν οι εκάστοτε Τριώροφοι καρεκλοκένταυροι της δημαρχίας ΌΤΙ ο τουρισμός είναι Επιστήμη....

      …. για ικανούς με γνώσεις και σπουδές και όχι Greek salat, tzatziki και moudaka για να α σερβίρει ο κάθε άσχετος σερβιτόρος που τον βόλεψαν οι συγκυρίες της δημοτικής παράταξης σε καρέκλα με μισθό για να παριστάνει τον ειδικό της πλάκας ;;;;;

  2. Tα λεφτα των ΚΩΩΝ τα πετατε σε ξενους….σιγα την διαφημιση..

  3. 25 χιλιαδες για διαφημιση στο facebook? Και ποιος πληρωθηκε για να την κανει? Ποια εταιρεια ρε παιδια? με τι υλικο? θα μαθουμε και εμεις? το Ηλια λεγαμε αλλα και ο Βασιλης κρυβει πολλα. Δυστηχως δεν υπαρχει αντιπολιτευση,η Ρουφα δεν κανει,πολυ λιγη,το ειδαμε και με τον διοικητη του ΧΟΤ ΣΠΟΤ,κο κο κο κο κο κο
    Ο αλλος το μυαλο του στα μπανια. οποτε αυτοι αλλωνιζουν…

  4. Σε γενικό πλαίσιο αυτού του είδους η διαφήμιση όταν γίνεται από επαγγελματίες είναι πολύ καλύτερη από τις πεπαλαιωμένες τακτικές με φυλλάδια, χάρτες, διαφημίσεις σε περιοδικά που διαβάζουν 1000 άτομα η που διαβάζουν μέσα στα αεροπλάνα όταν πια είναι αργά. Για να μην πω όταν ταΐζουμε και ποτίζουμε δήθεν bloggers που δεν τους διαβάζει κανείς η επαγγελματίες που στο τέλος θα κάνουν ότι πει ο tour operator.
    Έχω και εγώ όμως την ίδια απορία για τις διαδικασίες με τις οποίες επιλέγονται και πληρώνονται αυτοί που φτιάχνουν τα βίντεο, τα σάιτ, τις φωτογραφίες κοκ, πως κάνουν τις στοχεύσεις στα social media κοκ
    Το γραφείο τουρισμού ελπίζω να φτιάχνει μεγάλο αρχείο με φρέσκο ψηφιακό υλικό σε αρχική μορφή raw, prores, 4K κοκ και όχι απλά να αγοράζει ακριβά έτοιμα βίντεο προδιαγραφών YouTube.

  5. Περα απο το γεγονος οτι εκπροσωπουν το νησι μας οι πιο αντιτουριστικοι τυποι, δεν βαζετε λεω εγω καποιους να καθαρισουν την πολη γην οποια καταντησατε χοιροβουα; Μαζεψτε τα σκουπιδια, μαζεψτε τα πραγματα που βωαζουν οι πολιτες στον δρομο και μετα βαλτε καποιον με παρουσια να εκπροσωπει το νησι. Και μην κατηγορειτε τους πολιτες που βγαζουν στους δρομους αντκκειμενα, αυτο το κανουν απο την μη ανταποκριση των υπηρεσιων οι οποιες δοηλευουν επιλεκτικα ανα δρομο και ανα πολιτη.

  6. Ελεος.Σκορπατε λεφτα σε διους σας να κανουν διαφημιση για ποιο πραγμα;Να ερθουν τουριστες με τι αφου δεν εχει πτησεις;Πατε καλα;Μαλλον δεν ντρεπεστε;Μας δουλευετε χοντρα τελικα.

  7. Οι κολλητοί του Βασίλη και το γραφείο επικοινωνίας του Νικηταρα τη δουλειά. Μπράβο σας,τον κυριτση και το Σιφακη λέγαμε αλλά και ο μανιας μια χαρά το πάει.

  8. Είναι πολλά τα λεφτά της καμπάνιας, ειδικά όταν πάνε σε χέρια συγγενών και φίλων, αυτών που σας έκαναν και την προεκλογική καμπάνια ντε..Ο νικητής του διαγωνισμού αυτού ποιος είναι θα μας πείτε?Μακάρι να μη γίνουν τουριστικές εκθέσεις λόγω Covid γιατί θα μας κάνετε ρεζίλι πάλι.Τα ίδια και χειρότερα είστε, καλό μαύρισμα θα φάτε αν δεν ξυπνήσετε.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ