Τα τροχαία εγκλήματα με σοβαρούς τραυματισμούς είναι καθημερινό φαινόμενο. Δυστυχώς δεν βλέπουμε να γίνεται κάποια προσπάθεια να υπάρξει ύφεση. Δεν υπάρχει πουθενά έλεγχος της ταχύτητας στον επαρχιακό δρόμο από την Τροχαία ,είχαμε αναφέρει οτι οι συχνότερες αιτίες των τροχαίων συγκρούσεων είναι οι σχετιζόμενες με την οδηγική συμπεριφορά και παιδεία και για να αλλάξουν θέλουν συνεχείς προσπάθειες.
Από το 1990 μέχρι σήμερα περισσότερο από 50.000 άνθρωποι, στη συντριπτική τους πλειοψηφία νέοι, έχουν χάσει τη ζωή τους σε τροχαία. Υπερδιπλάσιοι έχουν επιζήσει με βαριές αναπηρίες.
Μαζί με αυτά τα άμεσα θύματα, θα πρέπει να συνυπολογίσουμε τους γονείς για τους οποίους
συχνά η ζωή που τους απομένει, όσο δυνατοί και δημιουργικοί κι αν είναι κάποιοι, είναι «ζωή
εν τάφω».
Να συνυπολογίσουμε τα αδέλφια, τους έρωτές τους, τους φίλους τους, αυτούς για τους οποίους
η ζωή των θυμάτων, άρα και ο θάνατός τους, σήμαινε και σήμανε πολλά!
Δεν θα κάνουμε τον πολλαπλασιασμό. Σας αφήνουμε να τον κάνετε εσείς σύμφωνα με την απάντηση που δίνει ο καθένας σας στο ερώτημα: για πόσους ανθρώπους νομίζετε ότι είστε σημαίνοντες και σημαντικοί;
Ο αριθμός όμως, έτσι και αλλιώς είναι πολύ μεγάλος. Τα 120.000 θύματα τροχαίων, νεκρά ή
με βαριά αναπηρία με ποιό αριθμό θα πρέπει να τα πολλαπλασιάσουμε;
Όποιο νούμερο και αν χρησιμοποιήσετε το γινόμενο είναι τεράστιο.
Ας ενεργοποιησούμε εμείς(γιατί το επόμενο θύμα ‘η τραυματίας μπορεί να είναι δικός μας άνθρωπος) την Δημοτική Αρχή το Δημοτικό Συμβούλιο και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ,να προωθήσουν διαδικασίες για την κατάρτιση σχεδίου «οδικής ασφάλειας» στο νησί μας άμεσα.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ. ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ
Οι φιλοι ποδηλατες ενημερωστε με μια καμπανια να βαλουν ολοι φωτα στα ποδηλατα τους κ να σταματησουν να ανεβοκατεβαινουν αντιθετα στους μονοδρομους! Επισης πηξτε τους το μυαλο οτι το ποδηλατο ΔΕΝ ακουγετε! Πρεπει να προσεχουν ιδιαιτερα στις διασταυρωσεις κ να φορανε κρανη ΚΑΙ αυτοι!
δεν πρέπει να πηγαίνουν 2 μαζί κρατώντας χεράκια.Ούτε να αναπτύσσουν ταχύτητες μηχανοκίνητου τροχοφόρου (ειδικά τα τελευταίας γενιάς δίκυκλα)..και να κινούνται στον ποδηλατόδρομο αυστηρά αν υπάρχει.
Έχουν συμμετοχή και οι ίδιοι στην ασφάλεια τους,όταν τελειώνοντας τα γεύματα στα εστιατόρια ,επιστρέφουν ξενοδοχείο πιωμένοι και με μεγάλες ταχύτητες.Στο εξωτερικό υπάρχουν ελεγκτές ταχύτητας και δεν είναι λίγα τα ατυχήματα.Συγγενής μου γριά σε πόλη ‘ανεπτυγμένου κράτους’ κτυπήθηκε από ποδηλάτη που ήταν σε κίνηση σε χώρο πεζόδρομο με χρήση ποδηλατόδρομου και παραλίγο να πεθάνει.Επίσης να απαγορευτεί στους ποδηλάτες η χρήση ακουστικών για μουσική όταν οδηγούν!!!!!!
Όταν είστε στο δρόμο ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας ισχύει και για εσάς! Στο κόκκινο σταματάμε δεν πάμε ανάποδα στο δρόμο δεν κινούμαστε εν μέση οδό, ενημερώνουμε με το χέρι μας όταν θελουμε να στρίψουμε
Συμφωνώ απόλυτα με αυτα που σχολιασατε….εχω δει παρα πολλους ποδηλάτες να περνάνε με κόκκινο,να πηγαίνουν αντίθετα στο δρομο,να πετάγονται απο το πουθενά και πολλα πολλα άλλα…Ας ισχύσουν τα πρόστιμα και για τους ίδιους…Ζήτημα στους 5 ποδηλάτες να φοράει μόνο ο 1 κρανος…Φακό στο ποδήλατο σπανια βλεπω….Καθε φορα που χτυπάει ποδηλάτης παντα για καποιους ευθύνεται το αυτοκίνητο ή το μηχανακι…Δεν λεω πως παντα φταίνε οι ποδηλάτες,αλλά στον δρομο πρεπει ολοι μα ολοι να προσέχουμε…Ακομα και τα ηλεκτρικά ποδήλατα που το κακό με αυτα εχει παραγίνει!…
Συμφωνώ με όσα έγραψε ο φίλος (φίλη) παραπάνω. Επίσης κάτι πρέπει να γίνει με τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Θεωρούνται μεν ποδήλατα αλλά στην ουσία είναι αθόρυβα μηχανάκια οπότε τετραπλά επικίνδυνα (κάνουν ότι θέλουν, οδηγούνται από ανήλικους χωρίς δίπλωμα, τρέχουν και δεν ακούγονται). Ελπίζω να μην χρειαστεί να θρηνήσουμε θύματα ηλεκτρικού ποδηλάτου για να αρχίσει κάποιος αρμόδιος να σκέφτεται ότι κάτι δεν πάει καλά με αυτά.
Φίλοι αστυνομικοί βγείτε στους δρόμους και γεμίστε τους με κλίσεις ,ίσως ο Έλληνας οδηγός που τρέχει του σκοτωμού να βάλει μυαλό,η ατιμωρησία για τον Έλληνα είναι συνήθεια.
φιλοι ποδηλατες μαλλον ζειτε αλλου εδω και ενα που εχει τμημα τροχαιας ειναι καθημερινα εξω αλλα απλα εχουμε μαθει ολοι να μας φταινε οι αλλοι μαθεται λοιπον στους ποδηλατες οτι ο κωδικας ισχυει για ολους