Ο Δήμος της Κω στα πλαίσια του προγράμματος της τουριστικής προβολής του νησιού, έχει επισημάνει τις θεματικές στις οποίες στοχεύει ο φετινός τουρισμός της.
Οι νέες αγορές και οι ψηφιακές πρακτικές βρίσκονται στο επίκεντρο της τουριστικής προβολής του νησιού.
1. ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΕ ΑΝΟΙΓΜΑ ΝΕΩΝ ΑΓΟΡΩΝ
Βάσει της έρευνας που έχει πραγματοποιήσει το γραφείο τουριστικής προβολής με συνεργάτες στην Αθήνα, και μετά από συζήτηση και σύμφωνη γνώμη των μελών της επιτροπής τουρισμού, οι αγορές της Τουρκίας θεωρούνται, ίσως η μεγαλύτερη πιθανή δεξαμενή τουριστών καθώς είναι τόσο κοντά στην Κω. Ωστόσο και οι αγορές του Λιβάνου, της Ιορδανίας, της Κίνας και του Ντουμπάι είναι από τις ανερχόμενες αγορές για την Ελλάδα με πολύ υψηλής οικονομικής στάθμης τουρίστες και με πολύ μεγάλες πιθανότητες ευκαιριών για το νησί της Κω. Ιδιαίτερα μετά τις επαφές και την επίσκεψη του Πρέσβη της Κίνας στην Κω, η προοπτική συνεργασίας με τις Κινεζικές αρχές σε θέματα τουρισμού είναι ιδιαίτερα θετική.
2. ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Η τεχνολογία δεν έχει αλλάξει μόνο την ζωή μας και την καθημερινότητά μας αλλά έχει διευκολύνει και εμπλουτίσει και την εμπειρία των διακοπών μας.
Έτσι λοιπόν ο προγραμματισμός για τον τουρισμό, όχι μόνο για το 2019 αλλά και για τα επόμενα χρόνια προσανατολίζεται στην χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας τόσο για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος, όσο και για τον εμπλουτισμό της εμπειρίας όταν ο επισκέπτης φτάσει στο νησί, δίνοντάς του την ευκαιρία να γνωρίσει καλύτερα τον προορισμό, αφήνοντας για λίγο τις παροχές των all inclusive.
Συγκεκριμένα:
Προχωρά η Ανανέωση της Ιστοσελίδας της Κω και του εμπλουτισμού της με μορφές τουρισμού και δημιουργία τμήματος πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων, ενώ ταυτόχρονα θα συνδυαστούν τα διαφημιστικά έντυπα με την ιστοσελίδα μέσω της τεχνολογίας QR Codes.
Πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης (προσθήκη travel bot) στην ιστοσελίδα www.kos.gr. Οι πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης «Chat bots» αυτοματοποιούν την εξυπηρέτηση των πελατών προσφέροντάς τους τη βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης ακριβώς τη στιγμή που τη χρειάζονται, χωρίς καθυστερήσεις.
Παραγωγή Ολιγόλεπτων Γενικών διαφημιστικών Video ανά μορφή τουρισμού για προβολή στο internet μέσω του επίσημου καναλιού της Κω στο youtube.
Τεχνολογία Επαυξημένης Πραγματικότητας ή Ενισχυμένης Πραγματικότητας. Δίνει την δυνατότητα για παροχή περαιτέρω πληροφοριών στον επισκέπτη, είτε με τη μορφή κειμένου είτε με τη μορφή πολυμέσων, σχετικά με τη γεωγραφική θέση στην οποία βρίσκεται και την οποία στοχεύει με την κάμερα του κινητού του.
Δημιουργία 3D 360 video. Η εικονική περιήγηση επιτρέπει στον επισκέπτη να ζήσει μια καινοτόμα ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία και τη μαγεία του virtual reality προσφέροντας μια γεμάτη και πλήρη εμπειρία χρήσης. ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΤΗΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2019
Travel applications. Η δημιουργία εφαρμογής για τα κινητά με πληροφορίες της Κω και η εισαγωγή δεδομένων σε travel apps (όπως είναι το triposo, trip advisor κ.α.) και ο εμπλουτισμός τους με υλικό (φωτογραφίες, βίντεο, κείμενο κλπ) σχετικά με τον τουριστικό προορισμό της Κω, δίνει την δυνατότητα στους επισκέπτες από το εξωτερικό να μπορούν να χρησιμοποιούν τα αγαπημένα τους travel app στο νησί της Κω, βελτιώνοντας έτσι την ταξιδιωτική τους εμπειρία.
Δημιουργία App για την προβολή των πολιτιστικών εκδηλώσεων του Δήμου. Στόχος είναι η καλύτερη ενημέρωση των επισκεπτών για τα δρώμενα στο νησί και η προσέλκυση τους στην πόλη και στις κοινότητες αφήνοντας τα ξενοδοχεία.
Ανανέωση social media. Η ανανέωση του περιεχομένου και η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επικοινωνιακής στρατηγικής και των δράσεων προώθησης του τουρισμού στην Κω.
– Πηγή: money-tourism.gr