Ποιους καίει η Τζένη Χειλουδάκη; Ποιοι πολιτικοί και δημοσιογράφοι έχουν χάσει τον ύπνο τους;
«Τα άτομα, πάντως, με ανύπαρκτο οικονομικό παρελθόν και απότομα χρυσό παρόν είναι τα πιο…
διαθέσιμα να στριφογυρίσουν το μαχαίρι στην πληγή σου, πασχίζοντας μάταια να ξεχάσουν ότι κάποτε κρεμόντουσαν από την ίδια σάπια κλωστή με σένα…
…Όπως αυτοί που σε βρίζουν, σε δέρνουν, σε βιάζουν, σε χαρακώνουν, σε καίνε, σε σταυρώνουν είναι αυτοί που θα’ θελαν να φωνάξουν -όπως φαντάζεις εσύ- «Έτσι είμαι εγώ» – αλλά δεν τολμούν. Σε μισούν για το θάρρος σου, για την αποκοτιά σου να κορδώνεσαι πως μπορείς να τα βάλεις με όλους! Αυτοί δεν τα βάζουν ούτε με τον εαυτό τους…».
Μέσα σε λίγες μόλις γραμμές που θα διαβάσει κανείς στον επίλογο του βιβλίου, βρίσκεται όλο το νόημα της «Μαύρης Βίβλου», η φιλοσοφία της ίδιας της Τζένης Χειλουδάκη και η πραγματικότητα που κάνει κάθε τι «διαφορετικό» να φαντάζει υποκριτικά εξωπραγματικό στα μάτια όσων επιμένουν να κρίνουν κάθε… Χειλουδάκη της διπλανής πόρτας.
Πρόκληση, λογοκρισία και απειλές για να μείνει η Μαύρη Βίλος στο συρτάρι
Η Μάυρη Βίβλος επανακυκλοφορεί από τις εκδόσεις Anima με νέο εξώφυλλο και μας γυρίζει πίσω στο 2003, την εποχή που η ξανθιά σεξοβόμβα έγραφε για την πληθώρα επιφανών Αθηναίων που πάσχιζε να αποτρέψει την κυκλοφορία του «απαγορευμένου» βιβλίου. Τότε που η ίδια φωτογράφιζε πασίγνωστα πρόσωπα και καταστάσεις απόλυτης διαστροφής που οι άμεσα εμπλεκόμενοι έκρυβαν καλά πίσω από το «φαίνεσθαι» που με τόσο κόπο -και τεράστια διαπλοκή- είχαν χτίσει.
Οι απειλές για την έκδοση του βιβλίου δεν έλειψαν, όμως ποιος τόλμησε τελικά να τα βάλει με τη Χειλουδάκη;
Δημοσιογράφοι, πολιτικοί, σχεδιαστές, πλούσιοι κληρονόμοι, απελπισμένες γυναίκες που πάσχιζαν να «ξυπνήσουν» ερω.. τους συζύγους τους και πόρ.. πολυτελείας γέμιζαν καθημερινά το κρεβάτι μιας αμφιλεγόμενης Τζένης, που πέρα από δόξα, χρήματα και πλούσια πελατεία είχε κερδίσει και κάτι ακόμα που ήταν γραφτό να την κάνει να σιχαθεί το σεξ, να επαναπροσδιορίσει την έννοια της ομορφιάς και να αποφασίσει πως οι άνθρωποι που θα έμεναν τελικά στο πλευρό της θα ήταν ελάχιστοι και… τεσταρισμένοι.
Ποιο ήταν αυτό; Η ικανότητά της να ψυχολογεί και να γνωρίζει τους ανθρώπους περνώντας μόλις λίγα λεπτά μαζί τους. Στα 23 κεφάλαια του βιβλίου που αναστάτωσε, προκάλεσε και λογοκρίθηκε όσο κανένα, η Τζένη Χειλουδάκη περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια όσα βίωσε εξασκώντας το επάγγελμα της πόρνης, τα βίτσια, το ομαδικό , τον εθισμό της στην κοκαΐνη και τους πελάτες που την έκαναν να αγγίξει τα όριά της.
Νεκροφιλία, αιμομιξία και άλλες διαστροφές
Από τη νεκροφιλία στο σαδομαζοχισμό και από την αιμομιξία, στο σατανισμό και τη ζωοφιλία, η Τζένη ανοίγει τα χαρτιά της στους -φανατικούς πλέον- αναγνώστες της και εξηγεί βήμα – βήμα πως κατάφερε να χτίσει το μύθο της γυναίκας που παρά το falo που τη «βάραινε», πριν την επέμβαση- εξακολουθούσε να θεωρείται το θηλυκό της δεκαετίας. Φωτογραφίσεις στα διασημότερα περιοδικά της χώρας, επιδείξεις μόδας και σχεδιαστές που «σφάζονταν» για να φορέσει η Τζένη ένα και μόνο κομμάτι τους, είναι μόλις ένα μικρό δείγμα των όσων η ίδια στόχευε να πετύχει ως «φιλόδοξο και κενό πλάσμα» -όπως η ίδια έχει χαρακτηρίσει τον τότε εαυτό της.
Οι εκδοτικοί οίκοι και το «όχι» στην επανέκδοση της Βίβλου
Η Τζένη Χειλουδάκη είχε πολλές φορές εκφράσει την επιθυμία της για την επανακυκλοφορία του δεύτερου κατά σειρά βιβλίου της μετά το «Οι άγγελοι δεν έχουν φύλο» του 2002 και πριν το «Αίγλης και κρίσης γωνία» που εκδόθηκε το 2013. Οι πόρτες των εκδοτικών οίκων; Κλειστές.
Η πρώτη έκδοση είχε ξεπουλήσει και σκόπιμα η Βίβλος έμενε χωρίς εκδοτική στέγη, με τη Τζένη να πεισμώνει και να καταλήγει σε ένα νέο εκδοτικό οίκο με την ονομασία Anima. Παρά το ότι τις πρώτης ημέρες της επανακυκλοφορίας οι αναγνώστες μπορούσαν να προμηθευτούν τη Μαύρη Βίβλο μόνο από τον ίδιο τον εκδοτικό, το κοινό «μίλησε» και πλέον το πόνημα της συγγραφέως βρίσκεται παντού. Είπαμε άλλωστε… Ποιος τα βάζει με την Τζένη;
«Γιατί να διαβάσω τη Μαύρη βίβλο»;
Ήταν η πρώτη ερώτηση που μου έκαναν όταν το βιβλίο έφτασε στα χέρια μου. Το μόνο που απάντησα είναι «αγαπώ τη Τζένη και πιστεύω πως η βίβλος της είναι… εγκυκλοπαιδικού περιεχομένου». Γέλασαν και ξεφυλλίζοντας το στάθηκαν στον πάντα καυστικό λόγο της Τζένης.
Αυτό φυσικά είναι κάτι που όσοι την παρακολουθούμε, αναμέναμε. Μην περιμένετε την παραμικρή ωραιοποίηση των συμβάντων ούτε μια Τζένη να γράφει με το «σεις» και με το «σας». Θα ήταν άλλωστε υποκριτικό. Για να είμαι μάλιστα εκατό τοις εκατό ακριβής, οφείλω να σας προειδοποιήσω πως πρόκειται για ό,τι πιο ωμό, παραστατικό και συνάμα αληθινό και καθηλωτικό που μόνο μια Χειλουδάκη θα τολμούσε να γράψει.
Και χρησιμοποιώ τη λέξη «τολμούσε» διότι η Βίβλος δεν γράφτηκε ούτε για να εντυπωσιάσει, ούτε να απενοχοποιήσει τη γεμάτη εραστές ζωή της τρανσέξουαλ που άφησε εποχή. Γράφτηκε ως κατάθεση ψυχής από τη γυναίκα που έκανε το σ….ξ επάγγελμα και κατέληξε στα 47 της πλέον να έχει απαρνηθεί τα φώτα, τη δημοσιότητα και τους άνδρες για να αφοσιωθεί στα ζώα και τον άνθρωπό της, τη μητέρα της.
ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΒΡΩΜΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΕΚΘΕΤΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ Η ΣΕ ΠΗΡΑΝ ΣΕΝΑ ΒΡΩΜΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΑΥΤΗΣ; ΟΤΑΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΣΕ ΒΡΩΜΟΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΙΔΙΑ Η ΠΡΩΗΝ ΙΔΙΟΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΝΤΑΡΑΒΕΡΙΖΟΣΟΥΝ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΣΟΥ ΤΟ ΧΡΗΜΑ. ΤΩΡΑ ΠΑΛΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΥ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΡΩΜΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ.