ΘΕΜΑ : “Η Κως κερδίζει την τουριστική αγορά της Κύπρου – Θετικά τα μηνύματα από την έκθεση Ταξίδι 2018 στη Λευκωσία.”
Απόλυτα θετικός κρίνεται ο απολογισμός της συμμετοχής της Κω στην 21η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Ταξίδι 2018, που διοργανώθηκε στη Λευκωσία.
Η Κως εκπροσωπήθηκε από το Δήμαρχο Κω κ. Γιώργο Κυρίτση και το Δημοτικό Σύμβουλο κ. Μαραγκό, οι οποίοι είχαν επαφές και συναντήσεις με τουριστικούς φορείς της Κύπρου ενώ στο περίπτερο της Κω υπήρχε μεγάλη επισκεψιμότητα κατά το διήμερο 20 και 21 Απριλίου.
Ιδιαίτερα σημαντική και η συνάντηση του Δημάρχου με τον CEO της αεροπορικής εταιρείας TUS κύριο Michael Weinstein.
Η TUS έχει ήδη απ´ευθείας πτήσεις Λάρνακα-Κω την περίοδο Ιουλίου-Αυγούστου και ο Δήμαρχος Κω πρότεινε την επέκταση των δρομολογίων με τον κύριο Weinstein να το αποδέχεται και να σχεδιάζει ειδικές τιμές για τους Κωους φοιτητές.
Η Κυπριακή Τουριστική Αγορά είναι μια αγορά στην οποία επενδύει η Κως, διεκδικώντας να αυξήσει το μερίδιό της αλλά και τον αριθμό των Κυπρίων τουριστών που επισκέπτονται το νησί μας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας Κύπρου, το 2017 ταξίδεψαν στη χώρα μας 538.000 Κύπριοι.
Παράλληλα με την συμμετοχή της Κω στην έκθεση Ταξίδι 2018, ο Δήμαρχος της Κω κ. Γιώργος Κυρίτσης είχε συνάντηση με το Δήμαρχο Στροβόλου κ. Ανδρέα Παπαχαραλάμπους.
Ο Δήμος Στροβόλου είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος δήμος στην Κύπρο και στη συνάντηση των δύο δημάρχων συζητήθηκαν ζητήματα συνεργασίας ανάμεσα στις δύο πλευρές.
Ο Δήμαρχος Κω κ. Κυρίτσης και ο Δήμαρχος Στροβόλου κ. Παπαχαραλάμπους συμφώνησαν να αναπτυχθούν δράσεις πολιτιστικών ανταλλαγών ανάμεσα στους δύο δήμους αλλά και να υπάρξει συνεργασία στον τομέα του τουρισμού.
Γραφείο Τύπου Δήμου Κω
κ.Κιάρη κάνε μία έρευνα για το νέο τέλος της Διανυκτέρευσης.Τα σκλαβάδικα 4άστερα και 5άστερα,αλλά και γενικά μικροί και μεγάλοι αναγκάζουν τους υπαλλήλους των 700 μικτών,πέρα απ τις υπόλοιπες αγγαρείες,τα σπαστά ωράρια,τις παραβιάσεις κάθε εργατικού δικαιώματος να γίνουν και εισπράκτορες αστυνομικοί …καλύπτοντας τις αδυναμίες του όλου εγχειρήματος…και απειλώντας.Ρεζίλια,όλοι τελικά ίδιοι είναι.
ερχεται μαυρο .
..Χαίρε..χαίρε η φύσις όληηηηη…εν τω σπηλαίω τίκτεταιαιαιαιαιαι.. εν…φάτνη των αλόγωωωωωων…ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 50000 κλίναι ALL INCLUSSIVE!!!
…..survivor… παντού.
Τυρί της πόσας – Χαλούμι σημειώσατε 2. Γεώργιε πάχυνες ή μου φαίνεται? Καλά που κάνεις, μακριά από την Κω και όπου νά ΄ναι, τουλάχιστον ξεφεύγεις και από την ασχήμια της Κω, άλλα μέρη άλλες ομορφιές!!!!!!!
‘ Η Κως κερδίζει την τουριστική αγορά της Κύπρου΄, ε μην τα παραλέτε ποια, πόσους Κύπριους Τουρίστες να φέρει μαζί του στην Κω ο Γεώργιος, μην είναι 5, μην είναι 10? Α καλά εάν τόσοι μας λείπουν, καλοδεχούμενοι, κερδίσαμε και την αγορά της Κύπρου, τους Κώους έχασες Γεώργιε, αυτούς να κυνηγήσεις……………..
Αγαπητοί συμπατριώτες εάν απο την αρχή της θητείας του σε κάθε ταξίδι του έπαιρνε και έναν διαφορετικό ψηφοφόρο του μαζί τώρα θα είχαν Παει όλοι απο ένα ταξιδάκι
Είναι αλήθεια ότι η Aegean airlines ζήτησε απο τον Γιώργο να πρωταγωνιστήσει στο νέο τηλεοπτικό σποτ της για την κάρτα miles & bonus που επιβραβεύει τους πολυταξιδεμένους τζαμπατζήδες
Ευκαιρία να επισκεφτώ το όμορφο νησί σας.