Ιωάννα Ρούφα: Ο κος Κυρίτσης επιλέγει το ρόλο του παραμυθά ενώ θα μπορούσε να επιλέξει το ρόλο του θεμελιωτή μεγάλων αναπτυξιακών έργων.
Ο πολιτικός σουρεαλισμός του και το κυνήγι της εξουσίας οδηγεί το νησί πολλά χρόνια πίσω. «Εν κρυπτώ και παραβύστω» η συνάντηση των επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων… απουσία τόσο του μελετητή της πρότασης όσο και του Αντιδημάρχου κου Γερασκλή που θα ήταν κατά τα άλλα στη διάθεσή μας…
Είχε πιο σημαντικές δουλειές να κάνει από το να απαντήσει στις ερωτήσεις μας. Ερωτήσεις που του προκάλεσαν αδικαιολόγητο …εκνευρισμό.
Όχι μόνο δεν έγινε δημόσια, παρουσία των τοπικών ΜΜΕ. (αλήθεια τα εμπόδισε κάποιος να παραβρεθούν;) αλλά ακόμα και ο ΔΗΡΑΣ – όργανο του κου Κυρίτση δεν ενεμφανίσθη για τις δηλώσεις των επικεφαλής ως είθισται. Σαφείς οι εντολές του «δημοκράτη» Κυρίτση. Και παραμυθάς και φοβικός.
Δείτε αναλυτικά τι κατέθεσε η επικεφαλής του Οράματος στη χθεσινή συνάντηση:
«Η πρόταση που κατατέθηκε έχει τα χαρακτηριστικά παραμυθιού με ευφάνταστο σενάριο. Απουσιάζει παντελώς η στοιχειοθέτηση. Έχω ξαναπεί, οτιδήποτε μου παρουσιάζεται με λαμπερό περιτύλιγμα, οτιδήποτε δεν έχει βασικά στοιχεία τεκμηρίωσης όπως χρονοδιάγραμμα, πόρους, πολιτική στόχευση δεν είναι αξιόπιστο. Βέβαια τα παραμύθια αρέσουν και ενίοτε είναι και νανουριστικά.
Ποια είναι τα δεδομένα: Απόφαση Χαρίτση για αποκατάσταση λιμένα Κω με 8,5 εκατομμύρια ευρώ. Αποκατάσταση που πρέπει να γίνει αύριο. Προς αυτήν την κατεύθυνση οφείλαμε να πιέσουμε.
Τι άφησε η προηγούμενη δημοτική αρχή και εγκληματικά το απεμπόλησε η σημερινή βάζοντάς του την ταυτότητα του φαραωνικού έργου:
Από τις 27 Φεβρουαρίου 2013 το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κω έχει MASTER PLAN για την κατασκευή του μόλου στην πολεμική σκάλα στο οποίο προβλέπονται και όλες οι απαιτούμενες μελέτες.
Από τις 7 Μαρτίου 2013 απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου για ορισμούς αποφαινόμενων οργάνων για τις προβλεπόμενες μελέτες (ΦΕΚ 544 Β).
Σύμβαση με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο από τον Ιούλιο του 2013 από την οποία προέκυψε η πρόταση Αζοράκου – βρίσκεται στα συρτάρια του Δ.Λ.Τ Κω.
Πληρώθηκε μάλιστα από τη σημερινή δημοτική αρχή τον Απρίλιο του 2015! Πρόσφατα μάλιστα ο κος Αζοράκος καλέστηκε από την διοίκηση της Μαρίνας για να επιβλέψει τις ζημιές που προκλήθηκαν από το σεισμό.
Σχετικά με τη Μαρίνα της Κω υπάρχει ΦΕΚ για τη Β φάση επέκτασής της καθώς και σημαντική προεργασία. Ο κος Κυρίτσης περιορίστηκε να θυμίσει ότι έχει περιέλθει στο ΤΑΙΠΕΔ. Η γνωστή ηττοπαθής πολιτική στάση. Να θυμίσω ότι ήταν οι ίδιοι που καταψήφισαν την προσφυγή της δημοτικής αρχής Καΐσερλη στο ΣΤΕ για την αναφαίρετη διεκδίκηση της και παραμονής της στο Δήμο της Κω.
Η πρόταση Αζοράκου η οποία αποκρύπτεται έχει δεδομένα ωρίμανσης όπως με στοιχεία μπορούμε να αποδείξουμε. Στα τρεισήμισι χρόνια απραξίας της σημερινής δημοτικής αρχής θα μπορούσαμε να είχαμε φτάσει σε σημείο να υπογράφουμε σύμβαση για το μόλο. Το κόστος του οποίου φτάνει τα 6 εκ. ευρώ. Τα 6 ήταν πολλά.
Ο κος Κυρίτσης αντί να επιλέξει για τον εαυτό του τον ρόλο του Δημάρχου-Θεμελιωτή ενός μεγάλου αναπτυξιακού έργου, καταθέτει σήμερα τη δική του κατά την άποψη μας επικοινωνιακού και μόνο τύπου πρόταση από μηδενική βάση αφού το μόνο που έχει στα χέρια του είναι μία ζωγραφιά και λόγια του αέρα.
Στην πολιτική είναι μεγάλη ικανότητα να κερδίζεις χρόνο, χρήμα, και ενέργεια.
Η «πρόταση» Κυρίτση μας πάει πολλά χρόνια πίσω. Καθώς απεμπολεί πολύ δουλειά και μια ολόκληρη διαδικασία. Άρα χάνουμε συνειδητά και σκοπίμως χρόνο.
Οι πόροι – το χρήμα δεν είναι εφικτό να εξευρεθούν αφού για αυτήν την πρόταση δεν έχει ενημερωθεί η κυβέρνηση σε ανώτατο επίπεδο ούτε καν ο Περιφερειάρχης. Θυμάστε το βίντεο (Γιώργο μου… Αλέξη μου…) από το δημοτικό συμβούλιο όταν ζητήσαμε να έρθει ο Πρωθυπουργός στην Κω και να αναλάβει συγκεκριμένες δεσμεύσεις;
Τέτοια έργα δεν είναι μόνο τοπικού αλλά και εθνικού ενδιαφέροντος και επιβάλλεται η συνεργασία και η συνέργεια όλων. Σύμφωνα με τη δική μας αντίληψη ο κος Κυρίτσης θα δυσκολευτεί πολύ να παρουσιάσει μια τέτοια πρόταση και να πείσει για την υλοποίησή της άρα και για την χρηματοδότησή της. Βλέπετε με τους χειρισμούς και τις κραυγές του στο θέμα του μεταναστευτικού έχει απολέσει προ πολλού την έξωθεν καλή μαρτυρία… ποιος θα τον εμπιστευτεί;
Ο κος Κυρίτσης ξεκίνησε τον προεκλογικό του αγώνα με τα πολιτικά χαρακτηριστικά που τον συνοδεύουν. Αυτά του πολιτικού τυχοδιώκτη παλαιάς κοπής που θα υποσχεθεί τα πάντα σε όλους για να υφαρπάξει την ψήφο και να γαντζωθεί στην καρέκλα.
Η παράταξή μας θεωρεί το μόλο, την επέκταση της Μαρίνας και τα λιμενικά έργα στα λιμάνια Κεφάλου και Καρδάμαινας έργα στρατηγικής σημασίας για την ισόνομη και ισόρροπη ανάπτυξη του νησιού.
Με ρεαλισμό, σοβαρότητα, συνέπεια, επιχειρήματα και τεκμηρίωση θα απευθυνθούμε στην Κωακή κοινωνία η οποία είναι και ο τελικός κριτής για να επιλέξει αν θα ακολουθήσει τον δρόμο της σοβαρότητας και του ρεαλισμού ή το δρόμο του παραμυθιού με τα παλάτια στην άμμο…».
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΟΡΑΜΑ ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΗΣΟΥ ΚΩ
Μπράβο κυρία Ρούφα, δείξε τους τι γνώσεις έχεις.
Μη αποκρίνου εις τον άφρονα κατά την αφροσύνην αυτού διά να μη γείνης και συ όμοιος αυτού.» Μη αναμασάς σαν μηρυκαστικό τα άχυρα στην κεφαλή Μονοπρόσωπη ΕΠΕ ευθύνης.
Πράγματι, «Η πρόταση της δημοτικής αρχής ΠΑΣΧΕΙ. Ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ τεκμηρίωσε το τεράστιο 30 εκατομμυρίων Ευρώ με το «ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΠΡΟΘΥΜΟΙ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΒΡΗΚΑ !;!;». Τα προβλήματα που δημιουργεί είναι ο ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΣ ΦΟΡΤΟΣ που θα επιφέρει στο λιμάνι-πόλη και η σίγουρη ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ στην αλλοίωση του θαλασσινού κάστρου. ΟΜΩΣ η δημιουργία νέου λιμένα στον χερσαίο χώρο της ΜΑΡΙΝΑΣ στην απαραίτητη επισκευαστική ζώνη, (την καταργεί ή την μεταφέρει και που;) ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΧΕΙΡΗ, ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΗ. Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ έρχεται από το πουθενά γιατί η Μαρίνα κατασκευάστηκε πολύ μετά το ΓΠΣ (ΦΕΚ 911/1986) στον χώρο του μελλοντικού λιμανιού… Χρειάζεται ΝΕΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ κόστους 10-15 εκατομμυρίων ΑΝΑΓΚΑΙΟΣ για να μην έχουμε ίδιο κυκλοφοριακό φόρτο με την πρόταση Κυρίτση, ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΕΟ ΛΙΜΑΝΙ για την Ακτοπλοΐα-Εμπορικό θα πρέπει να πάει στου Κυπριώτη στο ΨΑΛΙΔΙ, όμως δεν βολεύει η πρόταση τον Ηλία … Η πόλις θα αποσυμφορηθεί αφήνοντας το εσωτερικό-εξωτερικό λιμάνι για ψαράδικα, ημερόπλοια, κρουαζιερόπλοια και πλοία αναψυχής.-Αλεξίκακος-
Το μηρυκαστικό παντός καιρού και παράταξης μας θυμίζει άλλη μια μελέτη σαν την φρέσκια του Κυρίτση που θα μείνει στο συρτάρι και που θα την πληρώσουν οι πολίτες της Κω σαν κουτόχορτο παραμονή των εκλογών..
«Η πρόταση της δημοτικής αρχής ΠΑΣΧΕΙ. Ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ τεκμηρίωσε το τεράστιο 30 εκατομμυρίων Ευρώ με το «ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ… Βρήκε και ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΠΡΟΘΥΜΟΥΣ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ!;!;!». Τα προβλήματα που δημιουργεί η μελέτη είναι: Ο ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΣ ΦΟΡΤΟΣ που θα επιφέρει στο λιμάνι, την πόλη και η σίγουρη ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ στην αλλοίωση του θαλασσινού κάστρου πετώντας την μελέτη στα σκουπίδια…. ΤΟ ΝΕΟ ΛΙΜΑΝΙ για την Ακτοπλοΐα και το Εμπορικό θα πρέπει να πάει στην παλιόσκαλα στο ΨΑΛΙΔΙ . Η πόλις θα αποσυμφορηθεί αφήνοντας ΜΟΝΟ το εσωτερικό-εξωτερικό λιμάνι για ψαράδικα, ημερόπλοια, κρουαζιερόπλοια και πλοία αναψυχής. Χρειάζεται να κατασκευαστεί και ΝΕΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ για να μην έχουμε το ίδιο κυκλοφοριακό πρόβλημα που θα παρουσιασθεί με την πρόταση Κυρίτση ή Αζοράκου, κάτι που το είδαμε τις μέρες μετά τον σεισμό, με το κυκλοφοριακό να κλείνει τον δρόμο για το λιμάνι με ουρέ οχημάτων μέχρι την πλατεία 7ης Μαρτίου. -Αλεξίκακος-
Με τους κουρκούβιαλους που μπλέξαμε μας χρειάζονται μερικοί σαν και εσένα που να λένε τα σύκα, σύκα και να μην σκέφτονται το πολιτικό κόστος. Ενδιαφέρεσαι να μπεις στην νέα δημοτική παράταξη;
Για τα 2 κρουαζιερόπλοια δυναμικότητας 5-6 χιλιάδες επισκεπτών που το 1/3 αυτών να θέλει να κάνει μια τουριστική βόλτα με λεωφορείο ή τρενάκι, χρειάζονται 200 πούλμαν… Τα δύο πλοία ακτοπλοΐας θα αποβιβάζουν τουλάχιστον 1.000 άτομα, 120 νταλίκες και 250 ΙΧ σε περίοδο αιχμής. Εάν προσθέσουμε ακόμα 150-200 ταξί και ΙΧ των κατοίκων της Κω, την αστική συγκοινωνία που θα μεταφέρει τον κόσμο από και προς το λιμάνι, τους εργαζόμενους στο λιμάνι, τα φορτηγά που θα ξεφορτώνουν αδρανή υλικά σήμερα και αργότερα εμποροκιβώτια , τσιμέντα και τα 40 μέγα γιοτ γεννάται και το ερώτημα… Η Ακτή Μιαούλη, η Κοραή και η Γρηγορίου Ε’ μέχρι την έξοδο της πόλης φτάνουν και αντέχουν τόσο κυκλοφοριακό φόρτο ή ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ μας απέκρυψε για έκπληξη την δημιουργία υπόγειας περιφερειακής σήραγγας και γραμμής μετρό;;; – Αλεξίκακος –
ΔΗΛΑΔΗ Ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟΝ ΑΖΟΡΑΚΟ; και γιατι δεν παρουσιασε την προταση;
κανει υποδειξης στον Κυριτση!!!Ασε μας κυρια μου!!!
ΡΕ ΙΩΑΝΝΑ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ . ΘΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ΟΛΑ . ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ .ΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.
κα ρουφα ερχονται οι τουρκοι οι φραγκατοι να τα παρουν ολα. μην το επιτρεψετε. κωτες ξυπνατε βρε.
SEISMOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Η ΚΑ ΡΟΥΦΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΤΑΤΗ . ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΜΕ ΕΡΓΑ. ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΤΗΣ ΦΟΡΤΩΣΕΤΕ ΟΛΗ ΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΚΑΙΣΕΡΛΗ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ.
ΣΕ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΔΗΘΕΝ ΟΡΑΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΧΑΣΑΤΕ ΤΑ ΜΙΣΘΟΥΛΑΚΙΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΤΕ. ΜΟΝΟ ΚΡΙΤΙΚΗ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ,
ΚΑΚΟΣ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΝΗΣΙ.
ελα που ειναι τα πολοιματαοι εφιαλτες βγαλε παλι ενα δελτιο να βριζεισ τη ρουφα ελα μην αργεις θα σκασεις αμα δε βρισεις θα σκασεις
ΤΟΥ ΑΖΟΡΑΚΟΥ?ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΤΟ ΕΡΓΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ?ΤΙ ΚΡΥΒΕΙ?ΤΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΙΔΙΩΤΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ?
ΜΕΛΕΤΗ ΑΖΟΡΑΚΟΥ.Επέκταση της πολεμικής σκάλας άλλα 200 μέτρα με πλάτος 31 μέτρα.
Προβλέπονται χώρος υποδοχής επιβατών,επίγειες εγκαταστάσεις,υποδοχή λεωφορείων,ταξί με αξιοποίηση του παράκτιου χώρου κλπ.
Ο παραλιακός δρόμος του κάστρου δεν επιβαρύνεται απο την κυκλοφορία λόγω της λειτουργείας του προβλήτα και ο επισκέπτης έχει άμεση πρόσβαση στην πόλη.
Υπάρχει έτοιμη ολοκληρωμένη μελέτη στο ΔΛΤ.
Κόστος περίπου 6.000.000.
ΔΥΝΑΤΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΙΔΙΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΑΖΟΡΑΚΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.ΠΕΡΑΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ 2019 ΕΩΣ 2020.
ΕΤΟΙΜΕΣ ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ.ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ,ΜΟΛΟ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ,ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΑΡΙΝΑΣ.ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ.https://www.youtube.com/watch?v=Unx75A4IT0g
ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΗΤΑΝ ΤΟ 2016 5.000.000 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ 2018 ΘΑ ΕΙΝΑΙ 7.500.000 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ.ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΥΞΗΣΗ 45% ΣΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΠΟΥ ΠΛΗΤΕΙ ΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ.ΔΗΜΑΡΧΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΟΙΜΠΛΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΝΤ ΕΓΙΝΕΣ
για να εχουν μελι οι υπουργοι,περιφερειαρχες,δημαρχοι κλπ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ,ΨΕΥΤΕΣ 6.000.000 ΓΙΑ ΜΟΛΟ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΡΗΜΑΔΙΟ!!!!ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ!!!ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΕΝΑΚΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ.ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ.ο κυριτσης ρημαξε το νησι.εκλεισε τον εφτ,εδιωξε την RYANAIR ,εδιωξε τα κρουαζιεροπλοια ,εριξε φορους στις επιχειρησεις νοικοκυρια,
ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ
ΑΛΛΑ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΝΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ.3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.ΑΠΛΑ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΚΑΙ ΔΙΧΑΣΤΙΚΟΣ
ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΑ ΡΟΥΦΑ.Ο ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
ΓΕΩΡΓΙΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ. ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΤΑ ΞΑΝΑΠΕΣ. ΤΑ ΜΑΘΑΜΕ ΑΠΟΞΩ. ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΟΝΟ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΡΟΥΦΑ.
αλλα δεν θα κανει τιποτε.ο λαος τον πηρε χαμπαρι τι κουμασι ειναι
giati den milane oi dhmosiografoi ti symbainei?
ΚΥΡΙΕ ΚΙΑΡΗ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ?
στην πολεμική σκάλα. Όλα φαίνεται ότι χωρούν εκεί.
τα απορυπαντικα ειναι 3 σε ενα!!!!!
ειναι.ψεμα στο ψεμα.
ΘΑ ΣΕ ΜΑΥΡΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΙΕΙΣ ΤΟ ΠΙΚΡΟ ΠΟΤΗΡΙ.ΘΑ ΣΕ ΞΑΠΟΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΦΑΝΕΙΑ.
ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ?ΚΥΡΙΑ ΡΟΥΦΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΤΟΝ ΠΟΝΗΡΟ ΤΟΝ ΡΑΔΙΟΥΡΓΟ
ΠΟΛΥ ΨΕΜΑ
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩΕ ΤΟ ΑΚΤΑΙΟΝ ΕΝΑΝΤΙ ΨΙΧΟΥΛΩΝ; ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΕ Η ΡΟΥΦΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΙΜΕΝΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙς ; ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΟΤΙ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΛΛΟ; ΤΡΕΝΑ, ΑΚΤΑΙΟΝ,ΣΦΑΓΕΙΟ, ΛΙΜΑΝΙΑ.
POSA PHRE O AZORAKOS KAI POSA O GIAMIN GI AYTA TA PARAMITHIA
ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΠΟΥ ΔΕ ΣΚΑΜΠΑΖΩ ΠΡΑΜΑ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΧΩΡΕΣΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ.
ΤΗΣ ΡΟΥΦΑ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ.ΣΕ ΞΕΤΙΝΑΞΕ ΨΕΥΤΗ
κοροιδευει την κοινωνια!!!!!
ΕΑΝ ΠΛΗΡΩΝΑΤΕ ΦΟΡΟ ΛΑΛΑΚΙΑΣ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ ΕΔΩ Κ ΧΡΟΝΙΑ
και τωρα το παιζεις σωτηρας.υποκριτης
Διάβασα προσεκτικά τις θέσεις σας. Πιστεύω ότι πρέπει να βρείτε άλλους τρόπους επικοινωνίας με τους οποίους θα δώσετε στον κόσμο να καταλάβει τις προτάσεις σας. Πάντως κάνετε πολύ καλή δουλειά. ΦΙΛΙΚΑ. ΝΙΚΟΣ.
Μετά τον Βούλγαρο ιστορικό Alex Alexiev ο οποίος βλέπει σχέδιο της Άγκυρας «τουρκοποίησης» της Θράκης και της Νότιας Βουλγαρίας έρχεται ο Πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ), Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός να προειδοποιήσει ότι η υιοθέτηση της απλής αναλογικής στην αυτοδιοίκηση «μπορεί να οδηγήσει σε μια νέα… Καταλονία σε περιοχή της Ελλάδος»
Εννοώντας φυσικά τον έλεγχο της Θράκης από την μουσουλμανική μειονότητα την οποία η Άγκυρα θέλει να αναγνωριστεί ως τουρκική «κρούει» τον «κώδωνα» του κινδύνου.http://www.pronews.gr/elliniki-politiki/aytodioikisi/643282_perifereiarhis-thessalias-efarmostei-i-apli-analogiki-stis
Εδώ ο κόσμος καίγεται και ο κύριος κυριτσο-τίποτας ονοιρεύεται λημάνια? Δέν κοιτάς βρέ ανίκανε να φτιάξεις τα 4 σχολεία που οι Γονείς και τα παιδιά παραμηλούν μόνο φτιάχνεις πλατείες το νέο κόλπο για μάσσες. Α Ι Σ Χ Ο Σ Σ Ο Υ και Ν Τ Ρ Ο Π Η Σ Ο Υ.